Taverna Nikos is een traditioneel Grieks restaurant. Bij ons waant u zich even in het warme Griekenland, met heerlijke Griekse gerechten op onze menukaart. Om het plaatje af te maken kunt u met ons op speciaal georganiseerde avonden genieten van Live Muziek die u een gezellige avond garanderen.

Daarnaast bieden wij u een kijkje in de Griekse keuken: actief en gezellig maakt u in groepsverband kennis met de Griekse specialiteiten tijdens ons Grieks Kook Event, waarbij u wellicht ook nog wat inspiratie op doet voor uzelf. U kunt zich via onze website aanmelden.

4. Betalen pin Visa Master Card

1391929978 88
1445741995 89
1459195000 89

1. Roos Snijders vd Eijnden

Wij hebben zondagavond, enorm genoten en heerlijk gegeten.
    Heel vriendelijk personeel en goed service.

2. Het was heel gezellig en het eten was heerlijk.

3. fam.koreman

Laatst weer heerlijk gegeten. Komen er gemiddeld 1 keer per jaar, al heel lang en is nog steeds uitstekend eten en gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Nikos kan trots zijn.

4. Een knus restaurant. Niet een traditionele Griekse uitstalling. Het is wit en licht binnen. Niet echt een sfeer. Voelt kaal.

De serveersters zijn naar mijn mening onervaren. Laten een bierfles vallen. (Niet stevig in het vasthouden van het dienblad).
    Ze nemen de bestelling op en thats iT.
    De eigenaresse daarin tegen kwam wel een praatje maken. Dat is top!

Ze hebben een salade bar maar een echte saladebar vind ik het niet. Er staan bakken zelfgemaakte salade. Daar Kun je uit kiezen.
    Het eten smaakt prima maar verwacht er niet te veel van. De kipfilet is lekker ook de overige gerechten zijn mild gekruid.

Voor wat betreft de prijs kwaliteit. Je krijgt te weinig voor wat je er voor betaald.

Als tip: het sanitair is sterk verouderd die kan wel een opknapbeurt gebruiken.
    Ik zou iets doen aan de sfeer.

5. M. Koppelmans

Allerbeste Nikos,

We hebben enorm genoten van het Griekse proeven. Alle vooroordelen naar Grieks eten zijn overboord. Finesse, smaak, ingrediënten, presentatie, bediening… Klopt helemaal en allemaal. Heerlijk eten en erg gezellig. Dank, dank, dank. We hebben genoten en gesnoept van Griekse lekkernijen!

Groetjes,

Theanel & Marco Koppelmans.
    Nuenen.

6. Zeer kleine porties, erg duur, smaakt wel ok.
    Maar voor de grote eter moet je geen afhaalmenu nemen.
    Ik zou zeggen grotere porties maken, en niet te gierig!

7. Er is een uitgebreide keuze aan gerechten. De gerechten die wij hebben gegeten smaakten heerlijk.
    Wij gaan hier zeker terug. Een van de beste, zo niet het beste, Griekse restaurants in de omgeving.

Bij mooi weer kun je heerlijk op het mooie terras genieten en ook binnen is het gezellig ingericht.
    Vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

8. Marleen

Super lekker gegeten. De bediening heel netjes en je waant je echt even op een Grieks terras. Echt een aanrader.

9. Erg goede en gezellige eetgelegenheid. Ook aan de kinderen wordt goed gedacht. Vriendelijke bediening.

10. Om een betere indruk te krijgen van de sfeer moeten we nog een keer terug.
    Er was nl. een zeer luidruchtig gezelschap, het personeel kon hier uiteraard niks aan doen, maar het eten was lekker genoeg om een keer terug te gaan.

11. J spoor

Gezellig en goed restaurant en leuke bediening !!! Zeker voor herhaling vatbaar !!

12. Mus 78 punten

Een gezellig en mooi ingericht restaurant. Lekker gegeten. Wel irritant dat ze heel vaak kwamen vragen of we nog wat wilden drinken en dat het er dik bovenop lag dat de serveerster een fooi wilde.

13. Het was helemaal vol en we hadden niet gereserveerd. Toch werd er een tafel neergezet voor ons, zeer vriendelijke bediening.

Het eten vond ik minder smakelijk. Prijs goedkoop, ik had een actie gyros schotel, maar het was niet warm en van alles door elkaar, zwarte stukjes en grote lappen vreemde gyros. Mijn man met de duurdere schotel was tevreden.

