De Postkoets in Haaksbergen

Kwaliteit ,Gastvrij ,Sfeervol en prijs een ervaring zijn.

Deal Genieten met het chef's 4-gangenmenu van de "Big Green Egg", nu voor maar 29,50!

Gelegen in het centrum van Haaksbergen vind je De Postkoets, een zeer sfeervol restaurant waar je je kunt laten verrassen door de lekkerste gerechten. Hier wordt met veel zorg en passie gekookt en niets is te gek. Daarnaast heeft De Postkoets een "Big Green Egg" wat zorgt voor de ultieme kook- en smaakervaring.

Beleef het nu zelf en reserveer het chef's 4-gangenmenu van de "Big Green Egg", voor slechts 29,50!

Deal Menu

Bon Bon van gerookte zalm
Gevuld met een fijne pastasalade geserveerd met een dressing van limoen en sesam
• of •
Rolleau van Carpaccio
Een rolletje van fijne ossenhaas
Gevuld met een salade van huis gerookte kip en Kerrie

•••
Romige zoet zure mosterdroomsoep
Met uitgebakken bacon
• of •
Gebonden kreeftensoep
Gevuld met mosselen en Gamba’s

•••••
Chateaubriand
Een dubbele biefstuk van de haas voor twee
Met gebakken paprika, uien en champignons
Met een saus Vadouvan en pepertjes
Grill plate voor twee
Met Ossenhaasbief, Kalfs entrecote, varkensoester en lamsrack
Met diverse warme sausjes
Vis palet
4 soorten vis zalm, snoekbaars, tongfilet en vicoriabaars
Met kreeften saus en garnalen

•••
Crème brûlée
Met een chocolade ganach en semifreddo van likeur 43
Romanoff de Postkoets
Verse aardbeien met vanille-ijs. Aardbeienijs, vanille crème
En apart geserveerde chocoladesaus

Met 4 gangen wijn-arrangement € 85,00 voor twee

46,00 29,50 -35%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

• All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card American Express

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319224707 67
1391921484 75

1. Het eten is uitstekend!
    Bediening is ook OK.
    De zitplaatsen OK.
    De toiletgroep weliswaar schoon maar gedateerd.
    Een niet werkend urinoir zou een notitie "defect" moeten hebben i.p.v. "devect".
    We komen graag nog een keertje terug!

2. Ans van der Laan

3. Paul Fortuijn

Op advies van een collega ben ik gisteren uit eten geweest bij restaurant de Postkoets in Haaksbergen. Ik hoorde allerlei positieve opmerkingen dat dit een heel goed eetadres is dus mijn verwachtingen waren gewekt.
    Niks van gelogen want dit is inderdaad een prima restaurant om gezellig en heerlijk uit eten te gaan. Wij hadden het Lezersmenu van de Tubantia.
    Alle gerechten waren een lust voor het oog en de smaakpapillen kwamen niets te kort.
    Er worden mooie, kwalitatief goede en verse ingrediënten gebruikt en de gerechten worden (indien van toepassing) lekker warm opgediend. Dit is niet overal vanzelfsprekend.
    Het jonge meisje die ons aan tafel bediende werkte nog maar 1 dag in dit restaurant.
    Niets van gemerkt; gewoon heel professioneel; complimenten aan haar!
    De toiletgroep was schoon en fris. Prima!
    Het interieur van het restaurant ziet er gelikt uit; hier ga je voor je plezier een paar uur zitten.
    De openhaard was aan; de tafels netjes gedekt en de stoelen waren aangenaam om op te zitten. Laat het feest maar beginnen!
    Ik wil het team van restaurant de Postkoets feliciteren; jullie zijn toppers.
    Ga vooral zo door!

Paul Fortuijn.
    Oldenzaal.

4. Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding van Eet.nu. Dat had wel wat voeten in de aarde. Nadat ik na 4 dagen geen bevestiging had gekregen adviseerde Eet.nu mij om met het restaurant contact op te nemen. Ik heb gebeld en vroeg wat de status was. De reactie: "U heeft besteld via Eet.nu? Ja, wij zijn niet dol op internet reserveringen. Want Eet.nu, eet ook mee. Dat kan ik mij voorstellen maar dat zeg je toch niet tegen een klant. Gelukkig was ik wel welkom.

Het eten was echt bijzonder goed en de tijdsverdeling tussen het opdienen van de verschillende gerechten was perfect. Het komt nog wel eens voor dat je moet wachten. Maar de timing was echt goed!

We werden prima bediend door een medewerkster die nog wat werkervaring op moest doen. Dat geeft niet, voor alles is een eerste keer. Ik moet zeggen dat ze het prima deed. Maar binnen onze gehoorafstand werd ze openlijk gecorrigeerd en kreeg ze feedback. Persoonlijk vond ik dat meer storend dan het feit dat het opdienen misschien niet helemaal volgens de regels van de etiquette ging.

5. Wij hebben hier gisteren gegeten met 4 personen via het laatste tafeltje, je krijgt wel een andere menukaart met genoeg keuze om wat uit te zoeken. Wat hebben wij super gegeten met smaak, helemaal top. Complimenten, wij komen zeker terug.

6. Heb zondag heerlijk gegeten met mijn vrouw. Hadden coupon menu. Ales was super!

7. Prima gegeten het was druk waardoor we lang moesten wachten op ons eten.
    We hadden lezersmenu voor 25 euro.
    Vriendelijk personeel.

8. Wij hebben gisteren gegeten met zijn viertjes bij de postkoets. Alles was super net zoals altijd! Vriendelijk personeel mooie creaties enz enz enz…

aanrader!

