Wok van Hattem in Hattem

Ruime gratis parkeergelegenheid. Ook geschikt voor bussen.

Buslijn 90 vanuit Zwolle of Apeldoorn. Halte Hattem-Zuid.

Bezorgrestaurants in de buurt van Wok van Hattem

1320549474 85
1386152076 86
1421935314 60

1. De haas

Eten is steen koud een half uur wachten op je eten en dan staat het nog steeds op de tafel dus we zijn met 3 personen weg gegaan zonder te betalen krijg je te horen dat we niet meer welkom zijn terwijl de eigenaar naar een oplossing moet zoeken stuurt ze ons weg dus ja ons zien ze nooit meer terug en zal ook tegen iedereen vertellen dat het een vieze smakeloze tent is ik zeg sluiten die tent

2. Kom hier met enige regelmaat en ben erg tevreden. Altijd vriendelijk te woord gestaan, gemoedelijke sfeer. Veel keus in eten. De kinderen gaan het liefst naar deze wok! Het enige minpuntje vind ik dat rokers bij de in- en uitgang staan.

3. h van hulst

Zeer goede wok. Heb meerdere geprobeerd, kom hier altijd weer terug.

4. Ondanks nogal wisselende reacties hier een bezoek gebracht.

Onze ervaring: Prima. Heerlijk gegeten, aardige koks. Ruime keuze en van prima kwaliteit.

We zijn exact twee uur gebleven en dit gaf dan ook geen problemen. Jongste drie kinderen tot en met zes jaar gratis als je voor half zes komt mooie deal.

Met z'n zessen gegeten voor slechts iets meer dan zestig euro!

Verbeterpuntje: De bediening liep niet over van sprankelendheid maar was verder helemaal prima.
    Toiletten keurig schoon maar wel wat kapotte tegeltjes.

5. In korte tijd 2 keer achter elkaar gegeten. Wat opvalt is de weinig sfeervolle ruimte. Het is groot en lawaaierig. De laatste keer was het eten goed, maar liep er erg veel familie van de eigenaar rond... dit vonden wij erg storend. De afsluiting na 2 uur eten was bizar!!! De mannen besloten nog wat geld in de gokkast te gooien. Vrouw van de eigenaar stond hierbij achter de bar, zei verder niks. Komt ineens de eigenaar aanvliegen en ging als een dolle stier te keer tegen zijn vrouw en ons... Volgens hem stonden er nog punten op 1 van de kasten van iemand die daar de dag ervoor op had gespeeld (?!?) en mochten we daar dus niet aankomen! En ja dat was natuurlijk volledig onze schuld...(had dan een briefje erop geplakt met buiten gebruik). Maar hé, als je een gokkast wilt reserveren zou ik hier zeker weten heen gaan. Ons zien ze er niet weer terug, zo'n klant onvriendelijke eigenaar zorgt voor een bittere nasmaak na een etentje...

6. Van te voren aangegeven dat ik glutenvrij moet eten. Er zou worden uitgelegd wat ik wel en niet kon eten. Toen we aankwamen werd er aan mij gevraagd of ik bloem mocht eten of aardappel. Het is toch niet van deze tijd dat een restauranthouder geen idee heeft wat gluten is. Nou dat tot daar aan toe. Ik kon bij het wokken geen saus eten, alleen vlees en groente. Omdat we met een groep waren ben ik zelf maar even naar de AH gereden om zelf saus te halen. Daar heb ik de restauranthouder mee geconfronteerd, zijn reactie was. "Oké, ja eigenlijk is dat niet de bedoeling". Wel heb ik die saus aan de kok gegeven en laten gebruiken. Bij het afrekenen vroeg hij of alles naar wens was. Uiteraard zei ik van niet, gezien er geen goede mogelijkheid was voor glutenvrij. Zijn reactie: ja dat is bij alle restaurants lastig, daar kunnen wij geen rekening mee houden. Hierom ga ik hier nooit meer naar toe.

