De Vier Seizoenen in Twello

Vrij parkeren voor circa 30 personen auto's.
    En achter de vier seizoenen is een openbaar parkeerplaats voor zo'n circa 60 personen auto's.

Ja, met de trein of buurtbus.
    Van het station is het 5 minuten lopen.

Uitzonderingen

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

1434572085 82

1. jeannette

Eten was heerlijk. wijn was een erg klein glaasje en in verhouding tot de prijs echt enorm duur; 2 slokken voor ruim 4 euro! Misschien omdat we via Social Deal hadden gereserveerd?

2. Annette Pronk

Met tien collega’s hebben wij gedineerd. Alle colleg’s waren zeer verrast: wat een prachtige en gezellige stek. Prima parkeergelegenheid. Het restaurant was bijzonder sfeervol aangekleed en de tafels waren heel gezellig gemaakt. Het personeel was heel gastvrij en vriendelijk.Het diner was voortreffelijk.
    Absoluut voor herhaling vatbaar!

3. Heerlijk gegeten en fijne bediening. De tafeltjes voor 2 personen stonden wel wat dicht op elkaar waardoor wij het gesprek van de buren ook deels ongewenst meekregen. Gelukkig waren zij eerder gestart dan wij dus loste dat probleem zichzelf op.

4. Henny Veldhoen

Een avond bij de Vier Seizoenen is zeker een aanrader!
    De sfeer in het prachtige oude gebouw, is heel warm en gezellig. Het eten was heel smakelijk, verzorgd en mooi geserveerd.
    De bediening heel attent en hartelijk.

5. M. Wensink

In één woord: S L E C H T ! ! Hadden via Groupon voor een leuke prijs een diner voor 2 gescoord. Het onwelkome gevoel, dat we kregen, begon al bij het reserveren -en raakten we daarna ook niet meer kwijt- omdat dat via de site van Groupon niet lukte, werd ons aangeraden direct met de aanbieder contact op te nemen, zo geschiede. De jongeman, die mij vrij bits te woord stond, melde direct nadat ik zei met een Groupon-bon voor de volgende avond wilde reserveren op dezelfde kort-affe toon, dat dat niet kon. Toen ik zei dat dat op de Groupon site wel werd aangegeven, snauwde hij, hoe laat dan? Uit eindelijk werd de door mij gewenste tijd genoteerd. Toen we de volgende avond bij de vier seizoenen aankwamen en we bij het overhandigen van de kaart, direct aangaven via Groupon te komen, werd de toon: met de mededeling: Ja dat kan ik aan de neuzen niet zien, van de serveerster opeens ook opvallend anders. We kregen erg het gevoel, dat er met 2 maten wordt gemeten: die van de met en die van de zonder bonners:( Wij moesten het doen met wat hompen bruinbrood met alleen kruidenboter, de tafel naast ons kreeg er ham en nog een extra bak kruidenboter met spekjes bij. Bij de rest van de zaal werd netjes gevraagd of er voldoende was, bij ons kon er met Gods gratie aan het eind van de maaltijd vanaf of alles naar wens was. Van begin tot eind een ramp dus, zoals het er nu uitziet zullen ze er ons nooit meer zien. Tip voor de vier seizoenen: behandel al uw gasten hetzelfde, zowel wat benaderen, klantvriendelijkheid, als wat eten betreft. En als u niks heeft met Groupon, zeg het dan op en laat niet uw klanten de dupe zijn van uw weerzin tegen deze instantie. Tot zover !!

6. Erg gezellige ambiance, goed eten, vriendelijk personeel, wij waren zeer tevreden!

7. Drie woorden:
    lekker.
    Vriendelijk.
    Goed.

8. Een voor ons wat duurder restaurant, maar we hebben dan ook heerlijk gegeten.

9. Een zeer teleurstellend 5gangen-verrassingsdiner voor 6 personen. Na 2 uur wachten(!) gevraagd hoe lang het nog ging duren voordat onze 1e gang geserveerd zou gaan worden, kregen wij als antwoord dat de kok nog bezig was met een ander gerecht. Als dat klaar zou zijn dan ging hij met ons eten bezig. Dit wetende zijn wij opgestaan en hebben dit restaurant teleurgesteld verlaten. Bediening (2e serveerster) kwam vriendelijk en meelevend over, nadat de 1e serveerster een flesje cola over iemand heen had laten vallen (wat natuurlijk altijd kan gebeuren) en al huilend zich achter coulissen had verscholen. De eigenaar deed al weglopend zijn verontschuldiging. Leuk geprobeerd, maar kwam totaal niet gemeend over.
    Al met al een teleurstellende ervaring.

10. Heerlijk eten, fijne sfeer en vriendelijk personeel. Al met al een top ervaring.

11. Herma Thijs

Super klantgericht. Heel vriendelijk en meedenkend. En lekker geluncht.

12. Het eten opzich was zeker niet slecht, maar gezien de kwaliteit van het eten, zou je een wat lager prijs niveau verwachten. Op dit prijsniveau mag je een hogere kwaliteit verwachten en moet je deze bieden.

