1. Helaas moet ik zeggen dat het restaurant zeker niet aan mijn verwachtingen heeft voldaan. De vis was oud en het vlees droog. Qua prijs/kwaliteit ver onder de maat.

1. Beste Marcel,

Wij betreuren het dat uw diner niet geslaagd is. Graag zouden wij met U in contact komen om samen te kijken naar een oplossing. Zoals U kunt zien in alle 89 voorgaande recensies is iedereen meer dan tevreden. Graag zou ik van U willen vernemen wat er niet in orde was want wij krijgen dagelijks verse aanvoer van de beste vis- en vleessoorten van bekende leveranciers. Kunt U mij bellen op nummer 053-4800200 voor het maken van een afspraak.

John en Wendy Spruit, directie

2. Beste Marcel,

Wij hebben er alles aan gedaan om met U in contact te komen, ook via de beheerder van de site, om u een gratis diner aan te bieden maar U geeft aan dat U niet met ons in contact wilt komen hetgeen wij betreuren en ook vreemd vinden. U heeft bij ons gedineerd en schrijft 5 weken later een negatief bericht. U kunt dit toch even met ons bespreken, wij kunnen ook leren van uw mening. Wij horen graag van U.

John en Wendy Spruit, directie

3. Beste Rob en Els, inderdaad is dit erg tijdrovend maar zoals jullie kunnen zien staan wij al jaren op het hoogste niveau bij o.a. eet.nu. 90 recensies en een gemiddelde beoordeling van een 9.4. Natuurlijk kan het ook bij ons voorkomen dat een diner niet goed verloopt, zoals bij U het geval was. Vandaar dat wij zoveel tijd en energie steken om te leren van onze fouten want iedere gast moet tevreden huiswaarts gaan en bij voorkeur terugkomen. Wij hebben U nu op onze kosten een nieuw diner aangeboden zodat U kunt ervaren hoe wij gasten op een "Rodenbach" waardige manier in de watten leggen. Als U hier op in gaat en alles top vindt dan kunt U deze recensie verwijderen. U blij en wij zeker blij. Denkt U hier nog eens over na.

John en Wendy Spruit

4. Heel vreemd allemaal. Na 5 weken wordt er ineens een recensie geplaatst. Twijfels over echtheid maar het kan natuurlijk een keer tegenvallen. Vervolgens contact gezocht met schrijver maar wil geen contact????? Je schrijft iets, restaurant biedt een gratis diner aan maar schrijver wil geen contact????? Vreemd, iets te verbergen of toch fake en in opdracht van collega??????