Taverna Nikos is een traditioneel Grieks restaurant. Bij ons waant u zich even in het warme Griekenland, met heerlijke Griekse gerechten op onze menukaart. Om het plaatje af te maken kunt u met ons op speciaal georganiseerde avonden genieten van Live Muziek die u een gezellige avond garanderen.

Daarnaast bieden wij u een kijkje in de Griekse keuken: actief en gezellig maakt u in groepsverband kennis met de Griekse specialiteiten tijdens ons Grieks Kook Event, waarbij u wellicht ook nog wat inspiratie op doet voor uzelf. U kunt zich via onze website aanmelden.

1. Personeel

1405319083 88
1437020607 89
1524199800 82
1571752087 87

1. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, leuke en goede bediening! Zeker een aanrader!

2. b.de.Vocht

We hebben heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel! Komen zeker nog een keer terug

3. Cornelissen

Leuke eetgelegenheid in Mierlo, waar het eten en de vriendelijke bediening goed tot zijn recht komt.

4. Heerlijk gegeten in dit gezellige en gemoedelijke Griekse restaurant. De bediening was uitstekend.

5. Een echte Griek, waar vind je dat nog. Kleinschalig, maar met heerlijk eten, een goede bediening en een geweldige eigenaresse. Ook voor de prijs hoef je het niet te laten. Dit is wat je bij een Grieks restaurant zoekt. We wonen helaas te ver weg, anders waren we hier zeker vaste klant!!

6. J. Snijders

Lekker gegeten, goede bediening, hoeveelheid friet zou wat meer kunnen. Verder heel tevreden.

7. G. van Leeuwen

Heerlijk gegeten, bediening was top!
    Prijs/kwaliteit is goed.

8. Yvonne den Heijer

18 Juli 2019 heerlijk gegeten bij Taverna Nikos in Mierlo, als je van Griekenland houdt, moet je hier zeker gaan eten. Echte Griekse sfeer en Griekse muziek. Je wordt verwelkomt met een ouzo. Vriendelijke bediening. Eten is goed. Als we volgend jaar weer deze kant op gaan met de vakantie, gaan we zeker hier weer eten.

9. stephan kuijpers

Prima geeten en ook nog een voordeel dat ze heel veel glutevrije gerechten hebben, top!

10. Vn Stempvoort

Heerlijk gegeten op het gezellige terras achter de zaak!

11. Rianne van Lieshout

Onverwachts super lekker gegeten, bij een voor ons onbekend Grieks restaurant.

12. J. Handgraaf

Alles was uitstekend we hebben lekker en gezellig gegeten.

Aanrader.

13. Guus

14. Ontzettend lekker gegeten. Erg vriendelijke bediening. Kom hier zeker terug!

15. Prima restaurant met vriendelijk personeel en waar echt goed rekening wordt gehouden met specifieke wensen van de gast (in ons geval mbt glutenvrije maaltijd).
    We gaan zeker vaker daar eten.

16. Altijd heerlijk eten. Echt super. En niet gekke duur. Gewoon goed. Fijne bediening. Absolute aanrader.

17. Robert Frenken

We hadden voor een wintermenu gekozen. De Feta uit de oven was lekker, hoofdgerecht van 3 soorten vlees was oké en het nagerecht was oké, de slagroom was geen echte slagroom omdat deze heel snel uitliep. Mijn zoon had een vegetarische hoofdmaaltijd en viel ons op dat het meisje van de bediening niet wist te vertellen wat het allemaal precies was. Op zich een goede avond, gemiddeld een 7 zou ik zeggen.

18. Lekker gegeten hier met 4 personen waarvan 1 glutenvrij. Erg fijn dat er zoveel keus is glutenvrij. Zeker een aanrader.

19. Betty en Gerrit

Heerlijk valentijnsdiner gegeten,
    Gaan vast nog een keer terug als we.
    In de buurt zijn.

