Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1220130906 93
1319887985 75
1351062072 79
1419645064 84
1450819152 88
1481993239 91
1519402144 90

1. Zaterdag met vrienden wezen eten en zoals altijd voortreffelijk.
    Kamilio toonden zich zoals altijd een goed gastheer, de bediening was vriendelijk en had kennis van zaken. Het eten was zoals het hoort gewoon heerlijk, lekkere wijnen en als afsluiting koffie met Grand Marnier. Wij hopen hier nog lang te komen genieten.

2. Heerlijk eten, lekkere ossenhaas . Geweldige bediening.
    Een echte aanrader. Echt genieten een avondje tafelen.

3. Ankie spaan

Altijd fijn om hier te zijn. De bediening was vriendelijk, nam de tijd voor je en het eten was heerlijk.

4. weer geweldig lekker gegeten .
    prima service en een pluimpje voor de koks.
    tot de volgende keer .

5. De bediening was okay, de carpaccio werd belabberd gepresenteerd en was totaal smaakloos en veel te duur voor wat je op je bord krijgt. Het hoofdgerecht was qua presentatie okay maar ook totaal smaakloos.

6. Cor Verbakel

Vandaag met 4 personen genoten van het Kerstmenu-vis.
    Welkom geheten door de innemende gastheer Kamilio; vandaag ondersteund door zijn echtgenote Danielle en twee attente en vriendelijke dames.
    Het menu mooi samengesteld, de verschillende gerechten met hun sausjes. Mooi in balans; het dessert een heerlijke afsluiting met een zachte limoncello mousse... Precies goed.
    Gewoon volgend jaar weer tijdig reserveren en weer genieten in een fijne sfeer.

7. Sandra van Lieshout

Super lekker gegeten en een hele klantvriendelijke en attente bediening. Kom hier zeker vaker!!!

8. Joost, Antoinette & Marieke

Wij hebben heerlijk gegeten! De service van de eigenaar is super. Echt een aanrader voor de fijnproever!

9. Is klein, rustig, mooi restaurant. Het eten was perfect. De bediening was vriendelijk. Het is zeker voor herhaling vatbaar om daar weer te gaan eten.

10. Vandaag zijn we hier wezen eten.erg vriendelijk personeel.eten was zoals het bij een Italiaan hoort te zijn alles lekker en vers! Ben al op veel plaatsen geweest maar dit is de beste Italiaans restaurant in de verre omgeving. Kamilio bedankt!
    Groeten van der zanden

11. Echt een top Italiaan, vriendelijke uitbater die er echt voor de mensen is. Hij wilt dat je echt een leuke avond hebt. Ook hebben ze echte Italiaanse wijn die hij zelf in Italië haalt!

12. Super avond gehad, heb me weer eventjes in Italië gewaand. Hadden de chef gevraagd om ons te verassen en dat is er zeker gelukt. Bedankt weer voor de topavond die jullie met het hele team van la riva ons weer hebben gegeven.

13. Annemie en Ad

We hebben afgelopen kerst voor de 3e keer op rij genoten van een heerlijk kerstdiner. In een prettige sfeer hebben we zowel de vis- als de vleesvariant als zeer smakelijk ervaren. Alles was weer zoals we gewend zijn en waar we elke keer weer van genieten. Het was het ritje vanuit Helmond zeker weer de moeite waard.

14. Sjaak en Anja Geluk

Zoals altijd weer een fantastische en gezellige avond gehad.
    Het Kerstmenu was weer top!

15. Wow!!! Wat een geweldige avond hebben wij vrijdagavond gehad met zijn 4-en.
    Dit was echt uniek en subliem te noemen. We hebben gebruik gemaakt van de heerlijke culinaire rondreis door Italië met daarbij passende wijnen en een 7-gangen diner. (21 gerechten)
    Elke gang bestond namelijk uit 3 verschillende gerechten. En wat een geweldige gastheer loopt daar rond.
    Eigenlijk belachelijk dat dit pas de eerste keer was dat we dit restaurant bezochten!
    Wij hadden vooraf heel vaak het gevoel als we door de Molenstraat kwamen, dat het restaurant met name bezocht wordt door de gepensioneerde mensen van Veghel. Dit was dus duidelijk NIET het geval.
    Ook de service was echt uitstekend, heel de avond heerlijke wijnen en perfect aansluitende gerechten. We waren om 7 uur gearriveerd en zijn om 00.45 uur de deur uit gegaan! BEDANKT! En wij komen zeker vaker terug!

