King of India in Arnhem

All you can eat vanaf €18,50, donderdag buffet €16,-

Deal Maak nu een reis door de Indiase keuken en geniet van een 3-gangen keuzemenu, nu voor 16,50!

King of India is gelegen in Arnhem, hier vind je een heus stukje India op Nederlandse bodem. Het restaurant serveert met veel inzet en beleving een Indiaas all-you-can-eat-concept (met een ruime keuze aan Indiase voor-, hoofd- en nagerechten) waarbij de gerechten worden bereid met diverse verse producten en waarbij alleen de allerbeste ingrediënten worden gebruikt.

Indiaas eten staat vooral bekend om haar pittige karakter. Maar niets is minder waar, ook de minder pittige en zoete gerechten zijn een ware beleving en hiermee kan rekening worden gehouden per gerecht. Ook speciale wensen zijn niet te veel gevraagd, het team van Kind of India staat altijd voor je klaar om je hierbij de helpen/adviseren.

Reserveer nu deze deal en maak een reis door de Indiase keuken. Een 3-gangen keuzemenu voor slechts 16,50!

21,50 16,50 -23%
Meer informatie Beschikbaar tot 24-12-2017

King of India laten bezorgen?

Voor grote reserveringen opbellen!
Hét all you can eat Indiaas restaurant van Arnhem! U kunt bij ons terecht voor o.a. Diner, take-away, catering, bruiloften, feesten en wij bezorgen ook. Kom snel een keer naar ons restaurant aan de kortestraat 8 in Arnhem!

• All-inclusive

1432028557 100
1461419464 87

1. De sfeer was niet al te gezellig; dichtbij de keuken waaromheen ze druk waren om de thuisbezorgd.nl bestellingen in orde te maken. Dat zorgde voor de nodige drukte bij het personeel en voor wat onrust in het restaurantdeel waar de beperkte hoeveelheid gasten vrij dichtbij elkaar geplaatst werden. Eten lekker en goed, veel keuze. Met de prijzen voor drankjes en een toetje al met al niet goedkoop voor een all you can eat-menu. Al met al voor herhaling vatbaar, maar met een zitplaats voorin het restaurant ipv achterin.

2. Adrie Heuvelink

Goede sfeer, bediening en lekker Indiaas eten. Een aanrader.

3. Prima, heerlijk eten, ook vegetarisch!

4. Heerlijk gegeten, leuke sfeer!

5. We hebben heerlijk gegeten. Het all-you can eat concept was goed, met veel keuze. Leuke sfeer en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

6. Was gezellig en bediening was meedenkend
    Het eten was erg lekker en voor herhaling vatbaar

7. Batjabudjoe

Een leuke avond gehad, heerlijk gegeten alleen het mindere is dat t personeel me aankeek alsof ik gek ben als ik wat vroeg. Mn mijn gerecht zat er iets niet bij wat wel op de menukaart stond. Dus ik vroeg t aan de ober en hij keek mij aan alsof ik gek was. Dus ik de kaart erbij halen dat het echt erbij staat. Dus hij liep naar de keuken en opeens kon t wel gemaakt worden. Maar heb t niet aangenomen waren bijna klaar met eten. Maar t idee van dat de ober deed dat ik gek was stond mij niet aan.
    Ook bij t betalen ging het mis. Dezelfde ober deed alsof wij weer spoken zagen. Wij hadden gebruik gemaakt van de november facebook actie. Volgens mij kwam de manager erbij en werd er in hun taal overlegd. Opeens kon t werderom weer. Met als smoes' ja ben al een tijdje weg geweest'

Lekker gegeten alleen de houding van de ene ober stond ons niet aan. Gast is koning en niet gek!

8. Wilma van Essen

Super lekker gegeten echt een aan rader.

9. Ontzettend goed gegeten, niet duur, en erg attente bediening! See you next time!

10. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens Indiaas gegeten met mijn echtgenote en een vriendin. Een heerlijke avond met fantastische gerechten en een betrokken en gastvrije bedienening.
    Kortom: dit is zeker voor herhaling vatbaar.

11. Normaal altijd tevreden maar afgelopen donderdag niet. Zo druk was het niet maar we moesten lang wachten, waardoor we maar een hoofdgerecht hebben gegeten en we niks aan het All you can eat hadden. Bediening kon veel vriendelijker, zag op hun website staan kinderen onder de 3 jaar gratis, toen ik dat zei werd ik heel raar aangekeken en moest ik het op mijn telefoon laten zien, beetje ongemakkelijk. Duidelijk aangegeven geen koriander en Citroen, doen ze toch nog beide in je voor en hoofd gerecht. Duurt wel weer even voor dat we daar terug komen.