De service: Vooropgesteld, eenmaal AAN de tafel waren alle dames/meisjes van de bediening enorm vriendelijk en behulpzaam. De uitdaging was echter ze bij onze tafel te krijgen. Na 45 - 50 minuten eindelijk bestellen en vervolgens ruim 75 min na binnenkomst eindelijk je voorgerecht hebben is niet hoe het hoort. De tafel werd ook niet - voldoende - leeggehaald en waar wij als gast (!) bij het weggaan nog een vriendelijk "Tot ziens en bedankt" zeiden richting personeel achter de bar, werd dit niet opgevangen, laat staan dat er even een deur open werd gehouden.

Zonde, want de sfeer/aankleding in het restaurant is super, maar wij komen hier niet snel weer terug.

13. Lekker en goed eten. Vriendelijk personeel. Zeker moeite waard een keertje terug te komen. Het was super.

14. Hannie den Besten

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Het was gezellig, en heel leuk.

15. H van der Linde

Erg leuk vooral bij het nagerecht een verrassing van het huis door spontaan mij te feliciteren zonder dat dit aangegeven was.
    Heel erg attent

16. à la carte gegeten, heel erg lekker en smaakvol, goede porties en vriendelijke bediening. beslist een aanrader, we komen hier zeker terug!

17. Wij hebben er vanavond gegeten. Bij het uitkiezen van de hoofdmaaltijd hebben we aangegeven dat mijn man allergisch is voor room en zo. Keurig netjes ipv roomsaus kruidenboter bij de biefstuk. Andere saus over de groente en zelfs het toetje - verrassing van de chef - was anders dan het mijne, nl zonder room en slagroom. Het was heerlijk. De bediening was super en ook het rekening houden met de allergie van mijn man hebben wij als prettig ervaren. Voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.

18. 3-gangenmenu. Prijs kwaliteit goed.
    Prima bediening.
    Heerlijk samen gegeten buiten in de natuur.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    We komen zeker weten hier terug,

19. Voor de derde keer binnen een paar maanden toch weer gekozen voor Mark Daley en zijn fantastische team. Heerlijk gegeten en gedronken in een leuke ambiance, plezierige bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom: een aanrader!

20. We hadden er 3 gangen menu zag er smaakvol uit .
    Vriendelijke bediening.
    Prijs kwaliteit echt goed.
    Gaan er zeker vaker heen.

21. Zeer geslaagd, erg gezellig, goede bediening en chefkok pluim.

22. Lucas de Vries

Weer een geweldige avond gehad. Alles weer tip top in orde. 3e gang wat minder.

23. Corjanus

5 gangen menu besteld was heerlijk. al vond ik de 3e gang wel erg mager , zo kan je makkelijk een 5 gangen menu opstellen

24. John Anker

Een 5 gangen menu waarbij een tussengerecht bestaat uit een wrapje, met een nietszeggende vulling, van 2,5 cm lang kan ons niet behagen. Na een half uur maar eens gevraagd waar ons dessert bleef. Het blijkt dat hij dat was vergeten. Men vergat niet om steeds rond te gaan of men nog iets wilde drinken.
    Voor ons hoeft het daar niet meer en zal het ook niemand adviseren.

25. We hadden met een behoorlijke groep een heerlijke en gezellige avond gehad! Bedankt

26. Voor mij was dit de derde keer hier. Het is er gezellig met een mooie entourage. Het eten was zoals gewoonlijk goed en de service prima. Deze zaak is kennelijk zeer in trek want het zat er stampvol. Toch bleef het personeel hier kalm onder en konden we met onze groep van negen man/vrouw nog verstaanbaar met elkaar praten.

27. Hebben met ons zessen héérlijk gegeten. 5 gangen, verrassingsmenu, perfect. Zeker een aanrader.

28. Was weer prima!

29. Gisteren voor de tweede keer deze maand 5-gangen verrassingsmenu gegeten en in tegenstelling tot de vorige keer, ronduit slecht alsof we kliekjes aten.
    Bij de eerste gang zaten een paar plakjes salami die nergens bij pasten.
    De tweede gang was goed, maar de derde was 3 in stukjes gesneden groene asperges ondergedompeld in een saus, diezelfde saus zat ook bij ons hoofdgerecht, de vis, 1 minuscuul stukje zalm lauw geserveerd met 3 roze garnalen, zeer onsmakelijk en teleurstellend.
    Jammer, vooral omdat het de vorige keer zo goed was.
    De zaak zat te vol en wij hadden een tafel bij de deur en boven op andere gasten, was zeker geen succesvolle avond.

30. Sjors van Dam

Het eten is goed, smaakt lekker en ziet er goed uit. Ook met allergieën kon goed rekening gehouden worden. De inrichting van het restaurant is mooi, maar tafels staan wel te dicht op elkaar. Het was erg druk en misschien gingen daarom een aantal dingen mis, zo waren ze onze drankjes vergeten, kregen we geen appelcompote bij ons hoofdgerecht waar andere die wel kregen. Ook was het niet mogelijk om een goede bijpassende wijn te krijgen bij het eten, omdat speciaal wijnen alleen per fles gaan en niet per glas en de huiswijn was niet speciaal.