9. 4 Gangen voor 35 euro voor 2 personen is vrij goedkoop mogen we zeggen. Als het dan ook nog lekker smaakt zijn we weer dik tevreden. Zeker ook omdat de ambiance ook gezellig aandoet met daarnaast een paar "fruitige" dames in de bediening.

10. Heerlijk Lezersmenu gegeten.
    Vriendelijke ontvangst en bediening.
    Prima prijs kwaliteit.
    We hebben een heerlijke avond gehad.

11. A van Drumpt

Gisteravond samen met mijn dochter heerlijk gegeten bij de postkoets!
    Gekozen voor het Groupon menu.
    Super voorgerecht van vis, daarna soep, gevolgd door een heerlijk stukje vlees van de green egg. En als afsluiting een coupe met ijs. Al met al zeer de moeite waard!

12. Gekozen voor dit restaurant omdat ze mee zouden doen aan het lezersmenu (voor mij bekend van de Tubantia). Achteraf bleek dit een lokkertje. Een menu van 4 gangen voor 25 euro met een gratis drankje van de krant. Bij de reservering zeiden ze een kopje koffie.
    Het is vrij donker in de zaak aan aangezien het zomer is wilden we met zijn vijven graag bij het enige raam in de zaak zitten. Dat mocht na wat bedenkelijke blikken van de serveerster. Het raam zat vol vliegenpoepjes en op de muur zaten vet- en andere vlekken. Niet echt fris. Je wilt de sfeer niet bederven, dus houd je je mond er maar over. Toen wij de eerste drankjes op tafel hadden staan hoorden wij de kok en de serveerster met elkaar ongezellig, goed hoorbaar, debatteren over het feit dat wij bij het raam zaten. Ik denk dat er maar plek was voor 4 personen, en wij waren met vijf. Gelukkig werd er tegen ons niets van gezegd. Dan het eten en drinken: Mijn rivella was prikloos, dus moest ik een nieuwe vragen.
    Het voorgerecht vitello tonato was taai en droog, de carpaccio was erg pezig. Van het hoofdgerecht trio vlees waren het varkensvlees en de biefstuk droog en taai. Bijgerecht van witlof met kerriekool was smakeloos en zag er verlopen uit. De paprikasaus van het trio was merkwaardig van smaak. Bij het nagerecht "crème brulee en verse aardbeien" zat een halve aardbei en het ijs was hartstikke bevroren. Toen ik opmerkte dat er geen aardbeien bij het betreffende nagerecht zaten kreeg ik een bakje aardbeien apart geserveerd. Ik wel, maar mijn tafelgenoot met hetzelfde nagerecht niet. De bediening was aardig, maar niet doortastend genoeg dus. Wat was eigenlijk wel goed die avond? Ons gezelschap! Oh ja. En de rekening die was ook goed, voor de Postkoets. We hebben eigenlijk ook nog teveel betaald. De koffie zou van de krant zijn, maar die hebben we ook moeten betalen. Hadden we maar beter moeten opletten! Wees gewaarschuwd.

13. Met een groot gezelschap heerlijk gegeten, zeer vlotte bediening en voor een heel goede prijs. Top.

14. Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. Wij komen regelmatig in deze bistro en genieten elke keer weer van het lekkere eten, de sfeer en de vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!

15. Afgelopen vrijdag samen met pa er wezen eten. Een verrasingsmenu hadden we genomen. Het was erg lekker en goed! En het personeel staat je altijd vriendelijk te woord. 35 Euro voor 2 4 gangenmenu's kun je niets van zeggen.

16. Het eten was heel matig, op zondag middag om 16.00 Geen ratler meer😡
    En als 1 van de eerste gasten deze middag geen aardbeien meer. Hoezo Jumbo en de AH zitten op 5 minuten loop afstand. Maar meld dit dan voor de bestelling maar maak het dan niet af met 6 ieniemieni rode bessen, in de hoop dat de klant de aardbeien zijn vergeten die op de menu kaart stonden Kerry kool was niet lekker en zo was ook de witlof.
    De rauwkos was ook niet lekker. Dus wij komen niet weer!

1,3
  17. Ben 9 punten

Met mijn gezinnetje wezen eten bij de Postkoets in Haaksbergen. Zelf heerlijk á la carte een overheerlijke tournedos als hoofdgerecht gehad met natuurlijk de capacio. De kinderen hadden samen een lezersmenu want ze zaten nog vol van ijsjes. Al met al meer dan genoeg en om de vingers af te likken.

Bijzondere moment was het welkomstdrankje. Chapo 👌🏻

18. Barry en Anouk

Afgelopen weekend met z'n achten wezen eten bij de Postkoets Haaksbergen.
    Zelf komen we uit Hengelo Gelderland, maar doordat we heel erg veel positieve verhalen hoorden over deze zaak, zijn we er gaan eten.

1 Ding is zeker! Wat er over gezegd wordt is echt waar, SUPER ETEN! Erg leuke bediening en heerlijke verse gerechten.
    Voor Kerst al geboekt!

Barry en Anouk!

19. Chantal

Niets wat wij op ons bord hadden liggen was vers. Het was veel te zout en de producten die gebruikt waren, waren van slechte kwaliteit. De bediening was prima.

1,7
  20. Fedor & Laura

Naast dat we een paar keer heerlijk hebben gegeten bij de Postkoets hebben we Sjoerd en team ook ingeschakeld voor verzorging van onze bruiloft.

Wat. Een. Dag.