12. D van wijnen

Het was heerlijk eten en snelle vriendelijke bediening

13. Het eten was heerlijk, maar jammer dat je zo lang op je eten moet wachten waardoor we ons zelfs begonnen te ergeren.

14. King of India is onze favoriete restaurant van Arnhem! Het eten is heerlijk!! Enige minpunt is dat het soms lang kan duren (wanneer het echt druk is) voor je wordt geholpen. Verder in 1 woord: heerlijk!

15. Prima restaurant, sfeervol en lekker eten.

16. Mijn favoriete restaurant in Arnhem en omstreken. Het eten smaakt precies hetzelfde zoals ik dat in India heb gegeten.
    De mensen van de bediening zijn vriendelijk en behulpzaam. Zij adviseren je graag als je geen keuze kan maken.
    Het 'all you can eat' concept is wat mij betreft iets te enthousiast want één menu met 3 gangen is meer dan voldoende. Ik eet dan eigenlijk door omdat ik het zo lekker vind.
    MIjn favoriete gerechten? Paneer Tikka, gevolgd door een Rogan Josh met lamsvlees, afgeblust met een heerlijke cocos dream als toetje. Daarna kan ik rollend naar huis.

17. Gezellig restaurant. Driegangen menu gekozen waar een deal bij hoorde (5 euro korting p.p.) Voorgerecht was erg goed, hoofdgerecht was ok en nagerecht ook weer super. Goed en behoorlijk veel eten voor een lage prijs. Bediening was vriendelijk en attent (had speelgoed en patatjes voor het kleine kind). Was op dat moment lekker rustig.

18. Gisteravond met zijn 4-en "All you can eat", gedaan en het was ECHT geweldig! Om te beginnen, de locatie is heel sfeervol.De bediening super attent en voorkomend. Het eten was subliem, goed van smaak en temperatuur. Authentiek en ruim voldoende.De smaken zeer gevarieerd.
    We hebben genoten en gaan ZEKER terug.
    Complimenten!

19. Wij hebben heerlijk, gezellig en voldoende gegeten.
    Komen zeker nog een keer.

20. Guus de Groot

Prima gegeten met fijne bediening. Als je van indiaas houdt is dit top. Bediening geeft ook goed advies.

21. Super lekker eten! Genoeg keus.. wel grote porties waardoor je niet veel verschillende gerechten kunt uitproberen. Snelle en zeer vriendelijke service! Mooie tuin waar je lekker kunt eten.. zeker een aanrader!

22. Hans en Diana

Heerlijk gegeten, vriendelijk geholpen.

23. Was lekker, gegeten met tapas bon van €49 en ons menuutje was €21,50. Dus dat was beetje vreemd. Drankjes uiteraard apart betaald

24. Lekker gegeten. Soms wat lang wachten op de bediening.

25. Gezellig restaurant, aardige en gastvrije mensen. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Aanrader!

26. Weer heerlijk gegeten. Abnormaal hoe vol van smaak dit eten is in dit restaurant voor deze prijs. Een groot compliment aan de chefs en aan het hele personeel. Zeer vriendelijk en behulpzaam! Zeker een aanrader voor iedereen die van Indiaas eten houdt!

27. Eerste keer gegeten, mooie locatie, ik wil graag teruggaan voor de kans tikka in masala want die heb ik gemist. De naam was overheerlijk.
    Kip Madras helaas te heet maar wel erg lekker.

28. Danny Hermanns

Fijn dat je een brede keuze hebt in hoe pittig je wilt eten. Kregen goed advies en het personeel maakt tijd voor haar klanten. Zeker dat wij hier terugkomen.

29. Gezellig restaurant met mooie buitenruimte. Vriendelijk personeel, altijd in voor een praatje. Goed eten, grote porties waardoor je wel erg snel vol zit voor een all you can eat concept. Soms erg lange wachttijden tussen twee gerechten, maar ach goed bereid kost even tijd. Goed gekruid, heerlijke curry's en erg lekker naanbrood (vooral die met knoflook). Wij komen zeker een keer terug.