31. Heerlijk genoten van het vijf-gangen(verrassings)menu. Leuke sfeer, prettige bediening. Belangstellend. Ruim tijd tussen de gangen. Pluim voor bediening en kok. Voor herhaling vatbaar, doen wij ook zeker.

32. Els Wesselink

Heerlijk gegeten waarbij zeer vriendelijk personeel voor een fijne avond heeft gezorgd.

33. Het was een geslaagde avond met een heel verrassend en goed verzorgd 5 gangen diner! Daarnaast konden we er heerlijk zitten en genieten van de sfeer!

Voor herhaling vatbaar! Een pluim voor de kok en de bediening!

34. Tournedos had weinig structuur verder was t prima eten

35. Het eten was van een prima kwaliteit, alleen jammer dat wij vrij lang moesten wachten voor het op tafel stond. Het werd wel gecompenseerd met heerlijk brood met kruidenboter en boerenmetworst. De bediening was vriendelijk en het was geen probleem als de vraag afweek van de kaart. Het was voor ons in elk geval een geslaagde avond.

36. Tineke Gout

Het was meer dan perfect. Bedankt lief personeel voor de goede zorgen en aandacht. Ook de uitstekende kok. Hartelijk bedankt! Jullie hebben de 10nen verdiend.

37. ineke kolkman

We lieten ons verrassen met een 5 gangen menu. Erg lekker en fijne bediening.

38. Jan averesch

We hebben lekker gegeten. Het 5 gangen groupon menu is zeker de moeite waard. Helaas was het wel wat rustig.

39. gerrit van den brink

Op ons katoenen huwelijksfeest terugkerend bij de vier seizoenen waar we een sulperfeest gehad hadden, gingen we uiteten... We werden door iedereen gefeliciteerd en konden daarna verwend worden met een 7 gangen verrassings menu incl. in en uitgang... Haha het eten was weer voortreffelijk en Mark had er weer een feestje van gemaakt zodat wij ons weer speciaal voelden... Bedankt hier voor Mark en tot volgend jaar zou ik zo zeggen...
    Ik raad ook de vier seizoenen aan voor je mooiste feest, hier kan alles en als het niet kan is het bespreekbaar...

40. Larissa en Willem-Jan

Wij hebben onze bruiloft gevierd bij de Vier Seizoenen. In de voorbereiding was het erg fijn dat (bijna) alles wat we zouden kunnen bedenken, bij de Vier Seizoenen mogelijk zou zijn. Daarnaast kwamen er ook leuke ideeën van de Vier Seizoenen zelf. Op de dag zelf was alles tot in de puntjes geregeld. 's-Middags hebben we op het sfeervolle terras kunnen borrelen, vervolgens hebben we in een mooie ruimte binnen gegeten. Zowel de vis- als de vleesgerechten waren overheerlijk! Bij het feest 's-avonds hebben we veel complimenten gekregen over de sfeervolle ruimten, de mooi opgemaakte en lekkere hapjes en de vlotte en leuke bediening. Omdat het feest tegen het einde nog in volle gang was, hebben we het een half uur langer door laten lopen. Dit was ook geen enkel probleem voor de Vier Seizoenen. Tot slot, de rekening: we weten zeker dat we bij de Vier Seizoenen niet meer betaald hebben, dan we bij andere feestgelegenheden in de omgeving zouden doen.

41. Op 30 januari en 12 maart 2016 het 5 gangen verrassingsmenu gegeten. Ontvangst vriendelijk. Goed opgeleide bediening. Beide keren andere menu's. Kwaliteit eten heerlijk! Huiswijnen prima. Totaal: een aanrader.

42. Jacqueline

Afgelopen donderdag heerlijk met zijn tweeën gegeten bij de Vier Seizoenen. Fijne ontvangst door vriendelijk personeel. Het 5 gangen verrassingsmenu was een zeer aangename verrassing. Heerlijk huiswijn. Voor herhaling vatbaar.

43. Henk Mekelenkamp

Lekker genoten van een vijf gangen verrassingsmenu met een groupon bon.

