De Postkoets in Haaksbergen

Deal Laat je in het sfeervolle De Postkoets verrassen met deze deal voor een 4 gangen keuzemenu, nu voor 21,50!

Geniet in het sfeervolle De Postkoets van de ultieme smaakervaring met deze deal voor 44% korting op een verrassend 4 gangen keuzemenu. Nu voor slechts 21,50!

Gelegen in het centrum van Haaksbergen vind je De Postkoets, een zeer sfeervol restaurant waar je je kunt laten verrassen door de lekkerste gerechten. Hier wordt met veel zorg en passie gekookt en niets is te gek. Daarnaast heeft De Postkoets een "Big Green Egg" wat zorgt voor de ultieme kook- en smaakervaring.

Voorgerecht
Pulled Pork
Geserveerd op een stamppotje van koolraap, appelbolletjes met warme barbecuesaus van ketjap en kruidencurry
Dordogne (gefrituurde Champignons)
Champignons gebakken in een laagje van bierbeslag geserveerd met een pittige knoflooksaus
Boomstammetje van Carpaccio
Gevuld met een tonijnsalade geserveerd met een vinaigrette van groene kruiden & kappertjes met druppels mosterdmayo
Gebakken geitenkaas en garnalen
Met een salade van rucola, Italiaanse spaghetti, gelei van frambozen en balsamico dressing

Tussengerecht
Champignon roomsoep
Champignonroomsoep met julienne van prei
Rode linzensoep
Met fijne reepjes gerookte kipfilet en blokjes courgette
Tomaten basilicum crèmesoep
Met reepjes tomaat, rundvlees en groenten

Hoofdgerecht
Vlees Plate van ossenhaas, gevogelte, varkenshaas en bavette
Met paddenstoelen en vadouvansaus gegarneerd met krokante bacon
Vis trilogie tongrol, zeebaarsfilet en een wekelijkse visverrassing
Geserveerd met tomaten-basilicumsaus
Varkenshaasfilet
Met gegrilde gesmolten kaas en een champignon-truffelroomsaus
2 biefstukjes van de haas en bavette gegrild op de Big Green Egg
Geserveerd met een zachte mosterdsaus of kruidenboter

Nagerecht
Parfait van sinaasappel
Met chocolademousse en bosvruchtensaus
Tiramisu van de cheffin
Met karamelijs en koffiesiroop
Coupe Dame blanche
Een klassieker, vanille-ijs met chocoladesaus
Crème de Catalaan
Onze niet weg te denken crème brûlée van kaneel met een bolletje ijs van cookie

39,00 21,50 -44%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-09-2021

Corona informatie

Op maandag is enkel afhalen mogelijk.

De Postkoets laten bezorgen?

• All-inclusive

• Rookruimte
  6. Omgeving
    • In het centrum
  8. Betalen American Express Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1290520872 78
1315281961 69
1620668720 80

1. esther forkink

We hadden voor afgelopen vrijdag 26 febr 2021 via social deal een 4 menu gekocht, op 22 febr toch maar even persoonlijk met postkoets gemaild of de tijd kon worden aangepast van 18.30 Naar 18.00. Geen probleem kreeg ik via mail als antwoord. Mails zijn aanwezig… tot mijn grote verbazing (na een telefoontje van mij na postkoets was het eten om 18.30 Eten onderweg) werd het pas 18.50 Geleverd.
    Bezorger hierop aangesproken en die vertelde dat ze binnen het bezorg moment zat (mag 20 min) want wij hadden pas om 18.30 Besteld. Huh… verbaasd dat mij mail van maandag naar postkoets niet serieus is genomen. Dus meteen postkoets een mail gestuurd. Kreeg daarop een beetje een zeer onvriendelijk mail terug dat hij geen raket onder zijn auto had bla bla… en na tig mails verder ben ik er dus achter gekomen dat dit intern dus niet doorgegeven (mails allemaal aanwezig). Ik kan helaas geen goed Nederlands maar de mails waren ronduit onklantvriendelijk en onbeschoft.
    Eten… was goed voor die prijs maar de sfeer gezelligheid was bij ons inmiddels weg. En rustig eten was er niet meer bij.
    Postkoets… nee die krijgt van mij echt een koude douche qua reageren naar de klant toe!

2. Odille rozema

Heerlijk gegeten. We moesten omrijden ivm een ongeval maar het eten was zo goed verpakt dat het heerlijke eten gewoon nog warm was.
    Wij hadden veel verschillende gerechten die stuk voor stuk fantastisch waren maar de uitblinkers waren het garnalenpotje en de sinaasappel bavarois. Echt een aanrader om hier eten te halen en zodra het weer mag, zeker een bezoek om uit eten te gaan.
    Bedankt aan de medewerkers en de keuken echt geweldig.

3. Carmen nijkamp

Vanavond gegeten via een deal maar het was perfect!! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar! Complimenten. Echt super dat je onthaald werd met een vruchten prosecco , dan voel je je welkom!

