ma 16:30 - 22:00

di Gesloten

1207423543 100
1320420957 76
1382055910 65

1. Het was gezellig en lekker gegeten. Dus alles bij elkaar geweldig.

2. Top eten, top personeel.
    Niks te klagen.

3. Helaas… Byzantium gaat op zijn naam.
    Bediening ok ook ivm drank dus inkomsten.
    Eten was lauw… niet eerste keer.
    Gyros was ook lauw niet gaar...
    Helaas... wij zijn Brunssummers en gaan voor eigen behoud.
    Maar ik wil ook waar voor mijn geld.
    Groetjes Gerda Houkes

4. Meerdere keren eten afgehaald en tot nu toe tevreden. Gisteren voor 6 personen afgehaald, vleesporties nog maar de helft tegen absurd verhoogde (corona?) prijzen. Vlees veel te doorbakken en dus droog, smakeloze bijgerechten. Kipgyros met stukken vet er aan, hoe krijg je zoiets voor mekaar, Eten was bovendien koud, kortom zeer slecht eten voor een dijk van een prijs.

Dit dus NOOIT meer!!

1,6
  5. mirella

Hoi hoi ben al vaker geweest met Jos en martin.
    Goed eten lekkere salade bar.
    Uzo en griekse wijn heerlijk.
    Groetjes mirella en tot morgen.

6. Was lekker eten en een goede sfeer

7. WIEL SCHEREN

Goed eten en drinken en zeer goede service voor een zacht prijsje.

8. Erg lekker gegeten op zondagavond. We waren met 6 personen, omdat we geen vooraf hadden besteld duurde het wel wat langer. Prima porties.
    Ook een heerlijk dessert gehad. Goede sfeer, informeel, lekkere muziek aan. Bediening prima.

9. Sisy Roelandt

Vriendelijk en rap personeel. Eten..gyros en calamaris erg vettig...souflaki vieze dikke taaie brokken...frites veel te zout en fantasieloze salade bar. Tja helaas. Hier komen wij níet meer terug.

10. Goed eten voor niet te veel geld.

11. Als je van rauwe vis, sushi houdt dan zit je daar goed. Je besteld een kabeljauw filet en je krijgt een rauwe vis en dan doet de eigenaar dit ook nog afstrijden. Geen sorry of zo nee gewoon zeggen is niet rauw. Het is geen verse vis maar diepvries. Wat een smerige zooi daaro. Ons niet meer gezien daar en zal het niet aanbevelen aanandere mensen.

12. Heerlijke griekse gerechten in een gezellige ambiance. Vriendelijke bediening. Je hoeft niet lang te wachten op het eten.
    Een aanrader voor wie van Grieks eten houdt, voor een redelijke prijs.

13. Hans van der Veeke

Heerlijk gegeten en gedronken en prima bediening.

14. Andrew

15. Vandaag afgehaald. Normaliter altijd tevreden. Vandaag echter niet! De gyros was koud (ik woon 2min verderop) en ik had 2 voorgerechten met stokbrood erbij, maar wonderbaarlijk zaten er maar 3 stukjes stokbrood in het zakje. Veel betaald, slecht gegeten helaas!

1,2
  16. Wij hebben weer heerlijk genoten van de visschotels! Het is er alleen vaak erg druk en rumoerig hetgeen ten koste van de sfeer gaat maar dat is de tol van de goede naam. Prijs/kwaliteit is meer dan dik voldoende!

17. We hebben gisteren heerlijk gegeten en het hoofdgerecht was meer dan genoeg. De bediening is altijd even vriendelijk. Zeker een aanrader!

18. Roland

19. Afgelopen donderdag lekker gaan eten. Hoofdgerecht was meer dan voldoende met gyros goed op smaak en niet hard aangebakken, maar nog lekker mals. Wel een enorme bak friet erbij die van mij ook wel 2x zo klein mocht zijn, gezien we deze nog nooit hebben opgekregen en we anders ook kunnen bijbestellen.