Helemaal geweldig hoe er vanuit de Postkoets is meegedacht om alles rond te krijgen voor onze grote dag. Vooraf aan de bruiloft is er veel met elkaar gesproken om alles af te stemmen. Tijdens de bruiloft namen ze niet alleen de verantwoordelijkheid voor de catering, er werd ook meegedacht over de regie. Zodat wij als bruidspaar er niets van merkten tijdens de dag zelf. Heel fijn!

Van onze gasten kregen we veel complimenten over het eten, en vooral de ribbetjes waren in trek. Tevens werd de bediening als heel professioneel ervaren (de dames wisten wat men dronk en niemand stond lang met een leeg glas).

Alle complimenten en lof voor Sjoerd, de dames van de bediening, de chefkok en personeel. Echt fantastisch werk! Het is wat dat betreft jammer dat je maar 1x trouwt, anders zouden we het precies zo over doen.

De Postkoets heeft ons een fantastische dag bezorgd. Binnenkort gaan we er weer langs om erop te proosten tijdens een etentje ;-)

21. Met 4 personen hier heerlijk gegeten. Bediening was erg vlot en vriendelijk. Een prettige en gezellige sfeer, en het eten was uitstekend en heerlijk bereid.
    Was de eerste, maar zeker niet de laatste keer, dat wij hier gegeten hebben.

22. Gerlinde Helthuis

Zoals altijd, is het eten vd Postkoets prima in orde.
    Super goed eten voor een prima prijs!

23. J. Knols

Fijne zaak, net iets sjieker dan gemiddeld maar niet overdreven. Mooie ruime zaak, erg vriendelijke bediening. Eten was verrukkelijk, vooral een heerlijk stuk vlees gehad maar de bijlagen waren ook apart en zeer de moeite waard. Lekker glaasje wijn erbij. Prijs/kwaliteit was prima in orde. Een aanrader voor een gezellige avond!

24. Heerlijk gegeten, voor die prijs een 4-gangen diner.. top.
    Serveerster was helemaal geweldig, liep letterlijk het vuur uit haar schoenen, een super compliment voor haar.
    Ook de koks een chapeau, om onder deze omstandigheden (zeer warm) een geweldige maaltijd te kunnen bereiden.
    Om zeker terug te keren.

25. Zojuist gegeten bij Postkoets o.b.v. Groupon 6 personen. Twee personen vegetarisch. Bij het afrekenen was het bedrag erg hoog dus onze vraag hoe dat kan. Wanneer je vegetariër bent en dus het vegetarische menu hebt valt dat niet onder de Groupon. Echter werd dat niet bij het bestellen gezegd. Wij hebben dus €80 betaald voor Groupon 6 personen en daarnaast €70 extra (vegetarische gerechten en drankjes). Erg jammer dat ze voor vegetarische gerechten andere bedragen en regels hanteren. Vooral omdat vegetarische gerechten normaliter goedkoper zijn dan bv een vlees of visgerecht. Daarnaast was het vegetarische hoofdgerecht niet te eten. Wanneer u dus obv Groupon hier wilt gaan eten en u bent vegetarisch, houdt u dan rekening met extra kosten.

26. Gisteren echt heerlijk gegeten bij Bistro de Postkoets in Haaksbergen. De sfeer was goed en het hele restaurant zat vol. De bedienden waren zeer vriendelijk en attent. Zeker een aanrader !

27. Vandaag heerlijk wezen eten bij De Postkoets! Ze hadden een speciaal paasmenu! Echt heerlijk, wij hebben er van genoten!! Onze complimenten! Wat wij ook zagen is dat er 2 dames in de keuken stonden! Dat zie je tegenwoordig nergens! Dit konden wij ook terug zien in het opmaak van de borden! Wij hebben eigelijk maar 1 woord voor de gehele avond: Geweldig!! En wij komen zeker terug!

28. We gaan graag naar de Postkoets uit eten. Altijd gezellig druk, goede kaart en dito eten.

29. Sander 1 2 3

Prima restaurant met een uitgebreide kaart en een snelle en vriendelijke bediening. Het eten is ook uitstekend, op temperatuur en erg smaakvol! Een echte aanrader!!!

30. Gisteren (23-3) wezen eten bij de Postkoets. Van kennissen hebben we gehoord dat je er heerlijk kunt eten voor een betaalbare prijs. Er is niks gelogen, en wil dit daarom graag kenbaar maken. De sfeer in het restaurant voelt warm aan, het personeel van die avond was vlot en vriendelijk. Wij zagen dat ze er plezier in hadden, en dit straalde ze ook uit. We hebben ons laten verrassen met een 4-gangen verrassing menu, waarbij je kunt kiezen uit vis,vlees of een combinatie van die twee. Het menu ging onze verwachting te boven. Complimenten aan de twee dames in de keuken!!

Wij komen zeker nog eens terug, en zullen waar we komen een goed woordje voor jullie doen.
    Bedankt voor de leuke, gezellige en voor de verrassende heerlijke avond.

31. Ik was hier laatst met mijn vriendin. We hebben een hele leuke avond gehad. Er was een erg gezellige sfeer, sfeervolle kaarsjes en ook de openhaard was aan. Het eten was heerlijk. Goede prijs en kwaliteit. De bediening was ook erg vriendelijk en ervaren. We komen dus zeker een keer terug!

32. We hebben heerlijk gegeten.
    Een leuke sfeervolle en vooral animale bistro waar het gewoon gezellig is. Echt een super menu en dat voor die prijs.
    Toppers zijn het.

