Biesenhof in Geleen

vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 11:00

Omschrijving

Een restaurant en evenementenlocatie aan de voet van Sweikhuizen met een rijke historie, met oorsprong uit 1259. Zo heeft onze Carréhoeve vele functies mogen uitoefenen, van commanderij onder het gezag van ‘Alden Biesen’ tot aan boerderij in handen van verschillende families door de jaren heen. In 2004 zijn de restauraties gestart waarmee ‘de Biesenhof’ is omgetoverd van vervallen boerderij tot aan waar we nu zijn: een prachtig restaurant en evenementenlocatie, waar Zuid-Limburgse gastvrijheid centraal staat.

Gelegen in Geleen aan de voet van de Sweikhuizerberg, vindt u onze Carrehoeve. Hier kunt u van woensdag t/m zondag genieten van een lunch of diner in ons restaurant of op ons terras, waarbij zelfs met onze speelweide aan de kleintjes is gedacht!
Daarnaast kunt u 7 dagen per week in onze hoeve terecht voor de meest uiteenlopende bijeenkomsten. Van trouwen in een landelijke setting tot aan grote zakelijke bijeenkomsten, of afscheid nemen van uw dierbare in een warme en huiselijke sfeer.

Prijzen

do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 11:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319815328 54
1386521968 71
1519935250 84
1643819012 79
1681937093 78

1. Heerlijk rustig geluncht.

2. Marleen Luijten

Heerlijk gegeten met mijn familie.
    De bediening was heel vriendelijk.
    We komen zeker terug.

3. John Kirkels

Zoals altijd goede prijs-kwaliteit verhouding en ook nog eens gastvrij en vakkundig personeel!
    Vooral zo doorgaan!

4. r.gieskens

Alles was goed geregeld en keurig verzorgd, volgens afspraak.
    De sfeer en omgeving, het was er erg gezellig.

5. Mart Damen

We hadden gereserveerd maar dit bleek geen gedekte tafel te zijn in die gereed was. Daarna duurde het heel lang voordat de gerechten werden geserveerd.
    Geen aanrader.

6. Goede service ondanks dat het druk was kregen we de lunch snelgebracht het was erg lekker vriendelijk personeel.

7. Roy

8. Geweldig goed gegeten en constante kwaliteit, top bediening!
    Een echte aanrader.

9. Rob 28 punten

Héérlijk geluncht met het gezin!
    Lekker op het terras gezeten met lekker eten en drinken en geholpen door uiterst vriendelijk personeel!
    Voor (meerdere) herhaling(en) vatbaar!!

10. Hier vanmiddag weer sinds lange tijd een kop koffie gedronken. Mooie sfeervolle zaak, en een leuke bediening.

11. Fantastische locatie, superaardige bediening, lekker eten en warme ontvangst. Aanrader!

12. Heerlijk gegeten. Gekozen voor het verassingsmenu een 2 gangen menu voor 15 euro. Vriendelijke bediening. Mooie locatie.

13. Leuk bediening, goeie pils en lekker eten
    Het was erg druk, maar redelijk snel werden we geholpen. Spontane meiden op het terras. We hebben 3 uur op het terras gezeten, heerlijk genoten! Aanrader de hamburger! En als afsluiter een echte GT (Gin Tonic) Tot gauw 😉

14. Klaas 12 punten

Vandaag een heerlijke wandeling gemaakt in de bossen rondom de Biesenhof.
    Goede parkeergelegenheid.
    Heel mooi terras met voldoende speelgelegenheid voor de kinderen.
    De lunchkaart heeft voldoende variatie, zelf hebben we de hamburger en salade kip gegeten.
    Kortom: Mooie locatie, goed eten en fijne bediening.

15. Het eten was heerlijk en de bediening is erg vriendelijk, mooie omgeving om even lekker op het terras wat te eten of drinken. Met uitzicht op de grote speeltuin, na afsluiting nog even genoten van een ijsje in de ijssalon. Zeker een aanrader!

16. Wij hebben hier ons 25jarig huwelijksfeest gevierd (diner).
    In 1 woord geweldig. Alles was top geregeld, perfecte bediening en kwaliteit van het eten.

Ze hebben zelfs voor ons gezongen en vuurwerk bij het dessert.
    Deze dag zullen we niet snel vergeten.
    Bedankt Biesenhof!

17. Theo 7 punten

Vandaag een heerlijke wandeling gehad in de bossen bij de Biesenhof.
    Daarna heerlijk genoten op het terras, vriendelijke mensen en zeer behulpzaam (gestoken door een wesp in de bossen).
    Het eten was heerlijk (biefstuk en vis van de dag).
    Wij gaan zeker snel terug komen.

