in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Gezellig uit eten bij de Postkoets (Groupon), wat een deceptie! Bij binnenkomst werd ons een tafeltje bij de in/uitgang in de garderobe toegewezen! Gevraagd of er ook een andere plek was, want de toegewezen plek was niet de meest gezellige plek! Neen was het resolute antwoord, terwijl er naast ons een meer besloten plek gedurende de gehele tijd dat wij binnen waren vrij was.

Toch gaan zitten en het beste gehoopt, maar iedere keer dat de deur open gaat een koude tocht over je heen en iedere gast die zijn jas aan of uittrekt doet dat ongewild over onze tafel! Nogmaals gevraagd of er echt niet iets anders was, wederom neen kan niet.

We hebben om de rekening gevraag (drankjes en broodje vooraf, deze hoefden we trouwens niet te betalen, wel een sterk punt van onze bedieningsdame, die overigens zeer aangedaan was over onze situatie) en zijn weggegaan.

Jammer, we komen beslist niet weer terug en zullen ook niet de mening uitdragen dat dit een klantvriendelijk restaurant is. Ik heb me ook niet aan de indruk kunnen onttrekken dat de Groupon voucher van invloed was op de tafelschikking!

1. goeden middag
    het is altijd belangrijk om tijdig te reserveren en uw wensen aan te geven! Dat wij klantvriendelijk zijn getuigd ons weggeven van onze producten en dit ook nog op een aanbieding van internet!
    Om maar eens duidelijk aan te geven dat deze acties getuigd zijn puur om het voor iedereen gangbaar te maken om uit eten te gaan net zo als mensen via hotel aanbiedingen!
    Bij al deze acties gaat het erom dat het vliegtuig vol gaat en bv de kamers in een hotel beter bezet worden etc.
    Het begrip dat u niet altijd de beste tafels kunt krijgen i.v.m. dat dit een actie is lijkt me logisch, zeker voor het bedrag dat u een uitstekend menu gepresenteerd krijgt en u echter hiervoor bv 29 euro betaald.
    U echter maakt een oordeel die totaal niet terecht is want u had geen geduld om überhaupt te wachten op een tafel die evt. zal vrij komen! Ook de tafel van u is wederom weer bezet geweest. U zag ook dat onze zaak meer dan vol was en ook elk weekend is. Wij proberen ieders wens te vervullen.
    Daarom adviseren wij de mensen aan de tafel om kenbaar te maken wat de wensen zijn.
    U maakt een oordeel die uit de lucht is gegrepen, omdat u vol ongeduld en ergernis in een restaurant plaats neemt! Ook de mensen mogen wel eens lezen welke types wij mee maken en met wat voor een situaties, jassen over uw tafel wordt aangedikt. Het begrip dat ik echter wel met u deel is dat u aan geeft dat het gaat tochten als de deur opengaat, daarom vroegen wij om uw geduld maar die was er niet. Niet alles is even gemakkelijk maar achteraf beklag doen via een website helpt echter niet.

echter heeft u nu geen culinaire ervaring gehad, waarvoor u eigenlijk in een restaurant komt, met geduld, liefde en genieten.

met vriendelijke groet,
    bistro de postkoets