20. Sophie

21. Willemijn

Heel vriendelijke en gastvrije bediening. Het eten was lekker en er was een zeer uitgebreide kaart. Zeker voor herhaling vatbaar.

22. Super gezellig restaurant! Goede service en erg lekker eten. Zeker een aanrader!

23. Ontevreden klant

Mijn eerste indruk was: wat een rommelig restaurant, stapels afwas in het zicht, vieze keuken. Calamaris menu besteld: verwacht voor 18 Euro meer dan 8 supermarkt inkvisringen, beetje friet en 2 lepels rijst. Wat een oplichting. Noemen zichzelf een Grieks restaurant, bah bah... Hier nooit meer eten.

24. Heerlijk gegeten. Super aardige en lieve gastvrouw. Je krijgt zeker waar voor je geld.

25. Prima en warm ontvangst na soepele (telefonische) reservering. Verzorgde omgeving, leuk en warm aangekleed. Enthousiast personeel en goede bediening. Wat ons opviel was dat het eten smakelijk en verzorgd is. Opgediend op voorverwarmde borden, hoeveelheden niet 'overdone', en passend gegarneerd. Mijn partner had een 'tientjesmenu'; een uitkomst voor iemand die smakelijk wilt eten maar niet teveel. Keuze tussen friet of rijst had ik nog iet eerder meegemaakt. Voor mij prima want rijst blijft meestal over. Wij zijn de volgende dag weer terug gegaan om de 'proeverij' te doen. 7 Gangen van allerlei Grieks lekkernij. Echt een aanrader; zo proef je nog meer wat "Griekenland" te bieden heeft. Het was helemaal TOP. Bedankt!

26. We hebben gisteren avond gegeten omdat ik 50 jaar geworden was.
    Ik kom al verscheiden keer en nooit geklaagd maar gisteren was het eten niet zo wat we gewend waren. Gyros was iets te hart gebakken en Griekse yoghurt met honing en walnoten, de walnoten moest nog zoeken zat er niet bij terwijl het bij hoorde.

27. We zijn nu in 5 weken tijd 2 x hier gaan eten.
    De sfeer en bediening is geweldig hier.
    Het eten wordt snel na bestelling opgediend en smaakt heerlijk.
    Echt voor herhaling vatbaar.
    Zelfs op doordeweekse dagen zit het restaurant bomvol.

28. Bijzonder vriendelijk (en vrolijk) personeel, je voelt je meteen heel welkom. De aardige gastvrouw maakt bij elk tafeltje een praatje. Lekker gegeten.

29. Marja verdaasdonk

Wij waren hier voor het eerst, en hebben heerlijk gegeten. Erg mooi restaurant in Griekse sfeer. Gezellig. Ook erg vriendelijk personeel. Wij zijn op vakantie in mierlo maar als we hier weer zijn komen we zeker terug! Top echt een aanrader!

30. Elly kruize

Heerlijk gegeten.
    De proeverij is zeker aan te bevelen.
    Personeel vriendelijk en correct.
    Zullen zeker in de toekomst terugkomen.

31. Wederom heerlijk gegeten. Fijne vriendelijke bediening kortom smaakt weer naar meer.

32. We hadden een heerlijk zomermenu, 1x vis 1x vlees, super leuke bediening en het was heerlijk. Komen zeker nog een keer terug

33. sigrid manders

Zeer gezellige avond gehad. Het eten was goed gekruid, alles was zeer smakelijk. Personeel heel vriendelijk, tijd voor een praatje, gemoedelijk. Kortom voor herhaling vatbaar!!!

34. We hebben heerlijk gegeten, de bediening is goed! Er hangt een relaxte sfeer!

35. Barbara van Bree-de Kruijk

Fijne bediening. Heerlijk eten. Sfeervol terras. Uitgebreide menukaart. Eerlijke prijs. Echt een aanrader!