18. anja 5 punten

Mooie locatie, goed eten en leuke sfeer. Wij komen hier graag. Leuke speeltuin en uitzicht. Een echte aanrader.

19. Zijn en februari. Met 19 collega, s gaan eten voor 2 jubilarissen en het was tevoren voor de kok puzzelen om voor een ieder smakelijk te koken. Dat is goed gelukt, ondanks de vele wensen i.v.m. intoleranties e.d..
    Bediening was goed en er viel niets te klagen voor ons.
    Prijs -kwaliteit ook prima.

20. Prachtige locatie, slecht eten en nog slechtere service. Bediening was ronduit onbeleefd en wist niet eens hoe ze de tafel moesten dekken. Salade met scampi waren een paar blaadjes sla en een schijfje komkommer met 3 kleine garnaaltjes erop, kun je echt geen scampi noemen. 2 Hoofdgerechten werden niet gebracht, kregen we pas toen de rest al klaar was met eten. Mijn zalm met kreeftsaus was doorbakken en de saus smaakte alleen maar heel erg zout, geen kreeft aan te proeven. We hadden aardappelkroketjes gevraagd ipv friet, kregen toch friet. Meerdere keren om aardappelkroketjes gevraagd, deze kwamen niet. Vervolgens had de bediening het lef om de aardappelkroketjes tijdens het afruimen pas op tafel te zetten. Dessert zou een brûlée met mango smaak zijn. Geen mango aan te proeven. Ook op drinken moesten we heel lang wachten en meerdere keren om vragen. Zelf bestelde ik een speciaalbiertje waarvan gezegd werd dat deze op was, toen ik naar het toilet ging zag ik het echter gewoon in de koeling staan. Al met al een hele slechte ervaring.

1,2
  21. Ilonka Sanders

Mooie locatie, slechte keuken.
    Maart 2018
    Op en prachtige locatie aan hrt begin van wandelroutes ligt dit grote restaurant. Ondanks de grote ruimte, zit je er niet verloren door de goed gekozen inrichting. Helaas waren wij erg teleurgesteld w.b. het eten. Het voorgerecht met gerookte zalm, was zo zuur dat alles naar azijn smaakte, jammer. De soep… volgens ons is de kok ook liefhebber van tabasco of een andere ontzettend hete saus. Je proefde alleen maar "heet/scherp". Het hoofdgerecht, 2 echt heel kleine stukjes bief, die taai waren, te lang gebakken. De groentes waren gelukkig lekker. Nagerecht, leek of de mousse zuur was. Al met al, een grote teleurstelling. Voor ons geen tweede keer, ondanks de zeer vriendelijke bediening.

1,7
  22. John linssen

Afscheid van ons koor op 24-3-2018
    Welk een zeer bijzondere lokatie met een warme sfeer, super mensen die geen enkele wens uit de weg gaan.
    Grandioos!

23. Geweldig eten! Hartstikke aardige bediening en een geweldige ruimte met dat hoge plafond/dak en die ramen! We komen zeker weten terug!

24. Voor het 30 jaar huwelijk van mijn ouders, hebben we een groot feest gegeven in een prachtige zaal in de Biesenhof. Dit is erg kort dag gepland, maar toch ontbrak er niks op de avond zelf. De service was in de weken voorafgaand en op de avond zelf helemaal super! Er wordt snel gereageerd op vragen en ook zo zijn ze niet bezwaard om wat extra te doen. Het is een prachtige locatie, die door het personeel prachtig is ingericht naar onze wens. We hebben op en top genoten van de avond, en onze gasten waren heel positief verrast door de mooie zaal en de gastvrije service.

We zijn al aan het wachten tot het volgende feest! bedankt Biesenhof!

25. Voor mijn verjaardag heb ik een feest gegeven in de Biesenhof. Direct al bij het bespreken daarvan viel me de goede sfeer en zorgzame houding van het personeel op.
    De ambiance, grote zaal en de verzorging tijdens de festiviteiten maakte dat iedereen zich direct thuis voelde. Leeftijd bezoekers tussen de 2 en 92 jaar. De locatie is gelijkvloers toegankelijk de sanitaire voorzieningen idem.
    Het personeel, flexibel en heel attent. Het eten in buffetvorm werd door iedereen als zeer smakelijk en goed verzorgd beoordeeld. Een plek waar we graag nog eens terug komen.

