openbare parkeerplaatsen

zo vanaf 16:00

1489620107 90
1503119098 91
1519992837 92

1. Was een flop ze lijken weinig op te hebben met jeugdige klanten. Moesten lang wachten op het eten (voor 6 uur aanwezig, om 8.05 uur gevraagd om hoofdgerecht). Met 12 personen 2 bakjes salade van 10 cm doorsnee en 2 kleine bakjes frites. Nee niet om extra gevraagd waren al erg laat, met een kleine van nog geen 4 jaar. Toetje kon snel als we allemaal hetzelfde zouden nemen, hun idee. Hebben dat gedaan, het was tenslotte de afsluiting van ons jaarlijks dagje uit met de kleinkinderen.
    Leuke dag alleen de afsluiting!

2. We waren hier nog niet geweest. Het brood vooraf was erg lekker, vooral de kruidenboter. De salade geitenkaas was overheerlijk, evenals de gerookte zalm. Tussendoor hadden we beiden de tomatensoep. Heerlijk warm, echt lekker. Zo ook de rest van het menu. Bij het hoofdgerecht lekkere groenten erbij die perfect waren klaargemaakt. Heerlijk gegeten, alles uitstekend bereidt!
    Verder 2 hardwerkende dames die geen moeite hebben toch even iets in de keuken na te gaan vragen. Wij komen zeker terug! Bedankt voor de overheerlijke avond!

3. Ellen Nooijen

High tea was super fijne middag gehad 👍

4. Op vrijdagavond met mijn vrouw hier gegeten op het terras.

De bediening was vriendelijk en na het drinken hebben gebracht kwam de kaart, en was er ook een Asperges kaart. Wij gingen voor de Asperges.

Voorgerecht mijn vrouw gemarineerde Asperges met gerookte Zalm en gerookte Florel een mooi en goed op gebouwd gerecht en volgens mijn vrouw ook nog lekker.

Ik had de flammkuchen met stukjes Asperges, spekjes en parmezaanse kaas, de flammkuchen heb ik hier voor het eerst in mijn leven gegeten en heb er geen minuut spijt van gehad en nu ook niet een zeer lekker gerecht, niet enkel door de Asperges maar ook door de parmezaanse kaas.

Hoofdgerecht mijn vrouw, Roergebakken asperges met gamba’s, spaanse peper en mango mooi gerecht met veel gamba’s.
    Ik had de beenham met asperges met hollandaisesaus, jammer dat de saus over de asperges was gedaan, ik had verzocht de saus niet over de asperges te doen, het was wel een lekkere combinatie, jammer van de saus.

Bij de gerechten waren er ook heerlijke frieten met mayo.
    Als afsluiter een koffie met een cognac. De wijn die wij gedronken hebben was een sauvignon blanc Urmeneta uit Chili.

Alles bij elkaar lekker gegeten.

5. Op uitnodiging hier gaan eten. En lekker. We zaten door het heerlijke weer buiten maar door de brutale fietsers die gewoon door het terras gaan is dat niet echt sfeervol maar daar kan het restaurant niks aan doen.
    We hadden alle drie een ander gerecht maar vonden het allemaal goed. Het brood met smeersels vooraf is lekker knapperig afgebakken en eens meer dan voldoende om te smeren. Dat is bij vele andere vaak karig. Ze komen regelmatig vragen of er voldoende friet en /of salade is. Zeker waard om nog eens terug te komen.

6. H.Verbaarschot

Al vaker bij v B gegeten.
    Ook nu weer erg lekker gegeten.
    Dit is echt ons favoriete restaurantje geworden.
    Wat we wel jammer vinden is dat we al die keren alleen friet en salade geserveerd krijgen.
    Hier zouden we wel enige variatie in willen hebben/ zien, bv eens aard gratin, of rijst, aard kroketjes etc etc.
    Maar dit weerhoudt ons niet hoor, alles smaakt heerlijk en borden worden mooi opgemaakt, complimenten aan de keuken.
    V B vinden wij een echte aanrader.

7. Super lekker gegeten. We hebben de proeverij gekozen. Er werd netjes rekening gehouden met dingen die je wel of niet lust. Meer dan genoeg gerechten kunnen proberen. Zeker een aanrader!