36. Erg leuk ontspannen terras, vriendelijke bediening, leuke actie (naar de Griek voor 10 piek), lekker gegeten.

37. Moerman-Overduin

Voor de 1ste keer hier gegeten. Leuke sfeer en goed eten. Bij binnenkomst al meteen vriendelijk geholpen en dat was de hele avond zo. Heerlijk gegeten ook! Zeker een aanrader.

38. Maarten Wilbers

Mixed grill schotel gekozen. Prima kwaliteit vlees, uitstekend klaar gemaakt! En lekker veel :). Zeer vriendelijke gastvrouw. Intieme sfeer, heel gezellig. Ik denk slechts 15-20 tafels (binnen). Wat mij betreft een 10!

39. G.Driehuis

Donderdag 3 mei had ik gereserveerd voor18.30U. voor 5 personen.
    We hadden ook nog een kindje van 18 maanden bij ons.
    NU… we moesten bijna 90 minuten wachten voor we ons eten kregen.
    Belachelijk… we zaten in een wachtkamer blijkbaar.
    Omdat het even duurde werd ons gevraagd of we misschien wat stokbrood zouden willen.
    Ja doe dan maar… als t nog 15 minuten duurt.
    Dan denk je toch dat je dit als service krijgt aangeboden… maar nee hoor. Zelf betalen.
    Het eten viel ook tegen.
    Bij Taverna eten? Nooit weer!
    Waaarom reserveren? Heeft bij hen geen zin…

40. We hebben afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten.

41. frans meulenhof

Geweldig lekker niets op aan te merken buiten op het terras onder het genot van live muziek.

42. Marianne

In oktober waren we enorm verrast toen we in Mierlo een grieks terrasje "ontdekten". Toen heerlijk gegeten en een praatje gemaakt met Cleopatra. Nu met een paar vriendinnen in een huisje voor een paar fantastisch zonnige dagen en een echt grieks avondje dineren op het terras. Heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen. Echt een favoriet plekje in mijn persoonlijke restaurantlijstje. Dank dank, Cleopatra.

43. Een ware teleurstelling ondanks de goede recensies die ik gelezen had helaas in realiteit niet zo.
    Wij hadden beiden als voorgerecht de calamares genomen met tzatziki deze waren zoals je ze koopt uit de diepvries in de winkel. De hoofdgerechten waren ook niet zo lekker. Wij die altijd op reis gaan naar Griekenland en bij de typische Griekse restaurants gaan eten en nemen dan ook altijd de typische Griekse gerechten zoals stifado, calamares, pastitsio, moussaka en dan nog maar gezwegen over de meze en de heerlijke grill gerechten enz. Die kon je hier niet weer vinden alle stond wel op kaart maar de smaak was alles behalve en zeer zeer weinig de hoofdgerechten waren precies voorgerechten. Dit restaurant is zijn naam niet waardig voor het een griek te noemen. Het enige goeie dat er was dat ze vriendelijk zijn Maja je gaat om te eten he op restaurant. Wij gaan hier alleszins nooit meer!

44. Marco van den Oever

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met 3 man. Een restaurant met een aparte glutenvrije kaart. 7 Gangen proeverij genomen. Zeer goede smaak en zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

45. Altijd weer gezellig en lekker!

46. Lekker eten, we hebben voor het verassing menu gekozen.
    Meer dan genoeg eten.
    Zeer vriendelijke en vlotte bediening

47. Roos Snijders vd Eijnden

Wij hebben zondagavond, enorm genoten en heerlijk gegeten.
    Heel vriendelijk personeel en goed service.

48. Het was heel gezellig en het eten was heerlijk.

49. fam.koreman

Laatst weer heerlijk gegeten. Komen er gemiddeld 1 keer per jaar, al heel lang en is nog steeds uitstekend eten en gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Nikos kan trots zijn.

50. Een knus restaurant. Niet een traditionele Griekse uitstalling. Het is wit en licht binnen. Niet echt een sfeer. Voelt kaal.

