La Cubanita in Roosendaal

3. Betalen American Express Master Card Visa pin

1461963907 63
1520176136 75

1. Florentinus

Het was echt heerlijk alle hapjes die we gekozen hadden een feest. We komen zeker terug.
    Heel erg bedankt kokkie en serveersters t was TOP!!

2. Voor de 1e keer hier gaan eten vanavond. We waren in het gezelschap van 4 personen.
    - Het eten was vaak erg zout of er ontbrak juist zout.
    - Diverse malen een lauw gerecht ontvangen.
    - Erg chaotisch in het ontvangen van gerechten. Was niet altijd duidelijk voor de bediening welke gerechten bij ons hoorden.
    - De wachttijden waren erg verschillend; soms erg lang tussen gerechten en soms kwam alles opeens.
    - De porties waren niet altijd even groot. Dezelfde gerechten die een 2e keer besteld werden waren of groter of kleiner.

Ga ik hier een 2e keer eten?
    Nee, voor de prijs kwaliteit was het prima, maar ik beveel het niet aan.

3. Positieve ervaring, gezellige ambiance, prima keuze in gerechtjes, goede kwaliteit en ruimschoots acceptabele kwantiteit, goede bediening, "feel good" restaurant.

4. Heidi Govers

Gisteren daar gegeten! Snelle bediening lekker eten en gezellig! Vriendelijk personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

6. Feline Bastiaansen

Het duurde heel erg lang voordat we geholpen werden. Het eerste kaartje kon mee. Na 15 min wachten vroeg ik aan de ober of ze het mee kon nemen. Ze zegt : nee me collega doet dat! Uhhh oké dan wachten we nog wel. Uiteindelijk hebben wij 3.15 Uur aan tafel gezeten. Uiteindelijk met een NIET vol gegeten buik de rekening gevraagd. De gerechten duurde VEEL TE LANG!
    Uiteindelijk een aantal keer aangegeven dat het echt lang duurde. Het enige wat de ober zei: het is druk! Maar mevrouw uw restaurant is half leeg?! ?!
    De gerechten die kwamen WAREN in het begin lekker (want ook een aantal gerechten kwamen niet ) maaaar toen de kok zich had verbrand was ook dit verpest! Alles aan elkaar geplakt, uit de magnetron en uitgedoogd BAH! Ook dit aangegeven! Uiteindelijk maar de rekening gevraagd en ook toen de klacht herhaald… helaas is er niks met onze klachten gebeurd!
    Ohja er was ook aangegeven dat mijn vriend jarig was. Ook daar is niks meer mee gedaan!
    La Cubanita wij zijn zwaar zwaar teleurgesteld en doordat onze klacht niet opgelost is (of niet eens serieus genomen worden voor mijn gevoel) komen wij niet meer bij jullie in Roosendaal terug!
    Breda Tilburg en Alkmaar kwamen wij erg vaak en dit nog nooit zo erg meegemaakt (en daar is het super druk altijdddddd) zegt de ober ; ja ja hun zijn groter dan ons.
    Uhhhhh mevrouw ik kom zelf uit de horeca en dat moet niet uitmaken gaat u voor kwantiteit of kwaliteit?! ?! ?!

Wij zijn erg ontevreden en stoppen nu een pizza in de oven! Om kwart over 10 savonds!

Groetjes tafel nummer 5

7. We kwamen binnen en we kregen een tafel midden in een gangpad waarvan de stoelen te hoog waren voor de tafel, daardoor zat je niet comfortabel. Bij het bestellen vroegen ze aan ons of we brood met aoili wouden. We hebben een half uur op het brood moeten wachten. In anderhalf uur tijd hadden we nog maar 2 rondes gekregen. We kregen gerechten die we later hadden ingevuld eerder dan de andere gerechten. Sommige gerechten kregen we gewoon helemaal niet. Na een paar keer aan te geven dat we sommige gerechten niet gekregen hadden werd er steeds gezegd het komt er nog aan, maar deze hebben we nooit meer gekregen. De tafels staan heel erg dicht op elkaar. Je zit nog net niet op iemand anders zijn tafel. Niet voor herhaling!!

