voldoende gratis parkeergelegenheid bij het Restaurant

• OV

10 minuten lopen vanaf het station in Kesteren

Bezorgrestaurants in de buurt van Molen de Zwaluw

Online eten bestellen

1620434049 70
1629431970 70
1683419493 71

1. Janita

De lunchgerechten waren heerlijk. Lekkere smaken, verse producten. Mooi opgediend. Voor herhaling vatbaar. En dan de speeltuin met hek eromheen, top!

De pannenkoek van mijn dochter was niet smaakvol. Dit gaf mn dochter van 4 ook aan. Geen luchtig deeg, waardoor het een droge pannenkoek was. 🥞 en de snoepjes taai. Volgende keer bestellen we frietjes van het kindermenu..

2. Truus Stam

Salade kip besteld. Er hoorde kip mango ananas spekjes pistache noten in te zitten. We kregen alleen kip en sla. Terug gestuurd. Toen kregen we nieuwe salade. Weer geen spekjes maar nu met feta erin. Mijn vriendin lust geen kaas. Weer terug. Toen ontbraken de pistache noten. Wel drankje aangeboden voor ongemak. Meisje van bediening kon het oplossen terwijl de keuken gigantisch blunderd.

3,2
  3. Ton van de Ven

Vandaag zonder reservering heerlijk geluncht. Heel mooie entourage, zeer vriendelijk personeel en de prijs-/kwaliteit verhouding was prima. Zeer aangenaam verrast!

4. Maarten Bakkenes

5. Vanmiddag spontaan gegeten bij Molen de Zwaluw met familie.
    Hoewel er net een grote groep voor ons aankwam verliep alles zeer vlot.
    Vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar👍

6. Wij zijn pas geleden voor het eerst bij de Molen de Zwaluw geweest. Het was een mooie locatie en het zag er goed verzorgd uit. Ik had gereserveerd voor een uur bowlen en aansluitend een High Tea. Bij aankomst in de bowlingruimte was er niemand bij de balie, dus na bijna 10 minuten heb ik ze opgebeld en gezegd dat wij al een tijdje stonden te wachten. Na het bowlen gingen we naar het terras, waar op een tafel kop en schotels klaarstonden. We moesten eerst een tijd wachten voordat er überhaupt kannen met heet water werden neergezet en daarna nog een behoorlijke tijd op de etagères hapjes, die overigens een teleurstelling waren. De mini appelflapjes waren verbrand en er zat nauwelijks appel in, verder waren de bladerdeeghapjes en dergelijke even snel uit de vriezer gehaald en in de oven gegooid. Ook de sandwiches leken totaal niet op de leuke en lekker uitziende sandwiches op hun website. Tussen de onze zaten dikke stukken komkommer… slechte presentatie! En ook heel jammer, de macarons én de scones met slagroom of clotted cream en jam, ontbraken… die hòren echt bij een High Tea vind ik en ze staan notabene ook op hun website… en voor € 22,95 had ik toch wel meer kwaliteit verwacht. Mijn kleinzoon werd nog aangesproken, of hij zijn telefoon zachter of nog liever uit wilde zetten… niemand kan overigens last van zijn telefoon gehad hebben, want zelfs wij hoorden het amper. Wij letten daar namelijk zelf wel op. De kinderen van de andere gasten maakten veel méér lawaai. Dus later vroegen wij aan degene die ons bediende, waarom de telefoon uit moest en we kregen als antwoord dat het restaurant een beleid zonder muziek heeft. Prima, maar zet het op jullie site… want dan hadden we niet eens gereserveerd. Maar, na deze teleurstellende High Tea gaat dat ook nooit meer gebeuren.

3,2
  7. ano 54 punten

Het is een super leuk restaurant! Wij eten er elke keer pannenkoeken. Het is alleen jammer dat de pannenkoeken zo duur zijn en dat dat niet voor een groot gezin zoals wij betaalbaar is! Maar daar kunnen ze ook niet aan doen denk ik. Ik hoop dat we er over een poosje weer gaan eten, als de beurs het toelaat.

8. Eten en sfeer was goed. Duurde alleen erg lang voordat we ons drinken en eten kregen. Na een uur kregen we de eerste pannenkoeken, die van de kinderen kwamen later..

