1. Brouwer

Bediening prima. Eten wordt ook heet opgediend en niet lauw, zoals regelmatig voorkomt, prima. Sfeer: inrichting eetcafé eigen, moet je van houden. Maar voor mij ondergeschikt aan het eten als ik een recensie moet geven.
    Prijs/ kwaliteit echt beneden peil: specialiteit van Het Eiland, spareribs in ketjapmarinade. Smaakt niet bepaald als gemarineerd. Als ik het woord specialiteit van het huis zie staan, verwacht ik iets aparts en eigenlijk ook iets lekkers. Was dus zwaar tegengevallen. Eerder smaakloos. De samenstelling van deze marinade combineerde absoluut niet met de spareribs. De spareribs zelf waren wel prima, echter verpest door deze toevoeging. Eigenaar zelf zegt dat iedereen ze heerlijk vind. Dan zal het wel mijn smaak zijn. Niet getreurd, heel veel mensen vinden het uitstekend. Alleen dit is mijn mening.
    Wat ons betreft een zeer matig restaurant.

2,4