in Arnhem

Afhaal 10% korting - Indiase keuken - Aziatische keuken

1. Erwin Stein

Op donderdag met zeven personen gereserveerd voor het buffet. Vooraf kregen we kleine samosa's en gefrituurde uienbolletjes, die erg lekker waren. We konden gelijk aanvallen en bij het eten werden naanbroden geserveerd die, toen ze op waren, ook netjes werden bijgevuld. De service is goed. We kregen voldoende aandacht en er werd regelmatig gevraagd of alles nog naar wens was. Het eten is een kleine selectie aan wat India allemaal te bieden heeft. Het is lekker gekruid en op Nederlands niveau. Op bordjes staat aangegeven of het gerecht pittig (heet) is of niet. Een van mijn collega's vond pittig ook echt pittig. Ik vond pittig verre weg van pittig. Zo is iedereen verschillend, maar ik zou dan een potje hotsauce of chilipeper op tafel willen hebben om het niveau omhoog te kunnen krikken. De verschillende sausjes die je bij je eten kon kiezen zijn bijzonder en lekker en ik heb heerlijk genoten van de rijstpudding als toetje. Al met al een goede keus geweest.