Bezorgrestaurants in de buurt van El Greco

1600209802 80
1692037233 78
1701219976 82

1. Roos vaessen

Verjaardag van mijn broer gevierd… Voorgerecht. Hoofdgerecht. Nagerecht. Prima verzorgt ook voor de Kids goedverzorgt. Was een geslaagde avond. Voor ons alleen Elgreco in heerlen. Top tent 👌👍

2. Nicole Daniëls

El Greco, het restaurant waar we altijd naar toe gaan voor zijn goede kwaliteit en lekker eten.
    Gisteren is het echter tegengevallen. Ik had zeetong met garnalen. De garnalen waren zwart gebakken, niet gaar en dus helemaal niet lekker. De zeetong was matig. Volgende keer maar weer voor vlees gaan. Groetjes, Nicole

3. Mevr. Van Mierlo

We hebben heerlijk gegeten en gedronken, er heerste een heel gezellige sfeer, alles was zeer goed georganiseerd, bediening erg alert en vriendelijk. We komen hier zeker nog eens terug.

4. Zeer tevreden over. Voldoende en goed qua prijs.

5. Marianne Vroomans

Eten was heerlijk, lekker buiten gegeten.
    Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    Prijs vind ik meevallen.

6. Heerlijk gegeten, tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde even, maar was overheerlijk. Een aanrader.

7. Als we gaan grieken, gaan we hierheen. Smakelijke gerechten en de porties zijn groot genoeg, fijne bediening.

8. Eten komt te snel door, geen pauzes in gangen. Hoofdgerecht bestond uit meer vet dan vlees, soort van graat zelfs op een gegeven moment eruit gevist, maar na dit te laten hebben zien aan de ober werd hier totaal niks mee gedaan. Slechte ervaring en service in mijn ogen dus. Kom hier dus ook nooit meer terug

1,2
  9. Heerlijk gezeten op een zonovergoten terras. Prima service en een goede prijs/kwaliteit verhouding

10. Jos de Haas

Goede en vriendelijke service. Goede sfeer met een ruime keuze in het menu. Was gezellig druk. Eten was heerlijk en meer dan voldoende.

11. thiessen

Goede bediening, werken echt hard. Het eten is goed, je hoeft niet lang op je eten te wachten. Maar een minpuntje: het vlees mocht wat meer smaak hebben (gehakt).

Echt aan te bevelen, toppie restaurant.

12. Het vlees was lekker mals en de bediening was goed.

13. Een doorsnee Grieks restaurant. Niet bijzonder lekker, maar ook niet slecht. Bakje sla was wel nogal laf... Teveel tafels op een te kleine oppervlakte. Tot 3 keer toe "gestoten" door een ober...

6,3
  14. Ciel Fermin

We kwamen met een groep van 22 man hier aanzetten omdat het gereserveerde restaurant gesloten bleek. We konden direct op het verwarmde terras terecht en een uurtje later konden we binnen gaan eten. Uitstekende, vriendelijke bediening, echt heerlijk eten, alles erop en eraan (naast de bestelling: ouzo, salade, brood, friet). Een minpuntje van de geïmproviseerde opstelling: de tafels stonden zo dicht bij de muur dat de mensen aan de muurkant er heel moeilijk even uit konden... maar we waren allang blij dat ze plaats voor ons gemaakt hadden. Een groot restaurant, mooi, maar niet heengaan voor een intiem sfeertje.

15. Begin van dit jaar hier nog een goede recensie gegeven, pluspunt is dat de toiletruimte er weer een stuk beter uitziet. In de tussentijd hier wel vaker iets gaan eten, altijd goed bevallen.

Laatste keer op een zondag met zijn vieren hier gegeten, 1 Paros schotel en 3 Rhodos schotels, begon goed met een bord verse sla, hoofdgerechten kwamen hier al snel na (beetje te snel eigenlijk) eten viel deze keer tegen suvlaki's allemaal erg droog en taai (door niemand opgegeten). Verder een piepklein lepeltje moussaka dat al of nog koud was. De rest was wel oké.

Ook werden door een ober 2 halfvolle bordjes sla zo snel van tafel gegrist dat we geen kans hadden om te zeggen dat we die nog wilden eten, kregen wel 2 nieuwe bordjes na een opmerking hierover.

Hoop dat ze voortaan meer op de kwaliteit van het eten gaan letten, maar ik vermoed dat ik op zoek moet naar een andere Griek.