14. Dalilah en Johan

Zeer smaakvol gegeten, sfeervol en gastvrij. Hier rij je graag voor om

15. T.martens

Ontzettend vriendelijk personeel!! Rustig gegeten, zelfs de vraag gehad wanneer ze het hoofdgerecht in de keuken moesten doorgeven! Erg lekker, goede porties en zeker niet duur!! We komen zeker terug! (De leen blouse kom ik zeker terug brengen!😉)

16. Fam.Joosten

Wij hebben genoten bij taverne Nikos, de lokatie is erg knus. De bediening zeer vriendelijk, het eten lekker en omdat het 25 jarig jubileum wordt gevierd, was de prijs een meevaller.

17. Goed gegeten en fijne bediening en de sfeer was gezellig.

18. Heel lekker gegeten, goede kwaliteit. Saladebar te eenvoudig van opzet, te weinig keuze. Bediening zeer vriendelijk, we moesten echter tussen de gerechten net te lang wachten. Geduld om een drankje bij te bestellen was nodig.

19. Simpele maaltijd. Simpel etablissement. Niet heel smaakvol, saladebar vrij leeg. Viel beetje tegen.

20. peterenlenie@onsnet.nu

Gezellige sfeer en overheerlijk gegeten. Leuk personeel en ook de eigenares is gezellig en onderhoudend. Komen zeker nog terug.

21. Erik Muller

Wij hebben hier met kerst gegeten en is ons ook goed bevallen, (vast klant) enkel was het wel erg koud deze keer, ons eerder nooit opgevallen. Kerstmenu zat goed in elkaar en ook het eten van mijn vrouw kwam keurig gelijk terwijl die gewoon van de kaart had gekozen.

22. EEN WOORD KLASSE .
    AANRADER VOOR IEDEREEN .

23. Wiro van Vilsteren

Lekker gegeten en heel leuk en adequaat personeel.

24. Leon Hamers

Heerlijke gerechten in een verrassend proeverijmenu (3 voor, 3 hoofd, 1 dessert), veel meer kookkunst dan je van een Grieks restaurant zou verwachten en voor een zeer acceptabele prijs. Het was een beetje rustig op deze doordeweekse en regenachtige dag, maar de tafels hebben ieder een eigen wat besloten plekje waardoor je toch gezellig zit.

25. johan en Dalilah

Leuke restaurant met betrokken personeel. Erg goede Griekse keuken met heerlijke saladebar.

26. Erg lekker gegeten en fijne bediening. We komen zeker nog terug.

27. Erg gezellig restaurant, zeer vriendelijke mensen. Het eten is voortreffelijk. Mijn toetje was perfect en de koffie smaakte ook heerlijk. Dankjewel voor de fijne avond en zeker tot een volgende keer.

Groetjes,
    Melissa

28. Eten was erg lekker en voor een redelijke prijs. Gaan zeker een keer terug.

29. Een super gezellig restaurant, zeer zeker de reistijd waard.

30. Ik kwam vrijdag om 20:50 uur langs om te eten was de keuken al gesloten.

31. Bas en karien

Op aanraden van serveerster iets heel anders gegeten, was verrukkelijk!! Bedankt voor de tip

32. Een avondje heerlijk zonder de kinderen genoten van de proeverij. Een zeer betaalbare rondgang door de Griekse keuken die bestaat uit 3 gangen voorgerecht waarbij een heerlijk klein warm voorgerecht afgewisseld werd door een soep en lekkere salade. Waarna het hoofdgerecht ook weer uit 3 gangen bestaat waarbij een oven gerechtje wordt afgewisseld door een minder bekend stoofpotje om vervolgens af te sluiten met het bekende gegrild vlees.
    En om de 7 gangen af te sluiten een heerlijk dessert. Laat je verwennen door het heerlijke eten en de zeer vriendelijke en vrolijke bediening met tijd en aandacht voor de gasten.

Ook de gastvrouw komt nog even gezellig een praatje maken aan tafel.
    Het was voor ons een heerlijk avondje dineren in een fijne sfeer.
    Bij warm weer ook nog een gezellig terras waar je kan eten.

De aankleding ziet er misschien een beetje oubollig uit, maar het eten en het personeel doen dat verbleken.

33. Marion Vos

Ongelooflijk gegeten bij Nikos. Grieks eten van hoogste niveau. Gezellig op terras in de zon. Aan te bevelen voor iedereen.

34. Erg leuk en gezellig ingericht restaurant. Het was mooi weer dus heerlijk op het terras gegeten. Vlotte bediening en zelfs een glaasje ouzo van het huis. Vriendelijk personeel en het restaurant straalt gemoedelijkheid uit, echt zoals het hoort in het prachtige Mierlo.

Het eten was heerlijk en ook van het dessert hebben we genoten. Voor de prijs hoef je het niet te laten want duur is het niet. Komen we weer eens in de buurt, want we zijn hier met vakantie dan gaan we zeker nog eens.

