1. Afgelopen vrijdag voor de eerste keer bij la cubanita Roosendaal gegeten. Zaten aan een tafeltje bij de deur wat er voor zorgde dat het super koud was. Een andere tafel kon niet omdat andere mensen hier blijkbaar al vanaf wisten en dus een tafel achterin gereserveerd hadden. Eerste gerechtsjes duurde erg lang, 2 per half uur, later hier wat van gezegd en toen kwam het eten sneller. Inrichting erg klein en opelkaar gedrukt en super rumoerig. Stoelen zitten verschrikkelijk, hier kun je niet 2,5 uur of langer opzitten. Personeel overigens niks op aan te merken, erg vriendelijk en werken hard.

Eten was simpel en veel kant en klare producten, zoals de hamburgertjes dit waren van die kant en klare gourmet dingen. Wij hadden er niet veel van verwacht maar het had qua opdiening net wat extra gemogen. Zoals de gehaktballetjes in tomatensaus, hier had bijv, een beetje parmezaanse kaas bij gemogen of wat pasta. Doe dan de prijs wat hoger en wat meer verse producten. Wij komen hier helaas niet snel meer terug..