1. Aangekomen op het terras (flinke omloop omdat we met een rollator naar boven moesten) waren de meeste tafels voorzien van een bordje gereserveerd. Het was half 4. Dus maar een plekje in de zon genomen.

In het midden aan de desk stonden 4 meisjes voor de bediening heel erg gezellig met elkaar te zijn. Na een kwartier kwam er toch eindelijk iemand naar ons toe om te vragen wat we wilden drinken.

Ik vroeg de kaart, maar daar stond geen drinken op, werd mij verteld. Vreemd, zou toch prettig zijn om te weten wat je kunt bestellen, een kaart inspireert tenslotte. Toch drinken besteld en uiteindelijk een kaart gekregen. Eigenlijk was ik er al klaar mee, zeker toen we het drinken kregen zonder flesje erbij. Dus uit een 1,5 liter fles een drankje voor de hoofdprijs. Volgens mij mag dit helemaal niet. Het glas was gevuld met 4 ijsblokjes en wat drinken. Dus inderdaad wat drinken als het ijs eruit is.

De bediening was ronduit slecht, eerst een kwartier wachten totdat ze kwamen, toen 5 minuten wachten tot het geserveerd werd en na mijn laatste slok na 1 minuut vragen of ik nog wat wilde drinken. Wij waren niet de enige die slechte service kregen.

Wat een arrogantie in deze slechte tijd. Ik kom hier niet meer terug!