Op dit adres zit nu: Yasumi

1. Afgelopen zaterdag ben ik uitgenodigd door een vriend om hier met hem te eten.

Het restaurant zit in het centrum en is groot. Er zitten veel jongeren en de sfeer heeft wat van een vreetschuur. Je zit weliswaar allemaal dicht op elkaar, maar op de plek waar wij zaten was het nog wel acceptabel. En dat geldt ook voor de herrie, ondanks dat de zaak helemaal vol zat. Je moest wat harder praten, maar je kon elkaar nog wel verstaan.

Voor 24.50 per persoon kon je onbeperkt bestellen uit de vele kleine gerechtjes op de kaart. En er is ontzettend veel keus. Op een formulier met fotootjes streep je per persoon 5 gerechten aan. En dan wordt je kaart opgehaald en even later krijg je de gerechtjes op tafel en de kaart weer terug, die je daarna weer opnieuw kan invullen. Dat systeem werkt uitstekend.

De bediening is vlot. De kaart wordt snel opgehaald en de bestelling ook niet veel later bezorgd. En het eten zelf is allemaal prima. Met name het gegrilde vlees vond ik allemaal erg lekker.

Enig echt minpuntje was het toilet. Ik liep nu al met plakkende schoenen weer naar buiten en het was nog maar het begin van de avond. Daardoor vroeg ik mij af of de wc sowieso die dag wel was schoongemaakt. Maar het heeft mijn eetplezier in ieder geval niet bedorven.

6,5