44. Gerrit en Richard van den Brink-Tjipjes

We hebben lang rond gekeken en steeds viel onze keuze op de vier seizoenen, waar we al eens eerder een bruiloft hadden meegemaakt, en daarom was de stap voor ons ook niet moeilijk. Wij wilden onze trouwerij ook vieren bij de vier seizoenen. Na een paar keer bij Mark geweest te zijn, merkte wij dat niets te gek was, en alles mogelijk was, en ondanks dat het weer niet echt meewerkte, hebben wij een super mooie bruiloft gehad bij de vier seizoenen. Alles was perfect, en hoewel wij zelf haast niets gegeten hadden, kregen wij via de gasten te horen dat het echt super was, er was voldoende voor iedereen, en ook het drinken werd continu aangevuld en ook de bediening was super goed. Wij zouden het zo weer overdoen en wel weer bij de vier seizoenen, echt klasse dus.
    Nadat alle gasten waren vertrokken kregen we ook direct de rekening mee, en deze viel heel erg mee, wij hadden een bedrag in ons hoofd en het viel er ruimschoots onder, voor wat je krijgt valt het gewoon heel erg mee, en ook tevreden gasten te zien, doet je gewoon goed… en tot op heden wordt er over gesproken, over de gastvrijheid van zowel de eigenaar als het personeel, er valt niets over aan te merken…
    Kortom als we weer een feest geven, zal het weer in de vier seizoenen zijn.

45. Tom en Vera

Vrijdag 18 september 2015 hebben wij onze trouwdag bij de Vier Seizoenen gehouden. Wat een fantastische dag!
    In de vooraf gaande maanden zijn we er een aantal keer geweest om te overleggen en onze wensen door te geven. De eigenaar ontving ons altijd heel enthousiast en dacht goed met ons mee. Zo hebben we ook op deze locatie de ceremonie kunnen doen, heel sfeervol en intiem met onze daggasten. Daarna taart met een drankje. Lekker de middag in de tuin gezeten of binnen, met muziek. Daarna een vijfgangen-menu en aansluitend groot feest met een dj!
    We hebben ons altijd en zeker op de dag zelf heel welkom gevoeld, de bediening was super en ook Mark Daley (de eigenaar) krijgt een dikke duim voor zijn enthousiasme en meedenken om onze dag tot een feest te maken!

47. Dienke Haagen - Dijkgraaf

Op vrijdag 13 maart 2015 hebben wij ons bruiloftsfeest bij de Vier Seizoenen gevierd. In de aanloop naar deze dag werden we meerdere keren gastvrij onthaald door de eigenaar Mark; altijd flexibel en meedenkend. Niets is te gek.

De dag zelf verliep geweldig en de service was uitstekend! In de middag onthaald met een rode loper en drankjes. Daarna werd ons alle ruimte gegeven voor een dansworkshop met al onze gasten met tussendoor een hapje en drankje. Het diner hebben we in buffetvorm gedaan; ook weer perfect geregeld. Een chique soepje vooraf, gevolgd door een heerlijk buffet met gangbare gerechten. Vooral de huisgemaakte preitaart mag je echt niet missen!

Na een kerkelijk uitstapje in de avond weer teruggekeerd voor het feest met meer dan 200 gasten. Geen probleem voor de bediening, alles ruim aanwezig, iedereen goed verzorgd met drankjes en heerlijke hapjes en taart. De verschillende ruimtes waren voor ons ideaal. Er kon gedanst worden voor het podium en de andere ruimtes gaven voldoende rust/ruimte om rustig een praatje te maken.

Leuk detail ook was de grote banner bij de ingang met felicitaties voor ons als bruidspaar erop.

Deze locatie is echt een aanrader voor je trouwdag: mooie sfeer door het warme interieur, gastvrij en flexibel, heerlijk eten en goede bediening. Niets meer aan doen!

48. We zijn op 13 september 2014 getrouwd en hebben dit na de ceremonie fantastisch gevierd bij De Vier Seizoenen. We hebben daar de bruidstaart gegeten, een dansworkshop gedaan, fantastisch gegeten en een topfeest gehad!

We hadden een aantal lokaties op het oog, maar uiteindelijk sprong De Vier Seizoenen er echt uit door de oprechte aandacht, liefde en het vakmanschap dat Marc en zijn mensen steeds weer laten zien. De Vier Seizoenen is dus niet alleen een prachtige lokatie voor een diner, een feest of een receptie voor jong en oud. Het is niet alleen fantastisch lekker eten, zelfs in buffetvorm. Het is een warm bad, waar we iedere seconden van hebben genoten. Marc en alle toppers die er die dag voor ons waren: ontzettend bedankt en we komen graag snel weer!

Hartelijke groeten,

Menno & Sabine

49. 26 okt. hier een diner gehad met ca. 30 personen en het was erg gezellig, goed verzorgd en zeer smakelijk.

50. Marjo morsman

Heerlijk gegeten, maar een vijf-gangen menu in vijf kwartier???? Ondanks onze vraag of er iets meer tijd tussen de gerechten kon zitten werd het tempo er gewoon ingehouden. Jammer, want dit deed echt afbreuk aan het eten.

51. John Reusken

52. Fam. Posthumus

We zijn op 4 juli getrouwd bij de vier seizoenen. We hebben s'middags genoten van een heerlijke lunch en in de avond van een heerlijk 5 gangen menu. Tijdens het feest hadden we voor een buffet gekozen en de avond werd afgesloten met een ijs. Dat was weer eens wat anders dan het geijkte broodje beenham en erg welkom op een warme zomerdag.

