King of India laten bezorgen?

Voor grote reserveringen opbellen!
Hét all you can eat Indiaas restaurant van Arnhem! U kunt bij ons terecht voor o.a. Diner, take-away, catering, bruiloften, feesten en wij bezorgen ook. Kom snel een keer naar ons restaurant aan de kortestraat 8 in Arnhem!

• All-inclusive

1520666857 82
1537196918 82
1541919793 80

1. Het was echt een verrassing! Lekker eten, goede sfeer en prijs. Aanrader!

2. Gezellige locatie. Curry niet fantastisch en niet warm genoeg.
    Tafeltje naast/ onder de bar niet aan te raden.

3. Darren Gourley

Lekker eten. Vriendelijke personneel. Leuke sfeer. Aangeraden.

4. Ik ben met collega's van de week bij King of India wezen eten en het was heerlijk. Iedereen heeft genoten van zijn maaltijd. Wij hadden het 3 gangen-keuzemenu en dan kan je uit heel veel gerechten kiezen voor een leuke prijs. De sfeer is gezellig en de bediening uiterst vriendelijk. Ik kan het iedereen aanbevelen.

5. HEIJSELAAR

Vriendelijke en gezellige bediening. Goed gevulde maaltijd.

6. Yvo en Bart

Beste,

Voor een vriendenweekend in Arnhem met 7 heren gegeten bij King of India. Zij boden aan twee grote plateaus voorgerechten te serveren en als hoofdgerecht verschillende menu’s. Hierdoor hebben we veel kunnen proeven om deze traditionele keuken te leren kennen.

Erg tevreden over de bediening, serveertijd en prijs/kwaliteit verhouding.

Aanrader!

7. Ik begin met je word bedrogen qua prijs als de eten. Je hebt vertrouwen in dat je geiinformeerd word qua prijs, maar als je moet betalen is het geen 22 euro meer maar 60! Dus PAS OP met de all you can eat! Kwaliteit is zwaar onder de mate. De ijs bijvoorbeeld is allemaal uit blik. Je hebt geen privacy omdat je bijna op elkaars schoot zitten. Daar mag echt wel een inspectie plaats vinden. Heel erg ontevreden!

8. Heerlijk gegeten, uitleg gehad m.b.t. tot de verschillende gerechten. En uiterst vriendelijke bediening. Aanrader.

9. Marian van Hooij

Heerlijk gegeten! Lekker pittig ;-). Fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. T. Vreeswijk

We voelden ons welkom en gezien. Doordat het zo druk was duurde bediening soms even, maar het eten was heerlijk en goed op temperatuur. Gezellige avond gehad!

11. Het beste Indiaas restaurant ooit bezocht en we bezochten er vele. Zeer duidelijke menukaart met mooie gerechten. De gerechten zelf verrassend lekker. Voor herhaling zonder meer vatbaar en een aanrader voor iedere bezoeker van Arnhem.

12. Gebruik gemaakt van een 3 gangen menu. We wilden in eerste instantie gebruik maken van het "all you can eat" concept. Maar omdat er geen buffet was, vroegen we hoe het in zijn werk ging. We moesten maar op de menu kaart kijken, daar stond het duidelijk in beschreven. Daar dachten wij anders over. Het was ook niet druk op dat moment, dus een korte uitleg hadden we zeker op prijs gesteld. Dit betrof een mannelijke medewerker. De vrouwelijke medewerkster was wel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was lekker, maar wat minder uitgesproken qua smaak, dan wij gewend zijn van andere Indiase restaurants.

13. Het eten was lekker en de bediening was erg aardig.

14. Kemperman

Ik vond het erg lekker eten. De ene bediende kan je beter uitleggen wat alles is als een ander, maar dat was niet vervelend. Helaas was de witte wijn niet koud. Het eten was super. Vooral de aardappeltjes met spinazie. En een leuk en lekker verassingstoetje (verklap ik natuurlijk niet)

15. Harrie Hendriksen

Authentiek Indiaas! Als hier pittig staat is het ook echt pittig! Maar wat ontzettend lekker! Absoluut het proberenwaard!

16. Wij komen met regelmaat hier eten met ons gezin. Er is een ruime keuze in heerlijke gerechten. De bediening is super vriendelijk en wij komen met alle plezier graag telkens terug!