Alleen de bediening liet zwaar te wensen over. Waar we in het begin door 3 verschillende personen werden gevraagd wat we wilden drinken, terwijl de bestelling al was geplaatst, was het voornamelijk ergerlijk toen een jongeman vroeg of we klaar waren. Ik zei dat degene naast mij nog aan het eten was, maar alsnog was hij van mening dat hij de andere borden al van tafel kon halen. Hierdoor voelde we ons behoorlijk opgejaagd, terwijl er in de avond nog tafels genoeg vrij waren.

Voor het eten komen we zeker terug, maar ik hoop deze jongeman niet meer te zien bij mijn tafel.

20. Gegeten met moederdagdag. Super druk. Bediening en eten heel goed. Is al eens anders geweest. Hebben al eens drukke dagen dagen daar gegeten terwijl dat goed te merken was. Nu hele verbetering, hou dit aan en vol. We eten graag geregeld en graag daar.

21. Geprobeerd te reserveren, ongeïnteresseerd, geen tafel voor 2. Zeer bot, hoeft voorlopig niet meer.

22. Sinds lange tijd weer eens geweest. De vleesgerechten waren redelijk. De erbij geserveerde rijst was erg plakkerig echt niet lekker. De gyros was beter voorheen. De vis was klef. De visschotel bestond uit 3 soorten vis. De vis was gefrituurd. De vis van de mark is stukken beter dan deze echt slecht

23. Ed& Monique

We komen iedere zondag zeer goed eten en hele leuke bediening een echte aanrader👍👍👍👍👌👌

24. Gaming Monaco

25. Monica roolant

Wij komen er al meer dan 20 jaar. Iedere week, soms 2 x per week. Als deze zaak geen goede service had, of het eten was niet goed, dan gingen we echt wel ergens anders ons geld uitgeven. Maar wij kunnen zeggen dat dit echt een top restaurant is. Geweldig.

26. karel pijls

Super zaak met super goed eten, keurige bediening en toch betaalbaar, ook een aanrader is hun restaurant in de Geleenstraat in Heerlen, ook super!!

27. Het was erg druk, waardoor de sfeer natuurlijk niet optimaal was. Leek een "vreetschuur". Ook de service liet te wensen over, sommige serveersters liepen als een kip zonder kop rond; drankjes aan de verkeerde tafel, bijbestellingen werden vergeten enz.

Wat betreft het eten: wij zijn hier vaak geweest, maar het wordt steeds minder van kwaliteit. De saladebar valt steeds meer tegen, i.p.v. mayonaise kregen we een vieze zure frietsaus, en het vlees had allemaal dezelfde smaak.

Jammer, maar niet meer voor herhaling vatbaar. Byzantium is lang niet meer wat het geweest is.

28. Monique Wijnants

Eten was zeer goed. Vriendelijke bediening.
    Weinig aandacht voor het drinken door drukte.

29. Frits Hofman

Uitstekend restaurant,vriendelijke bediening.
    Eten van uitstekende kwaliteit en ruime porties.
    Goede verhouding prijs/kwaliteit.

30. anoniem

Vandaag gaan eten bij deze griek. We hadden om 6 uur gereserveerd voor drie personen. Bij de bestelling van het eten hadden we sausjes bij besteld. Toen het eten kwam, bleven de sausjes echter uit. Na 10 minuten dachten we dat het misschien handig was om het even te vragen. Echter kwam er geen serveerster in de buurt en wanneer zij in de buurt waren, stonden zij met elkaar te praten. Zelf naar binnen gelopen en aan de bar gevraagd of onze sausjes nog kwamen. Na het hoofdgerecht vroegen we om de kaarten voor de desserts. Echter na een kwartier deze nog altijd niet gekregen. Ook hier voor naar binnen gelopen waar niemand mij kwam helpen. Toen we eenmaal onze ijsjes hadden besteld, kwam de een na de ander met 5 minuten verschil. Het eten was er lekker, maar de bediening liet te wensen over.
    Hopelijk de volgende keer een betere bediening die oog hebben voor de klanten en minder voor elkaars gezelschap.