Gedurende de hele bruiloft was het personeel erg flexibel. Er werd niet te veel op de tijd gelet, waardoor de hele dag heel relaxed verliep. De dranken werden op initiatief van de eigenaar alleen aan de bar geschonken, hierdoor ontstond wat doorloop in het restaurant, wat het geheel levendig maakte. Ook een voordeel, het geheel was voor een heel schappelijke prijs. Echt een goed prijs kwaliteit verhouding dus!

We komen zeker nog eens terug voor een menu'tje.

53. Een goede ontvangst en een heerlijk 5 gangen diner, goede prijs. Komen zekers terug.

54. Jan van Moordrecht

Fantastisch wat een heerlijke tent. Mooi rustiek pand met leuke gezellige ruimtes. Heerlijk gegeten en gedronken, leuk fris en gezellige personeel. Echt een aanrader.

55. c. Arnoldus

Met de pasen hadden we warm koud buffet en dat was prima met de Pinksteren feestje van mijn zus, super slecht. De eigenaar is super arrogant en als je aangeeft dat het slecht was komt hij je niet tegemoet. Volgende keer beter zegt hij dan. Nou ik niet meer. Als je een eigenaar aanspreekt en hij neemt je niet serieus en hij neemt niet eens de moeite om je terug te bellen, nou dan zeg ik nooit meer eten bij de vier seizoenen. Het eten wat wij kregen leek wel van de vorige dag. Gemiste kans.

56. Met Groupon op 6 november 2013 met vier personen gegeten en alles was in één woord fantastisch.
    Gezellig alles in herfstsfeer, mooie rustige muziek, aardige en goede bediening, uitstekend eten en wijn. Ook met dieetwensen is volledig rekening gehouden. Wij komen zeker nog eens terug (wij zijn kritische restaurantbezoekers).

57. Via groupon gegeten bij de vier seizoenen, we hebben onze verjaardagen gevierd en het is voor beide vijf minuten lopen vanaf huis. Wat een sfeervol restaurant en voor weinig geld heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend. Ga zo door. Gelukkig heb ik nog een bon, dus kom ik terug met mijn man.

58. Uitstekende bediening en heerlijk gedineerd. Echt een aanrader!

59. Na precies 20 minuten te wachten op bediening kwam er een stel naast ons zitten die binnen 1 minuut gevraagd werd wat zij wilden nuttigen. Toen wij vroegen of wij ook mochten bestellen werd er gedaan alsof wij echt wel geholpen zouden worden, ze was het NET van plan.

Zo ook kwam een ander meisje vragen of wij wisten wat de bedoeling was bij het menu. Nee dus, er was ons niets verteld, antwoordden wij. Hierop kwam het meisje van de bediening vertellen dat ze dat later had willen doen, terwijl ze het eten al op tafel had gezet. Tsja,hier had ze geen antwoord op. (Hint: vecht dit uit met elkaar zonder dat de gasten erbij zijn)

Al met al hadden wij de indruk dat deze zaak draait op stagiaires en 1 'oudere', de kok. Deze kok deed absoluut zijn best om er iets van te maken.

Het eten was alledaags, niets sprankelends, niets om over naar huis te schrijven.

Zonde van het geld geweest dus. Niveau McDonalds, alleen is de bediening bij McDonalds natuurlijk vriendelijker.

60. Wij hebben vanavond voor het eerst gegeten bij restaurant De vier seizoenen. Via Sweatdeal, dus een goedkoop aanbod. Bij binnenkomst viel ons de gezellige huiselijke sfeer meteen op. Wat hebben we genoten. We hadden een 5 gangen verrassingsmenu. Van het begin tot het eind overheerlijk. De bediening was vlot en erg vriendelijk en de tussentijden van de ene naar de andere gang prima. We zijn het totaal niet met de vorige schrijfsters eens. Ons stoofpotje was supermals en vol vlees. De aardappeltjes overheerlijk. Hulde aan de kok.Wij komen hier zeker terug, Nogmaals bedankt voor de heerlijke gezellige avond! Namens Jan & Annie.

61. Op 24 maart jl. wederom een verrassingsmenu (via Groupon) bij de Vier Seizoenen. Dit n.a.v. eerder, in 2012, een verrassingsmenu te hebben gebruikt. In 2012 was dit menu van zeer goede kwaliteit, goed verzorgd en smaakvol.
    Wij verheugden ons weer op een smakelijke maaltijd, maar dat viel bitter tegen!
    Hoofdgerecht vis bestond uit een paar stukjes taaie vis, hoofdgerecht vlees, stoofpotje met wat slierten vlees in een overdadige dunne saus. De zogenaamd biologisch geteelde Roseval aardappeltjes waren taai.
    Het voor-, tussen- en nagerecht waren redelijk.
    Jammer dat de Vier Seizoenen de kwaliteit van 2012 niet kon handhaven.