16. We zijn hier al geregeld geweest en waren altijd tevreden. Helaas viel het gisteren heel erg tegen. Niet zozeer het eten, dat was o.k. Maar enkele gasten waren duidelijk onder invloed van drank of iets anders. Diverse keren liep de heer van het gezelschap wankelend langs onze tafel richting het toilet en kwam zelfs terug met zijn broek nog half op zijn achterwerk hangend. Ook de "'dame", die op het laatst zelfs met hem mee ging naar het toilet, was duidelijk de weg kwijt. Nadat de man al 20 minuten op het toilet was en ik hierover een opmerking maakte richting het personeel werd mij te kennen geven dat zolang gasten geen overlast bezorgen zij zich hier niet mee bemoeien. Letterlijk werd mij verteld: "u heeft er toch geen last van"? Nou, ik had er wel degelijk last van. Dit gedrag past niet in een restaurant en als personeel heb je een taak hier iets tegen te doen. Door dit voorval voor ons geen El Greco meer. Helaas.

17. Heel lekker gegeten. Goed bediend. Wel veel te veel gekregen... eten smaakte voortreffelijk!

18. Laura Speesmans

We hebben heerlijk gegeten ! Voor herhaling zeker vatbaar !

19. Familie Castro

Met mijn man en twee kinderen hebben wij er heerlijk gegeten, ontvangst was goed met welkomstdrankje de bediening snel en vriendelijk.

20. Goed en lekker eten. We hadden plaats helemaal achteraan, leek wel een sauna zo warm was het daar. Toiletten stonken naar urine, slecht aangelegd en slecht onderhouden, kraan zal los, vieze kitvoegen, vettige deurklinken.

21. Vandaag voor het eerst bij El Greco gegeten. De ontvangst was hartelijk en er was ruim voldoende personeel. Het eten was allemaal prima in orde: de hoeveelheid, de smaak en de temperatuur. Ook niet lang hoeven te wachten tussen de verschillende maaltijdgangen. Met een ouzo vooraf en een cocktail achteraf, beide van het huis, waar zie je zoiets? Enige punt van kritiek is de herrie in het restaurant, een gesprek voeren is moeizaam. Vandaar slechts een 8 voor de sfeer.

22. Cornelissen

Overheerlijk met onze vrienden gegeten op Zaterdag 16-11-2013. Hartelijke ontvangst. Prima wijn. Rijke betaalbare menukaart. Dit is een aanrader!!

Groeten Huub

23. j.Reining

Wij waren met 10 personen.De voorgerechten waren heerlijk. Met de hoofdgerechten ging het mis. De bestelling klopte niet met wat gebracht werd. De vis in een kindermenu was koud. Erg jammer, maar wat gebracht was voldeed aan onze verwachting (erg lekker). Ook is het heel goed opgelost (kindermenu geschrapt van de rekening). En als goedmaker een ijs van het huis. Wij zijn zeer tevreden.

24. Drankje opnemen was een uitdaging kennelijk. Eerste de drankjes van een ander tafeltje, daarna vragen wat het ook alweer was. Een groot gezelschap was extreem luidruchtig waardoor van ontspannen geen sprake kon zijn. De menukaart bleef uit waardoor dat wij om 2000 uur zijn vertrokken....naar het restaurant ernaast trouwens. Het leek degene die bediende overigens niets te interesseren dat wij vertrokken.... slecht teken.

25. Tom-Eric

26. De gerechten zijn lekker en typisch Grieks. De presentatie mocht wel een stuk verrassender zijn, dit zou het gerecht meer tot zijn recht laten komen. Wel erg leuk, lekker en verrassend was het mixdrankje dat we bij afrekenen kregen

27. Buitendijk

Gelukkig hadden we van te voren een tafel gereserveerd want het was een top drukte die dag. Door de drukte werden we vergeten en zaten meer als een uur op ons eten te wachten. Daar door kwam het voorgerecht gelijk met het hoofd gerecht waardoor de tafel vol stond met lege borden, die vergaten op te halen. Het eten en de service was wel goed. Toen we klaar waren en gingen betalen bij de baas een klacht neer gelegd en hij kwam ons zeer goed tegemoet met een waardebon om nog eens te komen eten wat voor ons een dikke 10 krijgt en een groot compliment. Verder is het een goed restaurant met een gezellige sfeer en en voortreffelijk eten en drinken daar valt verder niks over te zeggen. We zullen dan ook zeker weer gebruik maken van hun gastvrijheid.