33. Zeer slecht, vergane glorie! Champignons Dordogne met een dikke laag oliebollenbeslag, smaakloos, dezelfde saus als bij het brood en oude champignons.

Enige pluspunt was het vlees. Dat was goed, maar het garnituur van een paar plakjes wortel en iets van een quiche kan je beter niet eten. Daarnaast zou mijn tafelgenoot gecarmeliseerde appeltjes krijgen in de saus bij haar kalf. Die waren ze 'vergeten', vervolgens krijg je rauwe appelbolletjes in een bakje. De prijs werd met een euro verlaagd...

Dan het water, na een aantal regulieren consumpties wilden we een glaasje water. We kregen kraanwater. Er was namelijk geen fles Spa te bekennen en de zuurstof van de kraan zag je in het water zitten (lijkt het grijs). Worden voor 2,20 euro per glas water aangeslagen!!!! Dit hebben we teruggevraagd.

Bediening was ongeïnteresseerd en inspiratieloos. Ze kwam de borden ophalen en kwakte letterlijk alle restjes eten op één bord. En het bakje van de appelbolletjes vergaten ze mee te nemen.

Geen koekje bij de koffie en een apfelstrudel uit de vriezer. En de kletskop! Oud, slof, en de smaak van plastic!!!

Al met al, een hele slechte zondagavond! Waar is de ambacht???

Tips:
    - Kleinere kaart met minder gerechten.
    - Waardeer je klant en probeer hem niet naaien.
    - Doe iets aan je interieur en de wc's.

Als er niks verandert dan is het snel gedaan met de zaak.

34. Op 25 februari 2017 met 4 personen gedineerd bij De Postkoets in Haaksbergen. Zoals altijd was ALLES daar weer dik in orde. Dus: een tien!

35. Zeer goed eten, wachttijden tussen de gangen heel goed, personeel vriendelijk, lekker relaxt en ervaren.

36. Familie de wilde

Vandaag heerlijk gegeten bij bistro de postkoets. In 1 woord geweldig! En raad het jullie zekker aan!

37. Michel ter Brake

Lekker gegeten en een zeer goede en vriendelijke bediening!

38. Wij hebben erg genoten van ons gekozen menu, heerlijke carpaccio en mals biefstuk!
    Gezellige sfeer en aardige/vlotte bediening, met een eigenaar die hart heeft voor de zaak.
    Een aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar.

39. Vlotte en attente bediening en vooral smakelijk eten

40. Wij hebben gisteren weer genoten. Van voor tot dessert. Ook het wild viel ons in de smaak,samen met de gekozen wijn.
    Het is hier altijd een gezellig uitje en komen dan ook regel matig.

41. Jasmijn & Tom

Uitermate gastvrije ontvangst en bediening zoals je mag verwachten bij een professioneel horeca-bedrijf. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding met welgemeende interesse van de chef voor onze mening tav onze smaakbeleving. Absoluut voor herhaling vatbaar en derhalve uitermate aanbevelenswaardig.

42. Als ingeving weer eens een afhaalmenu bestellen bij De Postkoets. Onze favoriet Champignons Dordogne was weer heerlijk, lekker sappig. De spareribs waren lekker mals, en de saté varkenshaas was ook heerlijk gaar. Alles was uitgebreid verpakt en groente, gebakken aardappeltjes, stokbrood, diverse sauzen en appelcompote completeerde de bestelling. Gezellig samen thuis gegeten dus de sfeerbeoordeling heb ik op het gemiddelde van de rest gezet. De service kan alleen nog maar beter door de bestelling naar de auto te dragen.

43. Diane Voogd

Wij komen vaker bij De Postkoets in Haaksbergen en zijn eigenlijk altijd tevreden. Gisteravond was het wat minder. De warme groente moet een bakje met groentes door elkaar met kaas erover zijn, maar het was 1 bak aan elkaar geplakte groente. Uiensoep vooraf was niet warm genoeg. Nagerecht crème brulee was warme vanille vla, niet lekker.
    Volgende keer op herhaling.

44. fam. stulen

Het was erg koud in het restaurant. Erg ongezellig. Het duurde erg lang bij het uitserveren van de gerechten. Voorgerecht prima. Hoofdgerecht vlees koud en rauw! Erg jammer en bovendien erg duur!!
    Zeker geen aanrader voor volgende keer.
    Gemiste kans, heel jammer, we hadden positieve verwachtingen vanwege de vele goede recensies.

45. Dinie Wijlens

Wij hebben met z'n vieren bijzonder genoten in restaurant De Postkoets. Wij hadden het vier gangen verrassingsmenu voor euro 35,00 voor twee personen. Wij hadden een goede, mooi aangeklede plek. De gerechten waren lekker en leuk opgediend. Er werd goede uitleg gegeven.

46. Was erg lekker en goede service. Ondanks dat een nieuwe medewerker wat foutjes maakte. Ze gingen er goed mee om en loste het op. We kregen zelfs een drankje van het huis!

47. Wim Schoolderman

De bistro is qua aankleding veel meer een restaurant, nette lakens op de tafels, mooie aankleding van het interieur met open haard centraal. Zeer schappelijke prijzen en goede kwaliteit. Prima bediening. Eigenaar zeer betrokken bij de zaak.

48. Ontvangst was prima en personeel is aardig en behulpzaam. We hebben met z'n achten lekker gegeten, was prima.
    Ze moeten wel wat doen aan die wc deur, dat geklapper en tocht is niet echt sfeer bepalend. Wij zaten dus eigenlijk op de verkeerde plek.

