El Greco in Maasbracht

1320056789 87
1342035712 88
1377201990 77
1451930329 70

1. Wij waren hier met een gezelschap van 10 mensen. Lang moeten wachten op de kaart en de drankjes. Toen was er al een herrie van 2tafels met groepen. Met het hoofdgerecht was het lawaai niet meer te verdragen en vroeg ik naar de manager. Het personeel gaf hier blijkbaar niets om. De manager kwam pas na de tweede keer vragen. Hij vroeg wel om rustig te zijn maar het ging gewoon door. Na nog een half uur gingen ze weg. Toen hadden we al twee uur met het lawaai hier gezeten. Gewoon belachelijk dat het personeel meedeed aan de herrie. Dit kan alleen bij ons met jongeren die gedronken hebben. Nooit meer.

2. De soms matige kritieken weerhielden ons een tijdje om hier eens te gaan eten.
    Waren we maar eerder gegaan! Niks te zout en niks onvriendelijk personeel.
    Prima op smaak en aardig en kundig personeel. De mousaka was uitstekend. Gaan er zeker nog eens terug

3. Weer heerlijk gegeten. Restaurant zat aardig vol, snelle, vriendelijke bediening! Eten altijd super lekker!

4. Marieke Vd berg

Lekker gegeten.

5. Jaren terug ook al tegengevallen
    Dacht ga nog een keer proberen maar helaas niet goed.
    Vond de gyros te gezouten,de kritiraki was wit van kleur met een zwartepeperige smaak met olie erbij.
    Na opmerking hierover gemaakt te hebben,weet niet hoe eten bereid wordt,deden niet veel moeite.
    Bediening niet vriendelijk.
    Ga er niet meer naar toe.
    Ben benieuwd of ze antwoorden op een mail die ik gestuurd heb.

2,1
  6. Helaas tegengevallen. Veel te zout en geen saus bij de vleesschotel en 6 euro voor een fles water... had gewoon kraanwater willen hebben bij de halve liter rosé. Die was goed!!

7. Afgelopen vrijdag gegeten in dit restaurant na enkele goede ervaringen.
    Voorgerecht was niet lekker. Aangegeven aan ober, maar die spreekt geen Nederlands. Eigenaar komt erbij en vraagt intimiderend wat er niet goed aan is. Gaat het gerecht verdedigen en zegt dat de keuken niets valt te verwijten.
    Hoofdgerecht: vlees is heerlijk mals, maar veel te zout; lijkt wel of de zoutpot is omgevallen. Frietjes redelijk van smaak, rijst matig, gekruide aardappels te veel doorgekookt waardoor ze niet aan de vork blijven hangen.
    Obers vergeten tot 3 keer bestellingen te brengen terwijl er maar enkele tafels bezet zijn. Helaas voor ons een teleurstellende ervaring. Denk niet dat we nog terugkomen. Daarvoor zijn er andere leuke restaurantjes die wel een constante kwaliteit leveren.

8. Het eten was goed.
    De bediening was niet opdringerig, wel beleefd, onze jassen werden meteen aangenomen en opgehangen.
    De bediening vroeg ook uit oprechte belangstelling of het had gesmaakt.
    Sls nagerecht hadden we een groot stuk baklava met ijs en 3 bollen slagroom, het was zo'n grote baklava die ik zelden bij een grieks restaurant heb gegeten.
    Na het eten kregen we nog een drankje van het huis aangeboden.
    Mijns inziens heeft de eigenaar de kritiek op de site serieus opgenomen, want van opdringerig gedrag van het personeel heb ik niets gemerkt.
    Ook op het eten hebben we niet lang hoeven te wachten.
    El Greco verdient zeker een aanbeveling om eens te gaan eten.

9. Robert Coolen

De gerechten zijn prima. Jammer van de heel slechte diepvriesfrieten.

