De Dorpsherberg in Ospel

1253620150 82
1311979619 81
1418971979 84

1. Jan Jacobs

In de zomer toevallig hier bij uit gekomen met fietsen bij de dorps Herberg.
    Was ons toen al goed bevallen.
    Ook nu weer lekker gegeten en best nog wel betaalbaar.
    Vriendelijke bediening. Ruime parkeergelegenheid.
    Voor ieder een aanrader.

2. Gezellig als bij moeder thuis eten uitstekend.

3. Ton

4. Jos Knoben

5. ria van hommel

Hallo, het eten was ons zeer goed bevallen alleen toen we uitgegeten waren kwam er niemand om het op te ruimen en we hadden graag nog ijs gehad. We hebben een tijd zitten wachten maar helaas. We hebben afgerekend en gegaan.

6. We waren verrast door de grote bierkaart. Het is erg bijzonder hoe er op de menukaart combinaties staan van gerechten en bieren. We hebben erg lekker gegeten en gedronken en zullen zeker terugkeren als we in de buurt zijn.

7. Twan Nolen

Heel lekker en leuk gegeten. Ruime keuze, prima bediening. Prima plek om een keer naar toe te gaan.

8. Vandaag weer heerlijk gegeten bij de dorpsherberg in Ospel. Echt een aanrader voor jong en oud als je van heerlijk lekker goed bereid eten houd. Gezellige sfeer / goed personeel / een uitgebreide kaart met spijs en drank en een top kok! Voor mij een dikke 10. Chapeau!

9. Trees 13561 punten

Al enkele keren geweest…
    Met verplichte feesten en etentjes.
    Eten is erg matig tot slecht.
    Smaakloos vlees taai en slechte kwaliteit.
    Groente zijn nul en sausje is pakjes gerei.
    Eigenaar heeft totaal geen manieren en is erg onbeschoft tegen klanten.
    Zijn vader moet het weer goed praten.
    Wat een slecht zooitje ongeregeld is het daar.

1,5
  10. w.v.d.voort

Het was heel leuk en lekker, pannenkoeken gegeten met onze kleinkinderen.

11. Kaasplankje gegeten in de dorpsherberg... Eindelijk weer een kaasplankje met diverse soorten kaas, harde, half harde en verse kaas. Voor deze prijs een geweldige aanrader. Gezellige bediening, al met al 100 %

Het smaakte nog beter door de onvolprezen Erdinger.

12. Miep

13. Paul Lempens

Een mooie gelegenheid. Leuk piratenhol voor de kids. Heerlijk lekker eten. Geen mega grote buffetten, maar precies goed en divers. Lekker Hollands. En niet duur. Persoonlijke aandacht. Goede sfeer, mooi ingericht in piratenstijl. We kunnen werkelijk niets verzinnen wat beter zou moeten.
    Het liefst zou ik niks schrijven, want dan kunnen we dit pareltje in de Peel voor onszelf houden. Je moet reserveren en alleen za en zo open.

14. Prima gegeten: heerlijke lever en een stoofpotje. Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Verzorgd geheel. Aan te bevelen.

15. fam. Janssen

Tweede kerstdag zijn we met de hele familie naar De Dorpsherberg geweest en hebben we genoten van het koud/warm buffet.
    Ik snap waarom het hier altijd zo ontzettend druk is, wij hebben al veel restaurants gehad maar geen een kan tippen aan deze.
    Alles is vers bereid veelal met producten uit eigen omgeving, personeel is allemaal even vriendelijk, de eigenaar is super aardig. En het eten echt zo overheerlijk.
    In de Piraterij kun je dus uren lang lekker tafelen en genieten van het buffet. Voor ons alleen nog maar De Herberg als we uit eten gaan.
    En wat veel restaurants missen heeft deze wel, een speelhoek voor de kleintjes waar ze zich als piraatjes kunnen verkleden.