De serveersters zijn naar mijn mening onervaren. Laten een bierfles vallen. (Niet stevig in het vasthouden van het dienblad).
    Ze nemen de bestelling op en thats iT.
    De eigenaresse daarin tegen kwam wel een praatje maken. Dat is top!

Ze hebben een salade bar maar een echte saladebar vind ik het niet. Er staan bakken zelfgemaakte salade. Daar Kun je uit kiezen.
    Het eten smaakt prima maar verwacht er niet te veel van. De kipfilet is lekker ook de overige gerechten zijn mild gekruid.

Voor wat betreft de prijs kwaliteit. Je krijgt te weinig voor wat je er voor betaald.

Als tip: het sanitair is sterk verouderd die kan wel een opknapbeurt gebruiken.
    Ik zou iets doen aan de sfeer.

51. M. Koppelmans

Allerbeste Nikos,

We hebben enorm genoten van het Griekse proeven. Alle vooroordelen naar Grieks eten zijn overboord. Finesse, smaak, ingrediënten, presentatie, bediening… Klopt helemaal en allemaal. Heerlijk eten en erg gezellig. Dank, dank, dank. We hebben genoten en gesnoept van Griekse lekkernijen!

Groetjes,

Theanel & Marco Koppelmans.
    Nuenen.

52. Zeer kleine porties, erg duur, smaakt wel ok.
    Maar voor de grote eter moet je geen afhaalmenu nemen.
    Ik zou zeggen grotere porties maken, en niet te gierig!

53. Er is een uitgebreide keuze aan gerechten. De gerechten die wij hebben gegeten smaakten heerlijk.
    Wij gaan hier zeker terug. Een van de beste, zo niet het beste, Griekse restaurants in de omgeving.

Bij mooi weer kun je heerlijk op het mooie terras genieten en ook binnen is het gezellig ingericht.
    Vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

54. Marleen

Super lekker gegeten. De bediening heel netjes en je waant je echt even op een Grieks terras. Echt een aanrader.

55. Erg goede en gezellige eetgelegenheid. Ook aan de kinderen wordt goed gedacht. Vriendelijke bediening.

56. Om een betere indruk te krijgen van de sfeer moeten we nog een keer terug.
    Er was nl. een zeer luidruchtig gezelschap, het personeel kon hier uiteraard niks aan doen, maar het eten was lekker genoeg om een keer terug te gaan.

57. J spoor

Gezellig en goed restaurant en leuke bediening !!! Zeker voor herhaling vatbaar !!

58. Mus 78 punten

Een gezellig en mooi ingericht restaurant. Lekker gegeten. Wel irritant dat ze heel vaak kwamen vragen of we nog wat wilden drinken en dat het er dik bovenop lag dat de serveerster een fooi wilde.

59. Het was helemaal vol en we hadden niet gereserveerd. Toch werd er een tafel neergezet voor ons, zeer vriendelijke bediening.

Het eten vond ik minder smakelijk. Prijs goedkoop, ik had een actie gyros schotel, maar het was niet warm en van alles door elkaar, zwarte stukjes en grote lappen vreemde gyros. Mijn man met de duurdere schotel was tevreden.

60. Dalilah en Johan

Zeer smaakvol gegeten, sfeervol en gastvrij. Hier rij je graag voor om

61. T.martens

Ontzettend vriendelijk personeel!! Rustig gegeten, zelfs de vraag gehad wanneer ze het hoofdgerecht in de keuken moesten doorgeven! Erg lekker, goede porties en zeker niet duur!! We komen zeker terug! (De leen blouse kom ik zeker terug brengen!😉)

62. Fam.Joosten

Wij hebben genoten bij taverne Nikos, de lokatie is erg knus. De bediening zeer vriendelijk, het eten lekker en omdat het 25 jarig jubileum wordt gevierd, was de prijs een meevaller.