6,7
  31. Kregen warme ouzo, ondanks vraag voor koude. De wijn was eveneens niet gekoeld. Eten niet goed warm, dingen ontbraken. Te weinig borden, geen vork. Niet klantgericht, geen oplossing voorgesteld

32. Een erg gezellig restaurant! Top service en heerlijk eten! Enige minpuntje was 't erg lange wachten tussen voor- en hoofdgerecht, maar het was moederdag dus erg druk!!

33. Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Rekenkundig mag 't beter bij betalen van de rekening en we misten een 'dank je' voor de fooi.

34. Geweldige Griek!! Heerlijk eten. Hele aardige bediening. Heel klantvriendelijk. Wij zijn vaste klant en komen er heel vaak! En altijd heerlijk mals vlees!

Beste Griek in de omgeving!

35. M. Hendrix

Heerlijk gegeten en goede, vriendelijke bediening.

36. Jan en Kitty

Laat gereserveerd maar konden toch.

37. Familie Schokkenbroek

Vanavond gaan eten om 18.00, helaas niet later vanwege de drukte voor de grieks avond.

Mijn vrouw en ik een nr 93 hercules schotel en mijn zoon nr 88 alexandroupoli schotel besteld en zoals gewoonlijk super!

Lekker mals vlees, goede saladebar, bediening prima. Wij komen zeker weer terug ook nog eens voor de Griekse avond.

38. Giritziotis martha

We komen helemaal uit België om lekker Grieks te eten. Ik ben zelf van Griekse afkomst en er is geen enkel Grieks restaurant waar je echt Grieks kan eten zoals in Griekenland. De prijs is in vergelijking met andere Griekse zaken is zeer laag en zeker voor de hoeveelheid wat je krijgt voorgeschoteld. De bediening is super vriendelijk. Ook hier komt er een stukje Griekenland terug, de gastvrijheid natuurlijk! Een echte aanrader dus!

39. gino van gestel

Hallo, wij zijn met ons gezin op donderdag 28 januari 2016 gaan eten bij deze griek. Wij waren er erg vroeg dus wij waren ook heel snel aan de beurt. Wij hadden sardientjes met brood en tzaziki vooraf. Als hoofdgerecht hadden wij de hercules schotel n.93 voor 2 pers. De kids hadden 1x de georges schotel n.84 en 1x de pagonis schotel n.83. De salades kon je zelf onbeperkt pakken. Wij kwamen tot deze beoordeling:

De hoeveelheid: meer dan voldoende.
    De kwaliteit: zeer zeer lekker tot zelfs uitmuntend.
    Bediening: zeer vriendelijk personeel.
    De zaak zelf; zeer mooie en keurige en nette zaak, parkeer gelegenheid. perfect en ruim voldoende.

Enig klein min puntje: de toiletten zijn boven (wel zeer netjes en schoon). Eindconclusie : een super grieks restaurant, in mijn ogen de beste griek waar ik geweest ben , en dat zijn er echt veel. Hier gaan wij zeker nog vaker komen. Grote klasse, super.

40. Vanavond met 7 man gegeten bij Byzantium. De vegetarische schotel was oneetbaar en bestond uit smakeloze rijst in tomatenvellen en dezelfde rijst omhuld in olijfbladen plus gepaneerde kaas. Als uitleg kreeg ik te horen dat ze in Griekenland geen vegetarische schotel kennen. Tja, verkoop het dan niet.
    De egeïsche schotel met vis was veel en veel te zout. Alsof iemand in de keuken was uitgeschoten met de zoutpot. Niet te eten dus. Als uitleg werd gezegd dat ze in Griekenland erg van zout houden. Nou dan mogen ze daar gratis hoge bloeddruk pillen weggeven bij het eten.
    Voor de rest was het erg druk en duurde de bediening zeer lang. Er is geen toilet beneden en ook de nooduitgang is boven aan de trap. Erg onhandig voor mijn schoonouders die slecht ter been zijn.