16. Weer super gegeten. Weer ruim voldoende, kon net op. Gewoon super.

17. Heel knus en gezellig ingericht restaurant nabij de grote peel. Heel vriendelijk personeel een zeer gastvrije eigenaar. Groot aanbod van speciaal bier en overheerlijke streekgerechten, en de lekkerste pannenkoeken. Ze stonden terecht in de finale van de beste pannenkoekenbakkers van Nederland. Er is niet alleen een knus restaurant maar ook de piraterij waar je in piratensfeer kunt genieten van een heerlijk koud/warm buffet. Wij zullen nog vaak naar dit restaurant gaan in de toekomst. Al ligt het afgelegen bij de grote peel in de buurt, het is er altijd druk.

18. Dd weert

Zaterdagavond gegeten bij de dorpsherberg. We hadden hoge verwachtingen nav de vele goede recensies, maar dat viel tegen. Rauwe varkenshaas, smakeloze pannkoeken, slappe friet en de warme groenten waren nog net lauw. Nee wat was dit een tegenvaller. Mijn man en ik aten beide de haas met pindasaus en onze darmflora is hier nog steeds alles behalve blij mee. Nooit meer!!!

19. Toos van Berlo

7 maart hebben we een feestje gegeven in de Dorpsherberg, zoals te verwachten weer helemaal geweldig. Als er in onze familie iets te vieren valt wordt er altijd gefeest in de Dorpsherberg al jaren lang (succes verzekerd).

Om 18 uur was er inloop gasten. Het eerste uur is er rond gegaan met een 3-tal amuses, heel lekker. Omstreeks 19 uur is het duo buffet geopend, 2 verschillende buffetten zodat men niet in de rij hoefde te staan, maar ook meerdere keren moest lopen om alle gerechten te kunnen proeven. Daarna was er muziek en dans en rond 23 uur was er nog een koffiehoekje met koffie, thee, een lekker likeurtje en een bonbonnetje. Daar is nog gretig gebruik van gemaakt. Wij zij blij dat er nog foto's van zijn genomen want het zag er zo verzorgd en lekker uit. We hebben vele mooie reacties gekregen zeker over het eten. Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Dus Coen en personeel heel hartelijk bedankt voor de grote bijdrage aan een heel mooie avond.

Groetjes H & T van Berlo

20. Reeds goed gegeten bij De dorpsherberg te Ospel.

Perfect eten met zeer vriendelijke bediening.
    Ik ben hier gaan eten met mijn Engelstalige vrouw, en werd een tijdje bediend door een jongen die door zijn collega's Lars werd genoemd.
    Toen hij merkte dat mijn vrouw Engels was, switchde hij met een instant van Nederlands naar perfect Engels waardoor mijn vrouw een erg fijne avond had.

Verder was het eten top bereid en erg lekker. Alleen jammer dat we geen plek meer hadden voor het nagerecht.

Wij komen dus zeker nog eens terug, dan met een nagerecht ;)

21. Henk en Antoinette 23 maart 2013

Wij zaten in de buurt in een hotel en via Eet.nu dit leuke gezellige restaurant gevonden.
    Het eten was voortreffelijk.. leuk ook dat op de menukaart sommige gerechten in het Limburgs stonden.
    Erg vriendelijk personeel.
    Wij komen zeker hier nog een keer terug als we weer in Limburg zijn.

22. J.M.Schuurmans

Coen, het was voor de 4 mensen uit het land een bijzondere ervaring maar ook voor ons ook al komen wij meer bij jou. Er werd geroepen over het fijne eten en de bediening. Het was ons wel bekend..
    Sympathiek dat jij de mogelijkheid voor ouderen geeft iets aan te bieden als zijnde kleine eters. Het was ons wel bekend.

Coen heel veel succes.
    Ger en Jan Schuurmans

23. Henriëtte

Gisteren genoten van een heel leuk feest in de Piraterijzaal. Heel veel gelachen, een goede bediening en het koud en warm buffet was ook erg lekker.
    Lang geleden dat we zo een gezellige avond hebben meegemaakt.
    Het was wel even zoeken voordat we het gevonden hadden. Het ligt niet waar je het verwacht.