7. Rano 19 punten

Ik heb erg genoten van mijn restaurantbezoek bij de Wok van Hattem. De werknemer was erg vriendelijk en zorgde voor een aangename sfeer. Het eten was goed in verhouding met de prijs.

8. Wij wokken regelmatig maar dit was veruit de slechtste wok ooit. Jammer.. Hadden ons er veel van voorgesteld. Vlees droog, krappe ruimte waar het eten staat enz. Personeel was wel vriendelijk.

9. Met tweede Pasen uit eten geweest en ook al was het erg druk, eten en drinken werden netjes bijgevuld!

10. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel, kwaliteit heel goed

11. Met tweede kerstdag heerlijk gegeten met mijn familie. De sfeer was erg gezellig en het warme en koude buffet werden op tijd bijgevuld. Ook het personeel deed hun best om ons van dienst te zijn. Volgende week komen we zeker weer langs voor een gezellig avondje.

12. Erg gastvrij en gezellige mensen. Personeel met een glimlach en genoeg keuze voor jong en oud. Makkelijk eten halen bij het buffet, of iets laten grillen bij de chef's.

Leuke sfeer en een goede prijs voor wat ze je bieden.

Kortom: gastvrijheid, gezelligheid en goed eten.

13. Super vriendelijk personeel, veel keus qua eten en drinken, goede sfeer. Echt een aanrader!

14. 1 keer en nooit weer. Erg kattig personeel, weinig keus groenten vergeleken met andere wok restaurants uit de buurt. En ook is de tappanyaki droog. Ook erg vervelend dat de kinderen van de eigenaar rond spelen. Erg krappe zitplaatsen. Voortaan weer naar Zwolle waar het altijd perfect voor elkaar is.

15. Deze wok is erg achteruit gegaan. Oude door scholieren ingekraste tafels, vieze toiletten, en eten dat niet werd aangevuld. Bovendien zat er behalve onze groep (en de spelende kinderen van de eigenaar ) helemaal niemand!!

We waren al een tijdje niet bij deze wok geweest. De laatste keren zijn we naar een wok in Zwolle geweest. Daarmee vergeleken is deze wok nog geen 1 ster waard.

Het eten werd niet aangevuld. En stond niet op de juiste plaats. Volgens het bordje hebben we vegetarische bami opgeschept: we hadden er heel erg veel stukken vlees in zitten!!

We waren de laatsten die vertrokken en het eten stond in witte bakjes al klaar voor de volgende dag.

Fruit als nagerecht is geen aanrader. De perziken waren groen en de ananas was smakeloos.

Personeel was alleen aanwezig en vriendelijk tijdens het betalen. De lichten gingen al uit en het eten was al weg terwijl wij er nog een half uur te gaan hadden.

1,1
  16. Ik heb meerdere malen hier gegeten en het is veruit één van de meest uitgebreide buffetten die ik gezien heb in een wok restaurant. Veel variatie, en elke keer wat nieuws, ook veel saus keuze. Vriendelijk personeel, goede service en een gezellig sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

17. Afgelopen weekend voor de tweede keer geweest. Heerlijk eten en een gezellige sfeer. Veel variatie en genoeg op voorraad. Vriendelijke en leuke bediening. Wij komen hier zeker vaker.

18. De lekkerste. Vooral de huisgerookte hele zalm is lekker. De sauzen zijn ook erg lekker. Heel erg uitgebreid.

19. Vreet schuur, erg ongezellig. Geen begrip voor het niet goed voelen van een van de personen, het hele bedrag laten betalen voor een half uur binnen zijn.

20. Afgelopen zaterdag hier voor de aller eerste keer gegeten met de familie 9 mensen om dat ik 30 werd.. Erg jammer dat het zo tegen viel. We moesten door een andere deur naar binnen waar je af kon halen iedereen bleef maar in het pad staan.
    Bij binnenkomst niks geen gezelligheid, eten was steeds op bij het wokken kon je geen vlees pakken iedereen stond ervoor patat was zacht en ook steeds op.
    Erg jammer dat mijn verjaardag helaas een minder einde had.. volgende x gewoon weer naar Epe waar het altijd goed is.

