De Tellerlikker in Winschoten

Restaurant De Tellerlikker--Gezellig, Sfeervol en Betaalbaar

Parkeergelegenheid voor de deur

5 minuten vanaf het busstation en treinstation winschoten in het centrum van winschoten

Uitzonderingen

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Welkom op onze eetnu.nl site van Restaurant De‘’Tellerlikker’’in Winschoten

Beschrijving
Wij staan garant voor vakmanschap, gezelligheid en gastvrijheid om zo U een plezierige tijd in onze zaak te waarborgen. Al onze gerechten op de kaart worden in onze eigen keuken bereid met uitsluitend verse ingrediënten.

Op de kaart vindt U een uitgebreide samenstelling van verse broodjes en kleine gerechten als ook de grote restaurantkaart om uit te kiezen. Dus zowel voor de kleine als grote honger is er genoeg keus.

Iedere maand bieden wij jullie een superaanbieding aan ,zoals nu voor de maand Oktober :
HEERLIJKE SAPPIGE SCHNITZEL MET CHAMPIGNONS, UIEN,PREI EN ROOM MET OUDE KAAS.

MET GEBAKKEN AARDAPPELEN of BISTROFRIETJES EN VERSE GROENTEN EN SALADE VOOR MAAR €15,00

Natuurlijk is er ook een kleine maar gezellige bar waar het onder het genot van een heerlijk tappilsje of glas wijn met gezellige muziek een paar uurtjes goed vertoeven is.

In ons restaurant kunt u heerlijk dineren met uw partner, zakenrelatie of gezelschappen, kom gerust een kijkje nemen en vraag naar de mogelijkheden of vraag naar de menukaart. Wij staan voor al Uw vragen natuurlijk altijd klaar om er een geslaagde dag/avond van te maken.

Ook op gebied van catering zijn er vele mogelijkheden, van eenvoudige hapjes voor bv. recepties tot koude buffetten voor kleine of grotere groepen.

• Buffet: € 12,50

1405681977 94
1419143749 93
1481965350 72
1484208979 74

1. Een heerlijke, gezellige avond gehad.
    Het eten was erg lekker en de bediening zeer vriendelijke.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

2. Vriendelijke en vlotte bediening zonder opdringerig te zijn.
    Eten was lekker en voldoende.
    We komen zeker weer.

3. Erik de Groot

Erg lekker gegeten. En de prijs was ook prima. Lekkere gebakken aardappeltjes met spekjes bij het hoofdgerecht in plaats van de standaard patat. En altijd leuk als de kok nog even langskomt om te vragen of alles naar wens was…

4. Esther koolhof

We hebben wederom heerlijk gegeten. Gezellig met oud collega's, goeie bediening en aardig personeel. We komen zeker een keer terug…

5. Dit was de 2de keer dat we daar waren, gewoon om de sfeer en de goede bediening, het eten is geweldig, we hadden groninger mostersoep, geserveerd met brood en kruidenboter. Daarna het maandmenu, in 1 woord, GEWELDIG. We komen hier zeker weer.

6. We hebben op 12 november j.l. een gezellige avond gehad. Culinair, sfeer en service waren perfect.

7. pia oosterhuis

Ook nu was alles weer prima.
    We gaan met veel plezier naar de Tellerlikker om met vrienden lekker bij te kletsen onder het genot van een lekker hapje en drankje.

Tot een volgende keer!

8. fam. Edens

Wij hebben heerlijk gegeten. Onze speciale aanrader: de uiensoep, super!! En van de vegetarische gerechten was het flensje boven verwachting.

9. Bé en Marga Grave

Zaterdagavond 14 okt. Samen met nog 6 vrienden wezen eten in de tellerlikker. Wij kunnen dit iedereen aanraden. Bediening vlot/leuk/aardig. Leuke sfeer, lekker knussig. Eten fantastisch en ruim voldoende. Heel attent dat de kok zelf ook even langs kwam om te vragen of alles naar wens was. Prijs kwaliteit verhouding ruim voldoende. Kortom een echte aanrader. Wij komen tenminste zeker nog vaker een keer langs.