Aanrader!

35. Wederom goed en lekker gegeten. Kaart is prima en keuze genoeg. Inderdaad een goede prijs/kwaliteit verhouding.

36. Waterschoot

Gisteren twee picelia gehaald. Kreeg voor 27 euro een schaal waar heel veel groene pepers op lagen en heel veel zwarte olijven. Per persoon een mossel, een heel klein gehaktballetje, een inktvis ringetje, per persoon nog een ander balletje en twee kleine gevulde broodjes van bladerdeeg, wat salades uit een potje, sla en een half stokbrood.
    Heel erg slecht en niet aan te raden. Ik vraag me af of er een andere eigenaar in deze zaak zit. Ik heb er vaker iets gehaald, ook picelia, nooit echt klachten gehad.

1,7
  37. R.M. Hartwig

Wij hebben genoten van onze "tientjes" avond bij Nikos. Het eten was heerlijk, ik had een sousouki schotel en mijn partner de gegrilde zalm, beide voor een tientje p.p. Ik gebruik persoonlijk weinig zout en was dat ook vergeten aan te geven, dus ik vond het tamelijk zout maar dat is persoonlijk. Het eten was voor de rest heerlijk en ruim voldoende. Het personeel was ook uitermate vriendelijk en er werd ook tijd aan ons besteed. Op vragen werd netjes antwoord gegeven en ook op mijn opmerking over wat stof hier en daar werd zeer vriendelijk gereageerd. Voor iets meer dat 40 euro hadden we voor- hoofd en nagerecht met 2 personen. Zo'n goede zaak zou eigenlijk voller moeten zitten. Zeker voor herhaling vatbaar.

38. Wie op zoek is naar familiaire gezelligheid en waar klant nog echt koning is, gaat lekker uit eten bij Taverna Nikos in Mierlo. Culinaire hoogstandjes worden afgewisseld met een aanstekelijke vriendelijkheid van het bedienend personeel.

39. We hadden ruim op tijd gereserveerd omdat we dachten dat het vaak druk zou zijn maar dat was niet het geval toen wij aankwamen. Er waren enkele tafels bezet en tot onze grote verbazing werden we samen in een hoekje gezet helemaal achter in de zaak. Dat we samen dachten; moest dat nou, gezien de ruimte en de vrije tafels die aanwezig was op dat moment.

Het eten werd netjes geserveerd en smaakvol getoond op het bord, echter het werd onvoldoende warm geserveerd dat halverwege het eten koud werd wat gewoon niet fijn was. De giros was niet zout maar ook niet gekruid, kwam echter wel smaakloos over.

De salade in de saladebar zag er goed uit en de Griekse koolsalade was vers, knapperig en erg lekker, zoals een traditionele Griekse koolsalade behoort te zijn.

De sfeer en de aankleding is netjes te noemen maar de tafels en de stoelen alsmede de zwarte vloer zijn niet echt Grieks te noemen maar de wandbekleding wel. Het terras zag er gezellig uit, jammer dat het nog te koud was om buiten te gaan zitten.

De prijs en kwaliteit zijn niet in balans zoals wij de andere Griekse restaurants waar we geweest zijn kennen.

Al met al wel een voldoende. Mijn tip is dan ook maak het eten warmer en wat meer gekruid....

40. Gisteren gaan eten bij Taverna Nikos, erg vriendelijk personeel en het eten was erg lekker. We hadden gereserveerd, want we waren een weekendje weg, omdat we de dag erna naar het oorlogsmuseum gingen in overloon. Maar we gaan zeker ooit nog een keer terug.

41. In mijn eerdere recensie van enkele weken geleden had ik beloofd om op tweede kerstdag terug te komen om onszelf te laten verwennen door de heerlijke Griekse keuken. Ik was vanzelfsprekend ook benieuwd of die ene keer een toevalstreffer was of dat de keuken in Mierlo echt zo goed is. Ik heb goed nieuws voor alle liefhebbers van de Griekse keuken, zoek een reden om naar Mierlo te gaan en laat jezelf verwennen door de bijzondere gastvrijheid en de magische kunsten van de kok aldaar. Wederom complimenten, we hebben weer heerlijk gegeten en we geven jullie wederom een dikke tien. Jullie hebben het verdiend door jullie persoonlijke aandacht, het heerlijke eten en de zeker zo heerlijke versnaperingen. Er is maar één gevaar en daar wil ik met name de liefhebber van lekker eten voor waarschuwen…. dat gevaar is verslaving en dat je straks gaat verhuizen naar Mierlo om wekelijks een goede reden te hebben om er te kunnen eten. Wij wensen Cleopatra en het team van Taverne Nikos een mooi en gezond 2016. We gaan een reden zoeken om begin volgend jaar weer langs te komen, daar heb ik nu al weer zin in. Tot dan.