41. Heerlijk gegeten! De varkenshaas in champignon roomsaus, echt een aanrader.

42. Fam.Piepers

Wij hebben met 12 personen op 4 augustus lekker geGriekt. Onze aller complimenten betreffende: Advies, het perfecte eten, bediening en sfeer in uw restaurant. Het eten was zeer royaal heerlijk van smaak, dus... een aanrader voor iedereen die van Grieks eten houdt.

43. cuvelier

We hebben wel lekker gegeten bij Byzantium. Alleen vond ik de garnalencocktail iets te pittig van smaak en wat betreft het zalm menu wat ik had besteld: 1 stuk zalm was voor mij wel genoeg geweest. Wel was de zalm plaatselijk wat te hard gebakken aan de buitenkant.

We zullen zeker nog eens terug gaan.

44. Het eten hier is matig en de laatste keer zelfs slecht te noemen. Ons oordeel is niet op een uitzondering gebaseerd. We zijn er enkele keren geweest, en de laatste keer was dan ook echt de laatste keer.

Eten was gewoon slecht van smaak, niet warm en slecht en "liefdeloos" klaargemaakt. Mijn menu's (kabeljouwfilet) was het slechtste wat ik ooit voorgeschoteld heb gekregen in een restaurant. Dit maar vriendelijk teruggeven... de eigenaar haalde "zijn neus eens op", maarja kabeljauw bij een Griek was dan misschien ook een verkeerde keuze haha.

Alle, dus ook de kabeljauwfilet, werd ons alles doodleuk bij het afrekenen in rekening gebracht. Of wij dat gewoon betaald hebben? Dacht het van niet dus! ;-)

Als je onze mening wil weten: Het is goedkope eenvoudige etenswaar wat even voor je in elkaar wordt geflanst (ook de saladebar is erg bekrompen en cheap).

Zeker geen Griekse specialiteiten restaurant! Wat ons betreft geen sterren en geen tot ziens voor deze teleurstellende vreetschuur.

45. lex & nic & mirt

Wij komen hier graag. Prijs-kwaliteit is top! Het vlees is lekker mals en een nette zelfbediening-salade bar. De bediening is vriendelijk, alleen zijn we door verschillende mensen geholpen wat tot een beetje verwarring leidde. Maar wel begrijpelijk als ieder zijn taak heeft.

47. van Gils

Zoals altijd weer heerlijk avondje weg geweest bij Byzantium. Sfeer was goed, bediening vriendelijk en uiteraard het eten voortreffelijk. We komen graag weer terug.

48. Sander Hanssen

Zeer net restaurant, ik was er al een tijdje niet geweest. Het eten was heel goed, alleen de bediening liet het deze keer een beetje afweten, er gingen wat kleine dingen fout, maar dat was niet al te storend verder.

49. Peter Sewalt

Goed eten en snelle service. Vriendelijk personeel.

50. Na een kleine 2 jaar weer eens een keer in Brunssum geweest en ook weer eens bij Byzantium gaan eten. Wat jammer!! Het restaurant is helemaal verbouwd en er is niks meer over van de authentieke griekse sfeer. De eigenaar was nooit de vrolijkste frans, maar een lachje kon er dit keer helemaal niet af. Het eten is goed alleen mag het wel wat warmer. De bediening kan wel een beetje vriendelijker en professioneler. Maar dat was altijd al een aandachtspuntje, maar toen had je nog de sfeer en knusheid van de entourage. Die is nu, door de verbouwing, helemaal weg. Nee, er moet echt iets veranderen aan sfeer en (klant) vriendelijkheid willen wij hier in de toekomst nog eens terugkomen. Zonde!

51. Altijd lekker, vooral de byzantium schotel.

52. Ricardo van Wijk

Gewoon heerlijk eten in een gezellige sfeer.

53. Wij komen hier geregeld, ons favoriete restaurant.
    Hartelijke ontvangst, lekker ouzo'tje vooraf. Een uitgebreide menukaart, het eten is heerlijk en van goede kwaliteit. Goed verzorgde dranken.
    Vriendelijk personeel.
    Houden zo!

