1. Ik zit nu al anderhalf uur op mijn pannenkoek te wachten. Drama drama..

1. Goedendag,

Allereeest excuses voor het ongemak dat u lang heeft moeten wachten! De wachttijden waren inderdaad langer als normaal.
    Is de klacht goed afgehandeld? En heeft de pannenkoek goed gesmaakt?
    U kunt reageren via wilma@molendezwaluw.nl.

In afwachting op uw reactie verblijven wij.

Met vriendelijke groet,

Molen De Zwaluw
    Wilma Bronkhorst-Timmer

2. Beste Wilma, de pannenkoek heeft goed gesmaakt. Erg jammer dat we niet tussentijds op de hoogte werden gehouden. Nadat door ons werd gevraagd hoe lang het nog ging duren werd gezegd, komt er zo aan. Het duurde echter nog minstens een half uur. Dat kan echt niet. Daarnaast hadden enkele van ons een kinderijsje waarbij zij echter geen millpoints aantroffen. Dit betreurt hen nog steeds.
    Vr. gr. Niko

3. Goedenavond meneer Niko,

Allereerst dank voor u reactie op mijn vorige bericht. En fijn om te horen dat de kwaliteit van de pannenkoek(en) naar u wens was. Excuses dat u niet op de hoogte bent gesteld dat de wachttijden langer duurde als normaal. En inderdaad als er gezegd word dat het er bijna aankomt en het duurt nog even snap ik dat u denkt hoe zit dit nou? Hier ook onze oprechte excuses voor. Punt 3 u schreef in het bovenstaand bericht dat de millpoints vergeten waren dit kan uiteraard gebeuren(wat niet mag), had u het maar gelijk gezegd dan had u kind alsnog een mooie verassing uit kunnen zoeken uit ons speelgoedkast.

Graag willen wij deze klacht in goede orde afhandelen, zou u een mail kunnen sturen naar wilma@molendezwaluw.nl met daarin uw contactgegevens (o.a. Telefoonnummer).

In afwachting op uw reactie verblijven wij.

Met vriendelijke groet,

Molen De Zwaluw