24. Vanavond gereserveerd met 4 gasten bij De Dorpsherberg plus een klein (lief) hondje :-). Op maandagavond in deze grillige economische tijd zat het gewoon vol, prachtig. Via een bierarrangement werden door een geroutineerde bediening 3 heerlijke bieren geserveerd bij elke gang. We hebben ronduit goed gegeten in een knusse sfeer, ruime porties, puur & voor een eerlijke prijs. Erg aan te bevelen wat ons betreft.

25. Gewoon prima gegeten vanavond. Lekkere (onbeperkte) spare-ribs en een Urthel Hop-It biertje.

26. Je verwacht niet zo ver buitenaf een restaurant tegen te komen waar het ook nog eens op een doordeweekse dag zo druk is.
    We hebben er met 5 personen goed en redelijk snel gegeten.
    Alles was netjes en verzorgd.
    Mocht we in de buurt zijn komen we zeker terug.

27. Helaas, voorheen kwamen wij hier toch geregeld alleen is het hier verslechterd. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet. We mochten ons zelf een tafeltje uitzoeken en hierna volgde de menukaart.

Deze werd gebracht door een erg jonge 'gastvrouw', als je haar al zo kunt noemen. Bij de vraag wat precies de breek de week was, kreeg ik een antwoord dat ze het niet wist. Prima, maar zorg dan er wel voor dat je het daarna wél weet! Uiteindelijk zijn we zelf moeten opstaan om op het bord te kijken. Een beetje jammer.

Het voorgerecht was hierna wel voortreffelijk, het smaakte prima. Het lepeltje bij de cocktail was in tegenstelling tot het vorkje wel erg klein. De smaak was verder prima, alleen was de saus erg overdreven. Deze overheerste behoorlijk. Hierna werd het eten tevens door de erg jonge 'gastvrouw' opgehaald. Alles zou in principe in een keer meekunnen, maar nee hoor. Mevrouw loopt twee keer. Tenslotte ziet ze dat onze glazen leeg zijn en reageert ze redelijk verbaast dat we drinken wouden.

Hierna volgde het hoofdgerecht. Het zag er prima uit en vooral verzorgd. Totdat je begon te eten.. De rijst was al koud voordat we er aan begonnen. Deze rijst was overigens ook behoorlijk taai en droog zonder saus. Het roerbakje was lekker, de groente overheerste en veel vlees was er niet te vinden. De groente was in overheersing op tafel en de friet ook. Uiteindelijk een groot deel laten staan, erg zonde.

Het nagerecht van breek de week, was overigens wel perfect te noemen. De combinaties waren erg goed en hier is zeker geen opmerking over.

De gastvrouw die ons heeft geholpen vandaag, was erg verlegen. Durfde niks te zeggen en te vragen. Ze leek erg schuw. Ze zette haar dienblad op tafel en mompelde wat voor drinken ze had.

Of ik hier terug kom? Ik denk het niet..

5,7
  28. T.a.v. A.Odekerken.

Excuses dat het etentje niet verlopen is zoals gepland en natuurlijk helemaal niet goed dat wij niets met uw opmerkingen hebben gedaan. Mocht u nog contact met ons op willen nemen wil ik graag kijken hoe e.e.a. nog zou kunnen corrigeren.

29. Op 20 juni met partner superlekker gegeten. Zalm, geitenkaassalade, asperges en alles met stokbrood 2 soortrn aardappels en sla. 3 wijntjes, fris en koffie voor 37 euro. Erg aardige en attente jongen die bediende. We hadden al in de middag kroketjes hier gegeten. Al met al aan te bevelen. Super lekker gegeten!