26. Heerlijk gegeten, enthousiast personeel en een top locatie!

27. Vanmiddag met mijn moeder een ijsje gaan eten op het mooie terras van de Biesenhof. Vriendelijke medewerkers, schattige ijssalon los van de brasserie en lekker ijs!

28. Nadine Hurkens

Geweldige locatie, zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Leuke speelweide achterom voor de kids, zelfs honden zijn welkom in de brasserie. Aan iedereen wordt gedacht, een echte aanrader dus.

29. Mooie locatie. Heerlijk 4 gangen diner gegeten afgelopen weekend. We komen hier regelmatig en zijn steeds tevreden. Prima personeel en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    Wij komen nog vaak terug!

30. Femke de Bruijn

8 Februari heb ik mogen deelnemen aan een overleg-diner arrangement. Mijn collega's en ik waren enorm gecharmeerd van het vakmanschap van het personeel, de ambiance en het overheerlijke 7-gangen diner. Ook de overgang naar het diner was perfect getimed.
    Kortom: een super beleving voor een mooie prijs.

31. Erwin Peters

Heel mooie locatie, heerlijk gegeten en vriendelijke sfeer en bediening.
    Wij komen vaker terug.

32. Vrijdag 4-11 -2016 weer een zeer mooie avond gehad, muziek was super met Jack en Betty vooraf. 3 gangen menu super en heerlijk. Gaat u vooral zo door in Sweikhuizen onder aan de berg.

33. Anna van de Bergh

Vrijdag 14 oktober heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding prima.
    Personeel vriendelijk. Ambiance prima.
    Een speciaal woord van dank aan de Dhr. Paas. Hij weet wel waarom.
    Ik hoop nog een keer kennis met hem te maken.
    Kortom, een aanrader.

34. Van de Bergh

Afgelopen zondag gegeten. Vlees was slecht, niet mals . Jammer van de entre-cote. Vis voldeed ook niet aan de prijskwaliteit verhouding.
    Verschillende gerechten kun je niet krijgen terwijl die wel op de menukaart staan
    op de computer. Viel tegen.
    Kortom, wij gaan er nooit meer eten.

35. mevr. Karstens

Wij hadden voor de lunch 2 salades besteld, ze waren heerlijk. Het personeel is zeer vriendelijk.

36. Peter en liz van der Meer

Op 23-7 2016 hebben wij onze bruiloft gehouden in de Biesenhof. We waren erg onder de indruk van de ontzettend goede bediening en de sfeer die gecreëerd werd door de medewerkers van de Biesenhof. Ook hebben wij kunnen genieten van het Biesenhof buffet wat divers en ontzettend lekker was. Niks anders dan lof over deze locatie en onze dag werd mede hierdoor onvergetelijk mooi.

37. Heb hier nu drie keer 'gewoon' gegeten en twee keer een kerstbuffet. De entourage, een verbouwde boerderij is prachtig, echt een plaatje. Het eten is minder: beperkte kaart, geen culinair hoogstandje, eigenlijk een echte tegenvaller. Heel jammer.

5,7
  38. heijnen

In de herhaling, maar wederom geen goede service! Zeer onvriendelijk personeel, veel te lange wachttijd voor een maaltijd. Nee, hier gaan niet meer naar toe

39. Geweldig mooie locatie, heerlijk gegeten! We komen zeker terug.
    Ps. De speeltuin voor de kinderen is super mooi.

40. Leuk gezellig restaurant met lekker eten vriendelijk personeel en veel speel mogelijkheden voor kinderen zowel binnen als buiten

41. Wij hebben afgelopen zondag met een groep van 19 personen met honden daar gereserveerd en doorgesproken hoe en wat. Het is met Mandy en haar man doorgesproken. 2 dagen van tevoren nog wat gewijzigd qua tijd wat wanneer, wat ook mogelijk was. Het was super geregeld, de bediening was prima en het eten ook goed, zoals gewend. De kroketten mogen een aanbeveling hebben (heerlijk veel vlees er in). Ook later op het terras was de bediening heel goed.

42. We hebben 27 Maart gebruik gemaakt van de Paasbrunche. Het eten was perfect maar aan de organisatie scheelde toch het een en ander. Ik vind dat ze vooraf hadden kunnen vragen of er iemand bij was die slecht ter been was want bij aankomst bleek dat we met mijn schoonmoeder van 84 twee behoorlijke trappen omhoog moesten, de tafel die we kregen was niet helemaal oke. Het blad zat los en tot overmaat braken de poten los van de stoel waar mijn schoonzus op zat. Ook moesten we ontzettend lang in de rij staan voordat we aan de beurt waren terwijl het in de zaal beneden wel goed doorliep. Toen we wilde betalen mochten we weer in de rij staan en toen was er geen wisselgeld. Toen we wilde pinnen was de rol op. Deze dingen vonden we erg jammer en we zullen dan hier ook zeker niet meer voor terigkomen. Het personeel is wel erg vriendelijk.