4. Erik & Irene

Heerlijk 5 gangen diner (Social deal) bij bistro de Postkoets genuttigd onder een prima ambiance en leuke bediening. Zeker de moeite waard! Rivm regelgeving mbt Corona prima toegepast en in orde! De horeca verdiend een duwtje in de rug onder de huidige bizarre omstandigheden. De term ‘social deal’ is relevant, juist in deze tijd. Help elkaar! Bistro de Postkoets succes! Groet, Erik & Irene

5. Wauw.
    Wat een ontvangst.
    Kregen een eigen gemaakt wijntje van het huis bij binnenkomst.
    Ondanks de Corona tijd niet gereserveerd en toch van harte welkom.
    Beide het 4 gangen diner genomen (wat we nooit doen omdat het meestal niet aan staat) wat voortreffelijk smaakte.
    En zelfs ik als grote kannibaal had zelfs bijna alle groentes opgegeten welke voorbij kwamen (normaal eet ik echt alleen maar vlees en patatjes geen groenten en vooral geen ui).
    Wij beiden hebben geweldig lekker gegeten en natuurlijk van een overheerlijke fles Pinot Grigio genoten.
    Als ik meer als 5 sterren zou kunnen geven kregen ze van mij er zeker 8 of misschien wel meer.
    Volgende maand (Of later)als ik weer in de buurt ben gaan we er zeker weer eten.
    Wauw geweldige bediening en ook de eigenaar tevens Chef doet het erg goed.
    Complimenten recht vanuit ons hart.
    Groetjes uit Den Haag

6. De entourage was stijlvol, wel erg smal waardoor bezoekers altijd langs je tafel lopen.
    Het eten had om mij wat hoger op smaak mogen zijn. Het voorgerecht met kip en rauwkost was lekker vers maar vlak van smaak, de kippensoep juist heerlijk! De entrecôte was weer te vlak en flauw van smaak maar perfect gebakken! En de Dame Blanche was heerlijk maar met veel te veel ijs voor een nagerecht.

7. Gisteravond hebben we heerlijk en gezellig gegeten.
    Het eten was top en de bediening erg vriendelijk.
    De prijs kwaliteit is in een goede verhouding.
    We komen zeker weer terug.

8. Leuk en vol uitziend eten.
    Vol van smaak en snelle service.
    We komen zeker weer terug.

9. Ik heb geen een opmerking over de avond dat ik met vrienden ben wezen eten. Toen we binnen kwamen werden we netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. De dame die ons hielp was erg vriendelijk en het eten dat we hebben gehad was erg lekker. Ik zou deze bistro echt aanraden aan vrienden en familie!!

10. Sfeer was redelijk. Bediening was vriendelijk. Kok hing hele avond over de bar. Drinken was goed. Eten was slecht. Voorgerecht en nagerecht waren nog het beste. 3 soorten vis, smaakten alle drie hetzelfde, waterig, zo uit de vriezer......gebakken aardappeltjes hadden al uren in een warmhoud pan gezeten en de schijfjes dier erdoor heen zaten, waren zo taai dat het leek of deze van de vorige dag waren overgebleven. De pompoensoep kwam uit een pakje, klontjes zaten erin, waren zelfs niet helemaal opgelost!
    Dit is echt geen top restaurant met huisgemaakte gerechten. In het ijs zaten bevroren water klontjes.....
    Ik ga dit restaurant zeker niet aanbevelen!

2,1
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  11. Prima 4 gangen diner gegeten. Vlotte, vriendelijke bediening.
    Ook prettig om een karaf kraanwater te krijgen met ijs. Heerlijke koffie ook!

12. Simone Kip

Vandaag een diner bij mijn vader laten bezorgen die jarig is. Het eten was fantastisch en er was vanwege de verjaardag een feestelijk tintje aan gegeven. Hij heeft er van genoten.
    Zo werd het toch nog een leuke feestelijke dag in coronatijd!!
    Dank aan het team!

MvG,
    Simone

13. Lekker gegeten, prettige sfeer en bediening

14. Heerlijk gegeten. Goede smaken, perfecte porties en een prettige ambiance.

15. Met 10 dames heerlijk gegeten, doen we zeker nog een keer. 👍
    Bediening was vriendelijk en vlot. Zeker een aanrader

16. Voorgerecht normaal super nu slecht, geen groente bij het hoofdgerecht na navraag waren ze vergeten dat te zeggen. In het glas bier zat een groot en een klein stuk glas. Toen we dat lieten zien aan de serveerster liep ze weg, wij hadden minimaal verwacht dat de eigenaar die aanwezig was bij ons kwam, maar die hebben we alleen van een afstand gezien. Jammer dat hij dit niet kwam oplossen.

17. Maureen

18. Erg leuke bistro, eten was goed orde en zeer ruime porties.
    Drinken werd gelijk gevraagd zodra het glas leeg was en tijdens alle gerechten werd gevraagd of alles naar wens was.
    Mijn man heeft allergie voor tomaat.
    Hier is zeer goed rekening mee gehouden en hij heeft geen klachten gehad.
    Zeker een aanrader!!

19. 2x slechte ervaring met het eten van de afhaal.