28. Met moederdag ben ik samen met mijn moeder hier geweest. Was druk maar we hebben niet lang hoeven te wachten, na anderhalf uur hadden mijn moeder en ik gegeten en een nagerecht gehad. Was heerlijk. Niet te grote porties. Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Onze ervaring is dat er goede en snelle bediening is.
    Het eten is bijzonder goed, niet te veel maar zeer zeker niet te weing.
    Inmiddels ben ik al 4x daar geweest en mijn vrouw 2X en we willen blijven komen.

30. A. 29 punten

Een jaar geleden hier heerlijk gegeten, prima vlees, lekker gekruid en mals. Echter onlangs nog eens geweest op een drukke avond. Het vlees was flauw, droog, en ik had meer salade dan wat anders. De salade smaakte overigens naar niks, waterig, saai. Ik heb met tegenzin mijn bord leeg gegeten.

5,9
  31. desiree.ranft

Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en mooie zaak. Niet te duur.

32. We zijn hier op 1ste kerstdag voor de eerste keer wezen eten .
    Het zat afgeladen vol , maar goed dat wij gereserveerd hadden .
    Echt waar , gezellige sfeer , heerlijk eten , mals vlees en een top bediening ......

33. Ristorante Barbarossa Part2

Wij komen bijna iedere week bij jullie eten en iedere keer is het weer heerlijk! De bediening is zeer vriendelijk! En de prijzen zijn echt goed in verhouding met het eten. Ons zien jullie snel weer terug!

34. Heerlijk gegeten gister! Restaurant ziet er echt top uit. Heel erg gezellig. Ook het personeel is aardig en behulpzaam. Eten was het precies allemaal op tijd, niet te snel en ook niet te lang moeten wachten.
    Echt een aanrader!!!!

35. Goede kaart, kwaliteit van eten was goed en schotels zagen er verzorgd uit. Jammer van het ongeïnteresseerde en afstandelijke personeel. Je voelt niets van de traditionele Griekse sfeer en gastvrijheid. In het begin wordt een uzootje op tafel gezet, maar zonder een woord te zeggen. Niet van" hartelijk welkom, fijn dat u er bent " of " heeft het gesmaakt " of " kan ik u nog wat te drinken brengen ". Het lijkt wel of elke vraag lastig is. Bedienend personeel kijkt ook chagrijnig, geen greintje vrolijkheid. Als je dan ruim driehonderd euro uitgeeft ( met 8 pers.) mag je toch wat anders verwachten. Ik heb dan ook geheel tegen mijn gewoonte in, geen fooi gegeven.
    Echt jammer, want ze zitten op een gouden plek met een goede kok. Leer personeel eens wat klantvriendelijkheid is, en laat ze opereren als een dynamisch, vrolijk team.
    Dan voel ik mij gast en kom terug.
    Succes.

36. Guido

37. Heerlijk gegeten en gedronken, nog gezellig na blijven borrelen buiten op terras samen met Zotto.
    Zeker de moeite waard om terug tekomen

38. We zijn regelmatige bezoekers vanaf het begin.

Het laatste half jaar is de kwaliteit en service flink achteruit gegaan. Vooral als ze het wat drukker hebben. Jammer !!! Als dit de nieuwe standaard is gaan wij er helaas niet meer heen.

39. Mooi verzorgd restaurant en vriendelijke bediening, minpunt was dat de 2(!!) man bediening een beetje weinig was, dit mag iets sneller. Verder uitstekend verzorgd en goed eten!!

40. Keurig verzorgd, goed eten tegen een betaalbare prijs en nette bediening.

41. El greco is een super lekkere Griek.. Niet zo'n volgeboekte griek waar je een kwartier moet wachten op je tafel!!
    Ik eet daar altijd lekker en ga er ook regelmatig naartoe..
    De sfeer doet het hem en is altijd voor herhaling vatbaar
    Heerlijk

42. Jeroen Jobse

Het spijt me, deze Griek is er echt op achteruit gegaan. In de zomer van 2009 kreeg je hier met moeite een tafel als je geen reservering had geplaatst. Tegenwoordig is het een lege bedoening door de week, prullenbak op de herentoilet is al maanden zonder pedaal en krijgt geen vervanging. Porties zijn minder geworden en personeel is ook minder vriendelijk.

