in Winschoten

Restaurant De Tellerlikker--Gezellig, Sfeervol en Betaalbaar

1. klazien weinans

Met Kerst voor het eerst bij de Tellerlikker geweest.

Wij vonden het geen succes, de rauwkost die geserveerd werd was heel erg zuur, veel te veel azijn. Ook het slaatje was erg droog en waterig. Het vlees was wel redelijk, we hebben gegrild. Ook vonden we de soep vooraf prijzig: 6,00 euro voor een kopje soep.

Toen we naderhand onze rekening bekeken kwam er over een bedrag van 109,20 nog 29,05 btw hoog en laag tarief overheen.

Alles bij elkaar kunnen we niet lovend zijn over dit bezoek.

1. Geachte Fam Weinans, als eigenaar van de Tellerlikker wilde ik toch even reageren op de recensie die U geplaatst heeft eetnu

Allereerst word er niets extra's berekend over het bedrag van 109,20 , dit is het bedrag zonder btw en zoals U misschien bekend is wil vadertje staat ook zijn deel van wat restaurateurs verkopen en verplicht ons dus deze bedragen te vermelden op de rekening, als U de bedragen achter de gerechten optelt zult U zien dat het eindbedrag klopt

Verder, over smaken ga ik natuurlijk niet in discussie, te zuur of te zoete dressing, dit is ieder zijn smaak, maar de uitspraak van onze huzarensalade vind ik toch een beetje een vreemde uitspraak, te droog en te waterig, wat is het nu

Wij als eigenaren kunnen ons moeilijk verdedigen op deze site dus daarom zeg ik gewoon mijn mening
    U ben met 4 personen geweest, heeft voorgerecht, gril arrangement met alles erop en eraan genomen, dessert voor 2 en 2 koffie , daarbij ieder 3 consumpties gedronken, totaal betaald 138,25 gedeeld door 4 is 34,55 per persoon all in op 2e kerstdag

Heeft ter plekke niets gezegt, hoe makkelijk is het dan om zulke recensies te plaatsen, dit spijt me dan altijd, liever los ik onduidelijkheden ter plekke op met onze gasten

Herman Bouma, eigenaar van De Tellerlikker