1. A van Tilborg

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij restaurant de belhamel. Met een groepje van 6 personen hebben we de 60 gerechtjes gegeten. Hele ruime keuze (zodat er voor iedereen veel lekkers tussen zit) ook voor de vegetarische tussen ons. Ook zat er aan onze tafel iemand met een lactose allergie. Dit hadden we van tevoren aangeven. Hier is ook echt rekening mee gehouden. Er werd gezorgd voor speciaal sausje, die deze persoon dus wel kon nemen. Ook met de nagerechten is er aan deze persoon gedacht. Dit was echt super! Hetgeen wat deze persoon niet kon eten, was op zijn mat doorgestreept. Zo was het voor hem duidelijk wat niet mogelijk was en wat wel.

Ook de bediening was erg netjes. We werden netjes verwelkomd, kwamen regelmatig aan tafel of dat alles naar wens was en of we nog wat te drinken wilde. We hebben een heel gezellige avond gehad in een gezellig knus restaurant! Ook een plus punt is dat aan het einde van de avond de kok nog even langst alle tafeltjes liep. We komen dus zeker nog eens terug.