Restaurant verhuisd

1389199715 51
1445207602 47
1534820220 55
1602029684 39

1. Eten via de website besteld voor 17.45 maar om 17.15 stond de bezorger al op de stoep. Waarom een tijd aangeven als ze komen wanneer ze willen.
    Stukken rundvlees waren nog rauw! Als je belt om een klacht doorbreken geven krijg je eerst een Nederlandse vriendelijke dame die haar baas geeft die amper Nederlands kan. Dan een andere Chinese dame die ook slecht Nederlands spreekt maar zegt dat rundvlees best een beetje rood mag zijn. Conclusie: kwaliteit eten echt behoorlijk onder de maat en daardoor ook veel te duur. Hier komen wij niet meer terug! De vele jaren horeca ervaring kunnen deze mensen niet omzetten in een goed draaiende organisatie met effectief beleid i.g.v. een klacht..

3,3
  2. piet 8 punten

Waardeloos restaurant, bij klachten spreken ze geen nederlands meer.

1,1
  3. Wat een drama, hier afgehaald maar wat vies, sponzige babi Pangang vol met vet, pezen etc.pindasaus drama, sate ook taai en sponzig. Duidelijk zijn de centjes op en moeten ze bezuinigingen op de inkoop van kwaliteit. Ook zou er in het weekend eens een handhaver moeten gaan kijken bij de afhaal.. de anderhalve meter regeling hebben ze blijkbaar lak aan. Zonde het is een mooie toko geworden maar helaas. Slecht management, slechte inkoop, slechte koks, en wat nog veel erger is... Slechte kwaliteit. Al zou ik een tegoedbon van nian hao goes krijgen, dan ging hij zo de papier bak in. Wat een drama.. het zal niet lang duren of ze zijn fail....

4. DVeldhoen

Ik kom hier geen 'chinees' meer halen. Alles doorgekookt en smakeloos. Jammer hoor.

5. Eddy M.

Zaterdag 25 april hebben we de vernieuwde vestiging van Nian Hao in Goes bezocht, we dachten alles is daar nieuw dus dat moet helemaal goed komen, helaas kwamen we erg bedrogen uit. Het afhalen was al een hele ervaring op zich maar dat laat ik hier maar achterwege want het gaat uiteindelijk om het eten. De babi pangang was keihard en zeer droog, de satésaus was zo waterig dat het niet eens aan de saté vast bleef zitten, de Foe Young Hai hetzelfde probleem hier was ook zoveel water aan toegevoegd dat het niet eetbaar was. Tja en de kip heeft volgens mij een week staan pruttelen op het vuur het was zo droog en smakeloos dat is met geen pen / keyboard te beschrijven. Uiteindelijk hebben we alles weggegooid uitgezonderd de rijst. Het blijkt uit meerdere recensies op zowel Facebook als hier dat deze ondernemer schijt heeft aan zijn klanten. Ik begrijp niet dat als je zo een groot nieuw restaurant hebt je dan laat verleiden door gerechten met water aan te mengen, wat zou de winst zijn? Ik wens deze ondernemer sterkte met zijn (grote) nieuwe locatie, ik denk dat het bedonderen van toeristen die langs Goes rijden wel gaat de komende maanden (als corona voorbij is) maar daarna zal het snel gedaan zijn met deze praktijken. Ik rijd er lekker voorbij en zoek een andere Chinees op! Mensen doe je voordeel met deze recensie! Ik zou zeggen mensen eet smakelijk bij een andere chinees in Goes :)

1,2
  6. Niek Geerts

Zondag de nieuwe locatie bezocht van Nian Hao voor 'n afhaalmaaltijd. Nieuwe locatie alles top en lekker vers dacht ik. Helaas.
    De garnalen waren droog, de kip ??? of wat er op leek was droog. De saté was koud en de satesaus was waterig. De babipangan was droog en alles behalve vers. De mihoen en koe lu yok waren ook geen topper.
    Uiteindelijk met lange tanden wat gegeten.

7. Hans Pekaar

Van de 5 bestelde gerechten drie verkeerd. Bij klachten spreekt men ineens geen Nederlands meer. Vergeten bestelling wordt niet nageleverd. Alles lauw, vlees taai. Een advies: blijf hier weg.

