• All-inclusive

1432093808 67
1439062006 61
1464612066 68
1483193928 68

1. We waren hier voor de afsluiting van een kinderfeestje op vrijdagavond en het was een enorm succes. Achter de receptie zat een wel zeer ongeïnteresseerde man (zo eentje die klanten als lastige bijzaken ziet) maar het personeel in het restaurant zelf was prima: glimlachend, behulpzaam, attent en vriendelijk. Als die knuppel achter de receptie verwijderd wordt is het perfect. De keuze is groot en de prijs is redelijk. Alleen € 18 voor kinderen van 8 jaar is te veel; dat zou gewoon €10 moeten zijn. Voor 5 kinderen en 2 volwassenen waren we €167 kwijt.

2. diana 11 punten

Was erg goed. Maar is vreselijk achteruit gegaan. Taai vlees. Grote massaproductie met goedkope producten.
    Het was echt een goed restaurant, maar nu veel te duur tegen de kwaliteit.

En het personeel bij binnenkomst. Staat er verveeld bij. En de kinderen mogen in de ijsbakken staan klooien en er is niemand die er iets van zeg .

Ik heb echt niets op waarvan ik kan zeggen het was lekker.
    En ook de mensen die ik bij mij had niet. Weggegooid geld dus.

3. M.A.R. Leurs

Lekker eten in een goede prijs/kwaliteit verhouding.

4. Willem Wesselo

We hadden een clubje van 15 personen er waren er 5 die hier al geweest zijn. De rest 8 personen hebben het aangenaam en verrast gevonden. Eten en drinken goed en de vele mogelijkheden. Ze komen zeker terug.

5. Bij aankomst een horde rokende en bier drinkende gasten vlak voor de deur. Naar boven, richting de herrie en het gegil van kinderen. De tafels hadden wel iets verder uit elkaar mogen staan, maar bij dit concept is dat meestal niet zo. Leuke indeling met al die verschillende gerechten. Voldoende eten en schoon servies. De sushi is daar echt goed. De andere gerechten waar we van hebben gegeten waren ook goed te doen. Qua uitstraling had ik het idee dat ik bij de Action (maar dan met een donker plafond) zat te eten. Veel schreeuwende en graaiende mensen overal. Maar dat is vaker het geval in dit soort gelegenheden, immers we moeten de kostprijs er minimaal uiteten en drinken, toch?

Jammer dat de haring bedorven was, maar na aanspreken van het personeel is deze meteen verwijderd. Men kwam nog terug om te vertellen dat de kok er zelf bijna van "over zijn nek ging". Later nog even een mompelende manager aan tafel geweest, echter daar kwam geen zinnig woord uit.

Op de weg naar buiten weer door die horde rokende, bier drinkende en inmiddels lallende restaurantgasten heen.

Conclusie: Veel voor een redelijke prijs. Leuk om een keer meegemaakt te hebben. Voor mij de eerste en laatste keer.

6. Het is de moeite waard om bij Atlantis te gaan eten en drinken de service is goed geregeld en alles wat je voor de prijs wordt aan geboden is uitstekend en smaakvol.

7. Het zou handig zijn wanneer er ook kinderbestek aanwezig is. We hadden een kindje van 1,5 bij ons en moest nu met groot bestek eten. Omdat we vergeten waren zelf bestek mee te nemen

8. Zojuist telefonisch gereserveerd. Wat een hork aan de telefoon! Ongeïnteresseerd en ronduit onbeleefd. Ik hoop dat de ervaring ter plaatse beter is.

9. schippers

Wij zijn met 5 volwassenen en 4 kinderen bij jullie geweest. Als je vroeg bent, is het nog rustig en heb je geen last van het geluid. Voor de kinderen vind ik het te duur. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

10. De 4 gezusters

Afgelopen woensdag besloten wij (inderdaad: 4 zussen) een prima verlopen zussendag af te sluiten bij Atlantis en dat bleek een goede keuze. Het was niet al te druk en dat bepaalde misschien mede de goede service en sfeer. De gerechten smaakten ons heerlijk, wat misschien wel logisch is omdat je bij deze formule natuurlijk niet kiest voor iets waarvan je niet houdt, maar toch... Voor herhaling vatbaar!

11. B. Schouten

De bediening was heel erg vriendelijk. Het personeel heeft echt heel erg hard gewerkt. Iedereen was ondanks de drukte heel erg vriendelijk. Het eten was goed en er was meer dan genoeg.