10. Anne-Marie

Wij zijn blij als Saloniki van op de Schilberg weer terug is van vakantie! Anderhalf uur op het eten zitten wachten. Bediening moeten vangen als je iets wilde. Te veel tafels (met terras) ten opzichte van de keuken.

Nooit meer!

11. J. Sonnemans

Meer dan een uur op ons eten moeten wachten, toen het eindelijk op tafel werd gezet, waren de frietjes koud. We hebben zelfs 3x om de rekening moeten vragen! Het enige pluspunt was het meisje in de bediening, die bleef ondanks alles aardig en beleefd! Toen de eigenaar ons vroeg of alles naar wens was geweest en wij aangaven dat dat niet het geval was, werd ons medegedeeld dat het erg druk was geweest. We kwamen om 17:45 binnen en liepen pas om 21:00 uur naar buiten!

12. Afgelopen zondag bij El Greco gereserveerd om 18.30 uur en we waren netjes op tijd, zo'n tien minuutjes eerder. Vrij snel kunnen bestellen en rond zeven uur komt de juffrouw ons vertellen dat ze vergeten is om de bestelling in te voeren en dat het daardoor nog een kwartiertje zou duren. Toen we echter om kwart voor acht nog geen eten hadden, werd het toch wat vervelend.
    De manager aangesproken, maar deze begreep het kennelijk niet helemaal want hij was maar duidelijk aan het maken dat het normaal is dat je tot twintig minuten moet wachten. Uiteindelijk drong het tot hem door dat we al een kwartier en twintig minuten aan het wachten waren en vloog hij naar de keuken. Om acht uur konden we eindelijk aan tafel en dan is het toch jammer dat je zo lang hebt moeten wachten. De trek gaat een beetje over in zo'n situatie. Een gebaar van een gratis drankje als goedmaker kwam ook niet bij hem op. Helaas zullen wij hier niet zo gauw meer naar toe gaan.

13. Eten besteld en vrij snel wordt het neergezet. Na je voorgerecht, zo gauw je het bestek neerlegt hiervan wordt je bord weggenomen nadat er al om de 2 minuten iemand van personeel rondloopt om te kijken of je al klaar bent. Het hoofdgerecht staat na 2 min. weer voor je neus, dus maar snel dooreten, want de bediening blijft om de 2 minuten voorbij komen, en maar kijken naar je bord of glas. Ben je klaar, hop en weg is je bord weer!! Gezellig natafelen hebben ze nog nooit van gehoord. Verschrikkelijk, we gaan er nooit meer naartoe.

14. Ik kom hier regelmatig eten en vind het altijd super lekker. Sommige bedieners kunnen minder goed Nederlands, maar als je vriendelijk vraagt of een ander kan helpen is dat nooit een probleem. Ik zal hier nog veel vaker blijven komen, echt top (en niet duur)!

15. Zomaar spontaan deze zaak naar binnen gelopen en ja hoor je wordt vriendelijk ontvangen. Je zit nog niet en je krijgt de menu kaart onder de neus geschoven, op zich prima. Om de minuut komen ze vragen of je de keuze gemaakt het... Oké dan kies maar wat sneller. Binnen 10 minuten heb je dat wat je besteld hebt ook voor je neus staan... En dan begint het: om de minuut loopt iemand van de bediening langs je, kijkt je aan en zolang zodat je er ongemakkelijk bij voelt. Moet ik nu weer wat bestellen ofzo... Eet ik te langzaam. Je krijgt het letterlijk en figuurlijk ervan op de zenuwen. Sterker nog je hebt totaal geen gevoel dat je gezellig mag eten en vertellen. Eenmaal de laatste hap afgeslikt dan is je bord ook direct weg... Contant vragen of je nog wat moet drinken terwijl er nog een slok in je glas hebt zitten... Pfffff eenmaal betaald dan zie je geen mens meer... Boh afschuwelijk. Eten was redelijk.