30. van amersvoort

wij hebben gisteren genoten van onze huwelijks avond diner
    wij zijn zeker blij met deze restaurant en wij komen weer heel graag terug
    om het opnieuw te vieren

31. Gezellig, lekker eten. Vriendelijke bediening. Helaas hadden wij een beetje haast, daar werd gelijk gehoor aan gegeven, kregen toen snel ons dessert.
    Zeker voor herhaling vatbaar. 👍🏻

32. Heerlijk gegeten. Bediening was top. Een aanrader. We gaan zaker nog eens terug

33. Heel lekker gegeten, we gaan zeker terug!

34. Claudia

Heerlijk gegeten met de AH actie. Uiterst vriendelijke bediening! Hier wordt nog met hart voor de zaak gewerkt.

35. Michael Albin

Echt verrukkelijk Indiaas eten

36. Mikan Simonis

Wij hebben heerlijk gegeten met een zeer goede service. King of India heeft heel leuk en open personeel.

Wij hadden het all you can eat concept genomen, dit is perfect, je kan van al het eten wat proberen. Na ongeveer 110 minuten te hebben gegeten zou je graag nog een dessert willen nemen, jammer genoeg paste dat er niet meer in.

Het enige minpuntje was dat wij zaten aan de tafel dicht bij de (open) deur, hierdoor hadden wij last van de geur van rokende mensen tijdens het eten.

37. Wij zaten achter op het terras omdat het heerlijk weer was. De sfeer was erg goed. De bediening was erg vriendelijk en het eten was heerlijk. Wij hadden een voorgerecht en een hoofdgerecht en koffie toe. Het waren kleine porties maar door het voorgerecht waren wij toch vol. Wij komen niet uit Arnhem en wonen ook niet in die omgeving maar komen vast en zeker terug.

38. Op het terras erg gezellig, konden er gewoon terecht ondanks dat we wat vroeg waren. Eten was heerlijk. Had pittig eten en mijn drinken was op, dus had het wel fijner gevonden als daar naar gevraagd werd. Maar wij komen nog een keer.

39. Dominique

Leuk restaurant met geweldig lekker eten!! En de bediening was top!! Vrolijke vrouw en kon ons goed op weg helpen om onze keuzes te maken!!

40. Soraya van den ende

We hebben er erg lekker gegeten, we hadden alleen verwacht dat we kleine porsjes zouden krijgen omdat we het menu hadden genomen al you can eat we kregen zodat je medere dingen nog kon proberen maar het waren volledige maaltijden zo zat je dus al vol van 1 hooft maaltijd dat vond ik jammer en vond het toch een beetje Jammer dat ze toch een beetje moeilijk deden omdat ik het reste meewilde nemen. Wel begrijpelijk maar toch anders hadden ze een 10 gehad😜Maar goed eten was supper goed top!!!

41. Het was druk in het restaurant, met naar mijn idee te weinig personeel, waardoor het nogal chaotisch was in de bediening waardoor lange wachttijden en kennelijk ook zijn weerslag had in de bereiding van het eten, de dahl soep smaakte maar was niet helemaal op temperatuur, wel goed was mijn hoofdgerecht was wel goed maar het vlees van de door mijn vrouw gekozen Lamb Tikka Massala was taai en te grote brokken met een (te) sterke smaak, de na gerechten waren daarentegen wel weer helemaal oke, het is dat we vaker bij de King of India geweest zijn om te weten dat het bij hun allemaal veel beter kan, maar kan me voorstellen dat een soortgelijke ervaring voor mensen die hier voor het eerst komen, gelijk ook de laatste is, jammer

42. 10 minuten voor de tijd van de reservering kwamen we aan in het restaurant, werden niet echt ontvangen en "daar achter" was wel een tafel voor twee. Oké, we nemen plaats. 40 minuten later, geen kaart, geen drankje en geen bediening in de buurt. Een meneer verderop verteld ons dat we de bediening wel moeten aansturen anders gebeurd er niks, maar daarvoor gaan wij niet uiteten. Na 40+ minuten zijn wij gegaan en hebben dus niks gegeten of gedronken, of het restaurant goed is qua eten kan ik dus niet zeggen. Maar de bediening en gastvrijheid kan nog wel wat dingetjes leren.

43. hellegers

Een heel leuk restaurantje, makkelijk te vinden in de stad.
    Aardige bediening, wij zaten achter op het terras.
    Ik mis alleen wel wat meer stijl van India op het terras...
    hangen veel vlinders aan de muur, ook leuk.
    Maar zou meer in die stijl willen zien....
    Dat zou denk ik nog een extra puntje schelen, als de inrichting helemaal omgetoverd is...

