1. 'Eten & drinken' net zoals ' Prijs/kwaliteit' kan ik niet beoordelen, zover zijn we niet eens gekomen.

Waren afgelopen zondagmiddag op zoek naar een geschikte locatie om een High Tea te bespreken voor een kleine groep later in de maand. Kwamen terecht in Epe bij het Veluws Eethuis. Het terras was druk bezet en zag er erg gezellig uit, was ook prachtig weer. Dan maar naar binnen. Kleine cafetaria-achtige ruimte met (reeds) gedekte tafels. Binnen werden we volkomen genegeerd door de mevrouw achter de bar... ook door binnenkomende medewerker (eigenaar?) geen anschluss. Stonden nog even wat verdwaasd om ons heen te kijken en zijn toen weg gegaan.

Bij de parkeerplaats aangekomen was onze auto klem gezet, niet uit te komen! Terwijl er toch voldoende parkeerruimte was. Zoiets wekt irritatie op!! Dus weer naar binnen. Bleek bij navraag de auto van eigenaar te zijn. Hoongelach van de bardame... Mijn man kon niet nalaten om op te merken dat het niet bepaald handig was om zo je auto neer te zetten. Commentaar van de eigenaar; "Wat wil je nu? Je kunt er nu toch uit..." Vond het een onbeschofte botte reactie. Hoeft geen betoog dat wij daar nooit meer komen!