16. Alles prima, lekker eten, vriendelijk personeel 👍

17. Eten was goed maar zeker niet bovengemiddeld. Prijs/kwaliteit matig. De klantvriendelijk en service ronduit schrijnend. De ongeïnteresseerde onbeleefde en arrogante houding van de bediening hebben wij nog nooit eerder meegemaakt in een restaurant. Je krijgt het gevoel dat je blij mag zijn om er te mogen eten. En dat terwijl er maar een paar tafeltjes bezet waren op een vrijdagavond. Zonde van je geld. Voor ons de 1e en zeker de laatste keer bij El Greco.

18. Waardeloze ervaring. Gereserveerd voor terras, was ineens niet mogelijk. Geen verontschuldigingen of whatever, was meer take it or leave it. Binnen 30 minuten stonden we weer buiten... Onacceptabel!

19. Wij eten regelmatig bij el Greco, altijd vriendelijk personeel, lekker eten en goede service!! Zijn leuk tegen kinderen. Wij komen hier graag terug! Menukaart is lekker divers, andere keuzes als bij de standaard Grieken! Top!!

20. Marco 197 punten

De erg wisselende resultaten op deze site waren voor ons een reden om El Greco zelf eens te proeven en te ervaren. We zijn op een vroege zaterdag avond gaan eten, er waren op dat moment enkele tafels bezet.

Het eten: Het vlees was goed van kwaliteit en goed gegrild, niet te droog maar goed gaar. Echter de Gyros was matig en deed mij denken aan een snackbar kwaliteit. De salade was vers maar karig, weinig verschillende ingrediënten en geen Griekse kaas. Tzaziki moet apart besteld worden.

De bediening: De bediening was matig. Hiermee bedoel ik niet dat er matig Nederlands wordt gesproken zoals sommige bezoekers berichten. De bediening kwam ronduit ongeïnteresseerd over, er werd vooral veel gepraat door personeel onderling, de gasten kregen duidelijk minder aandacht.

De prijs is gemiddeld wat je in een Grieks restaurant mag verwachten, echter dan zou alles net op een iets hoger niveau mogen zijn. Voor een Grieks hapje kunnen je er dus goed terecht, wilt je eens de uitgebreide authentieke Griekse keuken proeven, dan zijn er betere alternatieven in de regio.

21. Wij eten hier regelmatig aangezien we in Maasbracht wonen. Eten smaakt prima, goede prijs/kwaliteit verhouding en erg gezellig. In de zomer kan je hier lekker op het terras zitten en uitkijken op de haven. Personeel is altijd vriendelijk en ook al spreekt men niet vloeiend Nederlands er wordt af en toe ook gezellig een praatje aangeknoopt.

22. Weer eens gaan eten bij El Greco. Helaas zwaar terleurgesteld deze keer: Eten was slecht, half gare gyros. Heb het niet gegeten. Hoefde het gelukkig ook niet te betalen. Service was niet vriendelijk!

Laatste keer daar geweest helaas.

23. Heerlijk gegeten en ook de service was uitmuntend. De porties waren meer dan voldoende en we werden vriendelijk bediend. De prijs is in verhouding goed. Wij komen zeker terug.

24. We hebben er nu 2 keer gegeten. Het eten is heerlijk. Maar de service was de tweede keer slecht. We hadden een grote groep en met tegenzin kregen we een grote tafel. Duidelijk niet blij dat we niet aan een 5 persoonstafel wilden zitten met 7 personen. Redelijk onbeschoft. Gaande het eten werd de bediening al wat vriendelijker. Verder is het niet oke dat de helft van het bedienend personeel slecht Nederlands praat en verstaat.

25. Lekker eten en gezellige sfeer .

26. Zijn vandaag 24 aug 2013 met de familie gaan eten hier bij El Greco en het was voor de zoveelste keer overheerlijk. Staf bedankt voor de goede service en tot de volgende keer.

