1. Bij binnenkomst word ik altijd direct herkend door de gastheer en de koks dus ze zijn wel geinteresseerd in hun klanten. Helaas wel ongezellig zitten en soms doet het aan als een grote vreetschuur met druk rondrennende kinderen, dringende mensen en luide achtergrond muziek. Qua sfeer dus wel onvoldoende maar qua bediening/service heel goed. Ook zeer goedkoop en de grootste keuze aan eten en drinken die ik ooit ergens bij een wokrestaurant gezien heb. Eten van zeer goede kwaliteit en de kok is nooit te beroerd om speciaal voor jou het eten nog pikanter te maken/naar wens te maken hoe druk het ook is. Ik heb altijd wel een lolletje met een van de koks die er alles aan doet om eten zo pittig te maken dat ik het niet naar binnen krijg. Het is ze nog niet gelukt en wat grappig is, is dat ze dan gewoon aan je tafel komen staan omdat ze haast niet geloven dat je het echt kunt eten.