16. Ruud van der Pol

Geweldige avond gehad. Restaurant stroomde binnen 15 minuten helemaal vol. Sommigen begrepen niet dat, op Hemelvaartsdag, het eten dan iets langer op zich laat wachten. Maar dat is het gevolg als de gastheer hoogwaardige kwaliteit wil serveren. Eten en wijnarrangement was geweldig. Kamilio ga zo door en blijf kwaliteit boven kwantiteit stellen!! Twee super tevreden klanten, Ruud en Loes.

17. Gezellig en sfeervol restaurant met lekker eten tegen een leuke prijs.

18. Prima restaurant! Klantgerichte service, prijs/kwaliteit zeer goed, sfeervolle inrichting en bovenal een heerlijk avondje uit!!! Nooit geweest? Echt iets gemist! Zeker een aanrader.

19. Gisteren voor het eerst eten afgehaald bij La Riva. Nooit meer. De lasagne was bedorven!!
    De lasagne was gewoon in het bakje gesmeten met wat kaas en tomatensaus erbij. Het zag er al niet lekker uit, maar toen ik een hap nam ging ik bijna over mijn nek. Bah.
    De prijs voor de lasagne is absoluut niet in verhouding! Van een Italiaans restaurant verwachtte ik toch lekkere lasagne, maar helaas, de kant en klare lasagne die je bij de supermarkt kan kopen is echt 100 keer lekkerder.

20. W. Oosten

Een restaurant om steeds terug te komen. De gastheer herkent en respecteert zijn gasten. Hij kan vertrouwen op een kundige brigade. In de zaal werken jonge mensen die tot vakmensen begeleid worden.

21. Heb een spaghetti alla matriciana meegenomen. Gevraagd om alles extra pittig te maken, erg lekkere broodjes met kruidenboter, overheerlijk!!
    Sfeer kom ik niet zo goed bepalen heb namelijk afgehaald maar het leek me er goed gezellig.

22. Claar Rijkers

Wederom weer heerlijk gegeten bij La Riva. Ondanks dat het erg druk was vanwege vaderdag toch een hele goede bediening gehad en het eten was zoals gewoonlijk weer super!!! Een echte aanrader voor wie lekker en betaalbaar wil eten in een mooie ambiance.

23. Net terug van een heerlijk avondje eten bij La Riva. Het was weer fantastisch. Super gastheer en gastvrouw en de meiden en koks zijn ook geweldig.

24. We hebben afgelopen zondag heerlijk gegeten. Het was sfeervol en erg lekker. We komen vaker en iedere keer is het weer voortreffelijk en gastvrij. Voor een lekkere avond uit moet je hier zijn.

25. La Riva, en met name de eigenaar, is mij ontzettend tegen gevallen. Eenieder die in Veghel een vorkje wilde gaan prikken gaf ik het advies om daar eens binnen te lopen hoewel de kritieken die ik de laatste tijd hoorde duidelijk wat minder waren dan ik gewend was. Wij leiden een Hulphond op. Deze hond moet zich overal kunnen gedragen en moet gewend zijn aan elke omgeving. Hij gaat mee in de bus, trein, theater, slagerij enz. Want dat zal later, als hij een baasje heeft wat van hem afhankelijk is, ook het geval zijn. Helaas zal de deur van La Riva in Veghel voor dit baasje en zijn gasten gesloten blijven want de eigenaar wil het absoluut niet hebben. Honden brengen ziektes mee en "als ze hoesten zouden andere mensen ziek kunnen worden"waren zijn letterlijke woorden. Ik heb heb toch nog getracht uit te leggen dat een dergelijke hond (en dat geldt natuurlijk ook voor blindengeleidehonden) doorgaans wél toegelaten worden in elke gelegenheid. Hij hield voet bij stuk en ons gezelschap diende het etablisement te verlaten ondanks het feit dat we daar al klant zijn (geweest) sinds de oprichting. Dus, blinde en mindervalide medemensen uit Veghel en omgeving, in Italiaan La Riva in Veghel bent u met uw hond niet gewenst. Bij de overburen was het geen probleem, honden mogen daar niet binnen, maar hulphonden wél.

