1. suze blankenstein

Super slecht. We waren met z'n 2en en een van de eerste klanten dus nog niet druk. Lijstje ingevult voor de eerste ronde, duurde erg lang voordat alles door was. We hadden elk 5 hapjes besteld, 1 salade zalm terug gestuurd. Sla stonk, bah. Volgens de baas (heeft ook geproeft) niets aan de hand. Dat was de vis, zalm, die ik rook. Ben blond maar weet wel hoe vis ruikt. Ronde 2 duurde weer zo lang dus wij dachten we vullen ronde 3 maar vast in want daar hadden we tenslotte alle tijd voor. Werd opgehaald dus wij dachten zo gaat het allemaal lekker door. Had bij ronde 2 zeewier besteld, kreeg ik na een half uur nadat ik gevraagd had waar het bleef. Ronde 3 moest nu toch wel snel doorkomen want we hadden deze tenslotte bij het 2de hapje van ronde 2 al ingeleverd. Ze kwamen 5 keer vragen of we nog wat wilde drinken, pffff, maar we hadden honger.. we wilde sushi. Toen ze voor de 6de keer weer kwamen vragen of we wat wilde drinken hadden we het helemaal gehad en vroegen waar de 3e ronde bleef. Wij zijn opgestaan en naar de kassa gelopen. Tja wilde ze weten wie ons briefje van de 3de ronde had meegenomen.. nou zeg moeten wij daar op letten? Wij hebben met eigen ogen gezien dat de jongen bij de kassa het aannam van de serveerster, maar geen briefje. Maar we konden nog wel een nieuw briefje invullen en een sorry. We kregen dan een drankje aangeboden, maar wij waren er klaar mee. We hebben afgerekend, hoefde de cola en 2 bier niet te betalen. Wij waren niet de enige die zo lang moesten wachten op eten. Naast ons een tafel kreeg een maar 1 hapje en mevrouw had nog niks en toen wij er klaar mee waren had ze nog niets. Onze avond was verknalt en 52,00 euo armer en nog honger. Gaan we nooit meer naar toe.

1. Grappig dat negatieve recensies altijd vol staan met grammatica fouten.