1. lizzy 25 punten

Vrijdag 03-07-2015 rond 13.30 hebben wij (2 personen) bij het restaurant gegeten. Heel simpel, 2 broodjes kroket, 1 koffie en 1 jus d'orange. Koffie en de jus waren er vrij snel. Na ongeveer 30 minuten heb ik gevraagd waar de bestelling bleef, hierna duurt het nog ongeveer 10 minuten.

Toen het geserveerd werd hebben wij gevraagd waarom dit zo lang duurde. Het antwoord was, dat het druk was en dat het op volgorde van bestelling ging. Echt druk was het niet en hoe moeilijk is het om 2 kroketten in de frituur te doen, dit met een gewone witte boterham en slamix uit een zakje te serveren. Volgens mij heeft het onnodig lang ergens gelegen, gezien het feit dat de kroketten lauw waren en de sla taai en warm.

Bij het nalezen van de diverse recensies betreffende De Lepelaar, blijkt de wachttijd bijna altijd erg lang te zijn. Blijkbaar maakt het voor dit restaurant niet uit dat dit wel erg vaak negatief beoordeeld wordt. Niet iedereen die langs de weg zit heeft uren de tijd om te eten. Helaas zullen wij een volgende keer als wij richting Friesland gaan, de Lepelaar rechts laten liggen...