1. Kijk dit is nu een restaurant waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen ! Na hier gegeten te hebben klim ik graag in de pen om voor de Eeterij even een aanbeveling te schrijven. Resume: super vriendelijk en alert personeel, wil je nog een drankje bestellen dan staan ze er meteen en hoef je niet minuten te wachten tot een ober je eindelijk ziet. De combi van kwaliteit, hoeveelheid en prijs van het eten is perfect. Maar liefst 3 gangen voortreffelijk eten en dat voor 30 euro ?!? Mooie ruime variabele kaart. En ze schenken een heerlijke LaLinda wijn! Bij Bistro de Eeterij verstaan ze hun vak. Aanrader dus !

Vorige recensies van Peter

• Peter v. O.

Als je alle recensies van de Eeterij hier even vlug scant dan zie je dat dit restaurant top scoort ! En dat is ook mijn ervaring. Waar kun je voor deze prijs vandaag de dag nog zo heerlijk en gevarieerd eten, grote porties, goed stuk vlees, vlotte bediening en een gezellige bourgondische sfeer. Het restaurant ligt op loopafstand van het station, midden in het centrum en aan het water. Het restaurant is aangekleed met allerlei leuke religieuze versieringen dus je kijkt je ogen uit. Ook de wijn smaakte prima, we zijn voor de Argentijnse La Linda gegaan, een mooie wijn ! Deze mensen weten wat ondernemen is en leggen hun klanten graag in de watten voor een mooie prijs. Volgende keer gaan we ook met alle collega's hier eten. Aanrader dus !