1. Zaterdagavond met vieren wezen eten, we zagen er een beetje tegenop in verband met de warmte maar het was een aangename temperatuur in het restaurant. De afgelopen week was tapasweek en dit wilden wij gezien onze eerdere ervaring met de Italiaanse week natuurlijk niet missen. De afspraak was dat wij ons de gehele avond zouden laten verwennen en ons helemaal over zouden geven aan wat werd opgediend, dit gold natuurlijk ook voor de wijn. Ik zou niet op kunnen noemen wat allemaal op tafel is gekomen, zo ver reikt mijn kennis van de Italiaanse keuken helaas niet maar een ding weet ik wel, het was heerlijk.

Wij werden getrakteerd op 2 schalen met ieder 5 à 6 verschillende voorgerechten, zowel koud als warm. Daarna een schaal met 4 verschillende hoofdgerechten, voornamelijk vis. Als afsluiting 4 verschillende toetjes. Dit alles werd begeleid met passende wijnen die onze gastheer persoonlijk voor ons had uitgezocht. Helemaal aan het einde nog een lekkere Italiaanse koffie en daarna een glaasje Limoncello.

Alles was perfect, de bediening, de wijnen, het eten maar ook de tussenpozen waren precies goed, een heerlijke avond. Wij konden ons alle vier niet herinneren ooit zo te hebben genoten, voor ons heeft deze avond voorlopig in ieder geval een nummer 1 notering. Chapeau.