26. Vaste klant bij La Riva, en we zijn elke keer weer tevreden de deur uit gelopen. Het eten is voortreffelijk, ook veel keuze en vaak wat nieuwe gerechten die wij dan ook graag uitproberen. Kamilio, maar natuurlijk ook zijn team topdames zijn altijd hartstikke gastvrij en maken er een gezellige sfeer van in het restaurant. Ze hebben er natuurlijk ook pizza's, dat hoort bij het italiaanse karakter, maar om deze hier te eten zou ik afraden. Niet omdat het niet lekker is, maar omdat La Riva een restaurant is waar het om gezelligheid en kwaliteit draait. Even snel een pizza'tje eten is natuurlijk een optie, maar als u optimaal van de service en kwaliteit wilt genieten is dit niet genoeg. Lekker genieten van de Italiaanse wijnkaart en de voortreffelijke hapjes, gezellig de hele avond. Als u uit eten gaat, doe het dan goed en hier is dat mogelijk.

27. Vaker geweest maar vond het eten zeer tegen vallen, zat weinig smaak aan de gerechten, kwam misschien omdat we 2 weken heerlijk in Italië gegeten hadden.
    Prijzen zijn inmiddels ook aan de stevige kant.
    Sfeer en bediening is verder goed.

28. Weinig fantasievol eten. Niet naar toe gaan als je haast hebt. Bediening en sfeer prima.

29. Wij zijn al jaren een vaste bezoeker bij La Riva en genieten elke keer weer van de gerechten en de persoonlijke bediening van Camile en zijn dames. De gerechten zijn met grote zorg door de koks bereid en Camile zorgt voor een fantastische Siciliaance sfeer. De gezelligheid, de heerlijke Italiaanse gerechten en de heerlijk Italiaanse wijnen zorgen voor een geweldig avondje uit. Het is een aanbeveling waart.

30. Fijne informele sfeer met echt heel goed eten. Ik had een ossenhaas met gorgonzolasaus. Prachtig gegaard, goed laten rusten, kortom geen plas bloed op je bord. Goede wijnsuggestie door gastheer Kamiel. La Riva team dank voor een fijne en vooral lekkere avond. Tot snel.

31. J.Lubberts

Lekker rustig restaurant. De Salmone ai gamberetti en zalmfilets met garnalen en prei in roomsaus is voor ons een aanrader. Nette en vlotte bediening.
    De place to be in Veghel

32. Wij hebben hier al diverse keren uitstekend gegeten.
    De attente bediening en de gastvrije eigenaar zorgen
    voor een prima sfeer.
    Dit restaurant is zonder meer een aanrader.

33. erna van den berk

La Riva is een geweldig restaurant, iedere gast is welkom en ieder krijgt een gelijkwaardige behandeling, kwaliteit van het eten is geweldig, ook al zit het restaurant vol en moet je soms iets langer wachten dan is dat toch alleen maar een goed teken. Wij zullen zeker blijven komen, en dit restaurant bij vriend en kennis aanprijzen.

34. een ontevreden klant

Wij hebben met een gezelschap van 7 personen hier een tijd geleden gegeten en waren niet tevreden over het eten, het duurde allemaal erg lang, ondanks het feit dat we gereserveerd hadden. Dit kwam de sfeer niet ten goede. Toen het bestelde uiteindelijk geserveerd werd , viel het gerecht ook nog eens tegen.

Dit was dus eens en nooit meer.

Misschien moet je hier vaste klant zijn om goed bediend te worden?

35. We komen regelmatig eten bij La Riva. Dat doe je alleen als je tevreden bent. Het eten is smakelijk en de bediening goed. Wij blijven zeker komen.