20. Rene Hogenberk

4-Gangen aanbiedingsmenu gegeten. Prima ontvangst, vlotte bediening en lekker ruim voldoende te eten. Absoluut een aanrader voor het geld.
    Alleen nog een ander systeemplafond!

21. Zaterdag een hele fijne avond gehad bij de postkoets. Heerlijk gegeten en genoten van een top menu. Hele fijne bediening. Echt een aanrader en goede prijs. Was Top. Komen zeker hier vaker.

22. Goed en lekker gegeten.
    4 gangen menu was top.
    Voor de kinderen goede menu s.
    Goede bediening en erg gastvrij.

23. Totaal geen commentaar. Eten was goed en voldoende. Zag er perfect uit.

24. Herma Bremmer

We hebben heerlijk gegeten. Een viergangen menu voor een heel aantrekkelijke prijs.
    De gerechten waren zeer smakelijk. De borden mooi opgemaakt en de porties meer dan voldoende.
    Kortom een aanrader voor een ieder die van betaalbaar lekker eten houdt.
    Tevens wil ik er bij vemelden dat ook het menu voor de persoon die glutenvrij at er fantastisch uit zag en ook prima smaakte.
    Kortom wij hebben genoten van ons avondje uit.

25. Lekker eten tegen een eerlijke prijs.
    Super is dat het vlees klaargemaakt wordt in een grilei.
    Erg goed van smaak, mooie rooksmaak en erg op de wens medium-raw.
    Zo zijn er mensen die dat waarschijnlijk niet kennen en de kok niet de kans geven zchzelf te bewijzen. Die mensen hebben iets gemist en morten maar bij de traditionele keukens blijven, lekker safe en eentonig.
    Kortom, jezelf overtuigen door er te gaan eten.

26. Mark hendriks

Via Social deal een avondje bij de postkoets terecht gekomen, door vriendelijke dames keurig ontvangen met een welkomstdrankje.
    Verdere avond prima doorgebracht, sfeer was goed en het eten was lekker, ongelooflijk dat er zo'n kwaliteit voor zo weinig geld geleverd kan worden. Zelfs met onze extra wensen werd zonder te morren rekening gehouden.
    Bedankt allemaal voor de fijne avond. Keep it up!

27. Wilde graag even mijn ervaring met de Postkoets via socialdeal delen.

Welkomst drankje was gewaardeerd en personeel was vriendelijk. Op t toetje na was de kwaliteit zwaar onder de maat/zeker geen positieve reclame. Moesten personeel hier wel over informeren/kwaliteitsnivo was onacceptabel.

Dikke laag op de saus/echt ingedroogd.
    Pulled pork was met rauwkost garnering en al opgewarmd/smaak geheel verloren/was niet vers.
    Championcremesoep had een vreemde overheersende smaak/beslist niet smakelijk.
    Vlees gerecht van mijzelf en mijn vrouw was echt onder de maat/vlees zat tegen houdbaarheid aan en had een slechte zelfs bedorven smaak/haasbiefstuk zat vol met vet en harde stukken/beslist niet vers klaargemaakt.

Pas op met dergelijke slechte kwaliteit deals/dit beinvloed de reputatie van social deal ook erg negatief. Ik adviseer om actie te ondernemen richting Postkoets.

Dit was onze eerste ervaring via social deal en de Postkoets/en gelijk de laatste.

28. Gisteren buffet laten komen van de postkoets met koude hapjes die waren voortreffelijk de salade,s waren goed maar het buffet viel me tegen was lauwwarm denk dat ik de volgende keer wel naar een ander ga.

29. Corry Jansen

We hadden een viergangen menu,
    Het was heerlijk, alles was smakelijk klaar gemaakt.
    We konden in alle rust eten.

30. Eef Jansen

Gezellig en sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. Zeer smakelijk gegeten. Gaan zeker vaker hier eten.

31. Wederom (culinair) erg genoten van een heerlijk menu, ambiance en mijn gezelschap. Zowel de keuze a la carte als dit keer het " moederdagmenu" zijn zeer smakelijk. De chateau briand is onze favoriet. Onze complimenten. Tevens mooie wijnen anwezig. Prima prijs - kwaliteitverhouding. We komen hier graag. Tot een volgende keer. Misschien bij mooi weer in jullie restaurant-tuin dineren.

32. Alles was helemaal goed leuke bediening en goede sfeer😊

33. 5 Mei 2019 met vriendinnen hier voor de 2e keer gegeten. Dit keer was het eten (4 gangenmenu) slecht. Smaken van de sausjes bij hoofdgerechten waren niet in harmonie (niet lekker dus). Varkenshaas met gesmolten kaas was taai (te lang in de oven of zo, denk ik). Tomatensoep met vreemde stukjes vlees erin (niet te eten). Groente die geserveerd was oud, smaakte net als of het tegen bederven aan was.
    Helaas ben ik zeer teleurgesteld. Mijn eerste bezoek was erg lekker en gezellige sfeer.