12. Sandra van der Meulen

Voor de eerste keer geweest. Wat een keus en lekker eten! Het personeel was niet erg vriendelijk. Jammer dat je met je bord bijna niet tussen de stoelen door kan. Zo krap. Maar we gaan nog een keer terug met onze kinderen.

13. De sfeer op een woensdag is lawaaierig i.v.m. kinderen die die dag aanwezig waren en dit keer was het eten verdronken in de olie als je die moest laten "grillen" echt je kan het zo ervan af persen... Jammer terwijl het de vorige keer niet zo was.

14. Familie van Gameren

Met 2 tieners en een puber voor het eerst bij Atlantis gegeten. (We gaan niet vaak uit eten) De kinderen waren super verrast over zoveel verschillende lekkernijen. Ze hebben genoten en heerlijk gegeten. En ook wij als ouders hebben het enorm naar ons zin gehad en lekker gegeten. De reactie van de kinderen is goud waard en we hebben met elkaar een prachtige herinnering gemaakt deze avond.

15. Al meerdere keren gegeten bij Atlantis en elke keer weer lekker eten en een ruime keus. Sommige personeelsleden zijn onvriendelijk en andere kunnen geen woord Nederlands. Maar wij laten het door hen niet verpesten en genieten elke keer weer van het gevarieerde eten :)

16. Eten was zoals altijd goed, vriendelijk personeel, soms waren bakken leeg maar logisch met die drukte! Wij zijn met Valentijnsdag gaan eten en ik weet dat het met zulke dagen druk is maar ze schuiven grote tafels uit tot 3 x 4 personen waardoor je bijna bij de buren op schoot zit en totaal geen privacy hebt! Naar mijn mening moeten ze na een bepaald aantal reserveringen gewoon nee verkopen zodat het niet overvol wordt met voldoende ruimte tussen tafels.

17. Op zich aardig eten met grote variatie. Wokbuffet is prima, het eten in de warmhoudbakken kun je het beste maar vergeten. De managers onvriendelijk en onpersoonlijk. Jonge bediening en koks doen hun best. Niet echt een leuke sfeer.

18. Iris Bollen

Gisteravond hier gegeten, op een dinsdagavond. Het was erg rustig, vriendelijk personeel en ook de koks doen de moeite om een praatje te maken. En nee, niet iedereen spreekt Nederlands, maar ze zijn wel vriendelijk.

Eten (vooral vlees en sushi) van prima kwaliteit. Het eten wat er lag wat minder, want het was erg rustig en aanvulling was dus niet nodig. Fijne sfeer, goede kwaliteit.

Ik ben tevreden!

19. Ruud Langenberg

Woensdag met heel de familie wezen eten, 14 personen. Voor mij de eerste keer, zag er best tegen op maar wat een verrassing. Ikzelf werk in de horeca, wij hebben genoten vanaf de eerste minuut, klasse. Komen zeker heel snel terug. Eten noem maar op en het was er en was heerlijk, drinken volop. Service toppie. Dus voor die prijs echt een aanbeveling waard.

20. Afgelopen weekend met groep gegeten bij Atlantis.
    Ik vond het een aangename ervaring. Uiteraard is het druk, uiteraard is er veel, uiteraard is het geen sterrenrestaurant maar de aangeboden kwaliteit en smaak is prima. Veel keuze. Vers. Voldoende vaak ververst. Goede service.

Ik vind wel dat het een locatie is voor een groep, maar kan het dan van harte aanbevelen.

21. Vanavond met echtgenote en onze kleindochter van 10, die zich hier enorm op verheugde, gaan eten. Kwamen om 19.30 uur binnen en betaalden voor 2,5 uur ca. 82,00 euro.

Helaas was het niet alleen verschrikkelijk druk en veel herrie, maar ook het eten was ronduit slecht. Van het warme buffet (loempiaatjes, garnalen, beignets alles koud en taai, gefrituurde garnalen vet en taai en wat koud behoorde te zijn (ijs) was gesmolten). Binnen drie kwartier stonden we buiten met een zeer teleurgestelde kleindochter, die eerder wel een betere ervaring had. Zelfs de speelruimte was op het moment van ons bezoek niet toegankelijk voor onze kleindochter, die werd weggejaagd door bepaald soort kinderen. Toezicht zou hier dan ook op zijn plaats zijn.