9. Marry Veenhof

Geweldig! Sfeervol en vriendelijke bediening!
    Echte aanrader!

10. Ben hier nu twee keer geweest maar zeer lange wachttijden en de bediening en het eten was ook niet echt om over naar huis te schrijven.
    Voor het nagerecht moesten we zelf naar de balie lopen om het te bestellen want het personeel is nergens te bekennen. Het was voor ons de laatste keer.

2,4
  11. Henk Heikamp

Wij hebben 13 januari mijn 60e verjaardag gevierd. Wij zijn eerst wezen bowlen dan daarna hebben wij een stampottenbuffet gegeten. Iedereen was zeer te spreken over de mooie locatie! Daarbij was de service van de bediening ook goed en het eten smaakte lekker. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan.

12. Gisteren zijn wij met +- 11 personen naar de Molen geweest. Om 18.00 Zaten wij in het restaurant. Er zijn 8 tomaten soep besteld waarvan er 4 geleverd zijn met 1 gehaktballetje en de rest zonder, terwijl er op de kaart toch echt mét gehaktballetjes stond, dit voorgerecht werd naar ongeveer 45 minuten geleverd. Tegelijkertijd met het voorgerecht ook het hoofdgerecht besteld wat pas om 19:45 geleverd werd. Ruim 1,5 uur erop gewacht! Ik had een pannenkoek appel kaneel besteld, zoals op de foto te zien zaten er onder de kaneel allemaal verbande stukjes, dit was ook de proeven. Niet lekker dus. De ruimte opzich is erg mooi, alleen zaten wij bij een deur en wanneer die open ging waaide alles van tafel en was het koud. Er waren in het gehele restaurant 4 tafel bezet dus aan de drukte kan de lange wachttijd niet gelegen hebben. Om half 9 stonden wij buiten.

Voor ons absoluut geen volgende keer meer!

1,8
  13. Marion bioch

Het eten was weer heel lekker alleen duurde het voor de derde keer weer erg lang voordat we het eten kregen dat is echt heel jammer het duurde 2 uur voordat de pannenkoeken voor ons stonden we hadden dan wel een voorgerecht gehad maar toch is dat erg jammer we hadden expres van te voren gereserveerd dus niet verwacht dat we lang zouden moeten wachten.

14. Hier gegeten 2 augustus 2017 met zuster en oude moeder. Na de verbouwing (2017) van het pand (bowling + enorme zaal en kindervermaak er bij) is de kwaliteit van de keuken m.i. enorm achteruitgelopen. En lekker zitten in de zon op het terras is er ook niet meer bij, het terras is (voor een belangrijk deel) naar achteren verplaatst.

Heb er in het verleden redelijk goed gegeten met een leuke kaart. Nu is het hoofdzakelijk "pannenkoeken" en "desserts". Er stond 1 vleesgerecht op de zomer-menukaart: schnitzel. Als er 1 (één!) vleesgerecht op staat mag je wel verwachten dat je iets restaurantwaardigs gepresenteerd krijgt. Helaas, dat was niet het geval. U kunt beter bij de AH zelf een schnitzel halen en die even bakken, dan krijgt u iets beters. Liefdeloos klaargemaakt pruts product, helaas.

Ook de bediening was niet attent, geen correcte restaurant etiquette, de dames begrijpen niet waar het in een restaurant om gaat. Hobbyisme ten top, ik kan niemand aanraden er naar toe te gaan. Hoop nog een reactie te krijgen op mijn mail (3 aug 2017). Ik vermoed dat men voor de grote partijen die men wil ontvangen een extern cateringbedrijf aantrekt, want hier gaat men het niet mee redden.

3 Augustus 2017

1 positieve stem1 negatieve stem
  15. Barbera Bakker

Ondernemersbijeenkomst op prachtige locatie in Kesteren!
    Aanrader...