34. Freddy van de Kolk

We hebben heerlijk gegeten.
    Geweldig om te zien hoe ze daar met het personeel omgaan. Echt een lust om naar te kijken. Geweldige meiden, super attent en keurig in doen en laten.
    Zeker een aanrader, wij komen in ieder geval terug👍

35. Op 24 maart heb ik een boze recensie geschreven. Alles wat er ook maar mis kon gaan ging er mis. Wat is er gebeurd na het schrijven van die recensie. De leidinggevende/eigenaar heeft contact met ons opgezocht en zijn excuses aangeboden. De tafeldame was nieuw en had beter begeleid moeten worden. De Postkoets erkend haar fouten en biedt ons een volledig verzorgde avond aan. Ik vind dit super opgelost. Daarom wil ik mijn boze recensie verwijderen. Ik heb daarom een mail gestuurd naar eet.nu met het verzoek dit per direct te doen.

36. We zijn uit eten geweest met 4 personen vooraf 2x carpaccio en 2x drieluik van gerookte vis. Het feest was begonnen en na het hoofd gerecht wat bestond uit 2x geselecteerd eind vlees en bereid met de green egg deze heb ik zelf genomen en 2x black Roger het toetje ging er niet meer in vandaar geen 10. Wellicht ben je verzadigd naar de kwaliteit en de hoeveelheid.

37. W.H.M. Haverkate

We hebben gisteravond heel erg genoten van het viergangendiner. Alles zag er verzorgd uit en het smaakte perfect! Een echte aanrader voor iedereen. Dank jullie wel!

38. AHH Meulenkamp

Willen jullie bedanken voor het geweldige Valentijndiner. Het was heerlijk. Tevens willen we de bediening ook bedanken.😄🙋‍♀️

39. A.M. Holkers

Prima eten voor een goede prijs.
    Prettig personeel.
    Gezellige omgeving.
    Goede parkeerplaatsen in de omgeving.
    Aanrader.

40. Janneke Paarhuis

We hebben Heel lekker gegeten, en kunnen geen minpuntjes vinden, dus ze krijgen van onze een dikke 10, prima ontvangst, geweldig eten en drinken.
    Wij waren met vrienden, ook die zijn enthousiast, en gaan zeker weer!

41. Gisteravond wezen eten bij de postkoets. We werden leuk ontvangen. Kregen een aperitief van het huis. We hebben het lezersmenu gehad. De gamba's waren echt voortreffelijk. Daarna genoten van de bospaddenstoelensoep. Maar de tournedos van varkenshaas met die perfecte champignon saus was onbeschrijfelijk. Heerlijk gegrild op de big green egg die je overigens ook ziet staan omdat je in de keuken kan kijken. De dame die ons bediende had echt passie in haar werk dat kon je zien. Ze had ook een leuke glimlach. Elke keer wanneer ons drinken op was vroeg ze er al naar.

De sfeer in het restaurant is gezellig met al die kaarsen, leuke muziek en lampen.

En de prijs kwaliteit verhouding kun je helemaal niks van zeggen. 27,50 euro voor een 4-gangen menu. Elders zou dat al veel meer zijn. Ik vond het perfect een dikke 10 voor jullie.

42. Heerlijk gegeten zondag, prima bediening en uitstekende gerechten!

Eén vorige recensie
  43. Uiteten geweest en bij binnen komst word je leuk ontvangen en de tafel is luxe en in een warme sfeer gedekt.
    Wij waren daar met 6 personen de biefstuk zowel de entecote waren zacht van smaak en de vis gerechten zijn de moeite waard. De bediening komt tijdig met een glimlach aan tafel of alles wel naar wens is.
    De sfeer en met de vlam in de pan heb ik alle 6 mensen zien genieten van de kwaliteit, sfeer en bediening.

De nieuwste recensie
  44. J. Marsman

Op de bon van Albert Heijn uit eten geweest bij de Postkoets in Haaksbergen. Goed gegeten en de kruiden in en over het eten maakten het bijzonder. De sfeer was goed als mede de verdieping. Een aanrader dus.

45. Ronduit slecht.
    Personeel is niet op de hoogte van de kaart.
    Restaurant is smoezelig. Borden waren niet schoon. Gerechten werden verkeerd gebracht. Presentatie geur smaak ronduit slecht!! Niet te eten!
    Een amateur kan het zelfs beter!

46. W.Bloemen

Zeer rumoerig tafel naast ons stond een gamecomputer zo hard dat de kerstmuziek niet te horen was.
    Tijdens het bedienen van de maaltijd werden een aantal gerechten vergeten en de sorbet werd geserveerd zonder saus.
    De pompoen soep en de mosterd soep hadden de zelfde smaak en kleur.
    Witte pompoen soep met rauwe pompoen?
    De t-bone was te dun en zat vol spierweefsel en was niet te snijden met het bestek.
    Servies was aan vervanging toe.
    Al met al geen aanrader in een zaal die meer aan een voetbalkantine doet denken.

47. Uitstekend verzorgd. Rekening gehouden met de lastige allergieën. Zeer voorkomende bediening.

48. Uittekende bediening en eten. Voor iedereen een aanrader.

49. Goede, vrolijke en nette bediening, sfeer van het restaurant is plezierig.
    4 gangen lezersmenu was prima, alleen de soep was zuur.
    Tijd tussen hoofdgerecht en nagerecht was te lang.

