Op dit adres zit nu: Gasterij de Patron

1. Gerrit en Richard van den Brink-Tjipjes

We hebben lang rond gekeken en steeds viel onze keuze op de vier seizoenen, waar we al eens eerder een bruiloft hadden meegemaakt, en daarom was de stap voor ons ook niet moeilijk. Wij wilden onze trouwerij ook vieren bij de vier seizoenen. Na een paar keer bij Mark geweest te zijn, merkte wij dat niets te gek was, en alles mogelijk was, en ondanks dat het weer niet echt meewerkte, hebben wij een super mooie bruiloft gehad bij de vier seizoenen. Alles was perfect, en hoewel wij zelf haast niets gegeten hadden, kregen wij via de gasten te horen dat het echt super was, er was voldoende voor iedereen, en ook het drinken werd continu aangevuld en ook de bediening was super goed. Wij zouden het zo weer overdoen en wel weer bij de vier seizoenen, echt klasse dus.
    Nadat alle gasten waren vertrokken kregen we ook direct de rekening mee, en deze viel heel erg mee, wij hadden een bedrag in ons hoofd en het viel er ruimschoots onder, voor wat je krijgt valt het gewoon heel erg mee, en ook tevreden gasten te zien, doet je gewoon goed… en tot op heden wordt er over gesproken, over de gastvrijheid van zowel de eigenaar als het personeel, er valt niets over aan te merken…
    Kortom als we weer een feest geven, zal het weer in de vier seizoenen zijn.