16. Wij gaan eigenlijk elk jaar wel een keertje hier eten; het is er erg gezellig; 's zomers kun je daar heerlijk buiten zitten (eigenlijk altijd 's zomers wezen eten maar lijkt me 's winters ook erg gezellig binnen). Ik probeer altijd weer het schnitzel menu; waarom vraag ik me naderhand elke keer weer af; dit is niet echt een succes. De schnitzel is nooit lekker mals zoals ze dat in een goed restaurant hoort te zijn. En dan zeker niet voor de prijs die er voor gerekend word....Altijd lastig te snijden, zelfs met de scherpe messen die ze daar hebben.

Ben niet echt een pannenkoekenfan maar van de anderen hoor ik wel dat die echt heel goed zijn. Dus volgende keer misschien toch daarvoor kiezen...

17. Op vrijdagavond met een vriendin gegeten. Was beslist niet de eerste keer. Soms goede, soms minder goede ervaringen. Nu was het duidelijk weer de wat mindere. Beneden was er een bruiloft, dus, naar boven. Vrij snel een drankje. Goede, verse " jus". De kaart gevraagd. Die is inmiddels heel wat minder uigebreid dan "vroeger"!! Buiten de pannenkoeken weinig variatie en keus.

Eten besteld. Dat kwam niet snel, maar het kòn. Ik had kabeljauw waar weinig, eigenlijk géén, smaak aan zat. Verschrikkelijk vette, wat verpieterde aardappeltjes. Ze hadden de vorm van frietjes, maar smaakten als verlepte gebakken (misschien voor de tweede keer in veel vet?) aardappels. De spruiten waren als beetgaar bedoeld, maar waren dat niet: de rauwigheid was er nèt af. Ze waren niet te prikken! De sla kwam zó uit een kant-en-klare supermarktzak: geen dressing.

Kortom: teleurstelling voor een kleine € 20... Voorlopig dus even niet meer...

5,5
  18. Gert en Marjan

Verrassingsmenu, 3 overheerlijke gerechten.
    Voor herhaling vatbaar.

19. Jan Van Daal

Super! Vriendelijk personeel en erg attent. Ondanks dat het druk was erg naar m'n zin gehad. Gespaard bij de MCD en zaterdag was de laatste dag. Was niet de enige die er nog even van gebruik maakte haha. Tot de volgende keer.

20. Fam. De Vries

Ga zo door! Was weer heerlijk!

21. Voor moederdag heb ik samen met mijn zussen een high pancake gegeven aan onze moeder en oma. Van tevoren wisten wij niet zo goed wat we ons er bij voor moesten stellen, het was super leuk. De bediening was super aardig, legde alles uit wat er op tafel stond en welke combinaties er lekker waren. Het was echt een super gezellige avond, en een high pancake is echt een aanrader.

Pannekoekenhuis de zwaluw, jullie hebben ons een leuke avond gegeven 👍

22. Op een doordeweekse dag even lekker een hapje eten. Bij binnenkomst kwam er niemand naar ons toe, wij zijn zelf op zoek gegaan naar het eerste beste personeelslid dat ons te woord kon staan. Wij gaven aan dat we gereserveerd hadden, maar een welkom heten kennen ze niet. De vraag was: Welke naam!? Onze naam doorgegeven en helaas konden ze onze (internet) reservering niet terug vinden, dus we kregen de opmerking dat we zelf ergens konden gaan zitten.
    Nadat we zelf aan tafel zijn gaan zitten duurde het een tijd voordat iemand kwam vragen of we iets wilden drinken. Nadat we zelf aangaven dat we graag de kaart wilden zien, kregen we daarna ook de kaart. Lang wachten op het drinken, lang wachten op het eten! Wij hebben in de bijna 2 uur tijd maar 1x drinken gekregen/kunnen bestellen. Jammer voor hun dat ze er niet meer uit halen..
    Wij waren enthousiast voordat we gingen, aangezien het er op internet goed uit ziet. Maar helaas 1x en nooit meer!