44. Geen 'all you can eat', maar gewoon a-la-carte besteld. Lekker in de tuin gezeten en prima gegeten! Super aardige bediening en zeer voor herhaling vatbaar. Gewoon een goed restaurant!

45. We hebben heerlijk gegeten. All you can eat concept leuk alleen waren de porties een beetje groot waardoor we niet echt veel verschillende gerechten konden proeven. Jammer, de kaart zag er zo goed uit dat we graag nog meer hadden willen uitproberen.

46. Angela jongman

Het was fantastisch... heerlijk gegeten en een super bediening ... gezellig gekletst met de tafelgenoten naast ons uit Australië ..t was een top avond

47. Met z'n 2tjes heerlijk gedineerd. We hadden all you can eat formule. Alleen jammer dat we heel lang dienden te wachten op ons hoofdmaal na ons voorgerecht, zat 1u tussen. Dit heeft volgens mij te maken dat er heel veel thuisbezorgd werd.
    Tip aan het bedrijf, betere organisatie van het thuisbezorgen. Kwaliteit voor iedereen!!

48. Jos Reinders

Prima locatie en heerlijk gegeten. Een aanrader!

49. Jocelijne Brus

Waarom dit restaurant 5 sterren krijgt van mij is om heel veel punten. Het eten is HEERLIJK, het personeel super vriendelijk. De ruimte ziet er netjes uit. Service is super. Wij zijn hier al een aantal keer geweest. Vind herkenning naar terugkerende klanten erg gewaardeerd. Ik raad iedereen ook aan om zeker ook hier te komen eten. Al moeten wij er een uurtje voor rijden we doen dat graag! Tot zeer snel weer!

50. Jan Jaap & Elise

Het was redelijk rustig voor een woensdagavond. De bediening ging vlotjes en was ook plezierig. De extra gangen lieten niet lang op zich wachten en het eten smaakt er geweldig.

51. Smorenburg

Heerlijk! Bijzondere smaken!

52. RJ & San

Bij binnenkomst waren we zeer enthousiast over het interieur van het restaurant.
    De bediening was netjes en vriendelijk.
    Alleen het eten viel erg tegen: smaakloos/ zoutloos, maar wel flinke porties dat wel!
    Het proefde beetje naar een ziekenhuis maaltijd.
    Jammer, want het is echt een mooie en gezellige tent!

53. PH de Bok

Zeer smakelijk gegeten. Afzonderlijke gerechten hebben allemaal eigen bijzondere smaak. Dus niet wat je wel eens tegenkomt dat alles zo'n beetje hetzelfde smaakt. Compliment dus.
    Vlee in ons geval kip en lam waren erg mals.
    Bediening zeer vriendelijk.
    In de zomer leuke tuin om buiten te kunnen eten.
    Prijs voor een drie-gangen diner is iets boven de 21,- euro. Zeer acceptabel dus.
    Kortom een aanrader.

54. Heerlijk eten, perfecte service en een schappelijke prijs.

55. Cuny Vermeer

Het concept van zoveel eten als je wilt, is erg leuk. Wij wisten dit echter niet en hebben er, nog, geen gebruik van kunnen maken.
    Maar we gaan beslist terug, want van het hoofdmaaltijd dien we wel hebben gebruikt, van de kwaliteit prima.

56. S. van der Linden

Heerlijk gegeten. De bediening gaf ons tips over de gerechten en juiste smaak combinaties. Ontspannen sfeer, vriendelijk en het eten was heerlijk. Wij komen zeker nog eens terug.

57. Goede bediening, vriendelijk en erg gastvrij! Het eten krijgt een dikke voldoende! Slim concept!

Bij drukte kan het zijn dat men het overzicht kwijt is. Bij het afrekenen ging er iets mis, maar werd meteen gecorrigeerd.

58. Lekker gegeten, vriendelijk personeel en vlotte bediening.

59. peter van houwelingen

We hebben heel lekker gegeten bij de king of india/ Gevarieerd door het all you can eat concept. Vlotte bediening. Helemaal OK.

60. Lekker gegeten, maar omdat het all you can eat was, met elke keer opnieuw bestellen, als je vorige menu op was, duurde het ontzettend lang voordat men bij je tafel in de buurt kwam om een nieuwe bestelling op te nemen.

61. Geweldig gegeten!

62. Lekker Indiaas eten kan hier, met aardige bediening, een goede kok en dat in een prettige sfeer. Een aanrader voor iedereen.