6,3
  43. Fijne high tea gehad met 13 dames. Goede service, lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de goede zorgen :-)

44. theunissen

Hebben beide vis als hoofdgerecht gehad. Kabeljauw en de ander zalm. Beide soorten heerlijk mals. De manier waarop gereserveerd werd, ook heel aardig. De bediening heel correct en vriendelijk. Prijs/kwaliteit goed. Alleen jammer, op het laatst gegil van kleine kinderen die uit de ballenbak kwamen gerend. Liever een beetje achtergrondmuziek.

45. Gerrie Hartman-Spronk

Afgelopen zondag 8 november een brunch gehad bij de Biesenhof. Het eten en drinken was prima verzorgd. En de bediening was uitstekend, we waren met 18 personen, maar de mevrouw die ons bediende, hield alles keurig in de gaten, was erg vriendelijk. We hoefden niet lang te wachten en we konden kiezen uit een van te voren, in overleg, opgestelde kleine lunchkaart. Ook was het fijn dat we allen gelijktijdig het eten geserveerd kregen. Compliment voor de keuken. Het was ook makkelijk dat we per gezin of koppel konden afrekenen.
    Een aandachtspuntje: de messen zijn wat bot, we kregen de bruine broodjes niet doorgesneden. Dat hebben we teruggekoppeld en men zou daar aandacht aan besteden.
    Al met al, we waren zeer tevreden. Voor herhaling vatbaar.

46. Marja Folker

Afgelopen zondag hihg tea met elf dames. Wij zijn lekker in de watten gelegd, alles was perfect. Geen enkele op- of aanmerking

47. We zijn het afgelopen jaar meerdere keren bij De Biesenhof geweest voor zowel lunch, diner alsook de Paasbrunch. Dit was altijd naar wens en erg goed verzorgd, eten is goed, personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam en de ambiance en sfeer geweldig. Wij zijn afgelopen 11 september getrouwd. De Biesenhof heeft voor ons de hele dag verzorgd, en hoe! Voorbereidingen en gesprekken vooraf verliepen heel soepel, er is heel veel mogelijk, overal wordt meegedacht en er wordt alles aan gedaan om het een prachtige dag te laten worden. En dat is het geweest! Het personeel heeft ons en onze gasten tot in de puntjes verzorgd. Zowel het diner als de hapjes het 's avonds waren heerlijk en ook qua drank is niemand wat te kort gekomen.

Ook van onze gasten alleen maar positieve reacties gehad.
    Maar daarnaast zijn het ook die kleine aandachtspuntjes/ dingetjes die ze doen voorafgaand aan de grote dag alsook op de dag zelf die er echt voor hebben gezorgd dat we een onvergetelijk mooie dag hebben gehad. Allemaal bedankt daarvoor! Conclusie: De Biesenhof is een prachtige, sfeervolle locatie voor een hapje en een drankje maar zeker ook voor (grotere) feesten en partijen! Wij zullen in ieder geval nog regelmatig aanschuiven.

48. Ik hoorde net dat de Biesenhof met een super oplossing is gekomen om de high tea alsnog een succes te laten worden. Dit vind ik top service, als we eenmaal zijn geweest weet ik of thee en hapjes ook zijn verbeterd ;-)

49. Wijnhuis Aimable

Onze wijnproeverij vond plaats op de vide van de brasserie die zeer sfeervol door de Biesenhof was aangekleed. Aansluitend aan onze proeverij hebben we samen met onze gasten genoten van een heerlijk 3-gangen diner. Ondanks dat we met veel mensen aan tafel zaten kwamen de verschillende gangen allemaal mooi tegelijk op tafel.
    Kortom een heerlijke culinaire middag/avond in een perfecte ambiance!

50. Gerard en Miranda

Ons 25-jarig huwelijksfeest was helemaal top!! Mooie locatie, het ontbrak aan niets.

Complimenten aan het personeel, ze hebben ons feest op een voortreffelijke wijze verzorgd. De reacties van onze gasten waren niets dan lovend over alles. Wij kunnen terugkijken op een heerlijke avond die ons nog lang bij zal blijven.

De Biesenhof is een echte aanrader!!

51. Gisteren in goed gezelschap genoten van een heerlijke salade met een goed glas rode wijn. Heerlijk. Bediening was zeer correct en erg vriendelijk. Komen zeker hier terug.

