1 positieve stem1 negatieve stem

1. Omgeving
    • In het centrum
    • Aan het water

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Sfeer wel gezellig maar het is er erg donker.
    Ook kregen wij niet de volle korting die je via postcodeloterij op een 3 gangendiner.
    Dat kregen we niet omdat mijn man het nagerecht niet hoefde.
    We hebben dus het nagerecht minder genomen dat zij dus uitsparen en moesten 5 euro meer betalen. Voel me opgelicht. Had ze dat maar bij bestellen aangegeven.
    We hadden dus gewoon moeten bestellen en laten staan om de gehele korting te krijgen.
    Niet echt duurzaam. en dat is wat de postcodeloterij wilt promoten en uitstralen.
    Dus misschien dat de postcode loterij een ander restaurant moet uitkiezen.

2. Lekker gegeten in mooi oud bankgebouw. Leuk detail; de oude kluis zit nog bij de toiletten.
    Eten was goed en prima prijs/kwaliteit verhouding. Echter lauw bier getapt gekregen; was een technische storing. Kan gebeuren maar dan bereken je dat bier niet mijn inziens.
    Personeel erg vriendelijk.
    Minpunt. Als je dicht bij de spoelkeuken zit kun je elkaar nauwelijks verstaan door de herrie. Borden en bestek gekletter en lachsalvo en hard praten van personeel. Ik gun iedereen werkplezier maar mezelf ook rustig dineren en praten met partner in een restaurant.
    Andere plaats gevraagd en gekregen maar ik zag de mensen balen die later onze tafel kregen. Wordt door management niets aan gedaan. Jammer.
    Buiten dat om leuk restaurant.

3. Aan de Waalkade vaak gegeten. Nu na de verhuizing naar Marienburg voor de eerste keer.
    6 Juni j.l. voor het eerst met vrienden. Als ik sommige reacties lees denk ik hoe is het mogelijk dat sommige jullie nieuwe restaurant een slecht cijfer geeft. Wij zijn best wel wat gewend en vonden het eten smakelijk en het restaurant juist verrassend. Dat van zo een grote ruimte een gezellige gelegenheid gemaakt kan worden maar… vele mensen, vele wensen en… sommige mensen leggen op elke slak zout of… zijn niets gewend. Het personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam. Wij zoeken Humphrey´s restaurant vast weer eens op…