10. Marianne F

Heerlijk gegeten..super!

11. Na 2 maal er gegeten te hebben hebben we het maandmenu gehad, het was voortreffelijk, snelle en vriendelijke bediening.
    Het eten was snel op tafel, en de bediening was klasse.
    De maand menu's zijn echt buik vullend.
    Het afrekenen is op allerlei manieren aanwezig.
    De gehele staf is klant vriendelijk, voor ons een grote aanbeveling die je niet mag missen er eens heen te gaan.

12. Ontzettend lekker gegeten.
    Alleen was onze reservering via eet.nu niet bij hun geboekt. Fout in het systeem? Maar we mochten wel blijven. Vriendelijke bediening.
    We gaan er zeker nog een keer naar toe.

13. Dries Siemens

Wat een geweldig gezellig restaurant. Uitstekende en zeer vriendelijke bediening. De prijs/kwaliteit is van hoog niveau.
    Ik heb hier de beste mosterdsoep tot nu toe gegeten. Overige gerechten van zeer goede kwaliteit en perfect op smaak. Wij komen hier zeker weer.

14. Marieke

Zeer geslaagde avond, wij hebben voor het grillen gekozen. Een overvloed aan vlees, salades, sausjes en brood. Wij hadden er nog friet bij besteld. Kwaliteit van het vlees was zeer goed. Voor herhaling vatbaar. Personeel zeer vriendelijk en kwamen met regelmaat even checken hoe het ging.

15. Heerlijk eten ,vooral de gebakken aardappels die zijn zelfs een 10+ .
    Ik eet bij dit restaurant altijd mijn bordje leeg en dat voor een mietje als ik, betreft eten .
    Herman bedankt.

16. Prettige sfeer en de kwaliteit van het eten was uitstekend en de bediening erg goed. Een plek om terug te komen.

17. kc van der pluijm

Heel erg lekker gegeten voor een mooie prijs, was echt super.

18. 3 kleine stukjes varken haas door en door gaar. Gebakken aardappelen uit de frituur. Ik kom er nooit weer. Deze zaak heeft geen lang bestaan. En de groeten waren afgeteeld.

19. Niet echt tevreden over dit restaurant. Duurde een half uur voordat ons drinken eindelijk werd gebracht.
    Daarnaast werd er in de keuken gerookt! Dit kan echt niet!

20. C Bakkenes

Zeer goed. Fijne bediening en zeer goed eten. Voor nog geen €50,00 varkenshaas, wijn, royaal nagerecht. Buikje vol😆

Klasse.

21. Bij binnenkomst rook je de sigarettenlucht direct.
    Degene die ons bediende was meer afwezig dan aanwezig. Misschien omdat we de enige in het restaurant waren? Verder smaakte de koffie met het gebakje wel, maar wij gaan er niet meer heen.

22. Héérlijk gegeten. Gewoon ouderwets goed eten voor een goede prijs. Uitstraling niets mis mee en het eten perfect, goede kok dus! Goede ontvangst, leuk praatje enz, zo het een dorpsrestaurant betaamt!! Ga zo door!!!

23. Nou dat was écht lekker bij de Tellerlikker vanavond jongens! Heerlijke verse wintergroente, witlof uit de oven, gecarameliseerde wortel, haricots verts en het vlees, echt goed klaargemaakt. Mijn entrecote mooi rood zoals ik gevraagd had, de mixed grill van mijn partner echt mooi gegrilld, we hebben gesmuld. Mooi ingericht tentje, sfeervol en rustig, met hier en daar een wild olieverfschilderij waarvan ik dacht dat het de rokken van Spaanse danseressen kon voorstellen, maar misschien ook wel vlammen. Fijne (Blues!)muziek uit de speakers, aanwezig maar zeker niet storend. Fijne attente bediening. Prijs kwaliteit; prima in orde! Met dank... Rob en Lydia uit Ditzum.