8. Matthee

Al vaak geweest, blijft lekker en gezellig sfeertje

9. A. Dirks

Wij hebben heerlijk gegeten, locatie prima. En heel vriendelijk personeel, komen zeker nog eens terug.

10. Heerlijk gegeten van de smakelijke tapas. Vriendelijk en oplettend personeel. Meer dan een geslaagde avond gehad. Zéér zeker voor herhaling vatbaar.

11. Hapje gegeten samen met mijn voetbalteam, heel erg gezellig! Goede sfeer, leuk personeel, en prijsverhouding heel goed voor wat je krijgt! Tot de volgende keer!

12. Was echt een top avond

13. Precies een jaar na de opening voor de eerste keer bij la Cubanita gegeten. Voortreffelijk tapas gegeten, mooie smaakvolle gerechtjes. Heel aantrekkelijke en betaalbare formule. De bediening door een stel gastvrije, vlotte meiden was uitstekend.

Zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

14. Op 24-9 onwijs lekker onbeperkt tapas gegeten bij La Cubanita. Wij wisten totaal niet wat te verwachten, maar bij binnenkomst werd alles goed uitgelegd!

De aankleding van het restaurant maakt het erg gezellig! Verder werkt er vriendelijk personeel!

Wij hebben een gezellig avondje gehad met heerlijke tapas, zeker voor herhaling vatbaar!

15. Super restaurant wat een mooi restaurant bediening was super en het eten heerlijk! En er werd vriendelijk afscheid van ons genomen

16. Wendy van Ginkel

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijk bediening!
    Wij komen zeker nog eens terug!

17. We hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Leuke sfeer, leuke bediening! Echt voor herhaling vatbaar.

18. Was lekker eten en vrolijke serveersters. De sfeer was heel aangenaam en gezellig, dus ik kom hier zeker nog een keer.

19. Leuke en gezellige sfeer en het eten is heerlijk. Zeker een aanrader.

20. Veerle van loon

Het eten smaakte goed. Leuke mensen die er werken, erg vriendelijk. Goed geholpen.

21. Hele goede avond gehad bij la Cubanita! Heerlijke tapas, erg vriendelijk personeel! Er wordt hard gewerkt, maar dit gaat niet ten koste van kwaliteit. Is zoals het moet zijn! Het was een goede ervaring, en we komen zeker terug!

22. Super gezellig, lekker eten en leuk personeel! Ook de eigenaar was erg oprecht geïnteresseerd.

23. Super avond gehad bij La cubanita!! Het is echt een aanrader! Alle tapas wat we bestelden, kwamen snel aan tafel en hebben we heerlijk met elkaar gedeeld. Bediening was super vriendelijk en gastvrij, voelden ons erg welkom in het restaurant.

24. Zojuist hier gaan eten, maar nooit meer! Een half uur moeten wachten voordat de drankjes opgenomen werden en we uitleg kregen. Vervolgens besteld en duurde het weer een half uur voordat ik een van de twee gerechtjes kreeg die je maximaal mag bestellen. Uiteindelijk zijn we vrij snel achter elkaar gaan bestellen wat dus ook niet werkte, want we hebben ongeveer zes gerechten gewoonweg niet gekregen! Ook werd ons verteld dat de biefstuk op was, terwijl we daar al anderhalf uur op aan het wachten waren en het gerecht nog maar een keer hadden besteld. Kortom: het eten was redelijk, maar komen doen we hier niet meer...

25. Het eten is super, bediening was erg vriendelijk, leuke locatie en erg vrolijke sfeer. Zeker aan te raden!!

26. Wij hadden het rokjesdag arrangement. Bij binnenkomst werden we gelijk goed geholpen. Jassen werden aangenomen en we werden naar onze tafel gebracht en kregen gelijk uitleg en onze cocktail. Het eten volgde elkaar mooi op qua tempo en alles was even lekker. Het personeel heel vrolijk en vriendelijk. Het was voor ons een hele gezellige en lekkere avond.
    Wij komen zeker terug.