Kortom: La Riva is een aanrader

36. Beste Maria. Ik dank u voor u bezoek aan ons restaurant la Riva, maar u wist zelf dat deze kortingsactie alleen in januari geldig was. Ook heb ik u nog een tegemoetkoming gedaan, maar hier was U het niet mee eens. Overigens heeft u een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gehad en heeft u om 21.10 afgerekend (zie bon). Wij hebben in ieder geval ons best gedaan, jammer dat u dit anders heeft ervaren. PS Wij hebben nog contact gehad met de tennisclub, die deze bon heeft uitgegeven. Blijkt dit zelfs nog een bon van langer dan 2 jaar geleden te zijn.

37. Slechte ervaring! Met 9 mensen afgelopen zondag hier gegeten. Om 18. 00 uur hier gereserveerd en om 21. 00 uur kregen we pas ons hoofdgerecht. Dit duurde veel te lang! Het was er binnen bloedheet en we moesten vooral in het begin zelf vragen of de bediening nog iets te drinken kon brengen.
    Prijs/ kwaliteit niet in verhouding.
    Bij de flinke afrekening werd een kortingsbon (zonder datum) van het restaurant niet meer geldig verklaard. In de discussie, die daarop volgde , kon je met de eigenaar niet praten; hij viel ons telkens in de rede en wilde niet naar ons luisteren.
    We hebben betaald en komen nooit meer terug.

38. Gisteren met 4 personen bij La Riva gegeten.

Goede sfeer, uitstekende bediening en lekker eten.

Een echte aanrader.

Tip voor La Riva: prijzen op de site kloppen niet met de werkelijkheid. Even aanpassen.

39. Dit restaurant heeft onze voorkeur!

Een aanrader voor iedereen die heerlijk wil genieten van een goede Italiaanse keuken en een gastheer, Kamilio, die weet wat gastvrijheid is. Een bijzondere persoonlijke aandacht voor iedereen en een hoog ambitieniveau van de eigenaar geeft dit Italiaans restaurant een eigen sfeer.

40. Gerrie Nuesink

Tweede Kerstdag gegeten met 4 personen bij La Riva.

Het eten was heel lekker.

Vriendelijke bediening.

Gezellige Kerstsfeer.

Een echte aanrader!

41. Maandag in la Riva geweest. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige Italiaanse sfeer. Super! We gaan zeker nog eens terug. Een van de betere restaurants in Veghel.

42. van Ravenswaaij

Afgelopen week voor de 1e keer hier uit eten geweest. Restaurant heeft gezellige Italiaanse sfeer. De pizza's konden beter naar mijn mening. Knapperig, maar doordrenkt van de olie en het vet. Qua formaat ruim voldoende.

Om snel een pizza te gaan eten zou ik hier niet naartoe gaan, vanwege de niet al te vlugge bediening.

43. Wederom een topavond. Gezellige ontspannen sfeer met top eten. Je kunt hier ook een heerlijk wijntje op niveau drinken.

Echt een aanrader.

44. Onlangs gegeten. Zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer en heerlijk gegeten. Een aanrader.

45. jeannevloet

Ik was er op een drukke avond, en dan weet je dat je wat langer moet wachten. Wij eten er altijd erg lekker en krijgen zonder vragen een gratis drankje.

Gezellig een avondje uit.

46. Zodra de Veghelse elite binnenkwam werden wij compleet genegeerd door de bediening. Nadat we hadden gevraagd of ze ons soms vergeten waren (we zaten al een uur te wachten en mensen die na ons binnenkwamen hadden hun eten al bijna op) kregen we een ongelooflijke uitbrander van de eigenaar: als we zoveel haast hadden ' moesten we maar naar de McDonalds gaan'. Belofte om de pizza van de rekening te halen is hij ook niet nagekomen: we hadden meteen weg moeten lopen.

47. Heerlijk gegeten! Prima bediening, uitstekende service. De gerechten worden duidelijk met liefde bereid. We kregen bij binnenkomst een hapje en ook het heerlijke brood met verschillende dips dat je er standaard bij krijgt, smaakte goed. Niets dan lof!

48. Echt heel lekker gegeten en alles perfect op tijd!

Terwijl de gastheer zelf de hele avond moest bedienen vw personeelsgebrek!

Hij heeft zich de benen uit zijn lijf gelopen, maar we hebben er niets op aan te merken gehad!

Klasse!

49. Echt heerlijk gegeten! goede informele bediening. Prachtige inrichting.