1. Lia van Otterdijk

Vanavond heerlijk gegeten bij Grieks Restaurant Nikos in Mierlo.

Een mooi, sfeervol kleinschalig restaurant, met een voortreffelijke keuken, en erg aardig personeel, die je graag uitleg geven over wat je op je bord hebt. Wij hadden een schotel met allemaal kleine porties, zodat je veel Griekse gerechten kunt proeven.

Een echte aanrader dit restaurant voor een gezellig avondje uit.

Vorige recensies van Lia van Otterdijk

• Erik en Lia van Otterdijk

Zondagavond 28 april hadden we gereserveerd voor het buffet, jammer genoeg ging dat niet door omdat er te weinig aanmeldingen waren. Even een teleurstelling... Maar toen verscheen de eigenaresse aan onze tafel, met een welgemeend excuus, ze bood ons een heel goed alternatief aan. We werden verwend met heerlijke warme en koude Griekse tapas, wat heel mooi werd opgediend en onze tongen streelden! De eigenaresse kwam tussentijds zelf even checken of alles naar wens was, en bood ons nadien nog koffie aan. We hebben een hele fijne avond gehad, in een sfeervolle Griekse taverne.
    Een echte aanrader voor wie lekker Grieks wil eten.