50. Zeer sfeervol restaurant. Eten is van zeer goede kwaliteit. Het personeel is bijzonder vriendelijke en behulpzaam. Kortom een toprestaurant waar je een heerlijke maaltijd kunt eten.

51. Het eten was echt heerlijk, gezellige sfeer en erg vriendelijke dames die daar werken. We gaan snel weer.

52. Wim Ravenshorst

We hebben in jaren niet zo lekker en luxe gegeten. Alles echt mega super vers en overheerlijk. We komen zeer zeker weer terug!

53. Martje Vollenbroek

Jammer dat we niet hoger dan een tien kunnen geven. Het eten was super lekker en de bediening top.

54. Arnoud te Vaanholt

Heerlijk eten, supervriendelijke bediening. Interieur bistro behoeft wel een keer een opknapbeurt.

55. Mijn vriend en ik waren tien jaar samen en kozen ervoor uit eten te gaan bij de Postkoets. Dit op aanraden van twee collega's..
    Wij hebben er inderdaad heerlijk gegeten. De salade met warme kip was onwijs lekker en beide hoofdgerechten waren ook top! Het dessert was wat minder, maar daar ben ik sowieso niet echt van. Bediening was nieuw, maar ze deed wel haar best. Paar dingen werden vergeten, maar dat nemen we haar zeker niet kwalijk. Wij komen hier absoluut nog een keer terug!

56. Menkehorst

We hebben voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten. De bediening was top. De sfeer was super gezellig. Dit blijft onze favoriete restaurant.

57. Marieke

Wat een top avond! Met mijn twee dochters ben ik bij bistro de Postkoets wezen eten. Wij hadden alle drie het lezersmenu. Het was moeilijk te kiezen want er staan heerlijke gerechten op! De bediening en service waren prima. Eten en drinken kwamen snel en ze kwamen geregeld langs kom te vragen of alles naar wens was en of we nog iets te drinken wilde!
    Een aanrader en wij komen zeker nog een keer!

58. We komen hier meerdere malen en altijd is het eten en de bediening top.
    De menukaart is uitgebreid en de wijnen zijn heerlijk.
    We gaan hier zeker nog vaak heerlijk eten.

59. a wolbers

Mijn ervaring was érg positief tot aan vandaag. Wat hebben wij ons geërgerd en het eten was totaal niet lekker. Jammer van de centen.
    Voorgerecht: was oké (wel wat weinig)
    stokbrood met knoflooksaus/kruidenboter: de knoflooksaus had al een gele harde rand toen het bij ons op tafel kwam en was erg waterig.
    Tussengerecht: venkelroomsoep: deze was heerlijk.
    Hoofdgerecht: zalm: oké, tournedos: vreselijk, smaakte naar spiritus.
    Asperge: was erg hard dus niet op gegeten.
    Desser: lava cake met advocaatsaus: lava cake was heerlijk maar er lag geen advocaatsaus op mn bord.
    Nu komt er nog bij dat het allemaal erg lang duurde en vooral met 2 kleine kinderen erbij.
    We zijn in totaal 3 uur binnen geweest.
    Ook merkte ik op dat de dames vd bediening niet goed de klanten op merkten en je telkens moest vragen wanneer iets klaar was.
    Wel hebben we ter compensatie een gratis drankje gehad maar dit was een schrale troost.
    Achteraf bleek ook nog dat er geen Martini was aangeslagen maar een drankje wat 2× zo duur was! (7,50€!)
    aan de eigenaar van de Postkoets: ik was echt altijd zeer tevreden maar ik kom hier niet weer.
    Minpunten;
    - de wachttijden.
    - Personeel wat niet echt ervaren oogde mbt vragen stellen: je op de hoogte houden: telkens andere dames aan je tafel.
    - Smaak vh eten.

60. Ria van Beersum

De gerechten op de menukaart zagen er veelbelovend uit. Maar helaas. De 3 tapaz voorgerechten waren smakeloos en veel te koud. Het vleessgerecht was een ruim portie maar voor het merendeel had het vlees niet de juiste bereidingstijd. De witlof was zuur, evenals de mayonaise. De bediening wist niets van wijnen en kon niet vertellen wat er op ons bordje lag. Ik ben vrij positief ingesteld maar helaas over de Postkoets kan ik niets positiefs melden. Jammer van ons avondje uit eten.

61. Margriet

Er is weinig overgebleven van de gezellige bistro die het was. Voorbij "rennende" allemaal jonge, weinig ervaren serveersters maken het er niet gezelliger op. Zij hebben geen oogcontact met de klanten. We hebben 31/2 uur gezeten, merendeel met lege borden en glazen voor ons. Zelf een paar keer moeten vragen of we nog iets te drinken konden krijgen. Tot slot het verkeerde dessert gekregen. Zegt ze ook nog 'ik kan het juiste dessert wel brengen, maar dan moet u nog langer wachten! ' Verder was het eten top!

62. Kim 18 punten

Heerlijk gegeten, vooral het vlees bij het hoofdgerecht was erg lekker!