54. Zeer lekker, zeer vriendelijk personeel, je krijgt er zeer veel. We komen speciaal uit Belgie voor dit restaurant! Echt een aanrader !

55. Heerlijk eten en een zeer goede en vriendelijke service in de bediening, echt een aanrader!

56. Hier kom ik elke maand wel een keer om te eten. Het eten is er super, altijd veel te veel en heerlijk. De service is er super, we worden altijd heel netjes ontvangen en de bediening is ook goed.

57. U vraagt om betere waarderingen op Eet.nu.
    Echter ben ik van mening dat u dit moet verdienen.
    De kwaliteit is echt verslechtert.
    Erg veel bediening, veel fouten, veel verschillend bedienend personeel aan je tafel op een avond.
    Meerder malen koude visgerechten gehad die warm hadden moeten zijn.
    Nee, mijn mening is bijgesteld, naar beneden.

58. Huup en Corina....

Een echte aanrader, ons favoriete restaurant, met een uitgebreide kaart met heerlijk gerechten van goede kwaliteit. De sfeer is altijd gezellig, en de bediening goed. Ik zeg niet teveel lezen en gewoon zelf eens gaan proberen!!

59. Onze ervaring kunnen wij alleen maar als zeer positief omschrijven. Eerste klas kwaliteitsvlees. Zeer uitgebreide kaart. Goed verzorgde dranken. Vriendelijke en professionele bediening. Kortom, een zaak waar we graag terugkomen.

60. Diverse malen lekker gegeten, 1x een klein incident. Kan in alle eerlijkheid zeggen dat je hier goed kunt eten. Ontvangst is uitstekend, parkeerplaatsen voldoende aanwezig. Prijs is normaal t.o.v. andere restaurants. Ga zo door met deze service.

61. Kostas Dantsios

62. Heerlijk gegeten hier, hartelijke ontvangst, lekker ouzo-tje vooraf. Mooie ambiance. Eten was absoluut niks op aan te merken. Pagonis Dimitri Kostas en team doen uitstekend hun best voor je een goede avond te geven. Kortom in de regio een absolute aanrader en echt mijn favoriet in deze regio.

63. Vreselijk restaurant, na de verbouwing is het alleen maar slechter geworden. Lijkt wel een veredeld fastfood restaurant. Wij bestelde o.a een sliptong maar kregen tonijn. Toen ik de bediening hierop aansprak werd dit ontkend want hij had het zelf berijd vanwege de drukte. Ondanks aandringen kregen we geen sliptong. Toen ik uiteindelijk de rekening vroeg stond op de rekening tonijn i.p.v. sliptong. Ik sprak hier de eigenaar op aan en die zei dat wij op zijn kosten koffie met borrel kregen, ik gaf hem aan dat het daar mij niet om te doen was maar hij stond erop. Ik bestelde een koffie met Franse cognac en een tafelgenoot Franse koffie. Wij kregen de koffie maar geen cognac. Toen ik na 20 minuten vroeg waar de cognac bleef werd mij verteld dat die op was. Ik zei hem dat ik de cognac best zelf wilde betalen en vroeg hem hoe hij dan de Franse koffie had gemaakt. Was volgens hem laatste uit fles en liep toen weg. Mijn conclusie, na diverse bezoeken en mijn laatste ervaring: Niet je zuurverdiende centjes achterlaten. Er zijn veel betere restaurants waar je voor hetzelfde of minder beter kunt eten en geholpen word.

64. Routine wordt valstrik. In het begin kon men hier lekker eten en kon men hier lekkerder eten dan bij een andere griek. Momenteel is het naadje pet. De gyros zacht, de tsaziki te dun. Iedereen loopt maar een beetje rond.
    Het wordt tijd dat ze zich weer hervinden naar het oude niveau.

