1. Hallo,

Ik heb via social deal een 5gangenwild-diner voucher gekocht, dit leek veel belovend maar dat was het dus totaal niet. Ge komt eraan en ziet iedereen grote borden krijgen met mooie stukken vlees en salades en dan komt uw '5gangen menu'.

Eerst een portie sla met een stukje zalm op dat ge niet eens zag liggen, 1 hap en het was op. Dan kwam de soep waarvan op de site stond dat ge mocht kiezen uit verschillende soepen, als ge dan vraagt welke soepen er zijn, zeggen ze alleen een 'bouillon soepje' meer soep is er niet. Nu per vergissing was iemand anders de verkeerde soep komen brengen, een dikke zelfgemaakte tomaten soep met brood en boter….

Wanneer deze op is komt de man terug wat zei dat er alleen bouillon soep was, hij keek heel kwaad en gaf direct commentaar dat de bouillon soep waarschijnlijk op is (ja tuurlijk bouillonsoep is op dus er komt een dikke zelfgemaakte tomaten soep). Het was duidelijk dat we alleen 'zakjes soep' gingen krijgen.

Dan het hoofdgerecht. Op de site stonden verschillende soorten wildvlees waar ge uit kon kiezen, awel we hebben 4 kroketten en een stukje vlees gehad (nog niet zo groot als het vlees tussen een hamburger van de Mcdonald's). Het was schandalig!! Plus waren ze de peperroomsaus vergeten, toen dat gezegd werd kon ik een koffie krijgen als vervanging.

Tot slot het duo dessert, dat was dus een miezerige bol ijs.

En ineens schiet ons te binnen dat we maar een 4 gangendiner hebben gehad, dus vragen we aan het personeel waar onze 5de gang is. Dat waren ze dan ook nog vergeten! Dus we wouden het nog niet meer hebben, het was de moeite niet waard. Uiteindelijk vragen we of dit nu 100euro waard was, waarop de eigenaar van de Tower ongepast reageert dat als ze ons hetzelfde had moeten geven als de anderen, dat ze hun zaak konden sluiten en dat ze al 7euro aan social deal zelf moeten betalen etc.

Geloof mij als ge via socialdeal daar gaat eten, krijgt ge precies alleen de restjes van anderen wat hun bord niet op kregen. Dus het is zeker geen cadeau! Alleen geld verlies! The Tower doet hiermee niemand een cadeau alleen een teleurstelling naar mensen die dachten goed te gaan eten, gewoon schandalig!

1. ik bevestig de reactie van Maggie van 11 januari 2015.

Het is schandalig hoe je daar behandeld word! Er kwam een jonge kerel (later bleek dit de baas te zijn ) naar ons toe als we plaats namen, nam de bons aan en verdween er mee zonder een woord uitleg. Wij vroegen een aperitief. Die kregen we letterlijk en figuurlijk voor ons gesmeten! Na 20 tal minuten wachten kwam er een meisje naar ons en vroeg of er al iets opgenomen was. Ik zei nee en toen zei ze dat ze geen zwijgende bazen kon dienen hetgeen wij al raar vonden. Vervolgens dienden wij meer dan één uur te wachten voor wij ons voorgerecht hadden. Zoeken om het stukje zalm te vinden inderdaad. Toen kwam de hoofdschotel, een biefstuk in twee gesneden, en inderdaad nog kleiner dan wat je bij mac Donalds zou krijgen als kinderbox. Maar het ergste: NIET te vreten! Eén van de twee steak was niet gebakken maar gestoomd omdat hij terug moest naar de keuken wegens niet voldoende gebakken, zoals door ons gevraagd was.
    Als je durft te reageren krijg je de GROTE jonge baas op je dak. Wij waren ook gaan eten met een bon van groupon. Wij kregen naar ons hoofd geslingerd dat wij met een bon kwamen eten en dat wij het ons niet konden permitteren van à la carte te komen eten en daarbij "madame" nog wenste gediend te worden als een koningin. Wat een verwijt in het bijzijn van de klanten. Ik had mij al heel die tijd vanaf we daar binnen kwamen geërgerd aan de arrogantie van die jonge kerel die daar rond liep, de baas dus. Hij hielp sporadisch terwijl slechts één dienster alles diende te doen in de zaal. In het bijzijn van zijn personeel en de aanwezige gasten begon hij ons uit te schelden. Wij reageerden hierop door hem te zeggen dat wij zouden reageren met een negatieve review. De jonge kerel ( de baas ) reageerde hierop dat hij toch alle negatieve reviews filterde en zelfs verwijderde zodat alleen de positieve reviews bleven. Hij vond dat de klanten al voldoende "op zijn kop gekakt" hadden. Door dit voorval kan ik slechts één ding zeggen:" géén dinertjes meer voor mij via Groupon" noch een etentje ter plaatse.
    Hopelijk meer geluk voor de volgende "slachtoffers" bij The Tower te Hasselt.

SCHANDALIG. TELEURSTELLEND

2. Het is idd schandalig!

Maar ik heb het een tijdje geleden in bocholt 't kerkpleinte nog een geprobeerd en daar was alles naar wens, ik kreeg mijn bord niet eens leeg en het was echt super lekker. Het ligt echt aan hun! Ze zouden hiermee meer klanten van hun eten moeten laten proeven voor er meer terug te zien zonder voucher, maar ze jagen iedereen weg. Ik vind dat ze van social deal moeten verwijderd worden!

3. Hallo Mandy,

Ik geef je volledig gelijk zo'n mensen verdienen het niet om via sociale deal klanten bij te kunnen winnen.

Ik vind als het eten niet naar wens is en je als klant hier over opmerkingen maakt dat je als baas nog altijd beleefd moet blijven.

ik heb tegen hem ook gezegd,"jij moet leven van je klanten ik niet van u".

Allé vooruit ben blij voor u dat je een goede andere gelegenheid gevonden heeft.

Wij hebben voor het ogenblik er een flinke tegengoesting van gekregen