63. ik ben vandaag met mijn vriendin wezen eten bij King of India i.v.m Valentijnsdag en 5 jarig samen zijn, het was echt fantastisch, ze hebben het allemaal heel leuk versierd met kaarsen in hartvorm en allemaal hartjes overal en ballonen in hart vorm. we hebben ook de meest speciale en mooiste plek in het restaurant gekregen en de bediening en de keuken waren echt vriendelijk en echt heel erg leuk, het eten was perfect en super lekker ! we hebben een dag gehad om nooit meer te vergeten en we zijn zeer tevreden! het was zelfs beter dan mijn verwachting!
    zeker een aanrader en we komen zeker weten terug!
    als ik meer dan 10 sterren kon geven als waardering hadden zij deze zeker gehad!

64. Voor de 3e keer gegeten en het was weer héérlijk! Dit keer met de AH restaurant actie. Het was genoeg voor 2 personen en we hadden er een karafje rode wijn bij (halve liter). Als toetje hadden wij de cocos dream. Beide een aanrader! Zeer vriendelijk personeel en een fijne sfeer. Wij komen hier zeker terug.

65. Christine

Echt heel lekker gegeten! De bediening is wat chaotisch maar wel vriendelijk. Ik zou hier zeker nog eens heen willen.

66. Tineke Braam

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk ontvangen.

67. Pieterjsn

Heerlijk gegeten, het enige dat niet fijn is, is dat met koud weer als je bij de deur of in de buurt daarvan zit, constant een koude vlaag langs komt. Niet zo fijn.

68. Heerlijk avondje gehad, met lekker eten en een hele vrolijke eigenaar, waar je helemaal blij van werd.

69. Personeel kon de drukte met moeite aan maar het eten was er lekker. Communicatie met personeel ging niet altijd even gemakkelijk, van sommigen lijkt hun Nederlands niet zo goed te zijn. Erg fijn dat de gerechten ook vegetarisch gemaakt konden worden, ondanks dat we met een Albert Heijn actie kwamen.

70. Prima avond, goed gegeten. Top!!

71. smikkelaar

Eten was goed, wijn niets bijzonders. We konden geen glas kraanwater krijgen. Wat een gebrek aan gastvrijheid. Koffie aan de lauwe kant.

Al met al: niet slecht, maar geen aanrader.

72. john beijer

Heerlijk gegeten bij King of India afgelopen zaterdag. Heel vriendelijk ontvangen, personeel wat prima Engels spreekt en geweldig eten. Etentje voor 2 personen als cadeau gekrgen van vrienden maar wij gaan hier zeker terugkopen. Value for money gaat hier 100% op, compliment!

73. Heerlijk gegeten, prima bediening. We rijden er graag vanuit Eindhoven voor naartoe.
    Eén tip: wij missen de keuze op de kaart om een "proeverijtje" te doen. Bijvoorbeeld 5 kleinere gerechten. Het all you can eat concept bevat 3 hoofdgerechten, maar na 1 hoofdgerecht (met een starter) zitten wij echt vol. En we zijn zo nieuwsgierig naar de andere dingen die op de kaart staan!

74. We hebben heerlijk gegeten en in het restaurant is de bediening en sfeer heel fijn.

75. Heerlijk gegeten. Had om nagerecht gevraagd wat eigenlijk alleen voor 2 personen geserveerd wordt maar ze hebben dat toch voor 1 persoon gemaakt. Vriendelijke bediening.

76. Lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel. Prettige sfeer.

77. Nico Brinkman

Sfeervol, goed en betaalbaar eten.
    De bediening mag iets meer zorgvuldigheid.

78. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

79. Robert Tyrone Riekerk

Geweldig gegeten met de family, goed en aardig personeel.
    De Garlic Nan is echt een aanrader en de chicken jalfrezi mag er ook zijn. Top restaurant. Ga zo door.

80. Ik heb het all you can eat concept geprobeerd. Heerlijk gegeten, het naanbrood met knoflook is een absolute aanrader.
    Het menu was in eerste instantie een beetje onduidelijk (welke keuzes bij welke gang horen) maar het personeel was super vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd. Complimenten aan de vrolijke bediening. Lekker mals vlees (vooral de lam met pittige rijst).

Heerlijk gegeten, bedankt!

81. Bij drukte geen gratis voorgerechtje. Niet erg mals vlees, ondanks dat het lamsvlees was. Er zit een betere in Arnhem.

82. We hebben gegeten met een Hema cadeaubon. Het eten was heerlijk, echt een traktatie. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam bij de menukeuze.