4,5
  65. Kom hier al jaren, zeer goed restaurant. Heel mals vlees, heerlijke baklava. Zeker niet duur. Gezellig en sfeervol tafelen.

66. Wij komen hier al jaren en het eten is altijd heerlijk warm, het vlees precies goed gaar en mals en het saladebuffet goed gevuld. Bediening is vriendelijk en wij hebben nog nooit water in de ouzo gehad! Prima prijs/kwaliteit verhouding, ga zo door.

67. Ben al op heel wat plekken gaan uiteten, maar nog nooit zo slecht ergens gegeten.
    Als je dit een goed restaurant noemt, dan vraag ik me toch echt af wat je gewend bent.

Het begon al met de ouzo waar water in zat, om het te verdunnen en zo goedkoop mogelijk te houden.
    Dan de salade, waar de tomaten zuur van waren.
    De tzaziki was ook met een of ander iets verdund, en of dat niet genoeg was, was het vlees koud, en zo vettig als maar wat.

Ik heb nog nooit eten laten staan, maar dit was gewoonweg niet te eten.

Als ik niet met mijn vrouwtje was geweest, dan had ik alles laten staan en was ik zonder te betalen weggelopen.

Succes voor de volgende die er gaat eten, maar ik zou er toch eens een paar keer over denken.

1,5
  68. Lekker eten, gezellig restaurant! Zeker een aanrader

69. Een absolute afrader! Het concept van een gezellig intiem restaurant is tijdens de verbouwing regelrecht de prullenbak in gesmeten. Wat is dit een waardeloos druk restaurant geworden, waar je alleen rustig kan eten met oorkleppen op. Alles, maar dan ook alles is opgeofferd om maar zo veel mogelijk tafels en mensen in een te kleine ruimte te kunnen proppen.

Laat ik met de goede kanten beginnen. Het eten is zeker niet verkeerd. Oké het wordt redelijk lauw opgediend, maar de lekkere Griekse smaak zit er zeker aan. Afrader is wel de moussaka, die kun je beter thuis van Knorr maken. Zo ook de bediening, redelijk snel en helemaal niet verkeerd. Wel een opmerking, ga niet een tafel met glassex schoonmaken, terwijl er mensen naast zitten te eten.

Nu de mindere kanten. Het gaat al mis wanneer je binnenkomt, je moet wachten omdat tafels zijn dubbel geboekt en je merkt al meteen aan het personeel dat het een kleine chaos is. Vervolgens word je achterin het restaurant gepropt en vraag je jezelf meteen af waarom je geen oordoppen hebt meegenomen, wat een lawaai! Je verstaat nauwelijks de persoon tegenover je. Andere gasten zien wij zelfs twee keer van tafel verwisselen, één keer vanwege de eigenaar, één keer omdat ze niet tegen de drukte konden. De saladebar is nog zo'n een complete ramp. Buiten het feit dat zoiets niet meer van deze tijd is, is 'ie veel te klein en staat er een rij mensen voor (die vervolgens naast jouw tafel staan en op jouw bord zitten te gluren). Hierdoor komt ook het personeel niet meer goed uit de voeten. Ik vraag me af waarom de eigenaar dit allemaal niet ziet. Ik vermoed dat hij eraan gewend is geraakt en niet meer objectief naar zijn restaurant kan kijken. Een tip voor hem, schrap tenminste 1/4 van de tafels, verander de opstelling, werk met geluiddempende muren en plafonds. Alsjeblieft doe iets om de rust terug te krijgen in deze tent.

Wat ooit ons favoriete restaurant was voor de spontane drang om zondagavond uit huis te gaan eten, is compleet veranderd in een jeugdhonk waar sfeer en gezelligheid ver te zoeken zijn, massaproductie ten top! Jammer want het eten smaakt er niet verkeerd.

Zolang de inrichting niet grondig wordt heringericht, nooit meer...

4,9
  70. Kostas Dantsios

71. Als we willen grieken dan rijden we altijd naar Brunssum, daar vind je het beste grieks restaurant van deze regio. Het gaat allemaal snel en is van goeie kwalitiet. Bediening is ook erg vriendelijk en de prijs is in principe om te lachen. Super!