4,3
  43. Een super Griek. Aangezien ik vaker lamsvlees bestel kom ik hier helemaal tot mijn recht. Ook de visgerechten zijn uitstekend.

De bediening is altijd vriendelijk en de eigenaar is altijd zeer attent.

Sfeer is goed en tafels ruim van elkaar gescheiden voor een goed gesprek.

Prijzen zijn ook normaal en niet exorbitant hoog.

44. S. Regor

Leuk Grieks restaurant in het centrum van Heerlen. Geen topzaak maar de prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. De service was wisselvallig. Een jonge serveerster snapte er niet veel van maar de rest v/h personeel maakte dit gelukkig goed.

Een aanrader.

45. Gisteren voor het eerst gegeten bij deze Griek.

Het eerste wat opvalt is de inrichting, gelukkig geen plastic druiventrosssen en beelden zoals zo vaak. Ook de kleurstelling bruin, beige beviel ons zeer goed. Het geheel heeft een moderne uitstraling.

De bediening was vlot en attent, ze keken (kwamen langs) zonder dat dit storend was.

Het was er schoon en de tafels waren mooi gedekt.

De menukaart is zeer divers en de gerechten staan mooi gerangschikt.

Het eten was zeer goed, het vlees smaakte niet allemaal hetzelfde, zoals zo vaak bij een Griek. Ook de rijst was erg lekker gekruid. De porties waren precies op maat.

Ga hier zeker nog eens terug en dan om ook het mooie terras met uitzicht op kerk uit te proberen.

46. Gisteren voor het eerst gaan eten bij dit restaurant.

Pluspunten: Zowel de wijn als het eten waren lekker.

Minpunten: Bediening. Misschien zaten we te ver weg, maar als je de bediening riep, knikte deze en liep vervolgens weg. 5x moeten vragen om de meebestelde knoflooksaus. Ook het "mogen" betalen van de rekening was een tijdrovend karwei.

Als excuus moet wél gezegd worden dat de zaak behoorlijk volliep en wij maar 3 man/vrouw bedienend personeel gezien hebben. Restauranteigenaar: Misschien wat meer mensen laten werken in het spitsuur?

Conclusie: Aardige tent, maar je moet wél geen haast hebben....

47. Maurice 246 punten

Eindelijk een Griek met een eigentijdse inrichting!

Maar nog veel belangrijker, fantastische bediening en heerlijk voedsel...Ik hou normaal helemaal niet van Grieks maar deze Griek heeft mij mijn mening doen bijstellen.

Absolute aanrader!

48. De eerste keer hier met de verjaardag van een vriendin geweest, destijds heerlijk gegeten.

Inmiddels alweer 3x daar geweest, de kwaliteit van het eten blijft lekker.

Ook een leuke en moderne sfeer, wij blijven hier zeker voor naar Heerlen rijden!

49. M&M 15 punten

Gisteren zijn we voor het eerst gaan eten bij El Greco. We hadden cadeaubonnen gekregen die we nu wel eens wilden inwisselen.

Voor een 'gewone' vrijdagavond was het behoorlijk druk, en dat zegt eigenlijk al genoeg...

Ten eerste een compliment aan de zeer vriendelijke en vooral attente bediening. Zij weten hoe het hoort!

Het eten was geweldig lekker en vooral... het oog wil ook wat. De presentatie was super, zeker in vergelijking met andere Griekse restaurants. Ook werd er gevraagd hoelang we wilden wachten tussen het voor- en hoofdgerecht. Het dessert was eveneens fantastisch. Het was al met al een heerlijk etentje. Wij hebben genoten en komen zeker nog een keertje terug!

50. Chantal Hermans

We zijn op een zaterdag met 7 collega's wezen eten bij El Greco, we kregen direct plaats. Het was erg rustig voor een zaterdag. We zaten al een kwartier aan tafel en nog steeds werden ons geen kaarten gebracht. Moesten zelf opstaan om kaarten te halen. Na lang wachten kregen we het voorgerecht, dit was koud. Ikzelf had gambas van de grill besteld als hoofdgerecht, ook deze waren koud. De bedienende ober vertelde mij toen ik hem hierop aansprak dat ik dit bij de bestelling moest aangeven, of de gambas warm of koud moesten zijn. Maar daarom bestel ik toch gambas v/d grill. Bediening werd ook steeds onvriendelijker.