27. osmen27 6538 punten

Wat hebben wij hier dinsdagavond voortreffelijk gegeten op het terras aan de Maas in Maasbracht. Alle Griekse gerechten waren van bijzondere kwaliteit qua opmaak en smaak, evenals het bedienende personeel. Dat het een meer dan gemiddeld restaurant is, moge blijken uit de totaalbezetting en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

28. Wij eten hier regelmatig. Dat is niet zonder reden. Het eten is niet van Michelin niveau, daarvoor moet je een paar deuren verder zijn en een ander budget uittrekken, maar het is zeker een van de besten in de regio en van prima kwaliteit. In tegenstelling tot eerdere recensies is er natuurlijk ook Griekse rijst beschikbaar. De bediening is prima en zeer vriendelijk. De inrichting is gezellig, Grieks en ongedwongen en op de bovenverdieping kijk je als je aan de straatkant, over de haven uit. Wil je gewoon effe uit eten, lekker, gezellig, niet te duur. Dan is El Greco zeker aan te raden. In het zomer seizoen zeker even reserveren want het zit regelmatig op bepaalde tijden vol.

29. Chris 1709 punten

Hier recentelijk samen met mijn vader gegeten. Persoonlijk ben ik geen enorme fan van Grieks eten, maar we wilden hier toch gaan eten gezien onze gebruikelijke keuze in Maasbracht helaas gesloten was.

Het eten en drinken vond ik best goed. Ik koos voor een gyros gerecht, waarvan de gyros ruim voldoende was. De frieten waren een beetje flauw, wat zout had dus geen kwaad gekund. Verder een wat boterige saus erbij, smaakte niet echt lekker. Het eten gaat, maar ik heb bij andere Grieken beter gehad.

De sfeer vond ik net voldoende, op zich was er weinig mis, maar de personen voor en achter ons zaten te dicht bij. Sowieso had het terras ruimer gemogen, want we konden andere gesprekken best volgen als we dat gewild hadden, daarnaast was een tafel nogal luidruchtig, wat niet prettig was. Ook was het een beetje irritant dat er vaker personen langs kwamen met de fiets, en er dan vanaf dit terras hard geroepen werd. Een rustigere zit zou mijn voorkeur wel gehad hebben.

De service was prima, de heren waren zeer vriendelijk en snel, dus er waren geen irritante wachttijden. Ze waren overigens bij zowel de aankomst als het vertrek zeer netjes, dus over de service heb ik niets te klagen.

De prijs / kwaliteit vond ik best goed. Het eten had dus beter gekund, maar gepaard met de goede service, redelijke sfeer in verhouding tot de (vrij lage) prijzen hier, was dit goed te doen. Ik heb echter wel het idee dat een goede Turkse zaak zowel goedkoper als lekkerder zal zijn, en dan is het vooral de zitting op het terras en de wat uitgebreidere service, die dat moeten goedmaken.

Concluderend vind ik dit een aardige keuze, voor de wat minder kritische mens zal het hier meer dan voldoende zijn, tegen een prima prijs. Voor mij persoonlijk is het een beetje een twijfel geval, misschien dat we nog eens hier zullen gaan eten, maar voorlopig ga ik toch liever terug naar de gebruikelijke keuze.

30. bjorn saasen

Met acht man gegeten. Iedereen vond het erg lekker. Erg vriendelijk personeel.
    Tzatzikisaus erg lekker en de samos is aan te bevelen.

31. We eten er geregeld, bediening zeer klant vriendelijk, goed eten, smaakt altijd super en dat ook nog voor weinig geld. Aanrader

32. We komen hier regelmatig. Goed eten leuke bediening. Zaak is in orde

33. Slecht in een woord.
    Tot irritatie toe zijn de meisjes die bedienen 32 keer aan onze tafel komen kijken, niet normaal. Ze namen mijn ouzo weg terwijl ik deze nog niet op had gedronken.
    Ze namen de borden weg toen mijn vrouw nog aan het eten was, men vroeg of het gesmaakt had, mijn vrouw had haar mond nog vol dus kon ze niet antwoorden. Triest zeer triest. Wij gaan hier nooit meer naartoe. Het vlees smaakt allemaal hetzelfde en is droog.

