Op dit adres zit nu: En-Joi

1. Deze wok is erg achteruit gegaan. Oude door scholieren ingekraste tafels, vieze toiletten, en eten dat niet werd aangevuld. Bovendien zat er behalve onze groep (en de spelende kinderen van de eigenaar ) helemaal niemand!!

We waren al een tijdje niet bij deze wok geweest. De laatste keren zijn we naar een wok in Zwolle geweest. Daarmee vergeleken is deze wok nog geen 1 ster waard.

Het eten werd niet aangevuld. En stond niet op de juiste plaats. Volgens het bordje hebben we vegetarische bami opgeschept: we hadden er heel erg veel stukken vlees in zitten!!

We waren de laatsten die vertrokken en het eten stond in witte bakjes al klaar voor de volgende dag.

Fruit als nagerecht is geen aanrader. De perziken waren groen en de ananas was smakeloos.

Personeel was alleen aanwezig en vriendelijk tijdens het betalen. De lichten gingen al uit en het eten was al weg terwijl wij er nog een half uur te gaan hadden.

1,1