63. Eekelder

Drie en een half uur voor een vier gangen menu als de tent nou vol zit oke.
    Maar dat was het lang niet.
    Eten lauw.
    Geen aanrader.

64. Gisteren bij Bistro "de Postkoets" in Haaksbergen een via Groupon Bic Green Egg keuze menu genoten. Zelden heb ik me zo verwend gevoeld.
    En vriendelijke ontvangst, de borden waren gelijk schilderijtjes opgemaakt en mooi op smaak
    Heel vaak ervaar ik te zout opgediend eten, dit was hier helemaal niet het geval.

Zo'n Big Green Egg wil ik nu ook, maar dan in een kleine uitvoering (dit vanwege dan mijn toenemend overgewicht)
    Onder de indruk van de openheid van de Chef Sjoerd Franke, die mij zijn hele toko liet zien, werkwijze, ambitie maar ook zijn hele voorraad. Hoe diep kun je gaan. Ook zijn zelf ontwikkelde saus mocht ik proeven, die wordt doorverkocht aan de plaatselijke slager.

Nu ik vandaag mijn piepers weer zelf jas besef ik maar al te goed, wat er een enorm werk, organisatie en vak/ kennis er aan te pas komt om voor gasten zo'n maaltijd voor te zetten

Heel erg bedankt team van de Postkoets

Eric Bulens

65. De ambiance was chique, maar niet in verhouding met kwaliteit eten. Prijs en kwaliteit eten daar integen wel in verhouding.
    Alleen jonge medewerkers die er waren, miste de ervarenheid ook al deden ze erg hun best.

66. Paul Mos

Voldoende vlees, echter weinig smaak. Geldt ook voor de aardappeltjes. Koffie was slappe bak. Sfeer en bediening was prima.

67. Molenkamp

Lange wacht tijden. Massa werk, op zaterdagavond kan de keuken de vraag niet aan. Borden zien er mooi uit, weinig aandacht voor service. Om 19.00 gereserveerd en om 22.30 nog wachten op dessert terwijl er al geveegd en gedekt werd voor volgende dag, meeste tafels waren al leeg.
    Rivella zonder prik, geen alternatief aangeboden. Veel slordige foutjes......serveersters aardig maar erg druk.
    Eten smaakte prima.

68. Vanavond bij De Postkoets gegeten.
    Vriendelijke ontvangst, vriendelijke dames in de bediening, niks mis mee.
    Onze tafel stond op een vervelende plaats; toen de tafel achter ons ook bezet raakte, werd de doorgang voor de bediening te smal. Er werd telkens tegen mijn stoel aangeduwd, niet prettig.
    De kinderen hadden allebei varkenshaas. De ene was veel te ver doorgebakken: wit en droog. De andere was mooi rosé, maar ondanks dat vreselijk taai.
    Mijn sate spies was aan de buitenkant op sommige plekken zwart en aan de binnenkant tegen het rauwe aan, niet echt medium gebakken...
    Mijn dessert was crème brûlée; deze was zo heet, de damp sloeg eraf, heb m'n mond eraan verbrand. Niet opgegeten en doorgegeven aan de bediening. Ze zou het doorgeven aan de keuken. Verder geen reactie.
    En tot slot: de "spa blauw" zit al in een glas en niet in een flesje. Dat geeft mij het gevoel dat ik sta te betalen voor kraanwater.
    Al met al geen topavond.

69. WilmaCorCorrie

Prima ervaring bij de Postkoets. We kozen voor het 4-gangen menu. Elke gang was met fantasie opgemaakt en smaakte heerlijk. Een jong meisje bediende ons vriendelijk. Kortom voor herhaling vatbaar.

70. Wij hebben hier met 8 personen heerlijk gegeten. Daarnaast was de bediening zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker snel terug

71. Harrie de Jong

Zondag heerlijk gegeten bij de postkoets. Het eten was goed en er hing een fijne huiselijke sfeer. Bediening deed erg zijn best en was correct.

Wij komen zeker terug!

72. Mees te Brinke

Eten en sfeer van het restaurant was zeer matig. Bediening was daarin tegen wel leuk en goed.

73. Wij hebben een plaats toegewezen gekregen dichtbij de toegangsdeur. Bij het openen van die deur kwam er telkens een vervelende koude tochtstroom de bistro binnen.
    Verder alles volledig naar wens.

74. De witlof was koud, de chocolade saus van de dame blance was koud en de bavarois en panna cotta waren nog licht bevroren. Na dit aangegeven te hebben reageerde de serveerster wat nonchelant dat ze het wel door zou geven. Wel nieuwe dame blance gekregen maar niet voor herhaling vatbaar.

75. E. Nijhuis

Absoluut voor herhaling vatbaar, maar blijf wel letten op de details in de service.

76. Leuke gezellige aankleding met haard. Wel warm als je er vlak voorzit.
    Met vrienden goed en lekker gegeten

77. Wij hebben hier heerlijk het lezersmenu gegeten. Goede bediening en service. Mooie tussen poses niet te lang.

78. Wij hadden een verrassingsmenu en dit was echt heel goed.
    Het eten was zeer smaakvol en werd mooi gepresenteerd.
    De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader.