27. A.g 14 punten

10 min gewacht na aankomt totdat we op eigen initiatief vroegen of we wat te drinken mochten. Na 20 min stond het drinken op tafel en werd uitgelegd hoe het concept werkte. Prima eten voor de prijs. (Zeer) langzame service. Erg rumoerig, muziek op de achtergrond leek alsof elke keer hetzelfde nummer gedraaid werd.

28. Het enige goede was het eten. Slechte bediening, chagrijnig, duurde heel lang (30min per ronde) en niemand kreeg tegelijk eten.

29. Leuke gezellige sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel. Het personeel lijkt alleen nog niet zo ervaren waardoor het soms wat stroef verliep. Misschien kwam dat omdat we er op maandag waren.

30. Do 9 punten

Voor de prijs was het eten van goede kwaliteit. Cocktails smaakten erg waterig. De service viel tegen. Kregen geen uitleg over concept en eerste drankje werd pas na een kwartier binnen opgenomen. Tevens is de tijd dat je moet wachten op de gerechten tussendoor wat lang. Ook vaak verkeerde gerechten voor andere tafels. Zou hier niet snel weer terug naar toe gaan helaas.

31. Margriet

Viel erg tegen.. eten van matige kwaliteit, erg rumoerig, kon mijn partner amper verstaan. 1 keer en nooit meer..

32. Afgelopen vrijdag voor de eerste keer bij la cubanita Roosendaal gegeten. Zaten aan een tafeltje bij de deur wat er voor zorgde dat het super koud was. Een andere tafel kon niet omdat andere mensen hier blijkbaar al vanaf wisten en dus een tafel achterin gereserveerd hadden. Eerste gerechtsjes duurde erg lang, 2 per half uur, later hier wat van gezegd en toen kwam het eten sneller. Inrichting erg klein en opelkaar gedrukt en super rumoerig. Stoelen zitten verschrikkelijk, hier kun je niet 2,5 uur of langer opzitten. Personeel overigens niks op aan te merken, erg vriendelijk en werken hard.

Eten was simpel en veel kant en klare producten, zoals de hamburgertjes dit waren van die kant en klare gourmet dingen. Wij hadden er niet veel van verwacht maar het had qua opdiening net wat extra gemogen. Zoals de gehaktballetjes in tomatensaus, hier had bijv, een beetje parmezaanse kaas bij gemogen of wat pasta. Doe dan de prijs wat hoger en wat meer verse producten. Wij komen hier helaas niet snel meer terug..

33. Voor 17,50€ all in mag je geen sterrenkwaliteit verwachten. Sommige gerechten zijn niet bijzonder andere weer wel. Ik heb een leuke avond gehad.

34. Wij hebben hier Zaterdag 13 Februari gegeten. Hoewel we niet gereserveerd hadden, en ze volledig vol zaten, konden we toch nog rond 10 voor half 7 terecht, zolang we om 8 uur weg waren. Dat kwam perfect uit, want wij hadden om 8 uur een voorstelling. En niets meer dan lof, er werd meegedacht over het all-in concept in vergelijking met het a-la carte (gezien onze tijdsdruk).

Het eten was heerlijk. Wij zijn beste kritische en moeilijke eters, maar niets meer dan lof! Heerlijk gegeten. En voor een heerlijke schappelijke prijs! Vriendelijk personeel, die de drankjes goed in de gaten hielden!

35. Heel rumoerig, slecht eten, mojito smaakt naar water... géén aanrader!

36. Heel slecht was het eten niet maar ik zou niet teruggaan. Je mag niets verwachten voor die prijs. Misschien is het de opstart en kan het nog beter worden. De bediening is super aardig. Misschien gaan mijn vrouw en ik het nog een keer proberen over een half jaar.

37. Ik schrijf nooit recensies, maar ik ben het zo niet eens met de negatieve recensies. Personeel is supervriendelijk en het eten smaakt heerlijk. Veel variatie. Wij gaan hier zeker nog veel vaker terugkomen.

38. Jim vanarendonk

Eten van slechte kwaliteit. Koud of aangebrand. Erg veel kant en klare producten. Geen aanrader 😬

39. Vriendelijke bediening, er werd goed uitgelegd hoe het in zijn werk ging en lekker eten. Ga vast nog vaak daarheen.