63. Goed gegeten en fijne bediening en de sfeer was gezellig.

64. Heel lekker gegeten, goede kwaliteit. Saladebar te eenvoudig van opzet, te weinig keuze. Bediening zeer vriendelijk, we moesten echter tussen de gerechten net te lang wachten. Geduld om een drankje bij te bestellen was nodig.

65. Simpele maaltijd. Simpel etablissement. Niet heel smaakvol, saladebar vrij leeg. Viel beetje tegen.

66. peterenlenie@onsnet.nu

Gezellige sfeer en overheerlijk gegeten. Leuk personeel en ook de eigenares is gezellig en onderhoudend. Komen zeker nog terug.

67. Erik Muller

Wij hebben hier met kerst gegeten en is ons ook goed bevallen, (vast klant) enkel was het wel erg koud deze keer, ons eerder nooit opgevallen. Kerstmenu zat goed in elkaar en ook het eten van mijn vrouw kwam keurig gelijk terwijl die gewoon van de kaart had gekozen.

68. EEN WOORD KLASSE .
    AANRADER VOOR IEDEREEN .

69. Wiro van Vilsteren

Lekker gegeten en heel leuk en adequaat personeel.

70. Leon Hamers

Heerlijke gerechten in een verrassend proeverijmenu (3 voor, 3 hoofd, 1 dessert), veel meer kookkunst dan je van een Grieks restaurant zou verwachten en voor een zeer acceptabele prijs. Het was een beetje rustig op deze doordeweekse en regenachtige dag, maar de tafels hebben ieder een eigen wat besloten plekje waardoor je toch gezellig zit.

71. johan en Dalilah

Leuke restaurant met betrokken personeel. Erg goede Griekse keuken met heerlijke saladebar.

72. Erg lekker gegeten en fijne bediening. We komen zeker nog terug.

73. Erg gezellig restaurant, zeer vriendelijke mensen. Het eten is voortreffelijk. Mijn toetje was perfect en de koffie smaakte ook heerlijk. Dankjewel voor de fijne avond en zeker tot een volgende keer.

Groetjes,
    Melissa

74. Eten was erg lekker en voor een redelijke prijs. Gaan zeker een keer terug.

75. Een super gezellig restaurant, zeer zeker de reistijd waard.

76. Ik kwam vrijdag om 20:50 uur langs om te eten was de keuken al gesloten.

77. Bas en karien

Op aanraden van serveerster iets heel anders gegeten, was verrukkelijk!! Bedankt voor de tip

78. Een avondje heerlijk zonder de kinderen genoten van de proeverij. Een zeer betaalbare rondgang door de Griekse keuken die bestaat uit 3 gangen voorgerecht waarbij een heerlijk klein warm voorgerecht afgewisseld werd door een soep en lekkere salade. Waarna het hoofdgerecht ook weer uit 3 gangen bestaat waarbij een oven gerechtje wordt afgewisseld door een minder bekend stoofpotje om vervolgens af te sluiten met het bekende gegrild vlees.
    En om de 7 gangen af te sluiten een heerlijk dessert. Laat je verwennen door het heerlijke eten en de zeer vriendelijke en vrolijke bediening met tijd en aandacht voor de gasten.

Ook de gastvrouw komt nog even gezellig een praatje maken aan tafel.
    Het was voor ons een heerlijk avondje dineren in een fijne sfeer.
    Bij warm weer ook nog een gezellig terras waar je kan eten.

De aankleding ziet er misschien een beetje oubollig uit, maar het eten en het personeel doen dat verbleken.

79. Marion Vos

Ongelooflijk gegeten bij Nikos. Grieks eten van hoogste niveau. Gezellig op terras in de zon. Aan te bevelen voor iedereen.

80. Erg leuk en gezellig ingericht restaurant. Het was mooi weer dus heerlijk op het terras gegeten. Vlotte bediening en zelfs een glaasje ouzo van het huis. Vriendelijk personeel en het restaurant straalt gemoedelijkheid uit, echt zoals het hoort in het prachtige Mierlo.

