1. Het eten hier is matig en de laatste keer zelfs slecht te noemen. Ons oordeel is niet op een uitzondering gebaseerd. We zijn er enkele keren geweest, en de laatste keer was dan ook echt de laatste keer.

Eten was gewoon slecht van smaak, niet warm en slecht en "liefdeloos" klaargemaakt. Mijn menu's (kabeljouwfilet) was het slechtste wat ik ooit voorgeschoteld heb gekregen in een restaurant. Dit maar vriendelijk teruggeven... de eigenaar haalde "zijn neus eens op", maarja kabeljauw bij een Griek was dan misschien ook een verkeerde keuze haha.

Alle, dus ook de kabeljauwfilet, werd ons alles doodleuk bij het afrekenen in rekening gebracht. Of wij dat gewoon betaald hebben? Dacht het van niet dus! ;-)

Als je onze mening wil weten: Het is goedkope eenvoudige etenswaar wat even voor je in elkaar wordt geflanst (ook de saladebar is erg bekrompen en cheap).

Zeker geen Griekse specialiteiten restaurant! Wat ons betreft geen sterren en geen tot ziens voor deze teleurstellende vreetschuur.