72. Altijd lekker eten, vriendelijke nette bediening, mooie schone zaak, geen klachten.

Eten is lekker mals, indien nodig persoonlijke aandacht, net klein saladebuffet.

Kortom wij gaan regelmatig terug.

73. Sinds de verbouwing (modernisering) is veel van de knusse sfeer weg. Eten is niet van constante kwaliteit. De ene keer mals gegrillt, de andere keer schoenzool (zoals laatste keer), hangt er van af wie in de keuken staat. Bediening heeft (laat ik het positief bekijken) nog veel marge tot verbetering. Een tip: als Griekenland 's avonds voetbalt is het niet het meest gelukkige tijdstip om er te eten.

74. Slecht, wij zijn gek op grieks eten en doen dit dan ook met regelmaat maar nog nooit hebben we zo slecht gegeten dat meer dan de helft bleef liggen.

Het was een schotel voor 2 personen (nr 69 van de kaart) waar ook moussaka bij zat, deze was smaakloos en bovendien tegen het koude aan. Dit gaven wij aan, onze borden werden mee genomen en vervolgens krijgen wij precies het zelfde stukje 2 min later weer terug. Loeiend heet maar opgepiept in de magnetron waardoor het totaal niet smaakte.
    Het vlees was allemaal aan de lauwe kant en overdreven zout allemaal.
    Errug jammer!!!!

Vooral als je dat dan aangeeft en de baas daarover met je in discussie gaat en door blijft gaan met discuseren tot ik zelf heb aan gegeven dat ik de rekening wilde en naar huis wilde.
    Er is niks tegenover gedaan, niet eens een drankje op kosten van de zaak. Erg triest als je je klant zo te woord staat en dan te beroerd bent om ergens in tegemoed te komen.

Dat smaken verschillen weet ik ook wel en je kan het een keer treffen dat je ergens gaat eten en dat het eten je tegen valt. Maar normaal gesproken als je zoiets aan geeft wordt er wel wat meer mee gedaan dan een discussie aan gaan met de klant!

Dit was voor ons 1 x en noooooit meer! Door de reactie van de baas zijn wij niet eens bereid daar nog eens te gaan zitten en een ander gerecht uit te proberen. Jammer hoor maar bijkbaar draait dit restaurant zooo goed dat hij wel wat klanten kan missen.....

75. Tjeu en Odilia Gielkens

Polukala= zeer goed. Uitstekend en aanbevelenswaardig een parel in de parel van de mijnstreek Brunssum.

Prima bediening en uitstekende keuken. Grieks positief.

Met hard werken Pagonis heb je een mooi resultaat na de verbouwing neergezet.! Je zonen Dimitri en Kosta kunnen straks wellicht een mooie traditie voortzetten. Zij doen al un best.

συμπαθητικός άνθρωποι. ευχαριστώ. Οδιλια

Μαθιασ

Reijmerstok.

76. Kom al 15 jaar bij Pagodi, vroeger in Hoensbroek.

Voor ons een van de Beste Grieken in de buurt, altijd tijd voor een leuk praatje, en eten is geweldig.

Vriendelijk personeel waar je snel eigen mee wordt.

77. Er ligt 'n Griek bij ons bijna om de hoek..op loop afstand. No way! We rijden wel die paar kilometer om ècht te kunnen genieten. ;-)

Super gewoon..

78. Al jaren komen wij naar deze Griek en altijd super lekker.

Alleen de laatste keer viel het enorm tegen. Ik vind het eten er achteruit op gaan. Personeel is super! En nooit lang wachten op het eten.

79. Voorheen Griek Cypriana (uit Cyprus)

Erg lekker. Al bestel je alleen een voorgerecht,

Geen probleem. Klant is hier ECHT koning.

Compliment vanuit onze kant.

Jammer dat de oude indeling weg is, dit was pas 'Grieks'.

Tot gauw.