Het eten was heerlijk en ook van het dessert hebben we genoten. Voor de prijs hoef je het niet te laten want duur is het niet. Komen we weer eens in de buurt, want we zijn hier met vakantie dan gaan we zeker nog eens.

Aanrader!

81. Wederom goed en lekker gegeten. Kaart is prima en keuze genoeg. Inderdaad een goede prijs/kwaliteit verhouding.

82. Waterschoot

Gisteren twee picelia gehaald. Kreeg voor 27 euro een schaal waar heel veel groene pepers op lagen en heel veel zwarte olijven. Per persoon een mossel, een heel klein gehaktballetje, een inktvis ringetje, per persoon nog een ander balletje en twee kleine gevulde broodjes van bladerdeeg, wat salades uit een potje, sla en een half stokbrood.
    Heel erg slecht en niet aan te raden. Ik vraag me af of er een andere eigenaar in deze zaak zit. Ik heb er vaker iets gehaald, ook picelia, nooit echt klachten gehad.

1,7
  83. R.M. Hartwig

Wij hebben genoten van onze "tientjes" avond bij Nikos. Het eten was heerlijk, ik had een sousouki schotel en mijn partner de gegrilde zalm, beide voor een tientje p.p. Ik gebruik persoonlijk weinig zout en was dat ook vergeten aan te geven, dus ik vond het tamelijk zout maar dat is persoonlijk. Het eten was voor de rest heerlijk en ruim voldoende. Het personeel was ook uitermate vriendelijk en er werd ook tijd aan ons besteed. Op vragen werd netjes antwoord gegeven en ook op mijn opmerking over wat stof hier en daar werd zeer vriendelijk gereageerd. Voor iets meer dat 40 euro hadden we voor- hoofd en nagerecht met 2 personen. Zo'n goede zaak zou eigenlijk voller moeten zitten. Zeker voor herhaling vatbaar.

84. Wie op zoek is naar familiaire gezelligheid en waar klant nog echt koning is, gaat lekker uit eten bij Taverna Nikos in Mierlo. Culinaire hoogstandjes worden afgewisseld met een aanstekelijke vriendelijkheid van het bedienend personeel.

85. We hadden ruim op tijd gereserveerd omdat we dachten dat het vaak druk zou zijn maar dat was niet het geval toen wij aankwamen. Er waren enkele tafels bezet en tot onze grote verbazing werden we samen in een hoekje gezet helemaal achter in de zaak. Dat we samen dachten; moest dat nou, gezien de ruimte en de vrije tafels die aanwezig was op dat moment.

Het eten werd netjes geserveerd en smaakvol getoond op het bord, echter het werd onvoldoende warm geserveerd dat halverwege het eten koud werd wat gewoon niet fijn was. De giros was niet zout maar ook niet gekruid, kwam echter wel smaakloos over.

De salade in de saladebar zag er goed uit en de Griekse koolsalade was vers, knapperig en erg lekker, zoals een traditionele Griekse koolsalade behoort te zijn.

De sfeer en de aankleding is netjes te noemen maar de tafels en de stoelen alsmede de zwarte vloer zijn niet echt Grieks te noemen maar de wandbekleding wel. Het terras zag er gezellig uit, jammer dat het nog te koud was om buiten te gaan zitten.

De prijs en kwaliteit zijn niet in balans zoals wij de andere Griekse restaurants waar we geweest zijn kennen.

Al met al wel een voldoende. Mijn tip is dan ook maak het eten warmer en wat meer gekruid....

86. Gisteren gaan eten bij Taverna Nikos, erg vriendelijk personeel en het eten was erg lekker. We hadden gereserveerd, want we waren een weekendje weg, omdat we de dag erna naar het oorlogsmuseum gingen in overloon. Maar we gaan zeker ooit nog een keer terug.