42. Heerlijk gegeten. Afgelopen donderdag in de buurt van Mierlo en geroepen door de goede recensies van dit restaurant. Niet gereserveerd en van harte welkom.

Ontzettend leuke mensen in de bediening en een betrokken eigenaresse die regelmatig kwam vragen of alles naar onze zin was. Je voelt je helemaal welkom en dat is toch heerlijk.

Het voorafje, hoofdgerecht en ook het dessert was in een woord gewoon heerlijk. Zelf had ik een vleesgerecht van de grill, alle verschillende vleessoorten hun eigen lekkere smaak. Mijn vrouw had arni stifado en ook zij heeft haar vingers erbij opgegeten.

We wonen niet in de buurt maar wel besloten om gelijk met kerst te reserveren, het is 200 km omrijden maar zeker de moeite waard.

Dank je wel voor het heerlijke eten en het warme welkome gevoel. Tot tweede kerstdag.

43. Gisteravond met z‘n viertjes heerlijk gegeten bij taverna Nikos. Uitermate klantvriendelijke bediening, heerlijk eten en een mooie zaak. We hadden een zeer gezellige avond en komen snel weer eens terug. Wat wij erg goed vinden van deze griek en deze zich daarmee onderscheid, is het keuzemenu voor een prettige prijs. Dat heb je niet bij andere griekse restaurants. En dan ook nog deze kwaliteit. Ga zo door en wij blijven terugkomen!

44. Ik kom ook al heel lang eten bij Taverna nikos en het bevalt me uitstekend. Zeker in de zomer, je kunt er dan lekker buiten op het terras zitten, met name buiten vind ik het mooi. Grieks aangekleed zonder de herrie van het verkeer maar met een leuk grieks achtergrond muziekje wat er uiteraard bij hoort als je grieks gaat eten. Ook de bediening heb ik geen klachten over, uitstekend allemaal. Ook een pluimpje voor de gastvrouw. Volgende keer kom ik heel graag weer terug.

45. Wij waren vorige week een weekendje weg in Eindhoven en omgeving. Vrijdagavond wezen eten bij taverna Nikos in Mierlo. Wat een feest!! Authenentieke gerechten. Onze vakantie naar lesbos moesten we dit jaar door nare prive omstandigheden annuleren, echter waanden we ons nu in Griekenland. Het was zo lekker dat we zondagavond 16 augustus weer bij Nikos hebben gegeten. De proeverij met 7 gerechtjes is helemaal de moeite waard. En een gastvrijheid... Top. Hier moet je gegeten hebben!!

46. Wij als echte grieks eten fans hebben hier met ons gezin heerlijk gegeten. Lekker buiten op het sfeervolle terras waande je je echt in Griekenland.

Heerlijk eten, fijne bediening en super gastvrouw.

47. Wat een heerlijke avond, op het fraaie terras achter het restaurant. Prachtige schilderingen op de omheining. Je hebt het idee over de zee uit te kijken ergens in Griekenland. Originele Griekse muziek was te horen vanuit het restaurant zelf. Een zeer attente bediening en de koks maken smakelijk eten. Verse kruiden, authentieke gerechten en prachtig opgemaakt. Wij waanden ons in Griekenland. Deze cijfers geven we niet vaak, maar alles klopte. Jammer dat we 300 km verderop wonen.

48. Prima service en bediening door vriendelijk en oplettend personeel. Heerlijke Griekse gerechten. Aanrader vooraf is Pikilia, een voorgerecht voor twee personen met diverse warme en koude hapjes.

49. Johan en Marianne

Weer erg lekker gegeten! En met de persoonlijke touch van Cleopatra, die altijd even een praatje komt maken aan tafel. Daardoor voel je je erg welkom bij Nikos. We komen er regelmatig en het eten is altijd lekker en goed verzorgd. Wat we ook bestellen, we zijn altijd goed gevuld en nemen ons elke keer voor om de volgende keer alleen een hoofdgerecht te bestellen. Maar ook die voorgerechtjes zijn zo lekker!! Voor ons is vooral de Feta Saganaki niet te weerstaan. Dit keer hadden we ieder een halve besteld, maar toch vulde die ook erg goed in combinatie met de hoofdschotel (diverse soorten vlees en vis). Nikos blijft voor ons favoriet!