- Geen vriendelijk personeel
    - Lang wachten
    - Smakeloos eten

+ Leuke locatie/inrichting

23. Met pasen zijn we wezen eten bij molen de zwaluw. Het was erg gezellig en de sfeer was goed. Vooraf hadden we een overheerlijke tomatensoep met verse tomaten erin en de kinderen hadden een bol met kruidenboter. Als hoofdgerecht hadden we zeer malse biefstuk met heerlijke aardappelen en groentecen sla. De kinderen hadden een pannenkoek met kip die ook heerlijk was. Het nagerecht was heerlijk een brownie met ijs en slagroom. Nadat het behoorlijk druk was, was de bediening erg goed en zonder lange wachttijden. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Fam Florestein

24. dhr. Maq

Ik heb er vandaag gegeten. Bestelling opnemen gaat vlot, drankjes komen snel maar de maaltijdbereiding gaat wel erg langzaam voor 2 hartige pannenkoeken. Ik denk dat men in de keuken niet gewend is op tempo te werken of de pannenkoekbereiding blijft in de 2e versnelling (vergeleken met andere pannenkoek restaurants die ik bezocht). Verder waren het de taaiste biefstukpuntjes sinds lange tijd. Niks mis met het vlees, maar ik zou niet durven zeggen dat bij stukken biefstuk die te lang doorgebakken zijn en waarvan stukjes samenklonteren dat we hier te maken hebben met een gediplomeerde chef à la magnetron. Bah bah. Verder had het geheel weinig smaak. Ik gaf het ook nog aan de bediening door. Die zou het doorgeven aan de kok. Misschien had ik dan moeten opmerken met de wedervraag "heb ik daar wat aan?". De pannenkoek van mijn partner, op de kaart een mooie combinatie, was ook niet je van het maar was wel beter dan de mijne. Geen culinair hoogstandje, maar dat valt hier van geen enkel gerecht te verwachten.
    De aankleding is mooi en op gezinnen gericht (Babypark op 50m lopen) maar dat is hier dan ook de troefkaart. Het familiegehalte is dus hoog en met het kleine grut kun je er goed terecht, de mijne had ik dan ook mee. Dat is dan wel weer mooi hier. Voor de vaste bezoeker is er waarschijnlijk een spaarsysteem waarmee kindjes een speeltje (prullaria) kunnen verdienen. Toevallig zat ik bij DE kast waar de kindjes moesten zijn, dat was dan wel even minder als plots 6-8 man zo vlak achter je moeten zijn. Dat kan beter geregeld.
    Ik durf niet te zeggen dat ik niet terug ga, mocht ik het weer over mijn hart krijgen het Babypark te bezoeken, want een kop koffie kan er altijd in en gebak zal er hopelijk niet al te beroerd zijn, immers we zijn bij Flipke op de Betuwe.

3,4
  25. de Stigter

Afgelopen vrijdag hebben wij bij Molen de Zwaluw gegeten. Het was erg druk, de bediening deed goed haar best om er een geslaagde avond van te maken. De wachttijden waren iets langer dan normaal, maar het heerlijke eten maakte dit weer goed.

26. lennart

Afgelopen zaterdag goed gegeten. Gezellige locatie en zeker voor herhaling!

27. Twee uur lang wachten voor het eten! Dat kan je meemaken bij de Molen in Kesteren!!! Neem een gezelschapsspel mee, anders wordt je net zo boos en chagrijnig als wij...

Het eten was matig: de soep en brood was wel lekker, maar schnitzel was droog en de poffertjes smaakte bitter door de verbrande boter/beslag. De bediening was wel vriendelijk maar vertelde helemaal niets dat we extra lang op ons eten moesten wachten. Heel jammer!!!

3,4
  28. Ik zit nu al anderhalf uur op mijn pannenkoek te wachten. Drama drama..

29. We hadden ons verheugd op een gezellige avond in de Molen met de familie. Vooraf langs de Molen gegaan om een mooie ruimte te bespreken waar wij als familie konden zitten: op zolder. Het zag er gezellig uit, dus de verwachtingen waren hoog gespannen.

Helaas kregen wij geen warm onthaal. Toen we op de afgesproken tijd aankwamen was de verlichting nog niet aan en de ruimte niet verwarmd. De entourage was gezellig, maar in de kou zitten is niet behaaglijk. We hebben gevraagd of de verwarming aan kon. De serveerster zei dat hij aanstond en deed er vervolgens niets mee. We keken dus uit naar het warme voorgerecht, zodat we een beetje op temperatuur konden komen.