80. Mijn vrouw en ik zijn nogal fan van de Griekse keuken en hebben al wat Griekse restaurants uit geprobeerd.

We zijn het er allebei over eens dat Byzantium hiervan het beste is.

Het vlees is heerlijk mals, geen overdadige tzatziki prak op je bord en de salade is fris, lekker en gevarieerd.

De prijs is hetzelfde als andere griekse restaurants, maar daarvoor krijg je wel veel beter en lekkerder te eten. Service is prima en vriendelijk, en niet onbelangrijk, het sanitair is erg schoon!

Absoluut een topper en aanrader!

81. Zoals gewoonlijk weer super lekker gegeten. De sfeer is top, de bediening is uiterst vriendelijk en wij kijken er weer naar uit om in de terras te dineren. De beste Griek in de omgeving.

82. Heb er pas gegeten met een zo'n 38 collega's.

Alles was in orde!

We hebben lekker en in een ongedwongen sfeer gegeten.

Ondanks onze drukte bleef iedereen van het personeel rustig en vriendelijk!

Pagonis en andere medewerkers: bedankt hiervoor!

Het was een gezellige avond!

83. De beste Griek in de verre regio! Super kwaliteit tegen een normale prijs. Pagonis is naar iedere klant zeer gastvrij.

De zaak is schitterend geworden na de verbouwing en de zeer goede kwaliteit is gelijk gebleven.

Een echte aanrader voor diegene die gezellig heerlijk Grieks wil eten!

84. Zeker een goede Griek!

Het eten is erg lekker, het personeel is vriendelijk.

De zaak zelf is niet bijzonder mooi, maar straalt toch een gezellige sfeer uit.

Niks mis mee!

85. Eigenaar een heel vriendelijke man die je echt welkom heet. Het eten was perfect en van zeer goede kwaliteit. Enig minpuntje was dat niet iedereen van de bediening even klantvriendelijk is (van het wegnemen van je bord terwijl je letterlijk de laatste hap in je mond neemt tot onbeschoft vragen of je de rekening al hebt voldaan. Normaliter zou je dat eerst bij je collega's verifieren). Gelukkig betrof het slechts een medewerker en was de rest wel klantvriendelijk.

86. Ik ben hier al klant sinds 1996. (vorige eigenaar)

Pagonis heeft hier een voortreffelijk restaurant van gemaakt (wordt nu verbouwd) met een geheel eigen smaak. (Hulde aan Costa)

Buiten is er inderdaad geluid van auto's en brommers, maar daarom is er binnen airco en kun je gezellig tafelen. Goede prijs/kwaliteit!

87. Heel lekker eten hier en de bediening is super!

88. Dit gezellige sfeervolle restaurant wordt door ons vaak bezocht. Het eten is van een constant goede kwaliteit en het vlees altijd even mals! Reserveren is gewenst want vaak zit het vol. De bediening is over het algemeen vriendelijk en oplettend, het ligt er een beetje aan wie je bedient. Wij geven er ( ook bij mooi weer )de voorkeur aan om binnen te zitten want het verkeer op straat is vaak zo lawaaierig dat je elkaar slecht kunt verstaan.

89. Leuk restaurant met redelijke keuken. Buiten zitten is leuker dan binnen. Bediening is niet super.

90. Erg leuk zitten, goede koks, vriendelijk personeel die dan alleen een bestelling opnemen ook nog eens een praatje maken. :)

91. Erg lekker gegeten. Ze hebben een leuke kaart met wat aparte(re) gerechten erop. Vriendelijk personeel.

92. de beste griek die ik ken, en ik heb er al een paar versleten. het eten is er altijd van een constante hoge kwaliteit. bediening vlot en vriendelijk. prijs is normaal. interieur is erg sfeervol. zonder meer aan te bevelen. noodzakelijk om te reserveren want de zaak is altijd bomvol, en als je wat langer wil blijven zitten moet je dit wel kenbaar maken, liefst van te voren, anders ben je binnen het uur klaar.