17. Het eten duurde iets langer dan wij gewend zijn (i.v.m thuisbezorgd drukte) maar de bediening heeft het prima opgelost. Alle gerechten smaakten zoals altijd prima. De garlic naan en mango lassi is een aanrader. De service is geweldig!

18. J.Tigchelaar

Prima restaurant. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Herhaling waard.

19. Noortje

Aardige bediening. Het voorgerecht, de gebakken champignons had weinig smaak, de zoete curry was heerlijk en het toetje (cocosdream) was niet bijzonder. Al met al een 6.

20. De bediening was vriendelijk maar het eten heeft weinig met India te maken (net zoals de aankleding van het Restaurant), waterige curry's, en smakeloos, zeker geen aanrader.

21. Heerlijk gegeten en geweldige en vriendelijke bediening.

22. Larissa

Heerlijk gegeten! Wij waren een beetje huiverig voor een all you can eat zaak maar het eten was erg lekker.
    Wij hadden genoeg aan een voor, hoofd en bijgerecht. Komen absoluut nog eens terug!

23. Het all you you can eat concept waarmee ze al jaren reclame maken, hebben ze al jaren niet meer.
    Een deel van de bestelling (bijgerecht) kregen we niet.
    De salade die standaard bij het hoofdgerecht geserveerd wordt, kregen we ook niet.
    We hadden sap geknoeid, de troep konden we zelf opruimen en het afval bleef gedurende de hele maaltijd naast onze tafel op de grond liggen.
    Het eten was matig.
    Jammer.
    Voorheen waren we meer tevreden.

24. Jeanette Haffmans

Zoals altijd was het eten weer heerlijk! Deze keer weer andere gerechten geprobeerd.
    Aardige en vlotte bediening.
    Jammer dat het restaurant weinig geld overhoudt aan zo'n restaurantcadeaukaart.

25. We hebben heerlijk gegeten! We hadden gekozen voor all you can eat en voor die prijs krijg je ook echt waar voor je geld! Ook het personeel was echt heel vriendelijk! Wij komen zeker nog eens terug!

26. Goed lekker gezellig vriendelijke bediening en heerlijk buiten op terras gegeten. Eten was erg lekker en veel keus.

27. Goed, lekker fijne service én het was mooi weer, lekker buiten gezeten! Een aanrader!

28. We hebben super gegeten. Service & kwaliteit eten was 👌🏼

29. Karin Michielsen

Verjaardagsetentje gedaan. Met z'n zessen. Misschien hadden we alle zes toevallig de lekkerste gerechten op de kaart gekozen, dat kan natuurlijk, maar we hebben alle zes echt geweldig gesmuld. Enorm vriendelijke en behulpzame bediening. Alleen de entourage verdient n minpuntje: beetje haveloos, hoewel mét die prachtige oosterse mozaieklampions overal. Prima verjaardag gehad!

30. Keurig verzorgd. Alleen de porties zijn te groot voor all you can eat. Zouden graag wat meer soorten hebben geproefd maar dat lukt dan niet.
    Vonden we erg jammer.

31. Wij vonden het eten oké.. sfeer is niet heel prettig! Hangen overal spinnenwebben. Porties waren erg weinig. Wij hadden kebab schotel voor 2 pers. Maar leek meer voor 1 pers.
    Niet voor herhaling vatbaar. De eigenaar volgens mij was super vriendelijk rest snel geïrriteerd..

32. Heerlijk eten en de service is prima. Een aanrader wat betreft indiaas eten.

33. N Rahmesh

Heerlijk eten voor een goede prijs en daarbij goede service en klantvriendelijk!

34. Erg lekker gegeten. Ruime keuze, zowel (flink) spicy als lekker smaakvol. All you van eat concept maakt dat het eten niet alleen erg lekker is maar ook nog eens heel betaalbaar. Vriendelijke bediening. Wij gaan hier zeker vaker terug komen!

35. Paar keer gegeten. Eten is erg lekker en goede kwaliteit. Buffet niet geprobeerd, maar onbeperkt van de kaart eten is helemaal prima. Relatief duur, zeker als je het vergelijkt met India :-)

36. Vincent van der Biezen

Heerlijk gegeten echt een aanrader voor iedereen.