Na ruim een uur kregen we dan ons voorgerecht en dat was smakelijk.De keuze uit hoofdgerechten was beperkt. Toen het hoofdgerecht na opnieuw lang wachten kwam, kregen wij de volgende teleurstelling te verwerken: met 4 kleine schaaltjes moesten we met 4 personen doen en de achterste tafel kreeg helemaal geen groenten en aardappeltjes. Daar zijn we dus maar even voor naar beneden gegaan. Consumpties werden niet goed opgenomen, maar dat hebben we maar zo gelaten.

De bediening deed haar best, maar dat kon niet voorkomen dat wij ontevreden zijn over de gang van zaken. Voor ons dus geen volgend bezoek meer aan de Molen.

30. De High tea is aan te bevelen, alles heerlijk vers (geweldig)

31. Super gegeten en bovendien unieke locatie!

32. J. Eversdijk

Vlotte bediening en heerlijk eten!

33. We kwamen met z'n vieren om een eenvoudige maaltijd te eten, om kwart voor 6 onze bestelling door gegeven en om kwart over 7 kwam onze bestelling eindelijk nadat wij hadden gevraagd waar onze bestelling bleef! Friet was heel goed maar de pannenkoek was niet gaar!

Wij komen hier niet zo snel nog een keer!

34. Om 18.00 uur kwamen wij aan met 5 kinderen in de leeftijd van 0 t/m 10 jaar. Om 5 voor 7 kregen we ons eerste drankje. Om welgeteld kwart over 8 kregen we onze bestelling, helaas was 1 menu verkeerd genoteerd dus moest weer overnieuw gemaakt worden. Bediening is erg slecht. Onze tafel vergeten, we vroegen na anderhalf uur of er misschien een mandje stokbrood kon komen, het antwoord was... "het komt zo snel mogelijk", het kwam tegelijkertijd met het hoofdgerecht. Om kwart over 9 zijn wij weggegaan.
    Onze conclusie, schoenmaker blijf bij je leest, richt je lekker op de meubels want hier zijn jullie totaal niet toe bekwaam.

35. 3 zussen

De high tea is echt een aanrader!!!

36. Piet 134 punten

Na een goede ervaring met een bruiloft bljjkt dat deze prestatie niet altijd kan worden waargemaakt. Erg lang wachten, kwaliteit van het eten viel erg tegen (o.a. taaie biefstuk, slagroom die niet goed was, bevroren appeltaart) en onprofessioneel personeel die op een paar uitzonderingen na echt totaal geen horeca ervaring hebben.

Erg jammer, zeker gezien de goede ervaring tijdens een bruiloft. Wellicht iets beter personeel aannemen en er vol voor gaan.

37. de zwaluw

38. Heerlijk Valentijns menu gegeten. En dat voor een goede prijs. Bediening was vriendelijk. En de gerechten zagen er mooi en smakelijk uit. Echt een aanrader. Inrichting van het interieur is ook heel gezellig en van deze tijd. Echt een aanrader om eens bij De Molen te gaan eten..

39. C.van der Steen

Een aanrader om hier te gaan eten, omdat het ons op alle terreinen goed is bevallen. Het personeel is vriendelijk, het eten is goed en er is voldoende. Ook aan de kinderen is gedacht, daar er een leuke speelhoek is. De sfeer is erg gezellig in deze mooie molen. Ga zo door.

40. j. seekles

Nu vier keer hier geweest. Pannenkoek gegeten, twee maal een receptie bijgewoond en een dinertje. Het is me op alle terreinen bijzonder goed bevallen. De ambiance en de uitstraling van de accommodatie zijn geweldig. De vriendelijkheid en accuratesse van het personeel is meer dan bijzonder. Het culinaire aspect voldoet ruimschoots aan de verwachtingen en de prijs/kwaliteit verhouding is zeer acceptabel. Kortom een aanrader.

41. Een avondje tafelen met mijn ouders, waarom dan niet gezellig naar Molen de Zwaluw? Achteraf spijt als haren op mijn hoofd. Bij aankomst werden we gedwongen om een minder-valide twee trappen te laten lopen. Dit had bij de reservering toch op z'n minst even aangegeven kunnen worden door de Zwaluw.

