in Geleen

Restaurant & Events

1. We zijn het afgelopen jaar meerdere keren bij De Biesenhof geweest voor zowel lunch, diner alsook de Paasbrunch. Dit was altijd naar wens en erg goed verzorgd, eten is goed, personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam en de ambiance en sfeer geweldig. Wij zijn afgelopen 11 september getrouwd. De Biesenhof heeft voor ons de hele dag verzorgd, en hoe! Voorbereidingen en gesprekken vooraf verliepen heel soepel, er is heel veel mogelijk, overal wordt meegedacht en er wordt alles aan gedaan om het een prachtige dag te laten worden. En dat is het geweest! Het personeel heeft ons en onze gasten tot in de puntjes verzorgd. Zowel het diner als de hapjes het 's avonds waren heerlijk en ook qua drank is niemand wat te kort gekomen.

Ook van onze gasten alleen maar positieve reacties gehad.
    Maar daarnaast zijn het ook die kleine aandachtspuntjes/ dingetjes die ze doen voorafgaand aan de grote dag alsook op de dag zelf die er echt voor hebben gezorgd dat we een onvergetelijk mooie dag hebben gehad. Allemaal bedankt daarvoor! Conclusie: De Biesenhof is een prachtige, sfeervolle locatie voor een hapje en een drankje maar zeker ook voor (grotere) feesten en partijen! Wij zullen in ieder geval nog regelmatig aanschuiven.