52. B Smeets

Vanmiddag ijs gaan eten, wat tegen viel was het weinige fruit erop en slagroom uit een spuitbus😟 Bij een ijssalon verwacht je toch lekkere stevige slagroom ipv zo'n ingezakte slagroom 😟

53. Kim 22 punten

Wij zijn al enkele keren iets komen eten of drinken, wat ons opvalt is dat het personeel heel erg vriendelijk en gastvrij is. Iedereen staat er met een lach te werken, top!

Afgelopen vrijdag hebben wij op deze locatie onze bruiloft gevierd. De voorbereidingen waren fantastisch, er werd meegedacht en heel gastvrij gereageerd. Alles was bespreekbaar. Dit voelde vanaf moment 1 goed. Ook tijdens de dag zelf was alles goed geregeld, eten was goed verzorgd en heerlijk. Er is tevens aan de kids gedacht, er zijn genoeg speelmogelijkheden. Veel complimenten gekregen van onze gasten. In de avond hebben wij ook het feest op deze locatie gegeven, weer was alles perfect verzorgd. Wij kunnen iedereen deze locatie aanbevelen.

Groetjes Kim en Jan Janssen

54. Een mooie locatie! Maar het eten viel echt tegen...

Het begon met een serveerder die mij i.p.v. een cola light een gewone cola bracht (kan gebeuren) maar toen ik zei dat ik een cola light had besteld moest hij er even bij vermelden dat die toch echt niet gezonder was met al die toevoegingen. Oké daar heeft hij misschien gelijk in, maar daar hoeft hij zich niet mee te bemoeien. Het is mijn keuze.

Vervolgens kregen we vrij snel onze gerechten. Mijn geitenkaas salade viel tegen... oude sla, 1,5 plakje geitenkaas (?) en vieze dressing (kwestie van smaak natuurlijk). De rest van het gezelschap heeft smakelijk gegeten! Maar mij verging de eetlust.

De serveerster ging wel heel netjes om met de klacht! Nam ons serieus en leek daadwerkelijk actie te gaan ondernemen. De salade is van de rekening gehaald.

Kortom, mooie locatie maar ik kom alleen terug voor een ijsje bij de ijssalon.

4,5
  55. theo penders

Een geweldige locatie, goed van eten en drinken, geweldig en vriendelijk personeel. Bij iedereen die iets te vieren heeft aan te bevelen.

Gr.

56. josephine strikker

In overleg een menu samengesteld i.v.m. grotere groep en we hebben er voortreffelijk gegeten met een goede bediening.

57. M. Lemmens

De Biesenhof reeds diverse keren zowel privé als zakelijk bezocht en de kwaliteit, gastvrijheid en ambiance is iedere keer weer perfect. Gezellig ingerichte carréboerderij, ideaal voor feesten en partijen, maar ook zeer geschikt om op een mooie dag na een wandeling een lekker ijsje te nuttigen of in de brasserie een lekkere maaltijd te bestellen. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

58. De Biesenhof is een gezellige locatie om een hapje te eten of te drinken. Het eten is erg lekker. Vriendelijke bediening. Voor bruiloften, feesten en partijen is de Biesenhof ook een leuke locatie. Alles wordt tot in de puntjes geregeld, top! De omgeving is prachtig, lekker om te wandelen. Het ijs van de ijssalon is heerlijk. Kortom, al deze faciliteiten zorgen ervoor dat de Biesenhof een unieke locatie is!

59. h.zelissen

We hadden een Italiaanse high tea met 6 dames voor mijn 70ste verjaardag. Die was geweldig en kan ik iedereen aanraden.

Alles was heel lekker en veel. De bediening was ook geweldig. De locatie was heel gezellig ingericht.

Iedereen was vol lof. Bedankt en tot gauw!

60. Super mooie locatie, mooi uitzicht, vriendelijk personeel, heel gezellige sfeer door de mooie en gezellige inrichting. Een echte aanrader! Ook een echte aanrader voor ouders met kinderen. Ouders kunnen rustig eten, terwijl de kinderen lekker kunnen vertoeven in de speelruimte.
    Perfecte locatie voor een feest te houden of een bruiloft. Ben op een bruiloft geweest en was perfect verzorgd.

61. Alie en Ben Roex

Op 22 maart bij de Biesenhof gedineerd met 13 personen! De tafel was heel mooi gedekt. Eten was prima, en de bediening was top! Wij komen zeker terug!

62. Wij hebben een super mooie dag gehad!! Service was super, eten was heerlijk en de locatie zelf is ook top!! Echt een aanrader!!