Daarna was het wachten geblazen, ruim drie kwartier op het voorgerecht, welke overigens smakelijk was. Daarna nog eens zeker drie kwartier op het hoofdgerecht wat vervolgens in fases werd gebracht, met onoverkomelijk afkoelen tot gevolg.
    Een aantal waaronder ikzelf hadden biefstuk, die onder die naam niet geserveerd had mogen worden. Het leek wel een ouwe taaie leren lap, wat meer op bieflap dan op biefstuk leek. Bovendien totaal geen jus en bij navraag wordt gewoon een vleessaus uit een pakje geserveerd! Wat de rest van de smaak totaal bedierf. Maar het was niet alleen de bieflap... uh stuk, ook de varkenshaas van mijn zoon was niet gaar.

Nu ben je in gezelschap en wil je het gezellige avondje uit niet bederven, maar ik schaam me diep dat ik mijn gasten deze kwaliteit van eten heb voorgeschoteld.

Wij komen hier niet meer terug!

2,3
  42. Biefstuk mag beter, patat te door gebakken, carpacio erg goed, service uitstekend, nieuwe gedeelte is erg mooi, oude gedeelte gedateerd.

43. Fam Kleinveld

Voor ons was het een tegenvaller.
    Het was (ons inziens) niet erg druk, toch duurde het erg lang (een uur) voordat het eten werd geserveerd. Niet handig als je 6 kinderen zo lang bezig moet houden. Gelukkig konden ze naar buiten om te spelen en de dieren te bekijken.
    De meesten van ons gezin bestelden een pannenkoek, gelukkig ook 1 patat met frikandellen want de pannenkoeken waren te klein voor een normale maaltijd. De patat was wel een ruime portie - dus dat werd rondgedeeld...
    De pannenkoeken waren ook erg minimaal 'bedekt' met ingredienten, en verder vonden we de smaak beneden verwachting - eerlijk gezegd smaken eigen pannenkoeken nog beter.
    Tegenvaller dus, terwijl de prijs gelijk is aan andere restaurants waar je voldoende geserveerd krijgt.
    Pluspunt? De speelweide met dieren is leuk voor de kinderen.

44. Frank Theunissen

Heerlijk gegeten. En dat voor een schappelijke prijs. De sfeer is uitstekend en erg gemoedelijk. Echt een aanrader en dat voor elk budget.
    Bediening was goed. En ik ga hier zeker vaker heen.

45. De accomodatie is erg mooi en veel belovend. Als echte pannenkoeken liefhebbers moesten we hier dan ook naar toe. Groot was de tegenvaller. We moesten bijna anderhalf uur wachten voor de pannenkoek kwam. Op de vraag of er iets bijzonders aan de hand was (er waren 2 feestjes) werd ontkennend geantwoord. Dit was blijkbaar normaal? Het was prachtig weer maar dat betekent niet automatisch dat je lang wilt tafelen. De kwaliteit was beneden pijl, ze leken wel zoutloos, maar er was ook geen zoutvaatje op tafel. De hoeveelheid beleg was ook niet bepaald rijkelijk. Een tafel met een groep van circa 12 man, kreeg de pannenkoeken in fasen van 3 stuks aangeleverd ipv ongeveer tegelijk. Ook daar ontevredenheid over de bediening en de hoeveelheid beleg. Wij komen hier niet meer terug.

46. We hebben er inmiddels vaak gegeten en meerdere feestjes gegeven. Prachtige buffetten met lekker eten, royaal en van goede kwaliteit. Vooral het dessertbuffet is een aanrader, met o.a. allerlei soorten heerlijke huisgemaakte bavarois en ijs.

Verder is men er heel flexibel, op allerlei specifieke wensen kan worden ingespeeld. En de kinderen vinden de enorm grote speeltuin super, met allerlei toestellen, trampolines, treintjes op rails, stormbaan en wat al niet meer en voor werkelijk alle leeftijden. Een absolute aanrader, ook om zomaar een kopje koffie te drinken.

47. Het ziet er heel gezellig uit, en je kunt er heerlijk eten.

Heel veel soorten pannenkoeken, maar ook heerlijke menu's.

Echt een aanrader.

Ook heel erg leuk om met kinderen naar toe te gaan. Er is een leuke speeltuin aanwezig.