37. We bestellen hier eigenlijk altijd onze curry's, en die smaken heerlijk. Bezorg tijd is goed.
    Hebben altijd 1 pittige en 1 zoete met Nanbrood en die combinatie is uitstekend.

38. Wij hebben gisteren hier gegeten met 15 man ongelooflijk wat slecht het was niet lekker en daarna met afrekenen kwam er extra geld erop niet te geloven hebben ze mooi extra 30 euro fooi verdiend wij komen hier nooit meer schandelijk voor woorden.

39. Vandaag met man en dochter hier gegeten en het was heerlijk. Service en bediening top. Mag misschien iets meer indiaase sfeer in het interieur aangebracht worden.

40. Priscilla van eijck

Ik heb hier eten besteld en de service was echt goed! Vriendelijke mensen en superlekker eten. Het heeft veel smaak en lekker gekruid. Ik zou hier graag nog een keer willen eten!

41. Rehan Ahmed

If you know real Indian food then you know this is very very poor.
    Rice not properly cooked. Daal still hard. Potatoes in spinach also still hard. The spice mix in each dish was poor.
    Food was like warm and the service was terrible. 4 times I had to raise my arm to get service.
    Worst Indian restaurant in Arnhem by far.

42. Nadia dahchouri

Geweldige smaak sensatie en een heerlijke combinatie van gerechten.

43. Zoals altijd weer super lekker 😉🖒

44. Als we in de buurt van Arnhem zijn gaan we eten bij King of India, soms rijden we er speciaal van Amsterdam naartoe. Het eten is heerlijk en de sfeer in het restaurant heel prettig. De bediening is altijd vriendelijk. En heel belangrijk het is betaalbaar, kwaliteit voor een nette prijs.
    Hopelijk moeten we nog regelmatig naar Arnhem om weer te smullen.

45. Danielle van beukering

Het eten is erg lekker! Je krijgt echt waar voor je geld. Soms duurt het alleen lang voor ze wat vragen of wanneer je wat krijgt. Uiteindelijk maakt het eten, alles weer goed.

46. Voor de eerste keer hier gegeten. Het smaakte erg lekker, vooral het voorgerecht (salade) vond ik heerlijk. Bediening was vlot en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

47. Karin Schacknat

We kwamen af op een aanbod van buffet menu. Het buffet was er niet meer, er werden wat schoteltjes met gemengde gerechten op tafel gezet. Alleen groenten en kaas, want we zijn vegetarisch. Maar de smaken van de groenten leken nogal op elkaar, best lekker, maar niet pittig of bijzonder. Een nagerecht hoorde niet bij dit 'menu', moest afzonderlijk besteld worden.

48. Het was volle bak en de eerste fase van de avond hadden wij sterk het gevoel dat de bediening en de keuken het niet goed aan konden: we zaten al bijna een half uur maar niemand kwam ons vragen wat we wilden drinken. Het voorgerecht werd half op tafel gezet (naanbrood zonder raita...) en ondanks 2x vragen waar het bleef kwam het niet. Later op de avond werden wij wel keurig bediend door een zeer aardige dame (uit Irak) en zij hield goed in de gaten of alles nu naar wens verliep. Complimenten daarvoor!! Het eten zelf is niets op aan te merken: dit is altijd van goede kwaliteit en smaak: gewoon verrukkelijk en met een bomvolle buik ga je weer naar huis. Prijs/kwaliteit is echt heel goed. Ondanks de wat mindere ervaring van afgelopen keer komen wij toch graag weer terug, want het blijft gewoon erg lekker eten bij King of India.

49. Het eten is er erg lekker, maar voordat het hoofdgerecht op tafel staat ben je zo twee uur verder. Daarbij is de bediening weinig vriendelijk.

50. Was met mijn lieve moeder op een maandagavond. Weinig gasten en die blokfluit muziek en klaagzang uit India werken op den duur op je zenuwen, maar al het andere vergoed veel. Lekkere somoza en mixed grill vooraf, lamsvlees en groentemix en nagerechten waren ook goed. En dat voor 16,50 pp. Bovendien was de bediening erg aardig.