8. elements

9. R. De witte

Eten afgehaald: erg slechte kwaliteit. Taai en smakeloos, of juist een vieze smaak.

Niet aan te raden.

10. Super lekker eten en leuke bediening.

11. Fam Boon

Geen 1 ster waardig. Wij waren er afgelopen Zondag om te wokken. Wij moesten vooraf betalen wat ons verbaasde want dit hadden wij nog nooit mee gemaakt. Wij begrijpen nu waarom wij eerst moeten betalen. Toen wij bij de wok afdeling aan kwamen was het eerste wat opviel dat de bak waar het ijs in zit smerig was. Eerst een drankje gedronken en toen wilde wij gaan wokken. Maar ik denk dat ze niets geleerd hebben, want ik zie hier een revieuw staan van vorig jaar met dezelfde ervaring. De schalen waren zo goed als leeg en waar nog wel wat in zat zag er goor uit als of het al dagen lag. Ook stond er bij het vlees waar je kan wokken niets bij de bakken wat het is. Wij hebben boven ons beklag gedaan. Binnen een half uur waren wij weer beneden en vertelde het aan de baas. Zijn reaktie was, nou jammer dan, zo ga je dus met je klanten om. Omdat wij zeiden dat het er vies uitzag begon hij te schreeuwen niet normaal. Er was geen zinnig woord mee te praten, ook was hij niet bereid om de helft van ons geld terug te geven. De weinige klanten die er zaten konden dus gezellig mee genieten. Wij raden dan ook aan om hier niet te gaan wokken.

12. Romeijnsen

Prijs kwaliteit verhouding is bij de beesten af… gisteren 3 menu, s afgehaald… Babipangang zit vol met gore vetklodders en rundvlees in balisaus zit vol met pezen en kraakbeen… de garnalen in balisaus was de groente nog keihard… en daar dan 50 euro voor vragen? Als je niet verbeterd zal je mij daar echt niet meer zien… nasi tovellijst… bah!

13. We dachten lekker een zaterdag avondje te gaan wokken. Er wordt een ontzettend groot nieuw pand gebouwd voor deze Chinees met 650 zitplaatsen, dus wij wilde de kleinschalige versie graag mee maken.
    Gereserveerd voor 20.15u
    Bij aankomst waren er maar 2 andere tafels bezet. Na een kopje soep een rondje gelopen om het buffet...stomverbaasd waren we...in iedere bak lag nog een restje dat net genoeg was voor een chihuahua, helemaal aangekoekt en zo ingedroogd dat we de soorten voedsel niet meer van elkaar konden onderscheiden. Dan maar naar de verse wok....waar de ongebakken frikandellen op een bordje tussen het rauw vlees lagen. Toen de groente was gewokt, waren de champignons nog net zo wit en rauw en de peulen niet door te bijten...niet alleen het eten was op, waarschijnlijk ook de gasfles. Daar zaten we dan...in een leeg restaurant met restjes die ik de hond niet eens meer voor zou zetten. We kregen van de gastvrouw het aanbod dat we aan konden geven wat er op was, dan zou de keuken het brengen...Maar na 15 min. en een thee en soepje verder, maar betaald....en met gierende banden naar huis 😖

1,9
  14. Laats had ik daar mihoen nianhao afgehaald en ik vraag mij af of er nieuwe kok is?
    De mihoen was smakeloos en er zat nauwelijks iets in. De satesaus was zeer flauw van smaak en de bijgerechtjes waren voorheen veel beter… jammer dit!

6,3
  15. Afgehaald en er kwam een vreemde geur af. Rook niet lekker. Smaakte ook totaal niet lekker.
    Serveerster was super onvriendelijk.

Laatste keer voor mij.

16. BEDUVELD WAAR JE BIJ STAAT
    Bij de ingang stond een bord bij Nian Hao. Op zondag een buffet voor 19,50 euro p.p. Prima. We waren er voor de eerste keer. Eenmaal binnen plaatsgenomen. Het eten was goed. Eén consumptie per persoon bij het eten is voldoende voor ons. Bij het afrekenen werd er opeens 25 euro p.p. gerekend. Dit klopte niet (5,50 euro voor een glas water). Men gaf aan dat we tevoren hadden moeten aangeven of we alleen buffet wilden of inclusief. We kozen voor buffet. Er werd niets vermeld over een inclusiefprijs voor eten en drinken. Er stond niets vermeld op de borden. We werden beduveld waar we bij stonden. Uit fatsoen hebben we alles afgerekend. Hier komen we niet meer terug.