21. Afgelopen weekend hier voor het eerst gegeten. Het was even schrikken bij binnenkomst: restaurant zat al stampvol en het was nog maar 17:15.
    Het, zeer jonge, personeel sprak ons aan met "je"; niet prettig. Ook had dit meisje een kapsel wat ik er niet fris uit vond zien; het haar hing bij wijze van spreken in de soep. Ook liepen de meiden erbij op afgetrapte sneakers. Desondanks waren ze wel vriendelijk en vlot. Het interieur vond ik matig; veel afgebladderde verf bijvoorbeeld. Keuze is uitgebreid en alles ziet er lekker uit. Met z'n allen dan ook goed gegeten en van alles wat geproefd. Prijs / kwaliteit verhouding is goed.
    Als je je instelt op een drukke avond waarbij iedereen door elkaar loopt; kleine kinderen vs jonge lui die het onbeperkt drinken letterlijk nemen, dan kun je een prima tijd hebben bij de wok van Hattem.

22. Goed wok restaurant, meerdere keren geweest. Ideaal all-in concept. Zeer vriendelijke bediening.

23. Na de recensies hieronder gelezen te hebben zijn we gisteren hier wezen wokken. 'T was heerlijk, goede ontvangst, personeel erg aardig. Alles ziet er netjes verzorgd uit. Zelf aan de kinderen wordt gedacht (slushpuppy, chocolade fontein), heerlijk!!!

24. Geraldine

We zijn een aantal keren geweest. Het is een feestje om te zien hoe heerlijk het buffet eruit ziet. Er is veel keus en er zijn ook telkens weer nieuwe dingen om te proberen. We vinden dat het personeel gastvrij en vriendelijk is en met kinderen erbij is het heel goed om te doen.

25. Laatst lekker gegeten en genoten van sfeer! mijn complimenten voor de gastvrijheid en de nette bediening. Hier komen wij zeker vaker eten.

26. WIj hebben hier gisteren met onze twee kinderen gegeten. Het is er erg gezellig, het eten is goed van smaak en het eten uit de wok, grill of plaat is erg lekker klaar gemaakt. De bediening is gastvrij en heel vriendelijk.
    Wij vinden dit het beste wokrestaurant in de omgeving.

27. Erwin 167 punten

Een degelijk wok restaurant die voldoet aan de verwachtingen, geen speciaal voedsel maar alles degelijk. All in arrangement met onbeperkt drinken is wel goed voor elkaar doordat de klant zelf zijn drinken kan inschenken zonder hierbij afhankelijk te zijn van de bediening.

28. Meerdere keren hier onbeperkt gewokt.
    Goed eten en aardig personeel.
    Komen daar zeker nog eens.

29. Sjoerd Hidma

30. Top restaurant, goed eten voor een lage prijs. In april vorig jaar heb ik daar een feestavond gegeven met fam. en vrienden. Live muziek erbij en we hebben met ruim 70 pers. een goed gevulde avond gehad. Gezien wat er geboden is was de prijs redelijk. Verder komen we daar regelmatig met vrienden en fam. en deze spreken dan ook van een geweldig restaurant. En die komen daar dan ook weer met fam. en vrienden. Verder willen we Coen en zijn fam. veel klanten toe wensen.

31. Fred Hokkelman

32. Goed en gezellig eten.

Ga er graag naar toe.

Veel keuzes, de gerechten die je kunt pakken zien er erg lekker uit.

Wokken en grillen is ook bijzonder lekker.

Vriendelijk personeel, dus ben zeer tevreden.

33. Paar keer geweest en elke keer erg druk. Veel luidruchtige groepen bierdrinkers, daardoor minder geschikt voor gezinnen. Eten en aanbod is verder prima. Bediening doet erg haar best als ze niet lastiggevallen worden.

34. Met een groep wezen eten. Erg leuk en gezellig. Vriendelijk personeel. Gerechten worden snel klaargemaakt. Buffet is ook lekker.

35. Prima plek voor gezinnen! Vers en snel klaargemaakt met een glimlach!