Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Mariënburg 59, 6511 PS, Nijmegen

1. Fam. Kellenbach

Tot voor kort was het een vast adres om er te genieten van de wisselende menu's. Altijd goed. Onlangs bleek dat het interieur enigszins gewijzigd was en wat opviel was dat het zitcomfort van de klant beneden peil geworden is. Stoelen met een te korte zit om ontspannen te kunnen genieten van waarvoor je komt. Het gevoel komt boven dat men ervoor zorgt dat je sneller vertrekt dan je eigenlijk wilt. De tafelpoot is een sta in de weg omdat het blad de afmeting heeft van een snijplank.
    We vinden het spijtig dat het koningsgevoel, wat we altijd hadden, hierdoor afgenomen is en we geen zin hebben om te zitten in een te benauwde omgeving. Horeca Nederland heeft geluk dat de meeste klanten alles over zich heen laten komen en er toch (nog) niet voor weg blijft.

Vorige recensies van Fam. Kellenbach

• Fam. Kellenbach

Humphreys is voor ons een vast bezoekadres geworden wanneer we NIjmegen aan doen. Voorpret van wat zal er deze keer weer aan keuzes op de kaart staan. Zo ook vorige week hebben we weer genoten van alles wat geserveerd werd. De bediening weet op een gepaste manier je koning te laten voelen en dat is wat te vaak ontbreekt in welke zaak dan ook. Verrassende voorgerechten, altijd wel iets nieuws erbij.
    De keukenbrigade heeft lef om kalfssucade te serveren, wat een heerlijk ouderwets rijk van smaak vleesgerecht was het.
    Ook werd er meegedacht over een lactosevrij toetje wat we zeer konden waarderen.
    Een klein minpunt vinden we de inhoud van een glas Martini.
    Hoewel soms erg warm binnen is de sfeer goed.
    Voldaan gingen we dan ook naar huis.