Op dit adres zit nu: Het Viswijf

1. De website is mooi, vrolijk en veelbelovend. Eerste keer hebben we ons laten 'verrassen' en de kok de opdracht gegeven ons zijn beste gerechten te laten proeven met daarbij passende wijnen. De wijn was lekker, voorgerechten niet bijzonder (niet zelfgemaakt) maar de hoofdgerechten (twee verschillende ravioli, jammer, laat dan iets anders zien/proeven) waren een aanfluiting. En dat met echte Italiaanse koks? Jammer, ik had het gevoel gewoon bij een doorsnee 'Hollandse' pizzeria te zitten. Nagerechten (gemengd) waren wel lekker en bovendien huisgemaakt volgens mij. Enfin, voordeel van de twijfel gegeven en tweede keer gekomen. Nu simpel spaghetti aglio olio besteld en pizza. Altijd een goede test om te kijken of de koks écht kunnen koken; met hart en ziel. De eerste was niet te eten en de tweede leek veel op een afbakpizza uit de supermarkt. Nu kom ik niet meer, ondanks dat de bediening erg vriendelijk was en het allemaal goed bedoelde. Jammer van zo'n leuk tentje.

2,8