17. fam steketee

Wij eten geregeld bij NIAN HAO en ben zeer tevreden over de bediening en het aanvullen van de schalen en bakken. Wij hebben niet te klagen en wanneer wij gaan op vrijdag, zaterdag of zondag is het altijd druk en dan hoor je niemand klagen.
    Voor een klein bedrag kan je onbeperkt eten en dan zit drinken er ook bij.

18. Kitty weststrate

Eten was perfect. Tafel besteld voor 2 en half uur. Voor 4 personen.
    We waren half 7 binnen. Dus tafel tot 9 uur.
    Om 8 uur waren wij klaar en gingen naar huis.
    Tot mijn volle verbazing er zaten nog een aantal tafels met mensen en om 8 uur was heel het buffet weggehaald. Je zag alleen nog dampend water.
    Ik heb de eigenaresse hier over aangesproken maar ze zei dat iedereen klaar was. En was wel bereid iets te regelen.
    Dat kan toch niet!
    Ik heb nog meerdere mensen hier over horen klagen.
    Misschien wil je je eten laten zakken en alles is weg.
    Dit vind ik geen goede reclame.
    En zeker niet gast vriendelijk.

19. greygoose

Hele slechte plakkerige nasi. Stukken babi pang gang taai en vol met stukken vet en opgewarmde saté saus

1,2
  20. Zin in Chinees, dus effe snel wat eten alhier. Hadden in 't verleden paar x goed gegeten alhier, maar ook paar x slecht. Na lang wachten kwam de voor de 10e x opgewarmde rijsttafel bij ons op tafel Zeer sterke verrotte geur. Dit even duidelijk gemaakt aan de bediening, netjes afgerekend en gelijk vertrokken. We komen hier nooit meer.

2,2
  21. Adriaan

Hier met de familie uit eten gegaan van het buffet, wat een drama. Hadden gereserveerd om 18.00 maar bij aankomst was het buffet nog niet gereed, heeft zeker nog 25 minuten geduurd, maar dit gaat dan wel van je tijd af. We hadden all inclusief wat inhoud dat het drinken bij de prijs zit. Helaas bediening bar slecht, toen zelf naar de bar gelopen om drinken te halen maar eigenaresse deelde gelijk mee dat dit niet de bedoeling was. Buffet werd slecht bijgevuld, waardoor alles steeds op was. Als je dan langs de lege bakken liep zij de eigenaresse proef dit of proef dit. Maar dat wilden we niet. Wat er was, was niet fris van smaak, zijn er zelfs allemaal beetje ziek van geweest. Het is duidelijk dat er met oude ingrediënten werd gewerkt. Dit is ook niet zo raar omdat het totaal niet druk was daar. Ik kan zo nog wel ff doorgaan, maar wij gaan er nooit meer heen. Eens maar nooit meer. Wat een drama.

2,2
  22. Met kerst gaan eten bij Nian Hao. Het was echt boven verwachting goed. We hadden een 4-gangen verrassingsmenu. 3 van de 6 personen waren vegetariër. Hiervoor was een super gerecht klaargemaakt. Alles was werkelijk mogelijk en niets was de bediening teveel. We hebben al meerdere keren naar tevredenheid bij Nian Hao gegeten en we zouden hier zeker weer terug naartoe gaan. Ook voor de vleeseters was alles top in orde.

23. Heel goed. Erg beleefd en vriendelijk. Het eten is lekker en ziet er optimaal uit.

24. Nou. Nooit meer ovedreven vriendelijk. Het eten lag lang in de bakken en zag er niet fris uit erg lang wachten op het drinken.

1,4
  25. Bram 14 punten

Slecht. Voor de 2e maal als passanten hier gegeten. Beide keren ver onder niveau. Gerechten niet vers, restanten die opnieuw zijn opgewarmd, en te koude of niet voldoende warm worden geserveerd. Waardeloos en zonde van tijd en geld. Komen hier nooit meer terug.

1,1
  26. Zowel van de wok, de plaat als van het buffet gegeten.
    Ik had zelf het idee dat mijn eten voor in de wok iets te lang in het hete water heeft gezeten, de champignons bijv. waren erg taai.