49. Zaten op een plek tegenover de toiletten en de garderobe. De deur bleef om de haverklap open staan hetgeen veel tocht en een onaangenaam kijkgat gaf. Bediening traag en onhandig. Vooraf een mousserende wijn die volledig plat was en waarschijnlijk al een week. Achter ons een deur naar de keuken die regelmatig open ging maar men kon er niet door omdat wij er voor zaten. In de rest van de oorspronkelijke achterzaal zat behalve ons gezelschap niemand. Dit draagt niet bij aan een goede sfeer.

50. Na eerst de recensies te hebben gelezen, was ik heel benieuwd naar hoe het ons zou bevallen bij de Postkoets en heb enigszins sceptisch gereserveerd.

De ontvangst keurig en vriendelijk. Sfeer gewoon goed en gezellig. Service netjes en vlot. De prijs kwaliteit verhouding klopt hier gewoon compleet.

Al met al een ontzettende meevaller en ik snap ook niet goed waar de negatieve recensies vandaan komen, wel valt mij hierbij op dat het vooral Groupon gebruikers zijn die "klagen" maar dit zullen dan ook wel de echte fijnproevers onder ons zijn.

Bistro de Postkoets in Haaksbergen, een echte aanrader!

51. Super gegeten en gedronken, gaan we vaker doen. Leuke mensen met een hart voor de horeca.

52. Zeer slecht.

53. Gezellige sfeer, lekker gegeten. Om half 6 aanwezig. Gevraagd of we om half 8 klaar zouden kunnen zijn in verband met schouwburgbezoek. We hadden een 4-gangen menu besteld, maar qua tijd is het niet gelukt. Om 19.45 uur zijn we vertrokken, helaas zonder dessert. Verder was het heel plezierig.

54. Weer uitstekend gegeten bij Bistro Postkoets. Het was een heerlijk 4 gangen diner, super mooi opgemaakte borden met de lekkerste gerechten. Mooie accommodatie en heel vriendelijk en gastvrij personeel.
    Een echte aanrader!

55. J.nieuwenhuis

Zaterdagavond 19 november Groupon verrassingsmenu gegeten met 4 personen, uitstekende service en heerlijk gegeten. Gaan binnenkort zeker weer.

56. j.soepenberg

Nu voor de 3e keer bij De Postkoets gegeten. Eerder altijd prima gegeten. Deze keer vanwege verjaardag gebruik gemaakt van een bon voor 4 gangen menu (zogenaamd verrassingsmenu). Deze keer viel het tegen. Gebakken aardappeltjes te donker en te klein en te kruimelig. Leek wel het laatste uit de pan! Zelf heb ik een glutenallergie en ondanks dat, toch een schaaltje met macaroni bij het vlees gekregen! De kalfsbouillon vooraf met daarin wat toegevoegde harde stukjes groente en zonder een enkel stukje kalfsvlees viel ook tegen. Ik als coeliakie patiënt had een lekker sausje over het vlees, doch mijn vrouw had een sausje dat totaal niet lekker was. Dit laatste is wel erg persoonlijk! De sfeer en bediening "prima". Al met al niet voor herhaling vatbaar.

57. Wim, Karin, Bert, Mirjam, Rudi en Mariette

Wij hebben afgelopen vrijdagavond met ons zessen van het Groupon menu genoten! Het was, zoals altijd, allemaal heerlijk, het eten werd allemaal prachtig opgemaakt geserveerd en de bediening is altijd even vriendelijk en voorkomend.
    Wij blijven bij jullie terugkomen hoor, super!

58. Ben Weegerink

Het restaurant is supergezellig en het personeel zeer attent en aardig, en het eten heeeeerlijk. Het enige minpuntje was het tafeltje voor 2 dat een beetje in een hoek was gedrukt en dat andere gasten op moesten staan zodat wij er langs konden gaan, misschien een tip om de indeling ietsje te veranderen, verder een aanrader om gezellig te gaan eten, gr Ben en Gees

59. Bennie en Barbara

Sjoerd en personeel, we hebben net zalig bij jullie gegeten. Prima bediening.

60. Frans Verwij

Prima eten. Ruim voldoende voor een redelijke prijs.

61. Heerlijk gegeten met mijn dochter. ik kom er zekers nog weer

62. 4 keer een dikke 10!

In hele goede sfeer heerlijk gegeten.
    Uiterst vriendelijke en snelle bediening, top team!
    Heerlijk menu, zeer smaakvol, ruim voldoende en zeer fraaie presentatie van alle gerechten.
    Een echte aanrader!

63. Robert Bakker

Afgelopen week maar weer eens het 2-persoons 4-gangenverrassingsmenu voor € 35 geprobeerd.
    We werden ontvangen door een vriendelijke serveerster met een minuscuul glaasje drank.
    Je kunt vooraf kiezen of je vlees, vis of een combinatie wilt. We kozen vlees.
    Vooraf wordt stokbrood met kruidenboter aangeboden, dit wordt wel apart berekend. De knoflookboter was lekker, de andere boter smaakte erg "margarine-achtig".
    De start van het menu was met carpaccio. Dit hoort koud te zijn, maar was dit niet, waarschijnlijk omdat het op lauwe borden werd opgediend. Het sausje hoort wat zurig te smaken, in mijn ogen voldeed dit niet aan de verwachting.
    Daarna een perfecte mosterd-room soep.
    Dan de hoofdgang. Drie stukjes vlees: een ronde steak die net iets te gaar was, een medaillon van stoofvlees die uit elkaar viel van gaarheid en een droog stukje varkensvlees. Witlof met kaas, vrij vette gebakken aardappeltjes, salade van rauwe witte kool en rabarber die wel heel fris smaakte omdat er bijna geen suiker in zat.
    Het toetje: een combinatie van bananenijs, een bolletje panna cotta, een minuscuul stukje tiramisu.
    Het feit dat er bij elke gang meerdere gerechten worden opgediend, doet vermoeden dat het restaurant deze maaltijd beschouwt als een demonstratie van haar kunnen. Maar bij een demo moet alles wel perfect zijn. Jammer genoeg waren er te veel zaken die deze perfectie niet haalden.