62. Via Groupon hier gegeten met vriendin. Van binnen zag het er leuk uit, maar het was die avond erg koud waar wij zaten, heb de hele avond thee gedronken om beetje warm te blijven. De service begon netjes, maar toen het dessert op was moesten wij zelf om de rekening vragen en het geld komen brengen, we werden gewoon genegeerd want de bediening was wel druk met elkaar achter de bar, maar niet met klanten. Geen fooi hierdoor, dit verdien je dan niet. Komt dit door de Groupon? Vriendin en ik waren elk met de auto en dronken dus geen alcohol, balen ze dat je geen dure wijntjes bestelt ofzo? Doe dan niet mee als je die kortingsgasten eigenlijk niet wilt hebben. De gerechten van het verrassingsmenu waren okay, maar niet heel bijzonder, ZEKER niet als je het volle pond had moeten betalen. Zo jammer, hier komen we niet terug mét of zonder kortingsbon, terwijl je met een beetje meer moeite en aandacht al een heel verschil kan maken om je als restaurant te onderscheiden.

63. Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij `De Vier Seizoenen`. Het is er gezellig en de bediening is vriendelijk, vlot en gezellig. Drankjes werden telkens goed bijgevuld.
    Voor een leuke prijs (29.90) hebben we genoten van het verrassingsmenu. Deze was echt heerlijk en een goede aanrader.

We komen hier eigenlijk al jaren. De chef kok heeft het restaurant sinds kort overgenomen en we weten niet anders dan dat hij fantastisch kookt. Altijd zijn de borden mooi opgemaakt en worden er lekkere extra hapjes bij de gerechten geserveerd. Vanavond maakte hij ook even tijd om zelf een gerecht te komen serveren en was ook in voor een praatje.

We wensen hem veel succes de komende jaren met dit fijne restaurant!

64. Stefan

65. Fam. van Oers Tilburg

Vanavond gedineerd bij dit restaurant.
    Het verassingsmenu was in alle opzichten een positieve verassing.
    Combinatie van smaken was uitstekend in balans en ook de presentatie liet niets te wensen over.
    De bediening bijzonder vriendelijk en attent.
    De serveerster die werd ingewerkt deed het uitstekend.
    De ondersteuning van haar collega's kwam zeer professioneel over.
    Kortom ons bezoek, eigenlijk voor een snelle maaltijd, werd een feestelijk diner.
    Hoewel de afstand ( Tilburg ) niet gering is komen wij zeker nog een keer terug.

66. Heerlijk gegeten vandaag bij de Vier Seizoenen. Wat een geweldige service voor een zeer redelijke prijs. Er was ook veel aandacht voor ons 2 jarig dochtertje. De bediening zorgde ervoor dat zij zich prima heeft vermaakt en lekker heeft gegeten. En tja dan zit je zelf ook heerlijk. Wij komen zeker terug!

67. Janny en Johan

Wij hebben hier ons 40 jaars huwelijks feest gegeven, we werden heel vriendelijk ontvangen in dit mooie en gezellige restaurant, wij hadden een 5 gangen verrassings menu en alles ging perfect tot aan het hoofdmenu waar wij ruim een uur op moesten wachten, en dit was voor ons echt een groot minpunt, en omdat het allemaal zo lang duurde viel onze kleindochter van 3 bijna in slaap en zodoende moesten de ouders eerder naar huis omdat het allemaal wat later werd dat eigenlijk de bedoeling was.
    Maar toen wij ze daarop, op aan spraken zeiden ze alleen, het is ook zo druk.
    Maar er is ook wel een pluspunt, het eten was heerlijk.

9 juli 2012

68. Ronald en Siska

HOERA! Een nieuwe eigenaar echt een verbetering, alleen jammer dat het gebak en sauzijzen ehum.... zo niet goed zijn.
    (De sauzijzen hebben we gegeten met een bon uit een boekje, smakeloos en vettig)
    Het gekookte eten is wel veel beter geworden en de lunch ook!

69. Nieuwe sfeer na restauratie. Helemaal te gek! Warm, eigentijds en chique!
    Eten voortreffelijk! Wat een geweldig restaurant! Echt aan te bevelen. Het is genieten vanaf het begin tot het einde!

70. Na een zoektocht naar restaurantjes, we gaan tenslotte niet elke week uit eten en voor een verjaardag is het toch leuk om iets extra's te doen, kwamen we uit bij de 4 Seizoenen.
    We werden heel hartelijk ontvangen en ook mijn hondje was van harte welkom. - ze is dan ook keurig opgevoed -
    Het was niet erg druk in het restaurantgedeelte maar er was wel vertier, omdat er in het gebouw er naast een bruiloft gaande was. En tja.. het was ook erg koud buiten, dus niet echt een dag om uit eten te gaan, aangezien het had gesneeuwd.
    De eigenaar was enthousiast en zo ook het koksmaatje en het bedienend personeel. (het meisje was wel een beetje teveel aan het woord, maar omdat ze zo ontwapenend was hebben we ons er verder niet aan gestoord)
    Kortom de sfeer was huiselijk en wat een mooie inrichting!!
    Zo sfeervol, mooi pand ook!