50. Nou heb ik al in heel wat Griekse restaurants gegeten, maar dat ik zo dicht in de buurt dit aan zou treffen had ik niet kunnen dromen. De ontvangst viel meteen op, hartelijk, de kinderen werden geweldig ontvangen en meteen werd laten zien waar ze konden spelen. De kaart anders dan bij de "fabrieks" Griek. Maar alles verkrijgbaar en kwalitatief erg goed. Er werd meegedacht bij het bestellen voor zowel de kinderen die een mooi bord met een leuk kindermenu kregen en ook voor mijn vrouw (gastric bypass gehad dus kon niet zoveel eten) werd een mooie oplossing gezocht in 2x een voorgerecht. Het eten was heerlijk. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, gewoon erg goed en voor een mooie prijs. We kijken er naar uit om met een mooie temperatuur daar te komen, want het terras zag er erg uitnodiging uit. Een leuk restaurant wat niet uit zijn voegen lijkt te zijn gebarsten en een prima eigen identiteit heeft kunnen behouden!

52. Fam. Versantvoort

Wat hebben wij genoten van deze avond! Heerlijk Grieks gegeten, live muziek erbij, erg vriendelijk personeel en een gastvrouw die gewoon super is. Wij weten dat ze veel van de gerechten zelf voorbereid, daarna heet ze je een warm welkom in een knus restaurant, heeft tijd voor een praatje, een dansje maar houdt ondertussen goed in de gaten hoe alles verloopt. Echt een aanrader!

53. Gisteravond heerlijk gegeten in Mierlo in Taverna Nikos. Met name de Pikilia schotel vonden we helemaal geweldig, allemaal lekkere Griekse hapjes als zogenaamde starter voor het hoofdmenu. Er werd lekker vers brood bij geserveerd met een heerlijke kruidenboter.
    Als hoofdmenu kozen we voor een combinatie van mixed grill en de Nikos schotel. Het vlees was allemaal goed bereid en lekker mals. Heerlijk wit wijntje erbij en onze avond kon na een dessert van Baklava niet meer stuk.
    De sfeer in combinatie met de uitstekende gastvrije bediening was ook geweldig. Wij komen zelf uit Rijnsburg maar voor echt lekker Grieks eten gaan we voortaan graag naar Taverna Nikos in Mierlo. Efcharisto en tot ziens !

54. Wat een geweldig restaurant is dit. Allereerst een zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst en daarna een fantastisch en verrassend drie gangen menu van hoge kwaliteit. Nog nooit eerder zo lekker Grieks gegeten in Nederland. Vooral de Gyros in rode wijn is een echte aanrader. Een heerlijke avond gehad en voor herhaling vatbaar.

55. Net terug uit Mierlo, wij komen uit Noordwijkerhout en gaan een paar keer per jaar naar dit bijzondere en authentieke Taverna Nikos. De Griekse- (en Mediterraanse-) is hier traditioneel en ook origineel in het opdienen van de heerlijke gerechten, maar ook de kaart en de gerechten zijn origineel die allen hun oorsprong hebben in de traditionele (gezonde en vooral ook lekkere) Griekse keuken. Maar ook de Mediterraanse tapas zijn overheerlijk. Aanrader: proeverij!!! Of laat u gewoon verrassen door de chef-kok. Geef aan waar je van houdt en chef-kok Cleopatra tovert een zeer smakelijke overheerlijke maaltijd op tafel.

Wij lieten ons vanavond verrassen en wat hebben weer genoten! We verheugen ons alweer op de volgende keer. Logisch dat wij niet wekelijks of zelfs maandelijks naar Mierlo kunnen maar 4 tot 6 keer per jaar proberen we hier te eten. De sfeer is er erg goed, goede Griekse muziek op de achtergrond, modern interieur maar wel typisch Grieks, ook op het terras waan je je even in Griekenland. De Griekse gastvrijheid maakt dat je je zeer gewenst en gewaardeerd voelt als klant!

Een aanrader voor iedereen die van de Griekse- en Mediterraanse houdt en absoluut de moeite om er naar toe te rijden ook als u niet in de omgeving van MIerlo woont!!! Leuk om b.v. te combineren met bezienswaardigheden in de omgeving, fietsen door de Peel etc. Wij zeggen: doen!

Alexandra Prinou

56. Els en Theo Hoeks

Heerlijk gegeten. Het idee van de eigenaresse, De Proeverij, bestaat uit 7 gerechten. Heel verrassend samengesteld en een goede prijs. Fijne avond gehad.

57. J van Stiphout

Onverwacht binnengevallen bij Nikos. Verrassend gastvrij en vriendelijk. Goed te doen met de rolstoel.

Het eten was erg goed. De presentatie verrassend en speels. Er hangt een heel gezellige warme sfeer hier: een echte aanrader. Prijs-kwaliteitverhouding: Meer dan de moeite waard om eens te gaan eten.