Het eten van de plaat verdient mijn voorkeur, lekkere vis, vlees en groente. Tip: zorg dat je ergens eens sausje kan pakken, de gamba's zijn erg flauw.

Het eten van het buffet vond ik het minst lekker, misschien had ik moeten beginnen met iets van het buffet, of het lag er misschien iets te lang.

Onze 'mannen' hebben alleen maar van het buffet gegeten en die vonden het prima.

Verder is er voldoende keuze, aardige vlotte bediening en voor € 25 p.p. inclusief de drank (lekkere rode wijn :))
    hebben we een gezellig avondje gehad.

27. We hebbem 3 dagen vantevoren gereserveerd voor 3 personen om half 6. De wok gaat volgens internet al om 5 uur open. Komen we binnen moeten we eerst beneden wachten. Dan gaan we met een vrouw naar boven die vervolgens het licht nog aan moet doen terwijl het al over half 6 is. Wij zitten boven en krijgen te horen dat we nog even moeten wachten met eten en er komt om kwart voor 6 nog personeel naar boven. 6 uur kunnen we uiteindelijk gaan eten. De wok is goed maar zodra we van de plaat nemen en je je biefstuk medium wil krijg je een taai stuk vlees wat niet weg te krijgen is en smakeloos. We nemen wat van het lopend buffet en werkelijk alles is koud. Wij geven dit aan en ons antwoord is. Ja omdat de warmte van onder komt is alles bovenop koud.. we nemen hier maar genoegge mee. Wij besluiten wat fruit te nemen en willen daarna nog een keer om ijs lopen. We zitten inmiddels 2 uur waarvan we maar 1.5 uur hebben kunnen eten en nog voor we ons ijs willen pakken krijgen we van de natte doekjes met andere woorden.. oprotte nu... je mag dus 2.5 onbeperkt eten en drinken maar na 2 uur zitten waarvan 1.5 uur kunnen eten doordat ze "nog niet open zijn" word je zo op de schop gejaagt. Belachelijk en één keer nooit meer!

28. We hebben daar gewokt en de vloer die plakte helemaal. Vlees en groente niet lekker. Slechte kwaliteit. Komen hier niet meer terug.

2,7
  29. We dachten laten we eens lekker gaan wokken, met 4 personen, nou echt nooit meer hier. Als je binnen komt is het personeel me te vriendelijk, eerst maar een drankje voor het eten. Nou na 14 minuten eindelijk aangekomen, en het was nog niet druk, dan maar gaan eten van het heerlijke buffet. Nou ik kan je zeggen het zag er niet echt smakelijk uit, de helft van het buffet was er niet eens meer en hetgeen wat er wel was, daar was de helft koud van. Nog maar een drankje bestellen dan maar, helaas dit duurde nog langer dan de eerste keer. Toen we vroegen wanneer het buffet werd aangevuld met vers eten, antwoordde ze "misschien straks ik weet het niet". Nou dan maar even afwachten. Een half uur later kwam er wat beweging in, toen we eten wilde halen werd ons verteld even wachten, want er is een andere tafel eerst, jullie hebben al wat gehad. Wat blijkt, deze mensen aan die tafel waren vast goede vrienden van hun want bij aankomst was het overdreven vriendelijk zelf met kussen en al. Ze vroegen om drinken en je raadt het, binnen 2 minuten al gebracht. Toen deze tafel het eten hadden gepakt, konden wij weer, en ja je kunt het vast wel raden de helft was nu al weer leeg. Toen ik hier de eigenaar op aansprak, zei hij "ik zal gaan kijken in de keuken". Even later kwam hij terug, hij zei "ze komen het straks aanvullen". Nou ik kan je zeggen dat dit weer ongeveer 20 minuten duurde. We zijn toen maar gaan betalen en ja daar waren ze heel snel mee. En zelfs 4 drankjes teveel op de rekening. Toen ik daar wat van zei, zeiden ze gewoon van dat we die hebben gehad. Ik heb het geld betaald min die 4 drankjes en ben toen gelijk weg gegaan. Ik kom dus nooit meer.

30. Altijd lekker gegeten. Beneden in het restaurant voor één keer de wok geprobeerd. De nasi en bami waren echt koud. De biefstuk was niet gaar, zelfs de uien en de paprika waren nog rauw, hadden hooguit 1 minuut op de plaat gelegen. Dus nooit meer.