63. Gisteren bij dit restaurant gereserveerd voor een diner. Na een uur wachten stond eindelijk het voorgerecht op tafel. De carpaccio was nog half bevroren en de uiensoep lag meer op het bord dan in de kom. Het stokbrood was taai en oud. Toen we hierover een opmerking maakten werden we niet echt serieus genomen. We moesten het een tweede keer melden voor er een reactie kwam. Uiteindelijk hebben we besloten om geen nieuw voorgerecht te nemen.

Het hoofdgerecht was er na bijna twee uur wachten nog steeds niet!!?? We hebben bij de bediening aangegeven dat we niet lang meer zouden wachten. De serveerster zou het bij de keuken navragen maar kwam niet meer terug. Daarna zelf maar naar de bar gelopen om het nog een keer na te vragen. Het eten zou er na vijf minuten zijn. Omdat het een beetje twijfelachtig en ongeloofwaardig klonk zijn we zonder te eten maar weg gegaan...

De bediening was erg onvriendelijk en onprofessioneel. Bij de tafel naast ons werd tot twee keer toe een glas omgegooid. Excuses konden er niet vanaf. Daarnaast was het een kunst om iets te drinken te krijgen.

We hopen dat het een incident is geweest en dat ze niet met al hun klanten op deze manier omgaan. Wat ons wel opviel is dat er mensen waren die kennelijk bekenden waren. Die hadden in de tijd dat wij op ons eten moesten wachten al vier gangen achter de kiezen. Opmerkelijk!!

Kortom, voor ons eens en nooit meer!!

1,3
  64. Gisteren gaan eten met vier personen. Erg lang moeten wachten terwijl het niet druk was. Na een opmerking hierover kwam het eten snel. We kregen een mandje brood met een mes maar geen boter. Het eten viel erg tegen. De varkenshaas leek wel gehalveerd en was niet helemaal gaar. De verse groenten bestond uit een hard stuk witlof en een stukje broccolie. Ook het nagerecht viel tegen, twee personen kregen een kaasplankje dat ze moesten delen. En het ijs met nootjes had geen nootjes erop. De bediening had slechte zin, er kon geen vriendelijk woord vanaf bij serveerder. Dit is erg jammer want we hebben hier altijd naar volle tevredenheid gegeten.

65. Zeer mooie locatie, uitzonderlijk vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, konijn op grootmoeders en mijn vriendin biefstuk van de haas, top! Dit gaat ook onze trouwlocatie worden volgend jaar.

66. Heel gezellig gegeten met een vriendinnetje.
    Ik heb het maandmenu gehad en daar is voor 19.50 niets over te zeggen. Smaakvol en voldoende!

De oude hoeve draagt een hele fijne energie waarin gezelligheid het kernwoord is!

67. Het is een heel leuk restaurant, waar je lekker rustig kan eten en drinken.

We hebben ook een kijkje genomen in het "theater", dat is een hele mooie zaal voor feesten en partijen. Voor de kinderen hebben ze zelfs een ballenbak, toen ik dat zag vond ik dat geweldig, haha

Dus een aanrader voor iedereen, jong en oud!

68. Afgelopen zaterdag geluncht bij de Biesenhof. De zelfgemaakte hamburger en broodje warme brie besteld.

Broodje brie was redelijk maar geen volwaardig gerecht, gewoon te klein voor een lunch en het geld wat je ervoor betaald. De hamburger was ronduit schandalig. De zogenaamde hamburger was een soort balletje gehakt, in stukken gesneden en totaal smakeloos. Het ergste was nog dat het (varkens) vlees niet gaar was!

Verder werd de boel geserveerd op een ongaar broodje met een bijna rauw lapje spek. Het hoopje slappe sla met bleekselderij en olijven (?!) ernaast was lachwekkend.

Bij het afruimen gaven we aan niet lekker gegeten te hebben en hier werd niets mee gedaan, de aardige jonge serveerster wist er volgens ons geen raad mee. Sterker nog, het 2e kopje koffie en thee wat we namen stond gewoon op de rekening. Wij vermoeden dat er een andere chef in de keuken staat want voorheen was het hier echt zeer smakelijk eten.

Wij zijn niet moeilijk en geven zaken graag een tweede kans maar na nu twee keer achter elkaar zo slecht gegeten te hebben wordt het dan nu tijd om ergens anders te gaan eten.