51. Heerlijk gegeten! Leuke en super vriendelijke bediening! Dit is een restaurant waar je niet komt voor de luxe uitstraling, maar voor het eren. Informele en relaxte sfeer. De uitstraling van het restaurant mag best iets meer gaan spreken!

52. Fred de Vries

We waren op een woensdagavond en het was een beetje leeg.
    Onze serveerster/gastvrouw was zeer vriendelijk.
    We hadden een aanbieding en konden kiezen van het 3-gangen menu. Het eten was goed: Mijn Lamb Jalfrezi was iets aan de pittige kant, maar wel lekker; de kwalificatie Medium is natuurlijk een lastige :-). De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. In kwaliteit van het eten kan the King of India zich meten met de andere 2 restaurants in Arnhem, maar de prijsstelling is gunstiger.

53. Wij hebben super gegeten. De bediening was vriendelijk. Wij hebben gebruik gemaakt van het all in concept. De porties vullen zo dat een al la carte ook voldoet.

54. The curry is not good but the tandoori dishes and nan are very good.

55. Wij hebben ons eten besteld via thuisbezorgd. De bezorging was prima op tijd maar na het openen van de bakken bleek dit niet het gerecht dat wij besteld hadden. Wanneer ik een curry bestel met als ingrediënten; cashewnoten, rozijnen en koriander, dan verwacht ik deze ook ergens in het gerecht tegen te komen en te proeven. Ik heb hierover meteen gebeld en als reactie kreeg ik: "zo doen we het altijd" en ik kreeg te horen dat de fout bij ons lag. Mijn vriendin en ik hebben allebei hetzelfde gerecht besteld en in beide gevallen was het niet goed. Als klant voel ik mij dan ook niet serieus genomen in mijn klacht en zal hier dan ook geen eten meer bestellen.

56. De service was rond uit slecht. Het ging al mis bij het bestellen.

57. Annet Willink

Erg vriendelijke bediening. Het eten is lekker, maar de kip tandoori had iets meer gekruid mogen zijn. Gaan zeker nog een keer terug om de curry te proeven.

58. Hartstikke lekker en veel gegeten, service is heel vriendelijk, een echte aanrader!

59. Altijd goed eten hier. Lekker en veel. Enige minpunt is dat het soms wat lang duurt voor de gerechten aan tafel komen, ook als het niet druk is, vooral later op de avond.
    Maar ik ben over het algemeen zeer tevreden en kom graag terug hier.

60. Het was heerlijk, kleinere porties gevraagd om zo meerdere gerechten te kunnen proberen. Was geen probleem.

61. De sfeer was niet al te gezellig; dichtbij de keuken waaromheen ze druk waren om de thuisbezorgd.nl bestellingen in orde te maken. Dat zorgde voor de nodige drukte bij het personeel en voor wat onrust in het restaurantdeel waar de beperkte hoeveelheid gasten vrij dichtbij elkaar geplaatst werden. Eten lekker en goed, veel keuze. Met de prijzen voor drankjes en een toetje al met al niet goedkoop voor een all you can eat-menu. Al met al voor herhaling vatbaar, maar met een zitplaats voorin het restaurant ipv achterin.

62. Adrie Heuvelink

Goede sfeer, bediening en lekker Indiaas eten. Een aanrader.

63. Prima, heerlijk eten, ook vegetarisch!

64. Heerlijk gegeten, leuke sfeer!

65. We hebben heerlijk gegeten. Het all-you can eat concept was goed, met veel keuze. Leuke sfeer en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

66. Was gezellig en bediening was meedenkend
    Het eten was erg lekker en voor herhaling vatbaar

67. Batjabudjoe

Een leuke avond gehad, heerlijk gegeten alleen het mindere is dat t personeel me aankeek alsof ik gek ben als ik wat vroeg. Mn mijn gerecht zat er iets niet bij wat wel op de menukaart stond. Dus ik vroeg t aan de ober en hij keek mij aan alsof ik gek was. Dus ik de kaart erbij halen dat het echt erbij staat. Dus hij liep naar de keuken en opeens kon t wel gemaakt worden. Maar heb t niet aangenomen waren bijna klaar met eten. Maar t idee van dat de ober deed dat ik gek was stond mij niet aan.
    Ook bij t betalen ging het mis. Dezelfde ober deed alsof wij weer spoken zagen. Wij hadden gebruik gemaakt van de november facebook actie. Volgens mij kwam de manager erbij en werd er in hun taal overlegd. Opeens kon t werderom weer. Met als smoes' ja ben al een tijdje weg geweest'

Lekker gegeten alleen de houding van de ene ober stond ons niet aan. Gast is koning en niet gek!