Een Griekse vakantie in 1 avond. Top! Heel erg bedankt en tot gauw!

58. Shirley Hartog

Geweldig leuk en gezellig restaurant! Aardig personeel en heerlijk gegeten!
    Als coeliakie-patiënt ga ik er zeker nog eens terug omdat ze een uitgebreide glutenvrije kaart hebben!! En eten geweldig bereid was.

59. Ik was met een vriendin naar dit restaurant gegaan omdat het een heel fijn adres zou zijn, en inderdaad, was het een erg knus, en gezellig, vriendelijk voelend restaurant. Het valt niet echt op door de ligging (het ligt niet in de drukke straat..) maar het is echt een aanrader voor iedereen die van warmte en gezelligheid houd! Ik ga er zeker vaker heen. Ik gun hun een goed lopende zaak, omdat ze kwaliteit leveren.

60. Vanavond heerlijk gegeten bij Grieks Restaurant Nikos in Mierlo.

Een mooi, sfeervol kleinschalig restaurant, met een voortreffelijke keuken, en erg aardig personeel, die je graag uitleg geven over wat je op je bord hebt. Wij hadden een schotel met allemaal kleine porties, zodat je veel Griekse gerechten kunt proeven.

Een echte aanrader dit restaurant voor een gezellig avondje uit.

61. 09-11-2014 heerlijk gegeten in dit restaurant. Prima service, erg aardige gastvrouw, prettig personeel en het eten.....ronduit hemels !!

62. fotios

63. Uitgebreide kaart, leuk en gezellig restaurant, de bediening is netjes en legt de gerechten goed uit. Heerlijk gegeten met een lekker wijntje erbij.

64. Een leuk restaurant, vriendelijke bediening en vriendelijke eigenaresse. Ik vond sommige gerechten wat aan de dure kant, maar je krijgt zo veel! Dus achteraf gezien valt het reuze mee!
    Het terras is echt mooi, ik heb nog nergens bij een Grieks restaurant zo'n terras gezien. Erg mooie beschilderingen. Ik kom vaker terug, een echte aanrader!

65. Broodje van Martin uit Utrecht

We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.

66. Ed 301 punten

Het eten is redelijk, maar wordt wat fantasieloos opgediend, zoals het gebruik van grote slabladeren in een porseleinen frietbakje. De bediening is hartelijk en netjes. De inrichting oogt wat goedkoop, afgezien van het kunstige plafond.

67. Francien van Veelen

We hebben ontzettend lekker gegeten, ik zat in een rolstoel wat geen enkel probleem opleverde. We werden netjes naar een tafel gebracht waar ik voldoende ruimte had om te zitten, dank hiervoor. Bediening was uitstekend. Beetje jammer was de verlichting, meer sfeerverlichting en het is een top restaurant.

68. A.v.Lieshout

Mooi rustig restaurant met vriendelijke bediening, verrassende gerechten.
    Het was niet zo druk wat jammer was, want zo'n restaurant verdient beter.

69. Johan Ousen

Met regelmaat genieten we van de gerechten, de sfeer en gastvrijheid tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Ook de door de eigenaresse verzorgde Griekse kookworkshop is, uit eigen ervaring, een aanrader. Gezellig en zeer goed verzorgd.

70. We komen er regelmatig en het is er altijd lekker en aangenaam. Prima en leuke gastvrouw en personeel. Aanrader en voor herhaling vatbaar....

71. Femke Welling

Goede, prettige bediening. Lekker gegeten. Ook voor dochter van 6 leuk kindermenu en leuk speelkeukentje.

72. Rene van Gerwen

Ik en mijn broer hebben hier vorige week zaterdagavond gegeten (16-11). Wij logeerde in het Carlton Mierlo hotel, maar zochten iets gemoedelijks. Bij dit Griekse restaurant hebben wij heerlijk gegeten. Hadden het Flair menu gekozen, en dit was uitstekend. Heerlijk mals vlees en een ruime saladebar waar wij gebruik van konden maken. Ook de inrichting van het restaurant is heel mooi en lekker knus. De bediening vonden wij ook supervriendelijk en attent. Voor mensen die ook naar Mierlo gaan, is dit een heel goede plek om te gaan eten. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

73. In Nederland is het moeilijk om Grieks én vegetarisch én smakelijk te eten. Laat jij je niet met een stukje feta afschepen, ga dan naar Taverna nikos. Hier bestaat deze combinatie wel, is er ook nog heel veel keus, voor vlees- en viseters, flexitariers en vegetariers, en vriendelijk personeel.