64. We hebben dit restaurant gekozen omdat ze via deze site goede recensies hadden gekregen. Als je er dan aan komt lopen valt de uitstraling van het restaurant aan de buitenkant in negatieve zin op. Ook binnen ziet het er wat verweerd uit, mag wel een kwastje verf over. Andere locatie zou nog beter zijn. Ambiance, wat toch een belangrijk onderdeel is bij uit eten gaan kan een stuk beter.

De bediening is vriendelijk en doet duidelijk haar best. Heb het gevoel dat dit een restaurant is wat wel degelijk culinaire ambities heeft en zich wil onderscheiden van de rest. In dat opzicht viel het ons wat tegen; ik had een vismenu, de gamba's waren eigenlijk nog koud, de kabeljauw droog. Werd geserveerd met rabarber, heerlijk, maar nog wel erg koud en de aardappeltjes erg vet. Rest sprong er ook niet uit in positieve zin. Kortom dit hadden we graag wat anders gezien.

Wellicht was de echte kok met vakantie, was tenslotte bouwvak.

65. Vanavond uit eten geweest bij de Postkoets met familie. We hebben van het verassings-menu gegeten, dit is ons allemaal goed bevallen. Een 4-gangenmenu voor 17,50 per persoon en ontzettende goede kwaliteit. De sfeer was goed in deze bistro, en de bediening erg spontaan.

66. Elke ter Haar

Van de week uiteten geweest in dit restaurant met vrienden. We hadden gekozen voor het lezersmenu, een betaalbaar menu, het zag er allemaal mooi uit en smaakte uitstekend! De bediening was vriendelijk en de sfeer was goed! Het was een topavond.

67. Wij zijn gisteravond uit eten geweest bij deze bistro en dat is ons uitstekend bevallen! Het eten was zeer goed, rib eye van de Big Green Egg smaakte geweldig, bijgerechten prima niks mis mee. Er hing een gezellige sfeer en het personeel was netjes & correct.

Een echte aanrader om eens lekker te gaan eten!

68. Bon gekocht van Groupon maar zelfs € 35 voor 2 personen voor een 4-gangenmenu te duur! Voorgerecht werd niet geserveerd zoals omschreven, het vlees was droog en de bijgerechten echt heel slecht! Vies gewoon!
    Toppunt was het toetje, 3 van de 4 personen hebben het toetje laten staan. We bemerkten zelfs dat de bediening ons ontliep, vroegen ook niet of het smaakte we hebben gewoon moeten vragen of ze het af wilden ruimen.
    Serveerster concludeerde ook dat het toetje er een beetje vreemd uit zag... Maar tot onze teleurstelling kwamen ze niet met excuses of iets dergelijks, er werd niks mee gedaan "ja zal het de kok doorgeven".

Erg teleurstellend!! Jammer van je geld.

69. Het eten was uitstekend. We hadden het menu van 25 euro en alles was even goed. Het vlees, de vis en toebehoren, er was niets op aan te merken. Verder was het personeel ook heel attent. Echt een aanrader om er eens te gaan eten. Wij zijn er al vaker geweest, maar komen er zeker nog terug.

70. P.G. van der Stigchel

In de wetenschap, dat elk mens, dus ook mensen die nog hard werken, wel eens een fout kunnen maken of een mindere dag hebben wil ik gaarne het volgende opmerken over Bistro De Postkoets : goed kwalitatief eten en drinken in een gezellige ambiance met een vriendelijke service tegen een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Ik hoop er nog lang te kunnen komen.

71. Als je lekker en sfeervol wil eten is bistro De Postkoets echt een aanrader. Personeel loopt er netjes en verzorgt bij en erg vriendelijk. Vanavond zijn we weer van de partij want ik vind het het geld dubbel en dwars waard. Voor goed eten hoef je niet duur te betalen. Heerlijk, kan me er weer op verheugen om daarheen te gaan. Jongens jullie zijn een top team.

72. Annie Planting

Bij binnenkomst viel al op hoe prettig de sfeer is. Vriendelijk en attent werden we naar de tafel geleid. Ondanks dat het restaurant vol zat, duurde het niet lang voordat we konden eten. Het 4 gangen menu was genieten! Uitstekende bediening, echt een aanrader.

73. Gisteren wederom heerklijk gegeten. Wat een genot is het toch om te zeggen: Laat de chef maar wat lekkers maken! De gastvrouw vraagt of we van vlees of vis houden en de rest komt goed.

Botermalse entrecote een heerlijke runderbouillon en een dessert om je vingers bij af te likken! Wederom een genot om zo een avondje uit te zijn!

74. Mijn moeder was overleden en daarom waren we in Haaksbergen. Om toch maar wel goed te eten gingen we naar dit restaurant. Wat een afknapper! De zalm was niet goed gaar en ook de tongrolletjes waren niet echt gaar. Ook de smaak viel ons danig tegen. Toen ik dat tegen het personeel zei, kwam uit de keuken het bericht dat we gerookte zalm hadden. Dus niet.Als je echt vies wilt eten probeer dan eens dit menu de chef! Aanfluiting. En personeel kan niet tegen kritiek want we werden niet meer in onze jas geholpen. En nee het was niet druk. Zonde van het geld. Maar vooral een kater, omdat ik via uw site dacht een goed restaurant gevonden te hebben. We wonen bij Utrecht, eten vaak buiten de deur. Dit restaurant zou hier allang failliet zijn. Zijn de overge goeie recensies door het personeel gedaan?