79. Via een grouponactie kwamen we vorig weekend terecht bij Herberg de Postkoets. We hadden het 4-gangen keuzemenu van de Green Egg, een aanrader!
    De Postkoets is een redelijk grote sfeervol ingerichte herberg met vriendelijk personeel.
    De prijzen zijn goed, de gerechten uitgebreid (met warme groenten en aardappeltjes) en voortreffelijk bereid.

80. Mieke,Marian,Hans,Harry

Vandaag een verrassingsmenu gegeten. Lekker eten, gezellige zaak met heel vriendelijk personeel!
    Bedankt Sjoerd en de rest van het team!

81. Els Landkroon

Hadden er eerder erg goed gegeten. Deze keer 2e kerstdag was niet top. Niet wat je besteld hebt bv varkensoester omhuld met spek, was niet omhuld met spek. Uiensoep gegratineerd met kaas was zonder kaas. Slibtongetjes was meer graat dan vis en tegen de tijd dat je aan Slibtongetjes 3 toe was alles koud. Had allemaal wel iets beter gekund. Jammer!

82. Simone Nijhof

Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk. Toen we om 21.15 Uur net klaar waren met de koffie en er als laatste nog zaten werd de muziek uitgezet en begon het personeel uitgebreid te poetsen. Met andere woorden tijd om op te stappen. Wel jammer voor een avondje uit.

83. Het eten is uitstekend!
    Bediening is ook OK.
    De zitplaatsen OK.
    De toiletgroep weliswaar schoon maar gedateerd.
    Een niet werkend urinoir zou een notitie "defect" moeten hebben i.p.v. "devect".
    We komen graag nog een keertje terug!

84. Ans van der Laan

85. Paul Fortuijn

Op advies van een collega ben ik gisteren uit eten geweest bij restaurant de Postkoets in Haaksbergen. Ik hoorde allerlei positieve opmerkingen dat dit een heel goed eetadres is dus mijn verwachtingen waren gewekt.
    Niks van gelogen want dit is inderdaad een prima restaurant om gezellig en heerlijk uit eten te gaan. Wij hadden het Lezersmenu van de Tubantia.
    Alle gerechten waren een lust voor het oog en de smaakpapillen kwamen niets te kort.
    Er worden mooie, kwalitatief goede en verse ingrediënten gebruikt en de gerechten worden (indien van toepassing) lekker warm opgediend. Dit is niet overal vanzelfsprekend.
    Het jonge meisje die ons aan tafel bediende werkte nog maar 1 dag in dit restaurant.
    Niets van gemerkt; gewoon heel professioneel; complimenten aan haar!
    De toiletgroep was schoon en fris. Prima!
    Het interieur van het restaurant ziet er gelikt uit; hier ga je voor je plezier een paar uur zitten.
    De openhaard was aan; de tafels netjes gedekt en de stoelen waren aangenaam om op te zitten. Laat het feest maar beginnen!
    Ik wil het team van restaurant de Postkoets feliciteren; jullie zijn toppers.
    Ga vooral zo door!

Paul Fortuijn.
    Oldenzaal.

86. Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding van Eet.nu. Dat had wel wat voeten in de aarde. Nadat ik na 4 dagen geen bevestiging had gekregen adviseerde Eet.nu mij om met het restaurant contact op te nemen. Ik heb gebeld en vroeg wat de status was. De reactie: "U heeft besteld via Eet.nu? Ja, wij zijn niet dol op internet reserveringen. Want Eet.nu, eet ook mee. Dat kan ik mij voorstellen maar dat zeg je toch niet tegen een klant. Gelukkig was ik wel welkom.

Het eten was echt bijzonder goed en de tijdsverdeling tussen het opdienen van de verschillende gerechten was perfect. Het komt nog wel eens voor dat je moet wachten. Maar de timing was echt goed!

We werden prima bediend door een medewerkster die nog wat werkervaring op moest doen. Dat geeft niet, voor alles is een eerste keer. Ik moet zeggen dat ze het prima deed. Maar binnen onze gehoorafstand werd ze openlijk gecorrigeerd en kreeg ze feedback. Persoonlijk vond ik dat meer storend dan het feit dat het opdienen misschien niet helemaal volgens de regels van de etiquette ging.

87. Wij hebben hier gisteren gegeten met 4 personen via het laatste tafeltje, je krijgt wel een andere menukaart met genoeg keuze om wat uit te zoeken. Wat hebben wij super gegeten met smaak, helemaal top. Complimenten, wij komen zeker terug.

88. Heb zondag heerlijk gegeten met mijn vrouw. Hadden coupon menu. Ales was super!

89. Prima gegeten het was druk waardoor we lang moesten wachten op ons eten.
    We hadden lezersmenu voor 25 euro.
    Vriendelijk personeel.

90. Wij hebben gisteren gegeten met zijn viertjes bij de postkoets. Alles was super net zoals altijd! Vriendelijk personeel mooie creaties enz enz enz…

aanrader!