87. In mijn eerdere recensie van enkele weken geleden had ik beloofd om op tweede kerstdag terug te komen om onszelf te laten verwennen door de heerlijke Griekse keuken. Ik was vanzelfsprekend ook benieuwd of die ene keer een toevalstreffer was of dat de keuken in Mierlo echt zo goed is. Ik heb goed nieuws voor alle liefhebbers van de Griekse keuken, zoek een reden om naar Mierlo te gaan en laat jezelf verwennen door de bijzondere gastvrijheid en de magische kunsten van de kok aldaar. Wederom complimenten, we hebben weer heerlijk gegeten en we geven jullie wederom een dikke tien. Jullie hebben het verdiend door jullie persoonlijke aandacht, het heerlijke eten en de zeker zo heerlijke versnaperingen. Er is maar één gevaar en daar wil ik met name de liefhebber van lekker eten voor waarschuwen…. dat gevaar is verslaving en dat je straks gaat verhuizen naar Mierlo om wekelijks een goede reden te hebben om er te kunnen eten. Wij wensen Cleopatra en het team van Taverne Nikos een mooi en gezond 2016. We gaan een reden zoeken om begin volgend jaar weer langs te komen, daar heb ik nu al weer zin in. Tot dan.

88. Heerlijk gegeten. Afgelopen donderdag in de buurt van Mierlo en geroepen door de goede recensies van dit restaurant. Niet gereserveerd en van harte welkom.

Ontzettend leuke mensen in de bediening en een betrokken eigenaresse die regelmatig kwam vragen of alles naar onze zin was. Je voelt je helemaal welkom en dat is toch heerlijk.

Het voorafje, hoofdgerecht en ook het dessert was in een woord gewoon heerlijk. Zelf had ik een vleesgerecht van de grill, alle verschillende vleessoorten hun eigen lekkere smaak. Mijn vrouw had arni stifado en ook zij heeft haar vingers erbij opgegeten.

We wonen niet in de buurt maar wel besloten om gelijk met kerst te reserveren, het is 200 km omrijden maar zeker de moeite waard.

Dank je wel voor het heerlijke eten en het warme welkome gevoel. Tot tweede kerstdag.

89. Gisteravond met z‘n viertjes heerlijk gegeten bij taverna Nikos. Uitermate klantvriendelijke bediening, heerlijk eten en een mooie zaak. We hadden een zeer gezellige avond en komen snel weer eens terug. Wat wij erg goed vinden van deze griek en deze zich daarmee onderscheid, is het keuzemenu voor een prettige prijs. Dat heb je niet bij andere griekse restaurants. En dan ook nog deze kwaliteit. Ga zo door en wij blijven terugkomen!

90. Ik kom ook al heel lang eten bij Taverna nikos en het bevalt me uitstekend. Zeker in de zomer, je kunt er dan lekker buiten op het terras zitten, met name buiten vind ik het mooi. Grieks aangekleed zonder de herrie van het verkeer maar met een leuk grieks achtergrond muziekje wat er uiteraard bij hoort als je grieks gaat eten. Ook de bediening heb ik geen klachten over, uitstekend allemaal. Ook een pluimpje voor de gastvrouw. Volgende keer kom ik heel graag weer terug.

91. Wij waren vorige week een weekendje weg in Eindhoven en omgeving. Vrijdagavond wezen eten bij taverna Nikos in Mierlo. Wat een feest!! Authenentieke gerechten. Onze vakantie naar lesbos moesten we dit jaar door nare prive omstandigheden annuleren, echter waanden we ons nu in Griekenland. Het was zo lekker dat we zondagavond 16 augustus weer bij Nikos hebben gegeten. De proeverij met 7 gerechtjes is helemaal de moeite waard. En een gastvrijheid... Top. Hier moet je gegeten hebben!!

92. Wij als echte grieks eten fans hebben hier met ons gezin heerlijk gegeten. Lekker buiten op het sfeervolle terras waande je je echt in Griekenland.

