1. Voor het eerst hier gegeten. Vooraf gereserveerd omdat wij een week eerder hier niet konden eten omdat het vol zat.

Wij gingen voor drie gangen. Eerst kwam er een zakje met diverse broodjes een heerlijke zachte kruidenboter

Voorgerecht voor mijn vrouw: Gerookte zalm met mosterddille crème, met salade, zag er mooi en verzorgd uit en was ook nog lekker. Ik ging voor iets heel anders namelijk een plankje met Spaanse lekkernijen zoals, chorizo, olijven, manchego, en een groente kroketje, en gebakken aardappel partjes, dit was een heerlijk gerecht maar wel veel.

Het hoofdgerecht voor mijn vrouw: Bavette met chimichurri een mooi stuk vlees van de grill met wokgroenten. Ik had een ribeye met gamba’s en kruidenboter, ook hier de wokgroenten bij. Bij deze gerechten waren frietjes en aardappel partjes geserveerd waarbij vermeld mag worden dat deze heerlijk waren.

Als nagerecht nam mijn vrouw een gewone koffie en ik nam Irish koffie, een kaasplankje of iets dergelijks kon er niet meer bij. Bij het eten hadden wij een fles rosé die heerlijk droog was.

Wij komen hier zeker nog eens terug.