1. Toos van Berlo

7 maart hebben we een feestje gegeven in de Dorpsherberg, zoals te verwachten weer helemaal geweldig. Als er in onze familie iets te vieren valt wordt er altijd gefeest in de Dorpsherberg al jaren lang (succes verzekerd).

Om 18 uur was er inloop gasten. Het eerste uur is er rond gegaan met een 3-tal amuses, heel lekker. Omstreeks 19 uur is het duo buffet geopend, 2 verschillende buffetten zodat men niet in de rij hoefde te staan, maar ook meerdere keren moest lopen om alle gerechten te kunnen proeven. Daarna was er muziek en dans en rond 23 uur was er nog een koffiehoekje met koffie, thee, een lekker likeurtje en een bonbonnetje. Daar is nog gretig gebruik van gemaakt. Wij zij blij dat er nog foto's van zijn genomen want het zag er zo verzorgd en lekker uit. We hebben vele mooie reacties gekregen zeker over het eten. Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Dus Coen en personeel heel hartelijk bedankt voor de grote bijdrage aan een heel mooie avond.

Groetjes H & T van Berlo