31. Heel goed Chinees restaurant. Zowel de kwaliteit van het eten als de bediening in het a la carterestaurant zijn uitstekend. Voor ons de beste Chinees in Goes.

32. De 2 kinderstoelen die we kregen waren smoezelig en van beide was de sluiting/riempjes kapot, dus constant kinderen terug recht moeten zetten.
    Het eten was niet echt bijzonder. Veel van denk kipgerechten leken erg op elkaar, zelfde, taaie substantie. Loempia en dergelijke waren iets vetter dan ik bij andere restaurants gewend ben.
    Al met al net voldoende, maar wij gaan er niet meer heen!

33. Bij binnenkomst waren ze verrast dat we voor de sushi kozen. Na afloop begrijp ik waarom. Kaart lijkt heel wat, maar van de 5 pagina's maar 1 van de sushi kaart. Ook die gerechtjes smaken naar Chinees met teveel saus. Maki's mogen best wat sojasaus, maar zeer karig in een heel klein bakje! Sojasaus hoort op tafel.
    Personeel snapt het ook niet. Misschien een tipje voor de eigenaar: laat de keuken eens bij een echt Japans sushi restaurant inkijken. Dit was meer dan zonde van ons geld.

2,4
  34. Altijd goed, zowel beneden als boven. Goede bediening. Altijd goede service, ook bij afhaal.

35. Eten was koud, niet lekker en taai.

36. Waardeloos restaurant. Uren moeten wachten op de gerechten, waarbij ook niet ieder besteld gerecht werd uitgeserveerd. Herhaaldelijk opnieuw moeten bestellen, waarbij zelfs het eigen personeel niet begrijpt wat er aan de hand is. Niet alleen onze tafel, maar ook andere tafels bleken hun gerechten te laat te krijgen of zelfs helemaal niet. Na reclameren bij de eigenaar blijkt dat wanneer een gerecht klaar is voor de tafels, maar iemand aan de afhaalbalie hetzelfde gerecht besteld, de gerechten voor de tafels mee worden gegeven aan de afhalers. De eigenaar prefereert afhaal boven de gasten in zijn restaurant! Wanneer je vervolgens niet bereidt bent om het volledige bedrag te betalen omdat je niet tevreden bent over de service, dat overigens niet aan het personeel ligt, maar aan de eigenaar, zwaait deze vervolgens lachend met wat briefgeld en zegt doodleuk: "was vandaag niet goed, bepaal zelf maar de prijs". Te belachelijk voor woorden! Het interesseert hem überhaupt niet eens. Zonde, ondanks het vriendelijke personeel, het eten dat best goed was, wordt een avond vergald en is je eetlust snel verdwenen. Absoluut geen aanrader!

37. Rene Minderhout

Sinds enkele jaren bestellen we beneden van de kaart, met name het Teppan menu is super geweldig, een aanrader voor iedereen.
    Daarnaast zijn de kleine hapjes, zeer goed van kwaliteit , met zeer ruime keuze. Gewoon een fantastisch restaurant in ons Goes.

38. Jammer, het was de laatste keer.
    Meneer Ge heeft ons vier maal vermanend toegesproken dat we toch echt het laatste stukje vlees moesten op eten, ook na het vertellen dat het vlees niet gaar was. Ik geloof dat het nog niet doorgekomen is.
    Inderdaad nep vriendelijkheid en kermis lampjes. Jammer
    Wat betekend Nian Hao in het chinees? vreet schuur.

3,3
  39. Het restaurant is apart ingericht erg druk als je het mij vraagt. De ramen zijn vol geplakt en als je binnen staat heb je van die rare groene roze kegel lampen.. Past totaal niet bij de rest maar goed smaken verschillen. Dan de eigenaar van het restaurant die amper verstaanbaar Nederlands praat.. Verschrikkelijk hoe hij dingen uitlegt. En vraagt of ik mijn jas kwijt wilt? Daarmee bedoelt hij of ik mijn jas wil laten ophangen. Eigenaar kwam niet erg hartelijk over. De kleine hapjes kaart was daarin tegen voortreffelijk. Af en toe moesten we even vragen waar het bleef waarop de serveerster ons aardig te woord stond. Het personeel is erg hartelijk en vriendelijk. De service was van goede kwaliteit.