74. Hanneke&Anco

Zaterdag 9 november gegeten bij Nikos... Wat een Top tent!!!
    Alles was perfect heerlijk eten erg vriendelijk personeel..een echte aanrader
    Ga zeker terug als ik weer is in Mierlo ben.

75. We hebben weer heerlijk gegeten maar dit moet je gewoon zelf ervaren.

76. Marenka Vermeulen

Als je binnenkomt ben je in Griekenland en wanneer je doorloopt naar het terras wordt het vanzelf 10 graden warmer door de aankleding :). Het eten is van constante kwaliteit en altijd zeer goed. Wij hebben hier ons huwelijksdiner gehouden (perfect). Zeer leuk dat je altijd dezelfde gezichten ziet. Kan alleen maar zeggen: ik zou hier iedere week wel willen eten!!!

77. Hebben er vanavond wederom heerlijk gegeten. Leuke nette vriendelijke en kundige bediening. Gezellige uitstraling en sfeer. Komen hier zeker weer terug. Groetjes

78. Marielle Vleeshouwers

Voor de zoveelste keer geweldig lekker gegeten. Het personeel is top en het eten is nog veel beter. Gastvrijheid met een grote G !! Een echte aanrader !!

79. Pfoe, wat een hoge recensies. Beetje overdreven of wij hebben gewoon pech gehad. Wij namen het Griekse buffet wat 1x per maand op de zondagavond is. Niet bijzonder voor 18,50. Gyros was zelfs op, spit was kapot. Erg slecht bijgevuld. Eten was te zout voor onze smaak. Gastvrouw wel erg aardig, er werd nog een spiesje gebracht als compensatie voor het ontbreken van de gyros. Maar voor dit bedrag kun je bij elke Griek zeer royaal a la carte eten. Niet veel mensen namen het buffet, mensen achter ons gingen beetje boos weg, waren erg teleurgesteld in het buffet. Wij ook wel een beetje. Verder erg lawaaiig in het restaurant en tafels erg dicht op elkaar. Jammer.

80. Afgelopen zaterdag zijn wij met ons gezin wezen eten bij Taverna Nikos in Mierlo. Wat een geweldig restaurant. Heerlijk gegeten voor een normale prijs en de bediening was geweldig. Een echte aanrader, jammer dat het zo ver bij ons uit de buurt ligt en dat bezorging in Apeldoorn geen optie is. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer terug.

81. Lekker gegeten met het hele gezin.
    De menu's zijn echt helemaal top!
    Zeer compleet en goed betaalbaar!
    De bediening vlot, vriendelijk en kundig.
    Leuke sfeer. Mooie decoraties en een ruim terras om ook buiten te eten.
    Nu alvast gereserveerd voor een volgende avond met live muziek erbij.

82. Noud en Ali van Stiphout

Taverne Nikos is een sfeervolle eetgelegenheid met een meer dan uitstekende Griekse keuken.
    De keuze is ruim voldoende en van een smaakvolle kwaliteit.
    Bediening en persoonlijke klantvriendelijke behandeling is hoog gewaardeerd.
    Prijs/kwaliteit is naar eigen keuze toegankelijk voor iedereen.

83. vakantiegangers

Via eet.nu gevonden en de recensies kloppen precies: heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen. Bedankt!

84. Afgelopen week 2 keer een bezoek gebracht aan taverna Nikos.
    Nou dat is ons goed bevallen en we kunnen het aan eenieder aanbevelen.
    Vanwege het mooie weer lekker op het buitenterras gezeten, dit verhoogde het geheel nog extra. Hoewel het binnengedeelte er ook bijzonder gezellig uitziet.
    De kwaliteit kunnen we kort over zijn, die was prima! De bediening is bijzonder attent en de eigenaresse had de juiste persoonlijke aandacht voor ons en was erg behulpzaam bij de uitleg van de gerechten.
    Kortom een fijne avond en als we weer in de buurt zijn een bijzonder goede reden om Mierlo nog eens "aan te doen" en weer bij teverna Nikos te gaan eten. We zijn blij dat we ons bij de groep tevreden klanten kunnen scharen.
    Bedankt!

Fred&Wilma

85. Ton en Ria

Wat hebben wij genoten van de ambiance.......op een mooie zomeravond, in de prachtige tuin van de Taverne, heerlijk eten, leuke bediening, en wat een terras, die hebben ze niet bij ons in Rotterdam.......we waren een paar dagen in Hotel De Brug, dus....wat dacht je...ja, ja, de andere avond zijn we weer geweest, nu had de gastvrouw Cleopetra wat meer tijd voor ons, en dat hebben we geweten.....het was een super avond......dank je wel hoor.....