Het overige eten van mijn collega's was absoluut niet wat we gewend zijn van lekker Grieks eten. Het was gewoon vies.

Absoluut niet de moeite waard! Geen aanrader dus!

1,2
  51. Vorige week voor het eerst in dit restaurant geweest. Leuk restaurant, eindelijk een Grieks restaurant wat modern is aangekleed. Vriendelijke bediening en heerlijk eten.

52. Bijzondere ervaring. Vriendelijke bediening en goed eten.

Voldoende keus uit de diverse soorten vlees, vis en vegetarisch.

Gezellige sfeer, zelfs bij grotere bezetting en fijne achtergrond muziek.

Aanrader en goede aanvulling voor het uit eten gaan in Heerlen.

53. Al reeds diverse keren geweest en het blijft steeds een feest. Alleen al de begroeting bij binnenkomst en de begeleiding naar de tafel, waar na een drukke dag de rust begint.

Het salade voorgerecht altijd weer even lekker, het hoofdgerecht krijgt men ook altijd op een waardige wijze opgediend en alle gerechten zijn super lekker, ondanks dat de kok 1 keer een nummer gekookt heeft, maar het gerecht was volgens mij nog lekkerder dan het uitgekozene.

Geen gedoe van steeds weer de vraag, wilt u nog iets drinken? Waar men bij anderen steeds mee lastig gevallen wordt.

Personeel zeer attent, vriendelijk en accuraat en niks is te veel.

Afscheidsdrankje is ook altijd weer een heerlijkheid. Met sinaasappel en zo.

Alles bij elkaar super aan te bevelen, zeker na een stress dag kun je er nog eens in een rustig sfeer afschakelen.

El Greco ga zo door.

54. Gisteren de eerste keer gaan eten bij El Greco.

Het eerste wat opviel bij El Greco, was dat het restaurant niet de drukke Griekse sfeer uitstraalt. In veel Griekse restaurants kan men immers moeilijk het plafond of de muur zien. El Greco is modern maar met een Griekse stijl ingericht. De bediening is super!

Ook de keuken oogde zeer hygiënisch (vanwaar ik zat kon ik zo naar binnen kijken!).

Bij mijn zus was helaas iets misgegaan met het vlees. Ze kwamen meteen netjes vragen of het een probleem was dat haar gerecht ietsjes later kwam. Geen probleem dus. Daarbij was het ook het wachten waard zei mijn zus. Over dit voorval hebben ze in de loop van de avond misschien nog 10 x excuses gemaakt.

Het eten zelf was ook subliem. Mijn ouders een gemengde Pikilia die zeer goed smaakte. Mijn zus bladerdeeg met feta en verse spinazie die super smaakte. Ikzelf een octopussalade. (dit gerecht had ik overigens nog nooit in een grieks restaurant op het menu zien staan).

Ook de hoofdgerechten waren super, hierbij zit ook het feit dat mijn ouders hun 2 persoons hoofdgerecht op een mooi langwerpig bord van porselein kregen ipv het eeuwige stalen schaaltje. Het vlees was heerlijk mals.

En als laatste, de drankjes. De standaard Ouzo uiteraard. De wijn was goed, en niet in zo een nep bronzen karrafje, absoluut een pluspunt. Fris werd mooi geserveerd. En een absolute must in een grieks restaurant is naar mijn mening Mythos. Dit lekkere griekse bier was ook hier weer aanwezig werd prima geserveerd.

De prijs voor 4 personen, voorgerecht, hoofdgerecht en meerdere drankjes lag rond 120 euro. Als afscheidsdrankje kreeg je een soort sinasalcoholischeversnapering ( ik weet niet hoe ik het anders moet noemen).

Een dikke tien op alle fronten naar mijn mening!

55. Onbegrijpelijk eigenlijk dat er nog geen recensie over dit restaurant is geschreven. Maar goed, iemand moet de eerste zijn. El Greco is een absolute aanwinst voor Heerlen. Vroeger reden we altijd naar Mykonos in Landgraaf om te 'Grieken'. El Greco is minstens net zo goed. Zo niet beter. Ook de prijzen vormen een aangename verassing. Om een lang verhaal kort te maken: El Greco wordt ons nieuwe, vaste Griekse eetadres!