40. Afgelopen weekend daar gegeten maar nooit meer.
    Personeel zeer slecht, moest 3x vragen of we drinken mochten, en dan nog het verkeerde meenemen ook. Het buffet was niet erg lekker, koud, en oud lijkt me, en als je vraagt of er wat bijgevuld kan worden kijken ze je dom aan.
    Dan nog maar een toetje, nou die hadden we beter over kunnen slaan, koffie was ook niet te drinken.
    Dan maar afrekenen, ook weer een paar keer naar vragen. Dan als je hebt betaald nog vragen was alles naar wens, nou dan schiet ik echt in de lag.
    Hier kom ik nooit meer, daarom verdienen ze eigelijk een 0.

41. Wij vinden het heel gezellig bij jullie en worden goed ontvangen en wij kunnen goed met jullie praten, wij voelen ons echt thuis.

42. Hier word ik niet vrolijk van.

Eten was te duur, kleine porties zonder al teveel smaak. De bediening overdreven vriendelijk; sorry maar erg nep en hou ik niet van.

Voor hetgeen we hadden betaald was ik liever 3x naar de snackbar gegaan.

Als uitsmijter de bak koffie; we moesten 10 minuten wachten tot deze kop met heet water en wat koffiesmaak weg was te krijgen. Mijn vriendin heeft 't maar laten staan terwijl we besloten; hier komen we nooit meer.

2,7
  43. Wij eten hier graag van de japanse kaart.
    Elk gerecht smaakt heerlijk en smaakt veel beter dan bij de japanner zelf.
    Alleen vind ik de bediening verschrikkelijk....,niet de eigenaars,maar die oudere smalle ober.
    Telkens zeuren als je wat meer porties besteld.En dan deden we 3 porties per persoon?!Je voelt je echt niet op je gemak bij hem....en als je je bordje niet leeg at,dan kreeg je dat te horen...dat je eerst je bord leeg moest eten voordat je een nieuwe krijgt!Zoo klant onvriendelijk.....Wij zijn juist ook tegen verspilling,maar als je kind iets besteld heeft en die lust het niet,wat dan??

44. fam. de g yerseke

Wij komen al enkele tientallen jaren bij Nian Hao.
    Heb internationale ervaring. Wij zijn zeer tevreden
    over het eten en drinken, de service, de sfeer en
    de kwaliteit. Ik ben van mening dat de slechte
    beoordelingen uit rancune zijn. Uiteraard duurt
    een lopend buffet 21/2 uur en niet langer.
    Afgelopen zaterdag nog met 20 man daar gegeten.
    De conclusie was unaniem.

45. Als leverancier kom ik graag bij dit restaurant. Ik eet normaal niet bij Chinese restaurants, maar hier wel. De keuken is erg schoon en georganiseerd samen met het personeel, het eten is altijd mooi opgemaakt en de bediening is super-vriendelijk. Tafels zijn netjes gedekt met echte tafelkleden en schoon bestek. De parkeerplaats is niet duur, maar heeft weinig plek. Variatie is enorm, dat ben ik niet gewend bij een wok. Vooral de wijnkaart is uitstekend. Het lopend buffet wordt bereid met stoom, dat is veel gezonder dan vuur. Minpuntje is de Cappuchino. Van harte aanbevolen!

46. Edward Meulenberg

Gisteravond met 5 personen het Kerstmenu C besteld omdat dit al mogelijk was. Het 6-gangenmenu was zonder uitzondering meer dan uitstekend. Bij elke gang werd schoon bestek neergelegd. De kwaliteit, bereiding en uitstraling van de gerechten was prima, de smaak voortreffelijk. Service was goed. De prijs/kwaliteit verhouding perfect. Aangezien we zeer regelmatig op diverse plaatsen een hapje gaan eten kan ik zeggen dat dit ruim aan kop gaat. Chapeau.

47. Gisteren bij dit restaurant gegeten. De bediening was vriendelijk maar niet bepaald slim. Als je opmerkt dat er iemand bij is gekomen terwijl je er al 2 uur bent kom je niet bepaald snugger over, wat 't dan wel leuk maakt. Het eten is zonder smaak en de schalen waren vaak leeg. Je moest vragen of ze bij wilden vullen. Maar ja voor 23 euro onbeperkt eten en drinken mag je ook geen culinaire hoogstanden verwachten. Ow ja, er wordt wel geklokt. Na exact 2 1/2 uur moest je de dranken betalen.