King of India is echt een aanrader. We komen uit Brabant, maar we komen er zeker nog 'n keer terug.

83. Corrien Beeke

Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten. Een lekker vegetarisch menu. De bediening was prima. Heel vriendelijk personeel. Een fijne rustige sfeer, mede ook door de rustgevende muziek.
    Chapeau 🎩

84. Wederom heerlijk gegeten! Door de drukte op deze zaterdagavond, ging het niet helemaal goed met de bestelling, maar dat is begrijpelijk en door het vriendelijke personeel en de heerlijke gerechten is dit snel vergeten.
    Wij komen snel weer terug!

85. De tweede keer dat we bij Kings of India hebben gegeten. Net als de eerste keer was het eten super lekker. De sfeer was super gezellig en de serveersters waren zeer vriendelijk. Als je van Indisch eten houdt kan ik zeker Kings of India aanraden.

86. Mijn tweede keer hier gegeten. Erg vriendelijk personeel! Eten heel smakelijk en vers bereid. Voor mijn dochter haar lievelings restaurant.

87. Leonie van Spelde

Net terug van een heerlijk avondje uit eten. Het eten was geweldig en voor grote eters zeker genoeg. Een hele fijne warme sfeer en zeer vriendelijk personeel. Je zit niet alleen in de King of India, ze behandelen je ook als de King of India. Zeer zeker dat we daar terug gaan. Dank jullie wel voor de heerlijke avond.

88. Ilse Otten

Heerlijk gegeten.
    Herkende de vele verse kruiden van India

89. Gisteren lekker gegeten van het buffet. Personeel is dienstverlenend ingesteld en geven je genoeg aandacht. De jarige uit het gezelschap werd positief verrast,kortom een aanrader.

90. Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel. Het eten was heerlijk en zeker een keer terug

91. Het eten zelf was oké, alleen liet de service zeer veel te wensen over. Zeer lang wachten op alles: het wachten op een tafel terwijl we gereserveerd hadden, het opgeven van een bestelling, het eten en drinken etc. We kregen ook verkeerde gerechten aangeboden die we niet hadden besteld en moesten daarna dan weer wachten op de volgende poging... Personeel was wel zeer vriendelijk maar alles was totaal ongeorganiseerd!

92. Heel gezellig restaurant en ook de binnentuin is heel knus. Personeel allemaal erg vriendelijk en komen ook vaak vragen of alles naar wens is. Eten lekker, wij hadden het drie gangen menu en alle drie de gangen waren heerlijk en veel! Complimenten en een echte aanrader!

93. M. Driessen

Zondag 11 september heerlijk all you can eat gegeten. Was echt voortreffelijk. De bediening was zeer vriendelijk. Echt een aanrader. Prijs/kwaliteit uitmuntend. We komen hier zeker terug

94. Wij hebben met 4 personen gegeten bij King Of India met de Restaurantactie van Albert Heijn. Het was een zeer prettige ervaring! En het eten was echt erg heerlijk van smaak! (smaakexplosie).

Bij deze willen wij nogmaals complimenten geven aan de chefkok in de keuken.

95. Zaterdagavond 27 augustus hebben wij, na een dagje Arnhem,hier geweldig lekker gegeten. Het personeel is zeer beleefd, gastvrij en deskundig. Gezeten in de tuin van het restaurant met een duidelijke en uitgebreide menukaart hebben wij zeer smaakvol en betaalbaar diner besteld. Wij werden verwend met smaken, kleuren en een uitgebreide service. Terwijl bijna alle stoelen in het restaurant bezet waren. Een echte aanrader en dat maar op een loopafstand van 5 minuten vanaf het NS centraalstation.

96. Erg lekker gegeten en heel gezellig in de tuin achter het restaurant. Echt een aanrader. De zoete ananas-achtig saus is echt een aanrader.
    Ook al meerdere malen besteld ook echt top.

97. Diana Janssen

Wij waren er voor de eerste keer, heerlijk gegeten, met een vriendelijke medewerkster die alle gerechten goed uitlegde en ook de All you can eat formule. De smaken waren voortreffelijk en de bedrijfsleidster zeer charmant en vriendelijk.

Wij komen zeer zeker gauw terug.

98. Ida van Rooijen

Ik was er voor de eerste keer, met 4 personen.
    Wij zijn zeer tevreden omdat de service prima was en het eten lekker.

99. Afgelopen zaterdag hier gegeten , zeer goed bevallen en de service was top. Ik kom binnenkort weer!!

Volgende pagina