69. Even rusten van een fietstocht en op het terras 2 cola besteld. De serveerster komt met 2 glazen à 0,2 liter slappe, niet echt koude cola die dus uit de grote fles komt. Kosten € 4,20! Desgevraagd antwoordde de serveester dat ze door de week wél cola uit kleine flesjes serveren. Deze ondernemer zorgt dus voor een slechte naam voor de horeca.

2,1
  70. Bart en Marianne

Mooie groeispurt heeft deze karakteristieke horeca gelegenheid gemaakt. Afgelopen week 2 keer heerlijk gegeten voor een aangename prijs. Beide keren lekker gesmikkeld, dus geen toevalstreffer. Bediening is vriendelijk. Aanrader is de tapasschotel, eigenlijk meer een uitgebreid voorgerecht. Mooi zoiets lekkers in onze achtertuin!

71. M. Luijten

Verdiepen zich niet in het glutenvrije dieet, je krijgt dan maar gewoon geen saus op het vlees, gewoon rauwe sla zonder dressing. Van te voren had ik gebeld en het zou geen probleem zijn, dus toch. Geen aanrader om glutenvrij te eten.

1,2
  72. Heel lekker eten voor een goede prijs! De Biesenhof ligt op een mooie locatie. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader.

73. Tammy & Kevin

Heerlijke pasta scampi gegeten met brood en salade erbij en dat voor €12,50, top!

74. Steeds weer heel goede kwaliteit van eten en drinken. Gezellige sfeer en fijn om na het wandelen hier iets lekkers te komen eten. Ook op drukke zondagen toch snelle en vriendelijke bediening. Kortom we voelen ons erg welkom in het Biesenhof. Regelmatig vernieuwde menukaart en wekelijks andere suggesties die aansluiten bij het seizoen. Kortom een dikke pluim!!!

75. Zaterdag de 80ste verjaardag van mijn man gevierd. We waren met 48 personen. Het was geweldig. De brunch en het dessertbuffet viel bij iedereen in de smaak. De bediening was perfect, zeer vriendelijk personeel. De gasten kwamen van heel het land, van Noord, Oost, West en Zuid, allemaal enthousiast over de mooie locatie, het lekkere eten en de drankjes.
    Ook de gasten die van het hotel gebruik hebben gemaakt waren daar zeer tevreden over.
    Al met al heel hartelijk bedankt, dat jullie er voor gezorgd hebben dat dit een onvergeetlijke dag voor ons is.

Met vriendelijke groet Gerrit en Toos Velthof

76. Vanmiddag met onze hond een lichte lunch genuttigd.
    Bij broodje gezond lekker veel rauwkost (alleen marinade was niet lekker).
    Uitsmijter goed gevuld , lekker verse champignons, genoeg garnering.
    Cappuccino erg lekker.
    Leuke attentie voor de hond ( 3 kleine snoepjes) hebben we heel erg op prijs gesteld.
    De locatie is prachtig, musjes vliegen gewoon bij je tafel langs op zoek naar eten.
    Geweldig, een eetgelegenheid vlakbij de prachtige natuur.
    Genoten met een hoofdletter.
    Komen hier zeker een keer voor het diner terug.
    Met vriendelijke groetjes, Familie Nagy-Simons

77. Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving!!!!!!!!!!!!!!

78. eijkenboom

Vanwege een speciale gelegenheid met onze gezamenlijke families uitgebreid gaan lunchen. De ontvangst was erg gastvrij, er lag een tekening klaar voor onze dochter op tafel. De lunch was heerlijk, onze gasten hebben erg genoten. Ook de (ervaren) bediening was erg aardig en attent. Kortom, wij komen graag nog eens terug.

79. Deze keer enkel een koffie gehad. Er zaten wat eters in de serre en de brasserie was verder leeg.

Twee mensen achter de bar die nog net even opkijken als we binnenkomen, een hallo van een passant uit de keuken.

Ondanks dat er ondertussen 3 man aanwezig waren bij de bar duurde het irritant lang voordat er iemand kwam om de bestelling op te nemen. De bediende maakte echter veel goed met haar vriendelijke uitstraling.

De cappuccino was helaas niet te drinken en ik heb voor het eerst dan ook een koffie laten staan. Korrelige, reeds aangebrande, maar koude snelwegkoffie in een plastic bekertje drink ik zelfs op, maar dit kreeg ik echt niet op.

Mijn vrouw gaf aan dat die van haar hetzelfde smaakte, maar dan een stuk slapper.

We hebben snel afgerekend en zijn opgestapt. Voor koffie zal ik niet snel weerkomen.

4,5
  80. Heerlijk gelunched, broodjes waren heerlijk, snelle en goede service. Fijn dat je de hond mag meenemen!

