1. Corina 1637 punten

Gisteren 02-05 na de mucical van Billy Elliot met mijn 2 zusjes en moeder hier gaan eten, nadat we de kaart hadden bestudeerd of er voor ieder wat wils opstond.
    Het zat er goed vol, dus we werden naar een van de weinige lege tafels gewezen. Dat betekende dat we helaas niet binnen konden zitten en dus buiten onder de overkapping plaats moesten nemen. Deze was niet helemaal dicht aan de zijkanten wat zorgde voor flink wat tocht. Er werden ons wat broodjes gebracht welke 1 minuut later al weer weg werden genomen omdat ze zich vergist hadden in de tafel. Onze drankbestelling werd opgenomen. Een paar minuten later kwam de bestelling en we hadden 2maal een hazelnootsiroop koffie besteld, echter was er nu 1 caramel geleverd ipv een hazelnoot. Gezien ik de caramel ook wel lekker vond, hebben we er geen groot punt van gemaakt. We waren inmiddels onze bestelling voor het eten door aan het geven en toen ik de mosselen bestelde, werd mij medegedeeld dat die op waren. Persoonlijk vind ik dat iets dat je dit moet vermelden bij het overhandigen van de kaart. Ik koos voor de gamba's. Verder werden nog de sate, spareribs en de zalm besteld. Na 45 min hadden wij ons eten nog niet ontvangen en toen werd ons verteld dat onze bestelling niet door was gekomen in de kassa. De bestelling werd opnieuw opgenomen en het zou nu met spoed gemaakt worden. Ik had op zijn minst een kleine geste erwacht in de vorm van gratis brood oid, maar helaas. Na een half uur stond het op de tafel. Het citroenwater werd bijna over me heen gegooid door de serveerster en er kwam een charmant sorry uit. Mijn vijf grote gamba's waren goed gegaard, echter net iets te goed. Er waren tevens geen specerijen aan te pas gekomen. Ook het beloofde sausje was niet aanwezig.
    We hadden ook 2 extra porties groente besteld en er was maar 1 portie geleverd. De andere gerechten waren echter lekker van smaak, wat het cijfer voor eten en drinken toch naar een 7-tje trekt. De rekening klopte ook niet, gezien de niet gekregen items wel aangeslagen waren. Het is jammer dat deze prachtige lokatie aan de pier geen betere service heeft. Het eten vond ik ook aan de dure kant.