Maar goed we kwamen natuurlijk om te eten. We hebben meteen gekozen voor het verrassingsmenu en dat was ook echt een verrassing. Echt waar voor je geld!!
    Het hoofdgerecht was wat mij betreft wat karig en een beetje rommelig wat vlees betreft. Vlees en vis door elkaar is op zich lekker, maar het was een beetje een allegaartje.
    Maar de smaak was uitstekend. Doordat de rest al zo verrassend was paste het ook wel in het geheel, maar er had wat meer aandacht aan geschonken mogen worden van mij.

We hebben al met al een hele gezellige avond gehad in een ontspannen sfeer en ik zou er van het voorjaar of de zomer heel graag weer eens een kijkje gaan nemen en proeven of je dan ook de zomer kunt proeven in het eten, want ze hadden absoluut rekening gehouden met het jaargetijde en de kou wat betreft de smaken. Warme smaken dus!
    Kortom het was een avond om met plezier aan terug te denken.

71. Voor 3e keer op rij, 1e kerstdag 's avonds gegeten. Weer lekker kunnen genieten van het uitgebreide buffet, en zelfs voor de kinderen waren er enkele hapjes. Het dessert was zeer indrukwekkend dit ook door het vuurwerk. Aan het begin van de avond een wat onrustige sfeer maar uiteindelijk een top avond gehad. Dit is mede gekomen door het leuke en vlotte personeel en doordat alles weer naar verwachting was.

72. amstelboer

We werden enorm verrast door jullie advertentie in het voorster nieuws over een verrassingsmenu.
    Het overtrof onze stoutste verwachtingen, in een woord top. Zowel het fantastische eten als ook de bediening.
    Een aanrader om vaker zo'n reclame te maken voor jullie uitstekende restaurant. Wij kijken er in iedergeval naar uit.
    Succes met alles wat je nog gaat ondernemen.

73. We zijn er al vaker geweest met de kerst en dit jaar was het
    weer gewoon super. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, buffet was prima verzorgd en het nagerecht was echt lekker met vuurwerk.
    We hebben een gezellige kerstavond gehad met zijn alle!

74. Net als vele andere mensen hebben wij 2de kerstdag gegeten bij restaurant de vier seizoenen in Twello. We werden leuk ontvangen en de sfeer was goed in het restaurant. We hebben een gezellige kerstavond gehad met z'n allen! Zeker een aanrader.

75. Voor het eerst op bezoek voor een kerstdiner op 2de Kertsdag bij de 4 seizoenen in Twello. Sfeervolle locatie, zowel omgeving als interieur. Ontvangst prima, werden door een gastvrouw naar de tafel begeleid waar we direct werden voorzien van een prima glühwein. Buffet was prima verzorgd en viel bij een ieder van ons in de smaak, voorgerecht met voldoende variatie (o.a. lekkere carpaccio!). Hoofdgerecht ook voor elk wat wils dus divers met vele soorten vleesvarianten en de heerlijke ter plekke gebakken garnalen. Nagerecht was een waar feestje met leuk vuurwerk en weer zeer gevarieerd.
    Personeel heel vriendelijk, gastvrij en behulpzaam, wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

76. Hennie Versteeg

Sfeer maak je zelf, maar de ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel hebben wat mij betreft positief bijgedragen aan een heerlijke 2e kerstdag met ons gezin.
    De tussendoortjes klopten, voorgerecht iets meer nadruk op vis, hoofdgerecht iets meer vlees waren gevarieerd zodat wij van alles konden proeven en de kinderen konden pakken wat zij lusten dus die hadden het ook naar het zin. Het dessert was een feest om te zien en te proeven. Kortom wij komen zeker nog eens terug!!

77. Een slecht verzorgd kerstdiner bij de "vier seizoenen". Er ging echt van alles mis. Onze tafel was bij aankomst al bezet, geen glühwein bij ontvangst (er was te weinig van), sommige gerechten waren niet warm, vuile borden werden niet verwijderd (moest je zelf maar doen), drankjes moest je zelf bij de bar bestellen. We kregen korting, maar dat kon de stemming niet meer verbeteren.
    Dessert was wel goed. Dat moet gezegd worden.
    Ook eigen medewerkers voelden zich ongelukkig met de situatie. Er was m.i. te weinig personeel en organisatie, ondanks de hoge prijs van 55 euro!

78. Ook wij hebben gisteren lekker gegeten bij de vier seizoenen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was lekker en gevarieerd. Helemaal tevreden dus. We zijn al vaker geweest met kerst en komen volgend jaar zeker weer.

79. J .wessels

Met het hele gezin wezen uit eten, koud was lekker; verschillende soorten vis, salades, vleeswaren, en brood met beleg er bij.
    Het warm buffet hebben we ook lekker gegeten. Vlees, vis, speenvarken en gamba's werden gebakken in het restaurant zelf!

Voor het nagerecht werd iedereen bij elkaar geroepen voor het vuurwerk! Dat was leuk geregeld, er waren lekkere, verschillende toetjes, puddingen en ijstaarten. We hebben ons lekker vol gegeten dus!

