1. Marco 197 punten

De erg wisselende resultaten op deze site waren voor ons een reden om El Greco zelf eens te proeven en te ervaren. We zijn op een vroege zaterdag avond gaan eten, er waren op dat moment enkele tafels bezet.

Het eten: Het vlees was goed van kwaliteit en goed gegrild, niet te droog maar goed gaar. Echter de Gyros was matig en deed mij denken aan een snackbar kwaliteit. De salade was vers maar karig, weinig verschillende ingrediënten en geen Griekse kaas. Tzaziki moet apart besteld worden.

De bediening: De bediening was matig. Hiermee bedoel ik niet dat er matig Nederlands wordt gesproken zoals sommige bezoekers berichten. De bediening kwam ronduit ongeïnteresseerd over, er werd vooral veel gepraat door personeel onderling, de gasten kregen duidelijk minder aandacht.

De prijs is gemiddeld wat je in een Grieks restaurant mag verwachten, echter dan zou alles net op een iets hoger niveau mogen zijn. Voor een Grieks hapje kunnen je er dus goed terecht, wilt je eens de uitgebreide authentieke Griekse keuken proeven, dan zijn er betere alternatieven in de regio.

5,9