Op de klacht die we indienden aan de balie bij ons vertrek werd geantwoord dat we dan maar à la carte hadden moeten eten. Hoe verzin je zoiets! Voor ons zijn alle cijfers 0. Voor ons nooit meer, vooral na de reactie van het baliepersoneel en de manager die ernaast stond en er naar luisterde, zonder zijn mond open te doen.

22. Rutger 135 punten

Afgelopen week voor de 4e keer bij Atlantis gegeten. Voor de kinderen vooral erg leuk. Zelf lekker je eten uitkiezen is een feestje. Je hebt geruime keuze uit diverse gerechten en je kan ook de koks een stukje vlees laten bakken. Allemaal prima. Maar de klantvriendelijkheid kan beter. Bij binnenkomst aangegeven dat ik jarig was en gebruik wilde maken van de 50% kortingsactie. Geen felicitaties van hun kant maar een strak gezicht dat ik een medewerker mocht volgen. Ook sommige Chinese koks zeggen geen woord maar wijzen naar je ipv te vragen wat je wil, bakken je vlees en leggen het op een bord zonder enig verder contact. Sommige delen van het restaurant voelen erg massaal aan. Het woord "vreetschuur" is wel eens eerder op deze site gevallen en dat klopt wellicht ook wel. Borden worden redelijk snel opgehaald. Helaas ook soms als je nog aan het eten bent en even pauzeert. Helaas wordt de Nederlandse taal niet door elke medewerker beheerst. Jammer. Er is ook een gedeelte waar de kinderen kunnen spelen. Daar is helaas geen toezicht waardoor vervelende en brutale kinderen hun gang kunnen gaan. Helaas 2x meegemaakt. Na afloop lever je je tafelbewijs weer in. Helaas was er niemand bij de receptie deze keer en zaten 10 Chinese mannen te kletsen in een ruimte ernaast. Na 2 minuten kwam er toch maar even iemand mijn tafelbewijs aannemen. Jammer. Nu lijkt het of ik vooral negatief ben maar ik wil hiermee aangeven dat als je voor het eten gaat en de sfeer je koud laat je hier prima terecht kan. Conclusie: goed eten, goed drinken, weinig sfeer.

23. Viv 52 punten

Wij vonden het een erg mooie zaak, erg schoon en opgeruimd met een luxe uitstraling. Er wordt hard gewerkt door de koks en het personeel wat je aan tafel krijgt om de lege borden op te ruimen. Helaas heeft het personeel geen horeca uitstraling. Je bord wordt snel weggehaald ook al ligt er nog wat op en wat mij betreft kan een cursus vriendelijkheid ook geen kwaad. Wel een erg ruime keuze in het eten, diverse soorten vlees, sushi, aardappelen/patat, lasagna, pizza, poffertjes en zelfs suikerspinnen! Ook het dessert bestond uit een ruime keuze. Ook moet je zelf voor je drinken zorgen, dit is voor mij geen probleem maar voor een paar tafelgenoten wel.

Als het personeel (niet de koks) meer hun best doen en vriendelijker zijn dan wil ik hier nog wel eens terug komen!

24. Tiny v. Veen

Met Kerstmis komen wij hier nooit meer. Wij gingen in file de trap op en na afloop moesten wij ons weer door een file op de trap wurmen om buiten te komen. Er was ook totaal geen kerstsfeer te bekennen of kerstversiering aanwezig. Erg jammer. Op deze dagen en drukte zijn ze niet ingespeeld.
    De keuze laat de laatste tijd ook te wensen over. b.v garnalen en de salades.

25. Afgelopen februari 2015 waren wij voor de 3e keer bij Atlantis met de zelfde groep, collega’s van gemiddelde leeftijd. De eerste keer (half 2014) dat wij er waren hadden we al een ‘aanvaring’ met het personeel gehad. Er was jus d’orange op de grond gevallen, wij vroegen of dit schoongemaakt kon worden om zo ongelukken te voorkomen. Na 2x vragen werd het nog steeds niet schoongemaakt, pas na de 3e keer vragen kwamen ze eindelijk met een doekje langs. De 2e keer verliep het vlekkeloos, maar de 3e keer sloeg helemaal nergens op.

Bij binnenkomst werden we eerst naar een te kleine tafel gebracht, daarna kregen we een ronde tafel (vlakbij het wok gedeelte). Hier tochtte het heel erg, dus wij vroegen of we gebruik konden maken van de tafel ernaast. Dit mocht en kon volgens het personeel achter de balie. Na onze ‘verhuizing’ kregen we van een ander personeelslid een snauw dat we niet zomaar van iedere tafel gebruik konden maken, omdat de achtergelaten tafel nu vies was en ze die schoon moest gaan maken.