80. Gezellig uiteten met de Kerst...
    Nou we hebben hier geen woorden voor.
    Alles was koud, het welkomsdrankje ( gluhwein) was zelfs koud, verder alles.... maar de sinas was lauw!!!
    Verder was het buffet voor 55 euro niet gevarieerd,
    veel vis, geen bordjes erbij wat je eet, vieze borden,
    personeel wat het allemaal niet meer weet.
    De kok kwam nog aan tafel uitleg geven, maar hij voelde ook nattigheid en uiteindelijk de helft van de kosten betaald.
    Dit was zeker het minste.
    Hier praten wij nog lang over na, maar erg jammer van deze tent.

81. de heel edelman

Een perfect avondje uit met de familie.

Mijn moeder was jarig en werd helemaal tot in de puntjes bediend.
    Er werd zelfs door al het personeel voor haar gezongen, ook kregen we vuurwerk bij ons dessert.

Het eten was heerlijk en had echt het gevoel alsof er speciaal die avond voor ons gekookt was.

Ik kom zekers snel terug!

82. Al verschillende keren bij De Vier Seizoenen in Twello gegeten en naar volle tevredenheid.

Vanavond ook weer met z'n vieren.

De service was geweldig, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en het eten was ook prima.

We zeiden iets van de zeer gepeperde kerriesoep, die achteraf ook op het menu stond als sterk gekruide kerriesoep, en we kregen allemaal een gratis drankje extra aangeboden.

Dat was natuurlijk niet nodig geweest.

Daarna de tong waarvan ze zelf zeiden dat sommige een beetje klein waren uitgevallen, toen kregen we er nog extra tongen bij, die echt niet klein waren.

Al met al, we zullen zeker weer terugkomen.

13/02/2011

83. Met 4 stellen prima avond gehad, leuke en vlotte bediening!

Heerlijk voorafje van het 'huis'. Uitgebreide kaart, wild en ook de vis waren erg goed!

84. Met vrienden hier uit eten geweest. Gezellige ambiance, attente bediening en een heerlijk en compleet wildmenu. Ook de presentatie klopte. Hier kom ik zeker vaker!

85. Gisteren gezellig gegeten maar wat jammer van het eten.

Het leek wel of de kok zout te veel had, het voorgerecht en hoofdgerecht en de aardappelen verschrikkelijk zoutig.
    Dit was de mening van het hele gezelschap.

Als voor gerecht een pasteitje en wat schetst mijn verbazing, het hoofdgerecht een stoofpotje... Hetzelfde vlees, hetzelfde klaargemaakt, alleen dan in een potje. Hoe moeilijk kan het zijn.

We zijn vaker geweest maar voorlopig maar even niet meer? Jammer.

86. Lokatie goed, vriendelijke bediening, prima eten, leuke sfeer.

Helemaal niets mis mee.

87. Goede en aardige bediening.

Het eten was top.

88. Lokatie prima. Eten is erg simpel en niet chefwaardig.

Geen verrassende gerechten, hiervoor ga ik niet naar een restaurant, dit kan ik zelf ook bereiden.

89. Heb het restaurant in het voorbijgaan geselecteerd vanwege de mooie locatie. Van binnen en buiten prachtig en daardoor veel belovend.

Ik heb er goed gegeten, alles klopte en verliep goed.

Ik kan me wel voorstellen dat deze locatie vraagt om een hoger culinair gehalte.

90. Wij waren uitgenodig voor een gezellige avond met een 3 gangen diner wat op een grote ramp uitliep door het ondeskundige personeel en slechte kwaliteit van het geserveerde eten.

Wat goed was waren de drankjes, maar dat is niet zo moeilijk.

Eens maar nooit weer.

91. Het is een mooi restaurant, de sfeer is goed, de bediening is top en het eten is heerlijk!

92. We waren met 6 man echt top de eten was goed. Service was leuk de sfeer was lekker en rustige. Prijs en kwaliteit was precies goed, een erg geslaagde avond,

Bedankt we komen terug.

Een echte aanrader!

93. George 66 punten

29 april daar gegeten...eens maar nooit meer!

Bestelling werd aangenomen maar verkeerd doorgegeven. Met als gevolg de helft was klaar en wij moesten nog beginnen. Dit was niet bevordelijk voor de sfeer.

Op de vraag of alles oke was (niet dus) kwam geen respons.

De voorgaande recencies terug lezend er is inderdaad geen echte baas/eigenaar.

Het eten zeer matig gekookt, geen passie of liefde voor het vak. De lokatie heeft potentie in de handen van iemand die het niet weet!

94. M. Kersten

Een drie gangen menu: verrassend lekker! En verzorgd en zeer smakelijk klaargemaakt.

Uiterst vriendelijke bediening.

Ontspannen sfeer en toch voelde ik mij meer 'uit' dan in de meeste andere restaurants... Mede door de verlichting en sfeervolle gedetailleerde aankleding.

Populaire beschrijvingen op de menukaart staan wat haaks op de entourage.

Een echte aanrader!