68. Wilma van Essen

Super lekker gegeten echt een aan rader.

69. Ontzettend goed gegeten, niet duur, en erg attente bediening! See you next time!

70. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens Indiaas gegeten met mijn echtgenote en een vriendin. Een heerlijke avond met fantastische gerechten en een betrokken en gastvrije bedienening.
    Kortom: dit is zeker voor herhaling vatbaar.

71. D van wijnen

Het was heerlijk eten en snelle vriendelijke bediening

72. Het eten was heerlijk, maar jammer dat je zo lang op je eten moet wachten waardoor we ons zelfs begonnen te ergeren.

73. King of India is onze favoriete restaurant van Arnhem! Het eten is heerlijk!! Enige minpunt is dat het soms lang kan duren (wanneer het echt druk is) voor je wordt geholpen. Verder in 1 woord: heerlijk!

74. Prima restaurant, sfeervol en lekker eten.

75. Mijn favoriete restaurant in Arnhem en omstreken. Het eten smaakt precies hetzelfde zoals ik dat in India heb gegeten.
    De mensen van de bediening zijn vriendelijk en behulpzaam. Zij adviseren je graag als je geen keuze kan maken.
    Het 'all you can eat' concept is wat mij betreft iets te enthousiast want één menu met 3 gangen is meer dan voldoende. Ik eet dan eigenlijk door omdat ik het zo lekker vind.
    MIjn favoriete gerechten? Paneer Tikka, gevolgd door een Rogan Josh met lamsvlees, afgeblust met een heerlijke cocos dream als toetje. Daarna kan ik rollend naar huis.

76. Gezellig restaurant. Driegangen menu gekozen waar een deal bij hoorde (5 euro korting p.p.) Voorgerecht was erg goed, hoofdgerecht was ok en nagerecht ook weer super. Goed en behoorlijk veel eten voor een lage prijs. Bediening was vriendelijk en attent (had speelgoed en patatjes voor het kleine kind). Was op dat moment lekker rustig.

77. Gisteravond met zijn 4-en "All you can eat", gedaan en het was ECHT geweldig! Om te beginnen, de locatie is heel sfeervol.De bediening super attent en voorkomend. Het eten was subliem, goed van smaak en temperatuur. Authentiek en ruim voldoende.De smaken zeer gevarieerd.
    We hebben genoten en gaan ZEKER terug.
    Complimenten!

78. Wij hebben heerlijk, gezellig en voldoende gegeten.
    Komen zeker nog een keer.

79. Guus de Groot

Prima gegeten met fijne bediening. Als je van indiaas houdt is dit top. Bediening geeft ook goed advies.

80. Super lekker eten! Genoeg keus.. wel grote porties waardoor je niet veel verschillende gerechten kunt uitproberen. Snelle en zeer vriendelijke service! Mooie tuin waar je lekker kunt eten.. zeker een aanrader!

81. Hans en Diana

Heerlijk gegeten, vriendelijk geholpen.

82. Was lekker, gegeten met tapas bon van €49 en ons menuutje was €21,50. Dus dat was beetje vreemd. Drankjes uiteraard apart betaald

83. Lekker gegeten. Soms wat lang wachten op de bediening.

84. Gezellig restaurant, aardige en gastvrije mensen. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Aanrader!

85. Weer heerlijk gegeten. Abnormaal hoe vol van smaak dit eten is in dit restaurant voor deze prijs. Een groot compliment aan de chefs en aan het hele personeel. Zeer vriendelijk en behulpzaam! Zeker een aanrader voor iedereen die van Indiaas eten houdt!

86. Eerste keer gegeten, mooie locatie, ik wil graag teruggaan voor de kans tikka in masala want die heb ik gemist. De naam was overheerlijk.
    Kip Madras helaas te heet maar wel erg lekker.