5,5
  48. Dit was mijn eerste en laatste keer dat ik hier iets heb afgehaald.

Order bleek bij thuiskomst niet zoals besteld en smaakte nergens naar.

1,4
  49. Wij hebben hier op donderdagavond het Japans/Chinese all you can eat menu genomen. Erg interessant idee, sprak ons wel aan, aangezien de meeste Japanse restaurants toch door Chinezen wordt gerund. Helaas viel het eten erg tegen. Japans leek niet eens op Japans eten. Had meer weg van slecht Chinees eten. Het Chinese eten zelf viel ook erg tegen. Redelijk smaakloos. Geen aanrader.

50. Jan steen

Heerlijk gegeten met de kerst! Speciale gerechten die je door het jaar heen normaal niet krijgt.

Kwaliteit van eten is top. Alles is vers! De wok ook lekkere sauzen!

Soms is de service wat aan de simpele kant. Het zijn jongeren die in het weekendje het als bijbaantje doen. Maar wat verwacht je voor onbeperkt eten voor minder dan 20 euro. Je kan niet verwachten om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten.

Wij hebben ook beneden gegeten. Dat is echt super. Klasse bediening. Daar betaal je dan ook voor. Dus geef wat meer uit en ga beneden eten, top ervaring!

51. Met regelmaat eten wij met vrienden en kennissen bij Nian Hao en maken we ook gebruik van de afhaalservice. Geserveerd worden maaltijden die in ruime mate voldoen op het punt van smaak en kwaliteit. De bediening is vriendelijk en correct.

'n Aanrader.

52. Erwin 11438 punten

Er zijn tot nu een paar chinezen waar ik niet meer kom. Nian Hao is er één van.

Gaan we onbeperkt wokken, zonder tijdslimiet vragen ze ons op een gegeven moment vriendelijk, dat wel, of we willen opkrassen. Nooit meegemaakt.

Wokken is aardig. Buffet net redelijk. Zonder de vervelende ervaring blijf ik van mening dat het eten beneden pijl is.

53. T.Goudswaard

Een goed restaurant met een heel prettige bediening.

Het menu word aangepast naar je eigen smaak, als je nog wensen hebt buiten de toch al voortreffelijke menu kaart.

Wij komen er al jaren en elke keer weer komen wij met plezier terug.

Wij zijn zakelijk veel onderweg binnen Europa en hebben daardoor veel kijk op kwaliteits verschillen in restaurants.

54. Een vriendelijke bediening, daar houdt het ook mee op. Weinig keuze in het buffet, schaaltjes op een warmhoudplaat die men voor 1/3 vult, waardoor ieder maar weinig opschept omdat je buren ook nog willen. Traag bijvullen, het eten is smakeloos, erg neutraal en vlees erg vet. D'r zit zo hier en daar zowaar een draadje vlees aan het vet, vooral de babi pangang. De nasi is erg olierijk en zo ook de bami en de mihoen. Ik zou er geen relaties mee naar toe durven nemen, jammer! Het was hun eerste en enige kans. Je gaat eten op de bovenverdieping waar men een vruchteloze poging heeft gedaan er een Chinese sfeer te creëren. Gelukkig was de muziek aangenaam zacht.
    P.S de pindasaus was lekker!

3,2
  55. Een fles water, daar vragen ze maar liefst €6 voor per fles, verder was het buffet steeds leeg en moest je vragen om bij te vullen, erg lang wachten op de bediening en onvriendelijk.
    Wij gaan er nooooooooit meer naar toe.

56. Thor de reght

Het eten was niet verrassend. De keuze uit de verschillende woksauzen is wel groot, maar de meeste smaken lijken op elkaar en kunnen bij meerdere dingen de niet zo heel lekkere smaak verhullen. Ik vond de prijs te hoog. Als je het vergelijkt met de kwaliteit van het voedsel is het het geld gewoon niet waard. De service vond ik daarentegen redelijk meevallen. Het personeel was aardig, alleen jammer dat ze niet zo veel ervaring hadden.

