1. Vanavond met echtgenote en onze kleindochter van 10, die zich hier enorm op verheugde, gaan eten. Kwamen om 19.30 uur binnen en betaalden voor 2,5 uur ca. 82,00 euro.

Helaas was het niet alleen verschrikkelijk druk en veel herrie, maar ook het eten was ronduit slecht. Van het warme buffet (loempiaatjes, garnalen, beignets alles koud en taai, gefrituurde garnalen vet en taai en wat koud behoorde te zijn (ijs) was gesmolten). Binnen drie kwartier stonden we buiten met een zeer teleurgestelde kleindochter, die eerder wel een betere ervaring had. Zelfs de speelruimte was op het moment van ons bezoek niet toegankelijk voor onze kleindochter, die werd weggejaagd door bepaald soort kinderen. Toezicht zou hier dan ook op zijn plaats zijn.

Op de klacht die we indienden aan de balie bij ons vertrek werd geantwoord dat we dan maar à la carte hadden moeten eten. Hoe verzin je zoiets! Voor ons zijn alle cijfers 0. Voor ons nooit meer, vooral na de reactie van het baliepersoneel en de manager die ernaast stond en er naar luisterde, zonder zijn mond open te doen.