Heerlijk eten, fijne bediening en super gastvrouw.

93. Wat een heerlijke avond, op het fraaie terras achter het restaurant. Prachtige schilderingen op de omheining. Je hebt het idee over de zee uit te kijken ergens in Griekenland. Originele Griekse muziek was te horen vanuit het restaurant zelf. Een zeer attente bediening en de koks maken smakelijk eten. Verse kruiden, authentieke gerechten en prachtig opgemaakt. Wij waanden ons in Griekenland. Deze cijfers geven we niet vaak, maar alles klopte. Jammer dat we 300 km verderop wonen.

94. Prima service en bediening door vriendelijk en oplettend personeel. Heerlijke Griekse gerechten. Aanrader vooraf is Pikilia, een voorgerecht voor twee personen met diverse warme en koude hapjes.

95. Johan en Marianne

Weer erg lekker gegeten! En met de persoonlijke touch van Cleopatra, die altijd even een praatje komt maken aan tafel. Daardoor voel je je erg welkom bij Nikos. We komen er regelmatig en het eten is altijd lekker en goed verzorgd. Wat we ook bestellen, we zijn altijd goed gevuld en nemen ons elke keer voor om de volgende keer alleen een hoofdgerecht te bestellen. Maar ook die voorgerechtjes zijn zo lekker!! Voor ons is vooral de Feta Saganaki niet te weerstaan. Dit keer hadden we ieder een halve besteld, maar toch vulde die ook erg goed in combinatie met de hoofdschotel (diverse soorten vlees en vis). Nikos blijft voor ons favoriet!

96. Nou heb ik al in heel wat Griekse restaurants gegeten, maar dat ik zo dicht in de buurt dit aan zou treffen had ik niet kunnen dromen. De ontvangst viel meteen op, hartelijk, de kinderen werden geweldig ontvangen en meteen werd laten zien waar ze konden spelen. De kaart anders dan bij de "fabrieks" Griek. Maar alles verkrijgbaar en kwalitatief erg goed. Er werd meegedacht bij het bestellen voor zowel de kinderen die een mooi bord met een leuk kindermenu kregen en ook voor mijn vrouw (gastric bypass gehad dus kon niet zoveel eten) werd een mooie oplossing gezocht in 2x een voorgerecht. Het eten was heerlijk. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, gewoon erg goed en voor een mooie prijs. We kijken er naar uit om met een mooie temperatuur daar te komen, want het terras zag er erg uitnodiging uit. Een leuk restaurant wat niet uit zijn voegen lijkt te zijn gebarsten en een prima eigen identiteit heeft kunnen behouden!

98. Fam. Versantvoort

Wat hebben wij genoten van deze avond! Heerlijk Grieks gegeten, live muziek erbij, erg vriendelijk personeel en een gastvrouw die gewoon super is. Wij weten dat ze veel van de gerechten zelf voorbereid, daarna heet ze je een warm welkom in een knus restaurant, heeft tijd voor een praatje, een dansje maar houdt ondertussen goed in de gaten hoe alles verloopt. Echt een aanrader!

99. Gisteravond heerlijk gegeten in Mierlo in Taverna Nikos. Met name de Pikilia schotel vonden we helemaal geweldig, allemaal lekkere Griekse hapjes als zogenaamde starter voor het hoofdmenu. Er werd lekker vers brood bij geserveerd met een heerlijke kruidenboter.
    Als hoofdmenu kozen we voor een combinatie van mixed grill en de Nikos schotel. Het vlees was allemaal goed bereid en lekker mals. Heerlijk wit wijntje erbij en onze avond kon na een dessert van Baklava niet meer stuk.
    De sfeer in combinatie met de uitstekende gastvrije bediening was ook geweldig. Wij komen zelf uit Rijnsburg maar voor echt lekker Grieks eten gaan we voortaan graag naar Taverna Nikos in Mierlo. Efcharisto en tot ziens !

Volgende pagina