Het personeelslid achter de wok was ook niet in goeie doen. Hij stond met zijn lepel druk te zwaaien dat we ons bord via de andere kant aan hem moesten geven en hij was ook erg onvriendelijk bij het vragen van welke saus we gebruik wilde maken en bij het afgeven van ons gewokte eten.

Conclusie: het eten is zeer gevarieerd en uitgebreid (maar weinig nieuwe gerechten), maar het personeel is totaal niet geschikt om op normale wijze klanten te bedienen. Je voelt je als klant totaal niet serieus genomen. Wij komen er niet meer.

26. Ik ben zelf kok. Ik ben hier nu al 4 keer geweest en kijk nu alweer uit naar de volgende keer.

Er word veel zorg in de gerechten gestopt. Het is het enige restaurant waar ik de sushi lekker vind. Niet die vieze sligro sushi maar vers gedraaid. Echt top. Ook de wok en teppan yaki zijn subliem. De variatie in keukens is ook ideaal.

De prijs is wel wat hoog vergeleken met andere wok restaurants. Ook al heb je daardoor wel keuze uit exclusieve producten waar je anders een fortuin voor betaald. Zoals de kreeft en de coquilles.

Verder geen klachten. Iedereen die ik ken heeft lovende woorden over dit restaurant.

27. Vorige week voor de 3e keer bij de Atlantis wezen eten. Heel teleurstellend. Er is niks nieuws wat betreft gerechten bijgekomen. Het toetjes buffet: het ziet er allemaal mooi uit, maar het komt allemaal uit een pak. Je kan de toetjes bij de Aldi of Lidl voor 1 euro per pak kopen. Zo ook de Salades.
    Heel teleurstellend/ Slechte kwaliteit.

28. Het enige wat ik na afgelopen weekend nog over Atlantis kan zeggen is dat ik nog nooit zo asociaal ben behandeld door iemand in de bediening. Ik ben voor van alles uitgemaakt en heb gehoord dat ik maar even op moest passen en dat ik het anders nog wel zou zien. Dit alles omdat ik vroeg om een biertje terwijl die zelf gehaald dient te worden. Na afloop aan de balie mijn verhaal gedaan en mij werd verteld dat ik zelf asociaal zou zijn geweest. Bizar dat zo met gasten omgegaan wordt!

29. Wij zijn met 6 personen bij Atlantis geweest. Het eten was redelijk, al waren sommige dingen bevroren. Vele schalen waren leeg doordat het veel te druk was. Maar wat mij het meest stoorde waren de jassen op de grond en op de stoelen omdat er geen garderobe is. Dit vind ik zeer onfris in een eetgelegenheid als deze. 800 plaatsen dus evenveel jassen. Ik hoop dat hier verandering in komt.

30. m moerland

Vroeg proberen te boeken maar we konden pas om half 8, geen probleem. Dan kan je als je drie uur boekt tot half elf eten maar om half tien waren een hoop toetjes er al niet meer en werden ook niet aangevuld. En om 10 uur raakte steeds meer dingen op dus zij we maar weg gegaan. Ook pepermunt bij de uitgang werd niet aangevuld en dat is toch niet iets wat bederft.

31. Jan Schuttert

32. W.J van Klavern

Wij zijn er twee keer wezen eten. Ik kan alleen zeggen; echt geweldig.

33. Met ons vriendenclubje eindelijk toch maar eens Atlantis proberen..Het eten viel zwaar tegen. Ossehaas was met de draad mee gesneden...Of je nu een loempia of garnalenballetje nam..alles smaakte hetzelfde..lange rijen bij het wokken.. 1 wokkok voor 800 pl.. Saté was gekookte kip...Alles wordt met veel teveel olie bereid, zeker wat je laat bakken...De toetjes, ok voor mensen die nooit gaan uit eten..., waren slecht. Als ze uit de koeling waren werden ze waterig... ook het ijs was van slechte kwaliteit. Het enige pluspuntje van de groep was de sushi, die was aardig voor wat je hier mag verwachten...kortom..wij komen er niet meer... ga voor dat geld lekker chinees halen, dan eet je lekkerder en zeker rustiger...het is met recht een "vreetschuur" en als laatste, vanaf 8u45..op = op...