3,9
  57. Was vroeger een goede Chinees, maar eigenaar lijkt het hoog in de bol te hebben. Veel wisseling van personeel, dat hierdoor héél erg slecht Nederlands spreekt. Kwaliteit eten erg achteruit gegaan. En als je iets vraagt (bv nasi én wat bami) dan wordt daar ontzettend moeilijk overgedaan. Ober; "vooruit dan meneer, maar dat is dan de laatste keer". Ondergetekende; "daar kunt u vanuit gaan!"

58. Heerlijk eten, vriendelijke mensen! En wow, wat een goeie prijs, zeker beneden, a la carte, echt een aanrader!

59. ad en marijke willemse

Komen al 20 jaar in de zomer in dit restaurant. Familie altijd vriendelijk en gastvrij. Menu kan naar aan eigen wensen aangepast worden. Altijd prima kwaliteit en zeer vriendelijke bediening.

60. Slechte bediening en een opgewarmde prak en alles smaakt naar dezelfde smaakversterker, niet voor herhaling vatbaar.

61. Eddie Bogaert

Vorige week nog gegeten met een kennis. Was niet echt super. Bediening was zeker niet goed, afgemeten en onvriendelijk. Waar is de topchinees gebleven die dit ooit was? Jammer!

6,3
  62. Kom al jaren over de vloer bij Nian Hao, met name voor de Pa cheng taufu pao.

Ben daar nu maar mee gestopt omdat de kwaliteit de laatste drie keer steeds minder werd. (andere kok misschien?)

Alle specialiteiten die we de laatste keren kregen toegediend, zijn beland op het niveau van de alledaagse semi-Chinese hap.

Lijkt te degraderen tot McChina fastfood restaurant.

Jammer.

63. Ongeveer 1 a 2 jaar geleden voor het laatst daar gegeten, en dachten, laten we weer eens gaan eten daar, want het zal nu misschien veranderd zijn. Maar ik kan u zeggen dat het nu echt de laatste keer is geweest.

Het buffet leek eten te zijn dat opgewarmd was van de dag daarvoor, het was ook zo dat alles slecht bijgevuld werd.

De bediening was niet vriendelijk, kortom er was dus niks veranderd.

64. Waardeloze bediening, had om pangsit gevraagd, zat geen vulling in. Zei de bediening dat ik om Chinese pangsit had moeten vragen, staat maar 1 op de kaart.
    Ronduit onbeschofte bediening, je geld niet waard.

65. We komen al 10 jaar bij de fam. Ge.

Elke keer zijn we weer enthousiast over de gerechten.
    Met Ge kun je steeds lekker afwijken van het menu en dan is het een verrassing wat je krijgt.

Een prima restaurant, leuke persoonlijke bediening.

66. Inderdaad, moest voor een bortje nasiet ei voor de kleine 7, 00 op de rekening betalen, ik was kwaad, eigenaar sprak geen Nederlands, dochter moest het oplossen, waardeloos!

67. Ko de Fouw

Het eten was goed.
    De bediening was prima.
    De tijd tussen de gerechten was goed niet te vlug maar op een juiste tijd gebracht.
    Dit restuarant Chineese een van de beter restuarants.
    De prijs kwaliteit is goed niks mis mee.

68. Luigi McDonalds

Eten niet anders dan bij willekeurige andere Chinees restaurant.
    Bediening niet erg flexibel, moeten betalen voor ijsje terwijl we 2 rijsttafels (4 pers.) hadden besteld waar bij een alleen koffie/thee bij zat. Later bleek ook de thee nog op de rekening te staan.
    Ambiance net als het eten.

69. Wokken kan vanaf 6 uur, werd ons verteld, maar pas bijna drie kwartier later was het buffet gereed en konden we gaan wokken. Echt een minpunt voor ons, vanwege onze tijdsplanning. Tevens hadden we bij reservering om NIETroken gevraagd, maar rondom ons heen werd gerookt. Het eten was heerlijk, wel minder keus voor het wokken dan in de grotere wokrestaurants, maar meer dan voldoende. Pluspunt: keuze uit 10 woksauzen!En de verse rode pepersaus is écht pittig, zoals het hoort!

70. prima eten super verse ingrediënten en een prima prijs !

71. dieleman/de vrieze

hier is het heel goed vertoefen