Restaurant verhuisd

Deze eetgelegenheid is verhuisd naar Goese Poort 2, 4463 XC, Goes

1. Zowel van de wok, de plaat als van het buffet gegeten.
    Ik had zelf het idee dat mijn eten voor in de wok iets te lang in het hete water heeft gezeten, de champignons bijv. waren erg taai.

Het eten van de plaat verdient mijn voorkeur, lekkere vis, vlees en groente. Tip: zorg dat je ergens eens sausje kan pakken, de gamba's zijn erg flauw.

Het eten van het buffet vond ik het minst lekker, misschien had ik moeten beginnen met iets van het buffet, of het lag er misschien iets te lang.

Onze 'mannen' hebben alleen maar van het buffet gegeten en die vonden het prima.

Verder is er voldoende keuze, aardige vlotte bediening en voor € 25 p.p. inclusief de drank (lekkere rode wijn :))
    hebben we een gezellig avondje gehad.

Vorige recensies van Monique

• Monique

Gekozen voor buffet/wok/teppanyaki voor € 24 pp incl. drank.
    Eten was goed, alles vers en ook bij de wok en teppanyaki was alles prima klaar gemaakt. Ook om de drank hoefden we niet te vragen, werd gevraagd: nog een zelfde drankje? en binnen no time stond het drankje op onze tafel.
    Ook de bediening was vriendelijk en vlot.
    Dus zeker voor herhaling vatbaar.