24. F.Kruizinga

Wij hadden een 10% korting kaartje en wij kregen bij de betaling te horen dat deze niet geldt op feestdagen, staat op de website. Nou hadden wij de webside uiteraard niet bij ons en de chef weigerde uit de keuken te komen om iets uit te leggen.

Ik geloof niet dat wij daar weer komen.

25. Heerlijk gegeten en veel waar voor je geld. Ruim voldoende op het bord en daarbij ook nog verschillende gerechten ernaast. Heerlijk warm, knapperig, vers en de smaak was voortreffelijk. Een aanrader.

26. J.K.Buist

Uitstekende vlotte bediening, een gezellige knusse super eetgelegenheid. Een aanrader!

28. Vanavond gegeten 3 jan, eten was goed. Bediening een beetje chaotisch maar al met al een gezellige avond.

29. Anita Steen - Berends

Wij hebben genoten van de gastvrijheid. Het eten was heerlijk en ruim voldoende, het personeel super attend en komt meermaals langs om te vragen of alles naar voldoening is. Je voelt je er op je gemak. De chef kok kwam persoonlijk vragen of het eten goed smaakte. En het belangrijkste vond ik de prijs erbij. Hier kun je vaker naartoe om te gaan eten, hier is het nog betaalbaar.

30. Sebastiaan

Lekker gegeten met z'n tweetjes, grill op tafel en zelf bakken maar. Er was genoeg eten en het smaakte goed.

31. klazien weinans

Met Kerst voor het eerst bij de Tellerlikker geweest.

Wij vonden het geen succes, de rauwkost die geserveerd werd was heel erg zuur, veel te veel azijn. Ook het slaatje was erg droog en waterig. Het vlees was wel redelijk, we hebben gegrild. Ook vonden we de soep vooraf prijzig: 6,00 euro voor een kopje soep.

Toen we naderhand onze rekening bekeken kwam er over een bedrag van 109,20 nog 29,05 btw hoog en laag tarief overheen.

Alles bij elkaar kunnen we niet lovend zijn over dit bezoek.

32. Hoewel ik het nogal koel vond ogen, was de service top. We hadden a la carte besteld en het smaakte heerlijk. Mijn vriend was in twijfel of hij forel of zalm bestellen wilde, hij koos voor forel en kreeg zalm (Die zo goed bereid was en zo lekker smaakte dat het helemaal niet erg was). Waarschijnlijk hadden ze hem horen twijfelen toen ze ons drinken kwamen brengen. Overigens heerlijke wijn.

We komen graag weer om ditmaal de forel te proeven! Super avond, we zijn aangenaam verrast. We komen zeker weer!

33. Familie Swarts

Wij komen hier regelmatig met onze thuishulpen eten. Het eten is uitstekend, zeer vriendelijk personeel en de sfeer is heel goed. Wij willen de kok en het personeel bedanken voor de goede zorg en het eten het is zeker voor herhaling vatbaar.

34. Anneke van den Brink

Warm onthaal, heel gezellig. Hebben met 4 personen gegeten.

Het eten was helemaal super. Echt heerlijk. Alles lekker vers en met veel liefde gekookt en verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. De kok kwam zelf informeren of alles naar wens was. Het was of we gezellig bij vrienden op bezoek waren.

Echt een aanrader!! Heel hartelijk dank voor de zeer geslaagde avond.

35. Wuyts Ludo

Wij waren hier 3 dagen op vakantie in Groningen en hebben in dit restaurant 2 x heerlijk gegeten, 1 x grillend en de tweede maal diverse gerechten met 4 personen. Alles was tiptop, lekker, zeer voldaan, ik zou zeggen aan de toeristen; loop deze zaak niet voorbij en ga heerlijk genieten!!

36. Tilly Esko

Woensdag 02-04-2014 samen met mijn kleindochter (16 jaar) gegeten bij de Tellerlikker.
    Niks als lof over het eten, de verzorging, en niet in de laatste plaats de eigenaars. We hebben dan ook met plezier een paar uurtjes bij de Tellerlikker door gebracht.
    En dit is zeker voor herhaling vatbaar. Dus bedankt mensen.