91. 4 Gangen voor 35 euro voor 2 personen is vrij goedkoop mogen we zeggen. Als het dan ook nog lekker smaakt zijn we weer dik tevreden. Zeker ook omdat de ambiance ook gezellig aandoet met daarnaast een paar "fruitige" dames in de bediening.

92. Heerlijk Lezersmenu gegeten.
    Vriendelijke ontvangst en bediening.
    Prima prijs kwaliteit.
    We hebben een heerlijke avond gehad.

93. A van Drumpt

Gisteravond samen met mijn dochter heerlijk gegeten bij de postkoets!
    Gekozen voor het Groupon menu.
    Super voorgerecht van vis, daarna soep, gevolgd door een heerlijk stukje vlees van de green egg. En als afsluiting een coupe met ijs. Al met al zeer de moeite waard!

94. Gekozen voor dit restaurant omdat ze mee zouden doen aan het lezersmenu (voor mij bekend van de Tubantia). Achteraf bleek dit een lokkertje. Een menu van 4 gangen voor 25 euro met een gratis drankje van de krant. Bij de reservering zeiden ze een kopje koffie.
    Het is vrij donker in de zaak aan aangezien het zomer is wilden we met zijn vijven graag bij het enige raam in de zaak zitten. Dat mocht na wat bedenkelijke blikken van de serveerster. Het raam zat vol vliegenpoepjes en op de muur zaten vet- en andere vlekken. Niet echt fris. Je wilt de sfeer niet bederven, dus houd je je mond er maar over. Toen wij de eerste drankjes op tafel hadden staan hoorden wij de kok en de serveerster met elkaar ongezellig, goed hoorbaar, debatteren over het feit dat wij bij het raam zaten. Ik denk dat er maar plek was voor 4 personen, en wij waren met vijf. Gelukkig werd er tegen ons niets van gezegd. Dan het eten en drinken: Mijn rivella was prikloos, dus moest ik een nieuwe vragen.
    Het voorgerecht vitello tonato was taai en droog, de carpaccio was erg pezig. Van het hoofdgerecht trio vlees waren het varkensvlees en de biefstuk droog en taai. Bijgerecht van witlof met kerriekool was smakeloos en zag er verlopen uit. De paprikasaus van het trio was merkwaardig van smaak. Bij het nagerecht "crème brulee en verse aardbeien" zat een halve aardbei en het ijs was hartstikke bevroren. Toen ik opmerkte dat er geen aardbeien bij het betreffende nagerecht zaten kreeg ik een bakje aardbeien apart geserveerd. Ik wel, maar mijn tafelgenoot met hetzelfde nagerecht niet. De bediening was aardig, maar niet doortastend genoeg dus. Wat was eigenlijk wel goed die avond? Ons gezelschap! Oh ja. En de rekening die was ook goed, voor de Postkoets. We hebben eigenlijk ook nog teveel betaald. De koffie zou van de krant zijn, maar die hebben we ook moeten betalen. Hadden we maar beter moeten opletten! Wees gewaarschuwd.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  95. Met een groot gezelschap heerlijk gegeten, zeer vlotte bediening en voor een heel goede prijs. Top.

96. Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. Wij komen regelmatig in deze bistro en genieten elke keer weer van het lekkere eten, de sfeer en de vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!

97. Afgelopen vrijdag samen met pa er wezen eten. Een verrasingsmenu hadden we genomen. Het was erg lekker en goed! En het personeel staat je altijd vriendelijk te woord. 35 Euro voor 2 4 gangenmenu's kun je niets van zeggen.

98. Het eten was heel matig, op zondag middag om 16.00 Geen ratler meer😡
    En als 1 van de eerste gasten deze middag geen aardbeien meer. Hoezo Jumbo en de AH zitten op 5 minuten loop afstand. Maar meld dit dan voor de bestelling maar maak het dan niet af met 6 ieniemieni rode bessen, in de hoop dat de klant de aardbeien zijn vergeten die op de menu kaart stonden Kerry kool was niet lekker en zo was ook de witlof.
    De rauwkos was ook niet lekker. Dus wij komen niet weer!

1,3
    1 positieve stem1 negatieve stem
  99. Ben 9 punten

Met mijn gezinnetje wezen eten bij de Postkoets in Haaksbergen. Zelf heerlijk á la carte een overheerlijke tournedos als hoofdgerecht gehad met natuurlijk de capacio. De kinderen hadden samen een lezersmenu want ze zaten nog vol van ijsjes. Al met al meer dan genoeg en om de vingers af te likken.

Bijzondere moment was het welkomstdrankje. Chapo 👌🏻

100. Barry en Anouk

Afgelopen weekend met z'n achten wezen eten bij de Postkoets Haaksbergen.
    Zelf komen we uit Hengelo Gelderland, maar doordat we heel erg veel positieve verhalen hoorden over deze zaak, zijn we er gaan eten.

1 Ding is zeker! Wat er over gezegd wordt is echt waar, SUPER ETEN! Erg leuke bediening en heerlijke verse gerechten.
    Voor Kerst al geboekt!

Barry en Anouk!