34. Ineke Rehorst

Ik ben hier al 3 keer wezen eten. Ik heb een gastric bypass, en kan daardoor niet veel meer eten. Die 3 keer kon ik voor het bedrag van een kindermenu eten. Nadat wij gisteren voor de derde keer daar hebben gegeten, krijg ik het niet meer voor de prijs van een kindermenu, maar krijg ik 5 euro korting. Dan kost voor mij dat etentje wel vrij duur, voor wat ik kan eten. ik eet nog minder dan
    een kind van 10. En dat kost me dan 25,95. Ik vind het super jammer dat ze dit zo hebben geregeld. Het is een top restaurant met goed eten en een goede service en sfeer. Maar voor mij dus geen Atlantis meer.
    Helaas, ik heb gelukkig wel restaurants waar ik voor de prijs van een kindermenu mag eten.

35. Maandagavond een hapje wezen eten met z'n tweetjes bij Atlantis in Gouda. We hadden al veel positieve verhalen gehoord van vrienden dus waagden dit keer ook maar een poging.

We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen. We betaalden vooraf voor het arrangement van 2,5 uur. Vind dit systeem persoonlijk erg handig, want je kan opstaan en weggaan wanneer je wilt. We kregen uitleg van een enthousiast meisje die ons naar onze plek begeleidde. We zaten in eerste instantie bij het raam, maar we wilden liever ergens anders zitten. Ook dit was geen probleem..

Eten en drinken was prima, veel keuze en ook het toetjes buffet was een waar paradijs. Ook de koks waren gezellig en wel in voor een babbeltje. Ze hadden qua drinken echt alles. Koffie, cappuccino, vers geperst sinaasappelsap, wijn en bier etc. We hebben doordeweeks gelukkig niet veel gemerkt van de lange wachtrijen en drukte. Het enige minpuntje was dat sommige fruitsoorten wel wat verser konden en dat het ijs een beetje te zacht was.

Al met al een heerlijke avond gehad en dat voor nog geen 60 euro! Ik denk dat je in een redelijk restaurant minstens 50 euro p.p. kwijt bent en dan heb je nog minder keuze ook. Wij komen zeker terug.

36. Martijn

Zaterdagavond hier gegeten met 4 man.
    We hadden gereserveerd voor 19:30 (19:00 uur kon niet meer). Uit eerdere ervaring hebben we 3 uur genomen zodat we lekker de tijd hadden.
    Het was erg druk en een enkele kok kon deze drukte niet efficiënt handelen, anderen daarentegen wel.

Helaas waren er om 21:00 uur al dingen op en gingen sommige koks al sluiten en kon je dus bepaalde dingen niet meer krijgen, erg slecht vind ik persoonlijk. Ik heb tot 22:30 betaald en dan verwacht je niet 1,5 uur van te voren dat er al dingen niet te krijgen zijn of dat ze bepaalde dingen al afsluiten.

Eten is verder prima en ik kom zeker een keer terug maar dan wel op een andere dag en niet zo laat.

37. Op een donderdagavond met vrienden gegeten bij Restaurant Wereld Atlantis 800 zitplaatsen. De formule is op zich aardig. Je koopt tijd en kunt uit een ruim assortiment van een onbeperkt All-in Diner genieten voor een vast bedrag inclusief frisdrank, bier, wijn, koffie & thee en luxe desserts.

In het weekend is het hier heel massaal druk, lawaaierig, een waar kippenhok. Het parkeren is gratis i.v.m. groot parkeerterrein naast de zaak.

Na eerst betaald te hebben een tafel toegewezen gekregen. Het eten, dat jezelf moet halen, wordt ter plaatse bereid (gebakken/geroosterd). Er is een overdaad aan verschillende gerechten, uit China, Japan, Zuid-Amerika, Europa, Indonesië, Thailand. Maar de kwaliteit is niet van ieder gerecht optimaal. (De tong was te hard gebakken / het lams-rack was te rauw). Echter, de biefstuk was perfect.

Alles ziet er mooi vers uit, maar de service is blijkbaar alleen goed aan het begin van de avond. Officieel is de keuken tot 22.30 uur open, maar om 20.00 uur waren sommige gerechten op en werden niet meer aangevuld.

Atlantis is een zaak voor eten met een groot gezelschap. Ga je gezellig met z'n tweetjes eten, dan zou ik verder zoeken.