34. David Holdaway

Een trieste ervaring. De starter was ok ... maar daar houd het mee op.
    Al het vlees (4 verschillende soorten) waren heel smaakloos en redelijk droog en taai .. niet gekruid zoals men verwacht in een Grieks restaurant.
    Geen rijst te bestellen, maar friet. Geen rijst in een Griekse restaurant heb ik nooit van gehoord.
    Het helf was op het bord gelaten en besloten nooit meer terug te komen.
    Wij hou van Grieks eten .. normaal één keer per week, maar dit was zeker mijn slechtse ervaring in een Griekse restaurant.

35. Fam Evers

Wij komen hier vaak
    Je voelt je er altijd welkom
    Je hebt hier niet het gevoel dat je in een grote vreetschuur zit maar in een goede en ongedwongen sfeer je eten kan nuttigen.
    Vlees was heerlijk mals en we gingen (zoals altijd hier) met een tevreden gevoel naar huis.

36. Jose Deckers

Heb bij afhaaldienst een vegetarische schotel besteld en kreeg alleen maar een schaaltje met groente wat ik eigenlijk veel te duur vond voor 14.95? Maar we zijn nu in het restaurant geweest waar we het eerst drinken bestelden en niet kregen de kelner was ons vergeten, en achteraf de gratis usou hebben we ook niet gekregen. Het eten was wel lekker en echt zat.

37. Goed restaurant.Goed eten en goede vriendelijke bediening. Een nadeel, het eten was niet echt warm.

38. Vriendelijke mensen, lekker eten en vooral genoeg, niet te duur.
    Wegens drukte en ondanks reservering wat lang moeten wachten maar dit werd door de eigenaar goed gemaakt naar alle tevredenheid.
    In elk geval een aanrader.

39. Jullie zijn allemaal top!
    Heerlijk eten en super gezellig bij jullie.
    Wij raden jullie aan iedereen aan.
    Veel liefs de Webertjes

40. Heerlijk gegeten en super bediening,

Zeker waard om terug te komen!

41. Swampie 1407 punten

Gisteravond hier gegeten en ik moet zeggen dat het me niet tegenviel! Het is een leuk ingericht restaurantje en bij mooi weer kun je ook nog op het terras aan het water zitten.

Het eten was lekker en er was ruim voldoende keuze op de menukaart.

De bediening viel mij iets tegen, maar was wel aardig. Er zitten daar gewoon wat verbeterpuntjes.

Over de prijs kan ik weinig zeggen omdat ik daar niet opgelet heb en ik ook niet heb hoeven betalen.

Over het algemeen een aan te raden restaurant als je eens Grieks wilt eten!

42. Booze 15 punten

Leuke tent, aardige bediening, heel lekker gegeten.

Zeker een aanrader.

43. Gezellig tentje met lekker eten!

Zeker een aanrader.

44. Voortreffelijk gegeten met zijn vieren, vriendelijk personeel.

Heerlijke giros, en een uitmuntende rode wijn.

45. Goed en lekker gegeten in een gezellig Grieks restaurantje. De bediening spreekt vloeiend Grieks en kan aardig met Duits en Engels uit de voeten. Dus je waant je even aan de stranden aan de Middelandse zee! We komen zeker terug! Diaz.

46. Zaterdag heerlijk gegeten, sfeervol en warm restaurant.

Ook super om af te halen.

47. Gezellig en heerlijk Grieks restaurant aan het water in Maasbracht.

Zeer de moeite waard, echter reserveren is gewenst anders zou je wel eens voor teleurstelling kunnen te komen staan.

Vriendelijk personeel en heel erg lekker eten.