30. a. odekerken

Normaal gesproken een erg gezellig en gemoedelijke sfeer met lekker eten.
    Vanavond wezen eten en de service is echt achteruit gegaan. Lang moeten wachten op onze gerechten. Breek de week menu gekozen: Het vlees was niet het beloofde vlees, maar smaakte toch lekker.
    Het dessert was ook niet wat beloofd was. Kregen een heel ander dessert dan op de kaart stond. Geruild met iemand die dat wel lekker vond, en daarna opgemerkt bij een van de bediendes. Zogenaamd een foutje van de keuken, terwijl meerdere tafels hetzelfde hebben gekregen. Hadden we maar direct moeten aangeven, nu was er niets meer aan te doen. (net twee lepeltjes gegeten, moet het dan smelten als er niemand te zien is). En dan het melk en suiker stelletje, half leeg, vol vieze vlekken, de suiker bleef aan het lepeltje plakken en de cacao lag er tussen. Wel wegpakken als er een opmerkring over gemaakt word, maar een nieuwe brengen.... Nee het was duidelijk geen top avond, van service en passende compensatie (we brengen de chocolade mouse na) hebben ze duidelijk niet gehoord.

Jammer, maar na een tweede keer teleurgesteld te worden zullen wij niet meer terugkomen.

5,7
  31. Bart Janssen

Gisteren weer heerlijk gaan eten bij dit gezellige restaurant. Prijs kwaliteit telkens weer perfect in orde.

32. Kom hier al een aantal jaren met veel plezier, altijd heerlijk eten voor een goede prijs. Vooral de zalmcocktail en de spare-ribs zijn een echte aanrader!!

33. Wij zijn met 2e kerstdag geweest in de Piraterij, ze serveerden een kerst brunch.
    De service is erg slecht, het personeel weet volgens ons amper wat ze staan te doen. Prijs kwaliteit verhouding is slecht. Veel te duur, voor matig eten. Je kan goed je buik vol eten aan gefrituurd spul, maar dat kunnen we thuis ook.
    De varkenshaas was net kauwgom..
    Sorry, 1 keer maar nooit meer!
    Veel dingen smaakloos zoals ijs, chocolade pudding, zelfs de mayonaise....

34. T. v. Berlo

Ons 40 jarig huwelijksfeest op 10 Sept. bij de Dorpsherberg in Ospel was zeer geslaagd mede door de vriendelijkheid van het personeel de goede verzorging en het heerlijke eten waar we veel complimenten over gehoord hebben.

Coen en personeel heel erg bedankt

Groetjes H & T v. Berlo

35. Wij wonen hier redelijk dichtbij.

Maar als we gaan uit eten is 't zeker hier.

De zalmcocktail is ook echt een aanrader!

Heerlijk!

36. Altijd een gezellige sfeer.

Ook voor de vegetariers is het helemaal top! Maken altijd een heerlijk gerecht naast het buffet.

We zijn er al best vaak geweest en komen zeker weer eens terug.

37. Wat een misser, je kan merken dat ze de drukte niet aankunnen. Vorig jaar was alles beter wat betreft de keuken, ze missen volgens mij een kok want je merkt echt het verschil!

4,3
  38. Het Kerstbuffet was zeer goed, sfeervol, gastvrij en zeer lekker.

Hmmmm...

9 Jan weer een feestje gehad en weer toppie.

39. Het eten is iedere keer weer gewoon erg goed! Alleen voor mij hoeven er persoonlijk geen 5 schaaltjes met groenten en salade etc bij.

Maar de bediening is toch wel iedere keer erg slecht en ook de sfeer is hier vrij bedroevend.

Voor het eten wel een aanrader.

40. Ga hier altijd graag eten vanwege de grote keuze uit lekkere gerechten.

Ook seizoensgebonden groenten worden meegenomen in het menu. Heerlijk bereide bloemkool of asperges smelten hier iedere keer in mijn mond.

Ook de pannekoeken zijn heerlijk bereid en niet duur.

Aanrader dus!

41. Hier kun je heel lekker eten!

Zeker een aanrader!