75. Van een smaakvol en afwisselend 4 gangen-diner genoten op 4 april 2016. Goede kwaliteit, fijn opgemaakt met lekkere en ruim voldoende bijlagen. Sfeervol restaurant en een vriendelijke top-bediening (door de bedrijfsleidster). We komen niet uit de omgeving van Twente maar als we in de buurt zijn, komen we zeker terug.

76. Kloppenburg

Ontvangst was prima, begonnen met stokbrood/kruidenboter: opgewarmd, droog, niet goed dus. Voorgerecht carpaccio te zuur en te weinig oude kaas, het leek wel rauwe ham. Hoofdgerechten; Ossehaaspuntjes en spies, veel zout en peper welke overheersten in de smaak.

77. Gisteren gegeten met 4 personen. De gerechten waren allemaal lekker! Borden waren goed op gemaakt en de gerechten gingen met een normaal tempo mee. We hoefden niet al te lang te wachten wat zeker een pluspuntje is. De bediening was vriendelijk en gastvrij. Een top restaurant waar we zeker weer gaan eten.

78. inmiddels heb ik een aantal keer hier gegeten bij de Bistro de Postkoets, en het is altijd van een zeer goed niveau. Bij de deur wordt u vriendelijk ontvangen en worden de jassen aangenomen. De aankleding in het restaurant is erg huiselijk en sfeervol, wij zaten aan een tafel bij de openhaard. De kok weet overduidelijk wat hij aan het doen is en levert keer op keer goed bereid eten.

Of je nu a la carte eet - of kiest voor het vier gangen verrassingsmenu met de keus uit vlees vis of een combinatie, het eten is van goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Dit restaurant heeft nog nooit teleurgesteld en staat op nummer 1 op mijn aanbevelingslijst.

79. Van de week hier a la carte gegeten met vrienden.
    We werden vriendelijk ontvangen en jassen werden keurig aangenomen en werden vriendelijk naar onze tafel gewezen. Als voorgerecht een carpaccio was goed, niks mis mee, mooi opgemaakt en goed op smaak. Als hoofdgerecht een rib-eye van de Big Green Egg, smaakte erg lekker en perfecte garing. Er was een fantastiche rode wijn jus was erg goed, met een goed glas rode wijn erbij. Als nagerecht een creme brullee met echte vanille was ook erg goed. Al met al een gezellige avond gehad en zou het zeker aanraden om er een keer heen te gaan.
    Het is echt super eten voor een hele schappelijke prijs.

80. Mijn ervaring: het eten is heerlijk, alleen vonden wij het jammer dat de sfeer / bediening minder was. Wij kregen in de eerste plaats een plekje achter in een hoekje waar het tochtte, mijn zus vroeg om een kussen wat er niet was [ze is nogal klein] mijn broer kreeg het verkeerde bier. Wij mochten op een andere plaats gaan zitten, daar kregen wij ons voorgerecht, maar het stokbrood was er nog niet, daar hebben we om gevraagd en het werd op onze tafel gesmeten. Daarna kwam de serveerster om te vragen of wij een andere gastvrouw wilden dit was onze eer te ver. Naar mijn mening was ze brutaal of had haar dag niet.

81. Perfect restaurant de toetjes waren op en top de rest natuurlijk ook. Een zeer mooi restaurant met vriendelijke service.

82. Richard Boomkamp

Hier onlangs gegeten met mijn ouders. Restaurant ziet er netjes en gezellig uit. Ontvangst was ook goed. Het eten was echter echt niet goed en ik ben normaal gesproken geen klager (nu dus wel).

Vlees zag er vies uit, rook ook niet goed en smaakte ook vies. Had het gevoeld dat het in de magnetron was opgewarmd. Groentes waren koud en niet te eten. Het dessert was op zich prima, echter we hadden allemaal hetzelfde en toch was het allemaal anders opgemaakt of er ontbrak iets. Vreemd. Op het bord van mijn moeder kon je duidelijk vingerafdrukken zien staan en het bord was ook niet schoon. De mosterd soep was wel goed.

Ik zou er nooit meer heen gaan, maar hoop dat ze deze recensie oppakken voor verbetering, want het ziet er wel erg gezellig uit.

83. Met groupon-bon gegeten. De kwaliteit viel zwaar tegen, zelfs de koffie (aan het eind) was opgewarmde oude koffie.

84. Vandaag hebben wij voor de 2de keer bij de Postkoets gegeten. Zeer sfeervol restaurant, heel gezellig, prima bediening en lekker gegeten. Dat mooi opgediend wordt. Royale porties, tegen betaalbare prijzen. Zeker aanrader.

85. H. Bekhuis

Af en toe voel ik de behoefte om mijn vrouw eens lekker te verwennen met een bijzondere maaltijd om haar te bedanken voor al die tijd dat ze mij is trouw gebleven. Daarom gaan we uit eten. Een goed restaurant moet aan de volgende eisen voldoen: de bediening moet goed zijn, je moet het gevoel hebben dat je welkom bent maar daarnaast moet wàt je krijgt ook goed en overvloedig zijn (want wat heb je er aan als de ober buigt als een knipmes en je een bord krijgt zo groot als een wagenwiel met in het midden 3 sperzieboontjes, die je zonder loep haast niet kunt terugvinden?). Kortom... we hebben gezocht en gevonden; "De postkoets"!