8. Gisteren op de mooie zonnige hemelvaartsdag een heerlijke carpacciosalade gehad. Ik heb nog nooit zo'n grote en uitgebreide carpacciosalade gezien!
    Zelfs op zo'n drukke hectische dag word je super goed en vriendelijk geholpen. De sfeer onderling is zeer ontspannen!

Hier zal ik vaak te vinden zijn!

9. Gonny Raaijmakers

Geweldig lekker gegeten, in een leuke ambiance.
    Vond wel dat er geregeld werd gevraagd of we nog wat te drinken lusten, dat vond ik iets minder

10. Voor de tweede keer weer super gegeten. Wat ziet alles er verzorgd uit en smaakt het heerlijk zeg, complimenten! Een menu voor 22,75 euro, petje af. Niets aan veranderen en de zaak zal ieder weekend vol zitten! Bedankt dat jullie er zijn!

11. jos redmeijer

Met 5 personen echt heerlijk gegeten, perfect eerlijk vlees, alles was super zowel de voor-, hoofd- als nagerechten.
    Leuke uitgebreide bierkaart!! Echte gemoedelijke sfeer. Ze zullen ons hier zeker weer zien.

12. Heerlijke spareribs (vallen zo van het bot af)! Lekker knus restaurant!

13. Veel biertjes, lekkere tournedos en goede Carpaccio.

14. Vorige week daar gegeten met een groep, enkele kozen voor het menu.
    Ik had het menu met de spare ribs, waarvan ik vond dat er geen smaak aan zat.
    Het voorgerecht was erg groot en het toetje was lekker.
    De bediening vond ik minder, er werd niet veel gezegd en kauwen op een kauwgum vind ik niet netjes. Ook qua groenten zat er eigenlijk niets bij. En een kleine kaart.
    Diegene bij ons met mixed grill vonden het wel lekker, maar voor mij is het niet voor herhaling vatbaar.

15. wij drieen

Was erg lekker zag er gezellig uit!! Een aan rader

16. Nicole van moll

Voelt als thuiskomen. 2 ontzettend leuke meiden. Het eten is top!!

17. Erg goed restaurant! Het eten is er top!! Zeker de moeite waard! Wij komen zeker terug!!

18. Absoluut TOP!!! Via Eet.nu dit restaurant uitgekozen. De goede recensies gaven hierbij de doorslag. We werden zeer gastvrij ontvangen en kregen een gezellig tafeltje in het midden van zaak. De bediening is zeer vriendelijk. Als voorgerecht de flammkuche met pulled pork. Een eigen variatie van de kok op de bekende Duitse flammkuche, maar zeker een geslaagde. Als hoofdgerecht de 400gr. ribeye. Dat was dus echt 400gram! Een door en door mals stuk vlees. Werkelijk om weg te zuigen, Bijgerecht een heerlijke salade en vlaamse frietjes. Het nagerecht was het Grand dessert. in een woord verrukkelijk.

Dit restaurant staat in mijn adresboek. Hier komen we zeker, ondanks de afstand van ca. 150Km, nog een keer terug.

19. Al geruime tijd kiezen wij restaurants uit met behulp van eet.nu met een waardering van 8 en hoger, maar nog nooit hebben we zo heerlijk gegeten als vanavond. Het is de allereerste keer dat het vlees dat geserveerd wordt daadwerkelijk het gewicht heeft dat op het menu staat. Ik had de courgettesoep met zalmsnippers vooraf, hierna de entrecote van 400 gram en als dessert de koffie met lekkernijen. Alle gerechten overtroffen mijn verwachtingen en waren echt super, super lekker en de hoeveelheid was meer dan voldoende. Als lekkernijen bij de koffie had ik iets van een bonbon verwacht, maar het leek meer op een klein "granddessert", fantastisch!! En zelfs de koffie was geweldig, een sterke bak met een heerlijke volle koffiesmaak en bovendien goed heet, kortom, zoals koffie volgens mij hoort te zijn/smaken. Dat alles ook nog eens tegen heel redelijke prijzen.
    De sfeer is ongedwongen en de bediening zeer vriendelijk en correct.

Het is dat het niet mogelijk is een hogere beoordeling te geven dan een 10, anders had dit een dikke 12 geweest!!
    Jammer genoeg wonen we anderhalf uur rijden bij van B vandaan, maar als we in de buurt zijn weet ik wel waar we weer gaan eten :)

20. Nu een paar keer wezen eten en het is er heerlijk! Gemaakt met passie en dat proef je! Kindermenu's voor een leuke kinderlijke prijs! Personeel ook erg vriendelijk! Wij komen hier zeker vaker.