86. Heel erg lekker gegeten, mijn hele dag was erdoor meteen goed!

87. Fantastische service, ambiance, eten en prijs!

88. A. Bouthoorn

Ik had via Eet.nu gereserveerd omdat mijn man jarig was en hier werd tijdens het diner ook aandacht aan geschonken... toppie! Het eten, het personeel en het restaurant fantastisch! We hebben zalig buiten gezeten. De gastvrouw nam zelfs even de moeite om een vraag van mijn dochter te komen beantwoorden... hoe tof is dat?! Jammer dat we niet in Brabant wonen anders kwamen we zeker vaker terug. Bedankt restaurant Nikos & Yamas

89. Woensdag 19 juni een bezoekje aan Taverna Nikos gebracht. In één woord: Fantastisch! Perfecte kaart met heerlijke gerechten, gezellig terras waar het goed toeven is, super vriendelijke bediening, kortom een heerlijke ontspannen avond eten. Echt een aanrader en de absoluut de moeite waard om er voor om te rijden.
    Mijn tip en advies: ga er snel langs en ontdek het zelf! Ik ga zeker terug.

Peter-Paul

90. C. Vd boom

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. We zullen er nog wel vaker gaan eten.

91. Wij kwamen na te lange tijd weer eens bij Taverna Nikos langs. Het was op een woensdagavond en behalve wij was het restaurant leeg. Er zal wel een voetbalwedstrijd geweest zijn...
    Wij vonden een "mezedes" tafel op de kaart. Bij navraag bleek dat een soort tapas te zijn van steeds wisselende samenstelling te zijn. Altijd in voor een experiment besloten we dit te bestellen.
    De voorbereiding kostte enige tijd, om die door te brengen serveerde Cleo ons een lekker soepje.
    Daarna verscheen er een etagere met op de diverse plateaux allerlei verschillende voorgerechtjes, die er allemaal even lekker uitzagen. We kregen er explicatie bij. Stuk voor stuk hebben we ze smakelijk verorberd.
    Na de voorgerechten kwam er eenzelfde soort schotel op tafel met allerlei verschillende hoofdgerechtjes. Al net zo lekker als de voorgerechten. Ook hier waren gerechten, die je alleen maar in de betere Griekse restaurants voorgeschoteld krijgt. Cleo serveerde er rijst of frites bij, ook lekker.
    De hoeveelheid van de complete maaltijd was zodanig, dat wij er precies voldoende aan hadden. Na een nagerecht togen we tevreden naar huis.
    Voor ons hoeft het "steeds wisselende samenstelling" niet. Zoals wij het die avond hadden was het prima, dat gaan we beslist nog eens doen! Warm aanbevolen.

92. Maaike & Angelique

Weekendje weg in Mierlo en zaterdags hier heerlijk gegeten!! Echt een aanrader. Prima prijs/kwaliteitverhouding en supervriendelijke, oprechte bediening. Eigenaresse toonde leuke interesse en voorzag ons van tips. Al met al een supergoede ervaring!

93. Heerlijk gegeten. Hartstikke vriendelijk bedient door meiden die continue een echte lach op het gezicht hebben. Ondanks drukte niet lang hoeven wachten. Indien je heerlijk wil eten is dit een absolute aanrader.

94. Jan van der Ploeg

Prima sfeertje, ongedwongen bediening en uitstekende kwaliteit eten en drinken. Prijs kwaliteitverhouding OK.

95. JW 53 punten

We zijn inmiddels een paar keer gaan eten bij Taverna Nikos en je proeft gewoon dat het eten met zorg bereid is, als je weet dat de gastvrouw dan ook de kok is dan geeft dat wel een extra dimensie.

We kunnen alleen maar aanraden om het zelf eens te gaan proeven en de gastvrijheid te ervaren.

96. van de Laar

Een kadobon gewonnen. Wel een half uurtje moeten rijden maar zeer de moeite waard. Heerlijk gegeten. Gezellige bediening. Mooie ambiance. We komen zeker een keer terug, en dan in de zomer als we buiten kunnen zitten.

97. Janet Smitshuysen

Tijdens onze vakantie op 't Wolfsen hebben we hier gegeten. We werden heel gastvrij onthaalt met een heerlijke ouzo. Je voelt je gelijk welkom!!! Het eten was heerlijk en ook de kids hebben gesmuld. En ook nog eens niet duur!!! Zeker de moeite waard. Jammer dat onze vakantie is afgelopen anders kwamen we zeker nog eens terug.

98. Sfeervol knus restaurant. Heerlijk gegeten, goede bediening, goede prijs / kwaliteit verhouding.
    Zeker een aanrader. We gaan hier meer dineren.

Volgende pagina