Direct bij binnenkomst werden we verwelkomt door een lieftallige jongedame, Jenny, die ons meteen het gevoel gaf dat we hier meer dan welkom waren. Geen moeite was haar te veel om het ons naar de zin te maken. Ook de sfeer was goed. Het eten was Bourgondisch! Dat wil zeggen goed en overvloedig. Meer kan een mens niet verlangen. Heel voldaan en met een tevreden gevoel zijn we huiswaarts gegaan. Dank Jenny... Dank kok!!! Hier in de "Postkoets" komen we beslist nog vaak terug!

86. Eten was heerlijk, bediening was top!

87. Afgelopen zaterdag op 2e kerstdag heerlijk gegeten bij bistro De Postkoets. Wij hadden een 4 gangen menu van de groupon actie. Het eten was erg lekker! Genoeg keuze, mals vlees en lekkere combinaties. De service van de bediening was enthousiast en vriendelijk. Echt een restaurant met top kwaliteit. Voor ons nog meer reden om weer eens terug te gaan.

88. Gisteravond heerlijk wezen eten met een voucher van Etentjeveilen. Zeer goede, attente en vrolijke bediening. Eten was een fantastisch 4 gangendiner. Het tempo werd daarbij ook nog eens goed aangevoeld. We hebben van alle gerechten met volle teugen genoten. Dit is, zeker op basis van kwaliteit/prijs een absolute aanrader, maar ook als alleen kwaliteit en bediening worden beoordeeld. Lekker en 'niet weinig' . Wij zullen hier in het vervolg nog meer aanlanden, zeker voor herhaling vatbaar!

89. Vrijdagavond weer eens in de Postkoets gegeten. De chef heeft speciaal voor ons een wildmenu samengesteld. Het voorgerecht (eendeborstfilet met geconfijte eendebout) was heel erg lekker. De wildbouillon had een aangename geur van kruiden en madeira en was zeer smaakvol. Het hoofdgerecht was een in de Egg klaargemaakte hertenbiefstuk. Deze was botermals en mooi egaal rose van binnen. Het dessert van een cremebrulee met 2 stukken zelfgemaakt ijs vormden een zeer prettige afsluiting.

90. jan meulenbeld

Na enige aarzeling (recensies te mooi om waar te zijn?) op 8 september 2015 een luxe barbecue voor 24 personen besteld, met kok. In één woord uitstekend: mals vlees, prima bier en wijn en een leuke kok. Wel erg veel, we eten er (met z'n tweetjes) uit de diepvries nog van. Jammer dat er 2 zalmsalades i.p.v. 1 zalm en 1 rundvlees waren, maar verder...een aanrader!

91. Via veilingakties.nl hier gegeten, het was voortreffelijk, we werden gewoon hartelijk ontvangen. Niks dan lof voor het personeel, ondanks dat het druk was goed werk geleverd.

92. Diana Tiecke

Een barbecue besteld, uitstekend verzorgd. Heerlijk vlees en salade. Alles werd keurig bezorgd inclusief bestek, en borden. En een barbecue. We hoefden niks af te wassen. Zeker voor herhaling vatbaar.

93. Fam. Rietveld

17 juni hier gegeten. Het eten was absoluut geweldig. 4 gangen, 4x genieten! Uitstekende bediening, prettige sfeer, binnen gezellige uitstraling, kortom een aanrader.

94. Wemekamp

Goede en gezellige bediening. Het eten was goed en erg lekker, zeker voor die prijs. We komen zeker nog een keer terug.

95. Hans Bremer

Gegeten met een bon van Groupon, en wij (in totaal met 4 personen) kunnen over deze eerste keer alleen maar lof uitspreken qua gezelligheid, gastvrijheid en keuken. Zeker een aanrader. Gaan het zeker weer doen, ook zonder Groupon bon. Wie (wat betreft dit etentje) hier nog wat over te janken heeft, moet gewoon lekker thuis blijven en zelf gaan koken. Heren (en dames), lekker doorgaan.

Toppie!

97. Diverse keren bij jullie gegeten. In kleine en wat grotere gezelschappen. Afgelopen kerst met familie, 7 maart 2015 mevrouw ter Huurne en een vriendin. Prima verzorgd, komen zeker nog eens terug.

98. Jan Goorhuis

De zalmsalade voor de kerstdagen thuis was rijkelijk gegarneerd en smaakte voortreffelijk.

99. Wij hebben hier al een paar keer gegeten. 2e kerstdag weer. Het eten is er altijd super. De dames van de bediening zijn erg vriendelijk en het uitserveren loopt altijd goed. Alles tegelijk en warm op tafel. De sfeer en inrichting is zeer goed. Heel leuk ingericht. Wij vinden dit restaurant een aanrader.

100. Vervolg met betrekking tot eerste kerstdag. Mijn man heeft een mailtje gestuurd en de volgende dag zagen we dat er dezelfde avond al gereageerd was. Wat dat betreft de complimenten. Postkoets heeft excuses aangeboden en komen ons tegemoet met 2 keuzes. Wat het gaat worden weten we nog niet maar daar komen we wel uit. Bij deze de complimenten over hoe er later is omgegaan met onze klacht. Blijft natuurlijk een feit dat je geen verbrandde eten meegeeft en ik neem aan dat men daar in de toekomst alert op is dat het niet weer gebeurt.

Volgende pagina