87. Danny Hermanns

Fijn dat je een brede keuze hebt in hoe pittig je wilt eten. Kregen goed advies en het personeel maakt tijd voor haar klanten. Zeker dat wij hier terugkomen.

88. Gezellig restaurant met mooie buitenruimte. Vriendelijk personeel, altijd in voor een praatje. Goed eten, grote porties waardoor je wel erg snel vol zit voor een all you can eat concept. Soms erg lange wachttijden tussen twee gerechten, maar ach goed bereid kost even tijd. Goed gekruid, heerlijke curry's en erg lekker naanbrood (vooral die met knoflook). Wij komen zeker een keer terug.

89. van amersvoort

wij hebben gisteren genoten van onze huwelijks avond diner
    wij zijn zeker blij met deze restaurant en wij komen weer heel graag terug
    om het opnieuw te vieren

90. Gezellig, lekker eten. Vriendelijke bediening. Helaas hadden wij een beetje haast, daar werd gelijk gehoor aan gegeven, kregen toen snel ons dessert.
    Zeker voor herhaling vatbaar. 👍🏻

91. Heerlijk gegeten. Bediening was top. Een aanrader. We gaan zaker nog eens terug

92. Heel lekker gegeten, we gaan zeker terug!

93. Claudia

Heerlijk gegeten met de AH actie. Uiterst vriendelijke bediening! Hier wordt nog met hart voor de zaak gewerkt.

94. Michael Albin

Echt verrukkelijk Indiaas eten

95. Mikan Simonis

Wij hebben heerlijk gegeten met een zeer goede service. King of India heeft heel leuk en open personeel.

Wij hadden het all you can eat concept genomen, dit is perfect, je kan van al het eten wat proberen. Na ongeveer 110 minuten te hebben gegeten zou je graag nog een dessert willen nemen, jammer genoeg paste dat er niet meer in.

Het enige minpuntje was dat wij zaten aan de tafel dicht bij de (open) deur, hierdoor hadden wij last van de geur van rokende mensen tijdens het eten.

96. Wij zaten achter op het terras omdat het heerlijk weer was. De sfeer was erg goed. De bediening was erg vriendelijk en het eten was heerlijk. Wij hadden een voorgerecht en een hoofdgerecht en koffie toe. Het waren kleine porties maar door het voorgerecht waren wij toch vol. Wij komen niet uit Arnhem en wonen ook niet in die omgeving maar komen vast en zeker terug.

97. Op het terras erg gezellig, konden er gewoon terecht ondanks dat we wat vroeg waren. Eten was heerlijk. Had pittig eten en mijn drinken was op, dus had het wel fijner gevonden als daar naar gevraagd werd. Maar wij komen nog een keer.

98. Dominique

Leuk restaurant met geweldig lekker eten!! En de bediening was top!! Vrolijke vrouw en kon ons goed op weg helpen om onze keuzes te maken!!

99. Soraya van den ende

We hebben er erg lekker gegeten, we hadden alleen verwacht dat we kleine porsjes zouden krijgen omdat we het menu hadden genomen al you can eat we kregen zodat je medere dingen nog kon proberen maar het waren volledige maaltijden zo zat je dus al vol van 1 hooft maaltijd dat vond ik jammer en vond het toch een beetje Jammer dat ze toch een beetje moeilijk deden omdat ik het reste meewilde nemen. Wel begrijpelijk maar toch anders hadden ze een 10 gehad😜Maar goed eten was supper goed top!!!

100. Het was druk in het restaurant, met naar mijn idee te weinig personeel, waardoor het nogal chaotisch was in de bediening waardoor lange wachttijden en kennelijk ook zijn weerslag had in de bereiding van het eten, de dahl soep smaakte maar was niet helemaal op temperatuur, wel goed was mijn hoofdgerecht was wel goed maar het vlees van de door mijn vrouw gekozen Lamb Tikka Massala was taai en te grote brokken met een (te) sterke smaak, de na gerechten waren daarentegen wel weer helemaal oke, het is dat we vaker bij de King of India geweest zijn om te weten dat het bij hun allemaal veel beter kan, maar kan me voorstellen dat een soortgelijke ervaring voor mensen die hier voor het eerst komen, gelijk ook de laatste is, jammer

Volgende pagina