1. Begin van dit jaar hier nog een goede recensie gegeven, pluspunt is dat de toiletruimte er weer een stuk beter uitziet. In de tussentijd hier wel vaker iets gaan eten, altijd goed bevallen.

Laatste keer op een zondag met zijn vieren hier gegeten, 1 Paros schotel en 3 Rhodos schotels, begon goed met een bord verse sla, hoofdgerechten kwamen hier al snel na (beetje te snel eigenlijk) eten viel deze keer tegen suvlaki's allemaal erg droog en taai (door niemand opgegeten). Verder een piepklein lepeltje moussaka dat al of nog koud was. De rest was wel oké.

Ook werden door een ober 2 halfvolle bordjes sla zo snel van tafel gegrist dat we geen kans hadden om te zeggen dat we die nog wilden eten, kregen wel 2 nieuwe bordjes na een opmerking hierover.

Hoop dat ze voortaan meer op de kwaliteit van het eten gaan letten, maar ik vermoed dat ik op zoek moet naar een andere Griek.

1. Beste Hans, allereerst bedankt voor het compliment over onze toiletruimte. Verder willen wij ons verontschuldigen voor het eten dat dit keer niet zo geserveerd is als het hoort. U moet weten dat het in de 6 jaar van ons bestaan zelden tot nooit is voorgekomen dat de souvlaki droog en taai was zoals bij u. Ook in verband met de porties hebben wij tot nu toe nooit een probleem gehad omdat de porties bij ons meestal ruim voldoende zijn. Onze eerste prioriteit is het dan ook om kwalitatief goed eten aan onze klanten aan te bieden. Met feedback gaan wij ook altijd erg zorgvuldig om en proberen de wensen van onze klanten te vervullen. Wij hopen u alsnog gauw weer te mogen verwelkomen om u te laten zien dat dit echt niet de kwaliteit is die wij normaal leveren en dat dit een uitzondering was. Met vriendelijke groet, het El Greco team.

Vorige recensies van Hans

• Met z'n tweetjes hier gisteren (3-01-2015) gaan eten, we waren er al een aantal keren eerder geweest en dat was altijd goed bevallen. Het was er tegen 18.00 uur nog niet druk, wel al wat tafels bezet. We werden vriendelijk ontvangen, bestelden een Paros en eenTrikala schotel.
    Bestelde drankjes werden snel gebracht. De wijn de imiglykos (rood) viel wat tegen een beetje te dun terwijl een goede volle imiglykos toch niet duur is. Bediening vriendelijk, eten erg lekker we hebben gesmuld. Mals en lekker gekruid vlees, lekkere frites waar tenminste ook meteen mayonaise bij zit (helaas wel van die remia zakjes). Een klein kommetje zou er toch beter uitzien. De porties van het eten waren voor ons precies voldoende (wij zaten vol,Het restaurant inmiddels ook bijna) maar voor een grote eter misschien net wat te weinig. Het was voor ons in ieder geval een zeer geslaagde avond, voor €40 met z'n tweetjes. Verder hebben de toiletten een nodige schoonmaak en opknapbeurt nodig, ik zou me er als eigenaar van een voor de rest toch mooi restaurant voor schamen.