21. j.daniels

Lekker hapje eten tegen een hele goede prijs!

22. Ilonka Martens

Wij hebben heerlijk gegeten. Het was goed en lekker.

23. Vanavond voor de de tweede keer in een maand tijd naartoe geweest, en viel me deze keer zeer tegen. Wij zaten buiten en binnen mag men niet roken dus kwam men maar gezellig buiten roken op anderhalve meter van ons tafeltje en niemand die er wat van zei. Al met al was het eten ook niet wat ik er van verwacht had. Sorry ik niet meer.

24. Giebels

Wij hebben vanavond heerlijk bij jullie gegeten !!
    Komen graag terug .
    Mvg

25. Met ons gezelschap van 6 personen een geweldige avond gehad bij restaurant Van B in Aarle Rixtel. Onze menukeuze viel op de 'proeverij'. Allerlei gerechten door de chef voor ons klaargemaakt. Woorden schieten te kort. Zulke lekkere dingen met een uitstekende wijn en een superbediening met humor. Alle 6 vol of over het eten en de bediening. Een fantastische culinaire belevenis. Ik word er warempel emotioneel van.
    Nou ja, als er dan toch 1 dingetje van kritiek moet zijn: de goede port wordt volgens ons in een verkeerd glaasje geserveerd.
    100% zeker dat wij binnenkort weer uit eten gaan bij Van B. Doen hoor!

26. Heerlijk gegeten, lekker vers bereid, prima kwaliteit en voldoende in portie.

27. Carin Kuijten

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
    Goede kwaliteit voor een leuke prijs.
    Zeker voor herhaling vatbaar, kortom een aanwinst voor Aarle-Rixtel!

28. Het was heerlijk, gezellig en het personeel was fantastisch. Deze keer een gerecht van de kaart gekozen, maar we komen nog zeker terug voor de proeverij, want wij willen wel weten of alle gerechten zo fantastisch zijn! Ook nog een leuke attentie gekregen omdat het mijn verjaardag was, super bedankt!!

29. Proeverij gehad, was zalig vooral de vleesspecialiteiten zijn heerlijk, het vlees het heel zacht en mals. Te bedenken dat ze net open zijn doen ze het prima! We komen snel terug. De keuze in bieren en wijnen zijn erg leuk.

30. Heel lekker gegeten. Puller pork is een echte aanrader , lekker voorgerechten, en een heerlijk toetje. Vrolijke en nette bediening. Sfeervol locatie.

31. Zeer goed eten!

Zowel voor-, hoofd- als nagerecht ontzettend lekker, erg genoten!

32. lekkerbek

Helaas een slechte ervaring, 1 Persoon van het personeel was erg kortaf nadat wij aangaven dat de Bavette vooral pees was, dit ook laten zien. De ene persoon kreeg 3 grote stukken en de anderen 2 kleine stukjes. Van de bediening zei de ene dat dit geportioneerd binnen kwam, de ander zei dat de kok het zelf sneed? Het meest kwalijke vonden we dat ze achter de bar over ons staan de praten en beiden naar ons staan te kijken, dit getuigt niet van professionaliteit.
    Jammer ook dat er bij de sla, friet en mayonaise geen opscheplepels zaten, hier hadden meer mensen problemen mee maar er werd niets mee gedaan. Dit was eens maar nooit meer.

33. M. van Lieshout

Wij bestelden een 4-gangen menu met 4 personen. Voorgerecht carpaccio was lekker. De tomatensoep was niet warm. Hoofdgerecht 3x Bavette van mals rund. 1x teruggegeven want het was 1 homp vet. 1x zalm rauw van binnen. Ook teruggegeven. Na 1 minuut magnetron kregen we de zalm terug. Nog steeds rauw van binnen. Nagerecht ok, maar niet bijzonder.
    Al met al een teleurstelling. Eens maar nooit weer.

34. Antoon van berloo

Zeer smaakvol en heel betaalbaar, dit moet je geproefd hebben

35. Harm ten Brink

Leuk nieuw restaurant in Aarle rixtel. Goede sfeer, lekker eten voor een goede prijs.