81. Saskia 142 punten

Lange tijd hebben we de renovatie van deze hoeve kunnen volgen aangezien we op loopafstand wonen, hoog tijd dus om te gaan kijken hoe het geworden is. Door de recensies op deze website wel nog met enige reserve maar het is ons zeker niet tegengevallen. De bediening was erg vriendelijk, misschien niet helemaal wat je verwacht maar we hebben ook niet het idee dat ze hier streven naar een ster. Het eten was zonder uitzondering lekker, porties voldoende groot en smaakvol. Wellicht zou er iets meer aandacht aan de presentatie op het bord besteed kunnen worden maar daardoor smaakt het niet minder. We hebben buiten op het terras kunnen zitten en daar is het gezellig tafelen.

82. Wat me altijd weer verbaasd, is het gekunstel van de bediening.

Altijd te lang moeten wachten op een drankje of de kaart voor een hapje te eten. Neen, hier blijkt het gemis van de horeca spirit en gastvrijheid gevoel. Vanaf het begin tot nu diverse keren geweest voor drankje en/of eten maar helaas kan ik geen verbeteringen ontdekken. Eten soms goed en soms ook heel slecht. Valt geen lijn in te bekennen.

83. Er is hier al aardig wat verbeterd, niet bijzonder lang hoeven te wachten terwijl de zaak toch vol zat.

De bediening komt onervaren en onzeker over, dat is zeker nog te verbeteren, het eten is prima en dat mag ook wel voor die prijs.

84. De 1e keer veel te lang moeten wachten, hadden de koffie al een kwartier op en nog steeds geen appelgebak. Toch nog maar eens een 2e poging gewaagd, wederom veel te trage onervaren bediening. Hier gaan wij in ieder geval nooit meer heen!

85. Ik kom hier regelmatig met mijn echtgenote om iets te drinken en/of te eten.

Toen mijn echtgenote 50 jaar werd hebben we dat hier met een groot feest gevierd.

Alles was perfect geregeld, het eten, de drank en de bediening door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ik heb hier ook al een paar keer gegeten, ook als het erg druk was, maar de bediening en het eten was elke keer weer perfect. Dat het door de drukte iets langer duurde was te verwachten omdat het personeel iedereen toch goede service wil bieden. En aangezien de keuken met verse producten werkt duurt het gewoon allemaal iets langer, wat door de kwaliteit van het eten ruimschoots wordt goedgemaakt.

86. marco des bourvie

Redelijke bediening, moest vrij lang wachten, werd niet gevraagd of we wilden eten, wel landelijke omgeving.

Niet voor herhaling vatbaar, gaan de volgende keer liever even verder kijken.

6,1
  87. Een niet tevreden klant

Ik kan de lange wachttijd helaas alleen maar beamen. Afgelopen zondag op het terras plaatsgenomen, kaart gekregen (wel om moeten vragen, er werd niet gevraagd of we iets wilden eten), een kwartier gewacht en toen opgestaan.

88. Maurice

Diverse keren gaan zitten, en ook diverse keren zonder wat te nuttigen opgestaan. Geen idee hoe zij hier klantvriendelijk hanteren maar als je zolang moet wachten totdat iemand je bestelling komt opnemen dan is bij de meesten de lol er snel vanaf.

Als je daarbij dan ook nog eens de prijzen bekijkt dan houdt het al snel op en kun je beter ergens anders gaan plaatsnemen.

Jammer, want het is een mooie locatie maar blijkbaar moeten ze nog veel leren daar.

2,8
  89. De omgeving prachtig, de inrichting prima, bediening erg aardig, maar dan heb ik nog niet gegeten...

Het duurt veel te lang voordat je iets op je bord krijgt, je moet werkelijk engele geduld hebben. Ik ben er door omstandigheden zélf al 7 keer geweest en kreeg van mijn gastheer, colega of cliënt dezelfde uitspraken te horen, waar ik ook mee zat.

Jammer dat je bijvoorbeeld op 2 sneetjes brood, 4 stukjes bloedworst en 3 schijfjes appel 30 min, niet meegeteld dat we het horloge er eens bij gingen halen, hebben gewacht. En de prijs voor dit karige maal, vond ik persoonlijk toch wel veel te duur.

Ik hoor deze verhalen ook bij andere zakenrelatie's van mij, en het blijkt steeds om dezelfde klachten te zijn. Jammer, want hier kan je een goede zaak neerzetten, voor ieders bord en beurs.

De 8 wil ik toelichten, dat dit het vriendelijke personeel betreft, niet het werk tempo!

6,5