Op dit adres zit nu: Tutto Bello

1. Lijan Mutsaers

Afgelopen zondag met 4 personen gegeten. Omdat ik nu voor de 2e keer een soortgelijke ervaring heb, schrijf ik deze recensie. Het eten was beide keren heerlijk en goed verzorgd, maar .....

1. Niet meteen een begroeting als we binnenkomen.

2. Bij binnenkomst werd verteld dat we niet a la carte konden eten, maar dat er een verrassingsmenu werd geserveerd (aantal gangen naar eigen keuze). Was toch wel zo netjes geweest als we dat bij de reservering gehoord hadden.

3. Ik had aangegeven geen vlees te eten en ik zou dus een menu met vis krijgen. Helaas bestond de amuse uit erwtensoep met draadjesvlees en een stukje roggebrood met spek erop. Toch een beetje dom om me dat te serveren...

4. Wijn wordt niet bijgeschonken.

5. Serveerster maakt geen contact. Stelt een obligate vraag: "Was het lekker?" en zegt al Dankjewel voordat we geantwoord hebben. Deze dame wekt niet de indruk dat ze plezier in haar werk heeft.

6. De inrichting doet me denken aan een hotel. Vriendelijke, gastvrije serveersters zouden dat kunnen compenseren, maar doen dat dus niet.

Jammer. Het eten is goed en lekker, maar het gebrek aan sfeer en gevoel dat je als gast welkom bent, maken dat het lang zal duren voordat ik weer een poging ga wagen.